کرکره برقی پلی کربنات

كركره شفاف پلى كربنات ، معروف به كركره برقى شيشه اى در واقع از پلاستيكى به اسم پلى كربنات( polycarbonate ) از خانواده ى پليمرهاى ترموپلاستيك ساخته ميشود.در این مقاله تلاش کردیم که مطالبی را برای شما آماده کنیم تا شما در مورد کرکره برقی پلی کربنات بیشتر بدانید. كركره برقى پلى كربنات از مقاوت كششى و مقاومت فشارى و ضربه اى بسيار بالايى برخوردار می باشد. با اين ماده ميتوان انواع كركره برقى پاركينگى و كركره برقى فروشگاهى و بالكن و پنجره را در رنگ هاى مختلف و بخصوص شفاف ساخت.

انواع کرکره پلی کربنات شفاف

کرکره پلی کربنات شیشه ای با توجه به نوع پلی کربنات مصرفی در ساخت این محصول به 3 دسته تقسیم میشود.

پلی کربنات آلمانی مانند bayer

پلی کربنات ایرانی

پلی کربنات کره ای

کیفیت هر سه نوع پلی کربنات خوب میباشد اما توصیه این ایران کرکره به شما این است که اگر دهنه کرکره بزرگ است و قرار است حجم زیادی از کرکره را تحمل کند از کرکره آلمانی استفاده کنید.

این کرکره پلی کربنات آلمانی قیمت بالاتری دارد و دلیل آن جنس مواد اولیه مصرفی در تولید این محصول میباشد.

بهتر است بدانید همه این کرکره برقی ها با جنس پلی کربنات ای متفاوت در ایران تولید میشوند و تنها تفاوت آن ها در مواد اولیه آن هاست که ممکن است ساخت آلمان یا کره باشد.

انواع کرکره پلی کربنات شفاف

انواع کرکره شفاف پلی کربنات بر اساس اتصال

با توجه به اتصالات در کرکره برقی پلی کربنات میتوان گفت که این کرکره ها به دو نوع طبقه بندی میشوند :

  • کرکره شفاف پلی کربنات زواری
  • کرکره شفاف پلی کربنات لوله ای

تفاوت کرکره برقی شفاف زواری و لوله ای

کرکره های زواری و لوله ای از انواع کرکره برقی های شفاف هستند که تفاوت اصلی آن ها در میزان ضخامت و طول و عرض تیغه میباشد.

ضخیم تر بودن تیغه میتواند قیمت کرکره را بیشتر کند که دلیل آن استحکام و مقاومت بالاتر آن ها میباشد.

ضخامت تیغه های پلی کربنات از 3 تا 6 میلیمتر میباشد که هر تیغه در هر متر مربع وزنی برابر با 9 تا 11 کیلوگرم دارد.

رنگ تیغه های شفاف پلی کربنات عسلی ، دودی ، شیری و مات و شیشه ای میباشد.

به طور کلی میتوان گفت کرکره پلی کربنات لوله ای قیمت بالاتری داشته و در عین حال این محصول یکی از پرکاربدترین کرکره ها در ایران شناخته شده است.

بهترین لوله هایی که در کرکره برقی شفاف پلی کربنات لوله ای استفاده میشود استیل پولیش خورده است اما گاهی برای آن که هزینه ساخت کرکره برقی کمتر تمام شود از لوله های آهنی و آلومینیومی نیز استفاده میشود.

در کرکره برقی شفاف پلی کربنات زواره ای از زواره های آلومینیومی برای اتصال تیغه های پلی کربنات استفاده میشود. این کرکره ها قیمت پایین تری نسبت به نوع لوله ای دارند. برای مشاده انواع کرکره ضد سرقت میتوانید مقاله ما را در این راستا مطالعه کنید و برای خرید این محصول میتوانید از مشاوره رایگان همکاران ما بهره مند شوید.

قیمت کرکره برقی پلی کربنات شفاف

همان طور که گفته شد امروزه کاربرد کرکره های پلی کربنات بسیار زیاد شده است و با توجه به مقاومت بالا و ظاهر زیبا این محصول در چندین سال اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است.

با توجه به ضخامت تیغه های کرکره پلی کربنات قیمت آن متغیر میباشد. نوع تیغه مصرفی و رنگ آن و همچنین کیفیت مواد اولیه برای ساخت این محصول از عواملی هستند که در قیمت کرکره برقی پلی کربنات شفاف بسیار تاثیر گذار هستند.

باتوجه به شرایط اقتصادی و برای رفاه حال مشتریان تمامی محصولات شرکت ایران کرکره با قیمت بسیار منصفانه و مناسب به فروش میرسد.

برای اطلاع از قیمت کرکره برقی پلی کربنات و قیمت درب کرکره ای شفاف میتوانید با همکاران ما در ایران کرکره که به عنوان تولید کننده تیغه پلی کربنات در ایران است تماس بگیرید.

همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه قیمت کرکره برقی لیست قیمت کرکره برقی پلی کربنات را مشاهده کنید.

قیمت کرکره برقی پلی کربنات شفاف

عوامل موثر بر قیمت کرکره برقی شفاف پلی کربنات

عوامل مختلفی میتوانند بر روی قیمت کرکره برقی شفاف پلی کربنات تاثیرگذار باشند که موارد زیر شایع تری مواردند :

  • کیفیت متریال و مواد مورد استفاده در ساخت کرکره برقی
  • وزن هر متر مربع کرکره شفاف و ضخامت تیغه های کرکره
  • جنس لوله یا زواره مصرفی

برای محاسبه قیمت هر متر مربع کرکره برقی کلیک کنید.

یکی دیگر از مهمترین عواملی که در قیمت کرکره پلی کربنات اثر میگذارد مرکز فروش کرکره میباشد.

اگر کرکره شفاف خود را از یک مرکز معتبر خریداری کنید میتوانید از کیفیت و اصلت محصول مطمئن باشید و در عین حال از گارانتی و خدمات پس از فروش نیز بهره مند شوید.

برای انتخاب بهترین موتور کرکره برقی میتوانید با همکاران ما در ایران کرکره تماس بگیرید. برای اطلاع ازقیمت درب کرکره برقی میتوانید با ما تماس بگیرید.

منبع : دورمگ