گاوصندوق کراس در چند سال اخیر بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته و توانسته رضایت بیشتر مشتریان را جلب کند . در ساخت این گاوصندوق از الگوریتم های روز دنیا استفاده شده است که این امر سبب افزایش امنیت آن گردیده است. این گاوصندوق ضد سرقت بوده و در سیستم قفل آن از الگوریتم های امنیتی خاصی استفاده شده است. در ادامه مقاله شما را با مشخصات و مدل های متنوع گاوصندوق الکترونیکی کراس آشنا میکنیم. همچنین اگر قصد خرید گاوصندوق با بهترین قیمت و امنیت بالا را دارید میتوانید همین حالا با کارشناسان گنج بان تماس بگیرید و از 10% تخفیف خدمات فروش گاوصندوق برخوردار شوید.

نمایندگی فروش گاوصندوق کراس | خرید ارزان گاوصندوق کراس

گاوصندوق الکترونیکی کراس

شرکت کراس یک شرکت تولید گاوصندوق متعلق به کشور کره جنوبی می‌باشد.

با بیست سال سابقه در این زمینه و با دارا بودن کیفیت بالا در زمینه تولیدات محصولات امنیتی توانسته به استداندارد UL آمریکا که یکی از بالاترین سطوح استاندارد جهان را نشان می‌دهد دست یابد.

علاوه بر استاندارد UL آمریکا گاوصندوق های کراس به علت کیفیت بسیار بالا موفق به کسب استاندارد بین المللی TUV اروپا نیز شده اند.

این امر باعث بالا رفتن محبوبیت گاوصندوق های این شرکت و همچنین افزایش اعتماد مردم به محصولات آن شده است.

گاوصندوق الکترونیکی کراس

سری محصولات گاوصندوق کراس به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند:

سری دسته اول مانند گاوصندوق دیجیتال به شکل پسورد دیجیتالی به تنهایی هستند، شامل سری EA , EG .

دسته دوم سری رمز دیجیتالی و کلید همراه با یک دیگر شامل سری EGK , EAK , ES , BLD محصول فوق ، ۳۰EGK جزو سری محصولات ، رمز دیجیتالی به همراه کلید مکانیکی ارائه می‌شود.

مشخصات گاوصندوق کراس

گاوصندوق کره ای کراس ضد حریق و نسوز است.

این گاوصندوق ها تا درجه ۹۲۷ درجه سلسیوس را به مدت یک ساعت تحمل کرده و مشکلی برایشان ایجاد نخواهد شد.

به این ترتیب می‌توانند از اشیاء قیمتی، اموال نقدیو اسناد و مدارک مهم شما در هنگام آتش سوزی و حریق حفاظت کنند.

مشخصات و ویژگی های گاوصندوق های کراس بسته به مدل آن ها با یک دیگر متفاوت است.

قیمت های آن ها نیز با توجه به ویژگی ها و مشخصاتی شامل ابعاد، کاربرد، نوع رمز و متریال به کار رفته در آن ها متفاوت است.

مشخصات گاوصندوق کراس

به طور مثال قیمت گاوصندوق هتلی کراس نسبت به قیمت گاوصندوق خانگی کراس به دلیل تفاوت های بسیاری که دارند متفاوت است.

گاوصندوق های هتلی ابعادی بسیار بزرگ تر دارند و در نتیجه متریال به کار رفته در آن ها نیز به شدت بیش تر است.

همچنین رمز های به کار رفته در گاوصندوق هتلی باید مخصوص استفاده چند نفر باشد که این در گاوصندوق خانگی کراس لزومی ندارد.

اما اگر بخواهیم ویژگی هایی کلی برای تمام گاوصندوق های شرکت کراس نام ببریم، می‌توانیم به بدنه های محکم و ضد حریق آن ها اشاره داشت.

این گاوصندوق ها همگی ضد انفجار، ضد ضربه و ضد سرقت هستند.

این گاوصندوق ها دارای سنسور های حساس به ضربه هستند که در صورت ورود ضربه های مشکوک، باعث قفل شدن گاوصندوق و از بین بردن احتمال سرقت در آن ها می‌شوند.

همچنین در صورت تلاش افراد برای ایجاد برش یا ضربه روی گاوصندوق، سیستم هشدار دهنده گاوصندوق و سیستم دزدگیر آن فعال شده و مانع موفقیت سارق خواهند شد.

زبانه های قفل گاوصندوق شرکت Cross از جنس استیل است و با قطر بیش تری که نسبت به سایر گاوصندوق ها دارد امنیت بیش تری را برای محصولات این شرکت فراهم می‌کند.

ضخامت بیش تر درب گاوصندوق نیز یکی دیگر از ویژگی های این نوع از گاوصندوق هاست که به امنیت آن می‌افزاید.

البته این گاوصندوق ها علاوه بر این که دارای حداکثر میزان امنیت لازم هستند، با این حال امکان افزایش امنیت را نیز دارا می‌باشند.

