تنظیم زمان کرکره برقی

تنظیم تایم کرکره برقی برای باز و بسته شدن درب در زمان دلخواه صورت می گیرد. تنظیم زمان کرکره برقی اغلب در پارکینگ های فعال انجام می پذیرد و به شما توصیه می کنیم برای درب منازل و پارکینگ های شخصی از این روش استفاده نکنید. در این مقاله به تنظیم تایمر از طریق ریموت کنترل می پردازیم.

تنظیم زمان کرکره برقی چگونه است ؟

تنظیم زمان کرکره برقی چگونه است؟ امروزه نصب و استفاده از درب های کرکره ای موجب سهولت در تردد و رفت و آمد شده است. باز و بسته شدن درب های کرکره ای از طریق فشار دادن دکمه باز و بسته شدن بر روی ریموت کنترل انجام می شود و برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله کددهی ریموت کرکره برقی را مطالعه کنید. با این کار سیگنال های ارسالی توسط دستگاه دریافت می شوند و عملیات مورد نظر انجام می شود. موتور کرکره برقی نقش مهمی در قدرت آن و کیفیت راندمان ایفا می کند. رایج ترین موتورهای کرکره برقی شامل توبلار و ساید هستند که هر کدام از آن ها دارای مزایا و معایبی می باشند. برای اطلاعات بیشتر از تنظیم کرکره برقی هم می توانید به مقاله دیگر ما مراجعه کنید.

موتور توبلار

موتور توبلار برای درب هایی استفاده می شوند که وزن زیادی ندارند. این نوع از درب ها که معمولا در ابعاد کوچک تری هستند گزینه مناسبی برای نصب موتورهای توبلار محسوب می شوند. قیمت این نوع از موتورهای کرکره برقی ارزان تر است اما باید نکته مهمی را در نظر بگیرید و آن هم مراقبت و نگهداری صحیح از کرکره برقی است. انجام سرویس ها و چکاپ های دوره ای باعث افزایش طول عمر آن خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر از تعمیر موتور کرکره برقی می تونید مقاله مربوطه را مطالعه کنید.

برای محاسبه قیمت هر متر مربع کرکره برقی کلیک کنید.

موتور ساید

موتور ساید به موتور صنعتی نیز شهرت دارد زیرا وزن زیادی را تحمل می کند و برای درب هایی که ابعاد بزرگی دارند مناسب است. درب های کارخانجات , سوله های صنعتی , مجتمع های عمومی و پارکینگ های بزرگ گزینه خوبی برای نصب موتورهای ساید هستند. موتورهای ساید بسیار پر قدرت اند و در حین باز و بسته شدن کم ترین صدا از آن تولید خواهد شد. قیمت بالای آن ها را می توان جزو معایب شان محسوب کرد. اما به طور کلی از عمر زیادی برخوردار هستند.

 

تایمر کرکره برقی

و اما نوبت به آموزش تنظیم زمان کرکره برقی می رسد. بعد از اینکه با دو نوع از رایج ترین انواع موتور اتوماتیک آشنا شدیم اکنون باید نحوه تنظیم آن را در زمان دلخواه فرا بگیریم تا درب را در زمان مورد نظر باز و بسته کنیم. مورد مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که این تنظیمات تنها برای پارکینگ های فعال انجام می گیرد و از تنظیم آن برای مغازه و فروشگاه اجتناب کنید. اما اگر اصرار به تنظیم زمان کرکره برقی برای این اماکن دارید بهتر است ابتدا تمام جوانب آن را در نظر بگیرید زیرا ممکن است موجب بروز مشکلات و هزینه های آتی شود. همچنین صدمه دیدن موتور را نیز نباید نادیده بگیرید.

منبع : http://doormag.ir/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%aa%d9%86%d8%b8%db%8c%d9%85-%d8%aa%d8%a7%db%8c%d9%85-%da%a9%d8%b1%da%a9%d8%b1%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d9%82%db%8c-100-%d8%aa%d8%ae%d8%b5%d8%b5%db%8c/