به طور مثال می‌توانید آن ها را به دیوار یا کف زمین پیچ کنید و یا این که می‌توانید داخل زمین یا در دیوار و کمد ها پنهان کنید تا استتار شوند.

راهکار های بیشتر جاساز کردن و مخفی کردن گاوصندوق را میتوانید در مقاله گاوصندوق مخفی ما مطالعه کنید.

اگر اطراف این گاوصندوق ها را با مصالحی مانند بتن بپوشانید به طوری که فقط درب آن ها جهت باز و بسته شدن قابل دیدن باشد به افزایش امنیت آن ها کمک بسیاری کرده اید.

چرا که سرقت گاوصندوق ها از طریق جا به جا کردنشان تقریبا غیر ممکن خواهد شد ولی لازم به ذکر است که در این صورت هنگام عوض کردن خانه و یا محل کار امکان انتقال این گاوصندوق را با خود نخواهید داشت.

مشخصات گاوصندوق الکترونیکی کراس

مدل های جدید گاوصندوق کراس که به بازار عرضه شده اند، دارای قفل های جدید هوشمند تشخیص چهره و فینگر پرینت یا قفل های اثرانگشتی هستند.

**اگر قصد خرید گاوصندوق اثرانگشتی را دارید گنج بان مدل های متنوع گاوصندوق های اثر انگشتی را با قیمت منصفانه به فروش میرساند.

این قفل ها مورد استقبال بسیار زیادی از مردمی واقع شده است که دنبال امنیت بیش تر هستند.

در ادامه این مقاله به بررسی چند مدل مختلف صندوق کراس پرداخته ایم که شما با توجه به نیاز خود می‌توانید از این اطلاعات استفاده کرده و در انتخاب خود از آن ها کمک بگیرید.

شما می توانید در مقاله انواع قفل گاوصندوق با الگوریتم هر یک از قفل های گاوصندوق آشنا شده و ایمن ترین گاوصندوق را برای خود خریداری نمایید.

نمایندگی فروش گاوصندوق کراس در تهران

برای جلوگیری از خریدن گاوصندوق فیک و تقلبی، همچنین نپرداختن هزینه اضافه برای خرید یک گاوصندوق و بهره بردن از خدمات پس از فروش گاوصندوق کراس شامل خدمات نصب و حمل و نقل و تعمیرات با استفاده از قطعات تخصصی خود گاوصندوق کراس بهتر است به نمایندگی فروش گاوصندوق کراس در تهران مراجعه نمایید.

در صورت خرید کردن از مکان های معتبر امکان استفاده کردن از برخی اقلام اضافی همراه گاوصندوق مانند باتری های اضافی فابریک و پد های داخل گاوصندوق را خواهید داشت.

برای خرید امن ترین گاوصندوق میتوانید مقاله ما را در این راستا مطالعه کنید و یا با همکاران ما تماس بگیرید تا شما را برای خرید یک گاوصندوق ایمن راهنمایی کنند.

نمایندگی فروش گاوصندوق کراس در تهران

همچنین اگر برای خرید گاوصندوق ها دچار تردید هستید و شک دارید که کدام یک برای شما مناسب تر خواهد بود می‌توانید از مشاورین گنجبان به عنوان نمایندگی فروش گاوصندوق الکترونیکی کراس در تهران برای انتخاب بهترین گزینه کمک بگیرید.

برای خریداران عزیز تا 1 سال تخفیف 15درصدی تعمیر گاوصندوق در نظر گرفته شده است.

نکات خرید گاوصندوق کراس

پیش از خرید هر گاوصندوقی باید به انتظارات خود از کاربرد آن فکر کنید.

آیا از گاوصندوق فقط برای نگهداری مدارک و اسناد استفاده خواهید کرد؟

اموال گران بهایی که داخل گاوصندوق قرار می‌دهید چه قدر جا می‌گیرند؟

گاوصندوقی که خریداری می‌کنید باید مخصوص خانه باشد یا اداره یا هتل یا فروشگاه؟‌

مکانی که گاوصندوق را در آن می‌گذارید چه ابعادی دارد؟

سوالات بسیار زیادی وجود دارد که اگر بخواهید یک گاوصندوق مناسب بخرید باید به تمام آن ها پاسخ دهید اما مهم ترین نکات خرید گاوصندوق کراس در وهله اول کاربرد مد نظر شما و در وهله دوم ابعاد آن است.

در این مقاله چند مدل مختلف گاوصندوق نسوز کراس را مورد بررسی قرار داده ایم که می‌توانند در خرید یک گاوصندوق به شما کمک کنند.

اگر قصد خرید یک گاوصندوق لوکس و شیک را دارید پیشنهاد ما به شما گاوصندوق لوسل میباشد. برای اطلاع بیشتر میتوانید مطالب مقاله گاوصندوق لوسل ما را مطالعه کنید.

نکات خرید گاوصندوق کراس

مدل های گاوصندوق کراس

گاوصندوق های کراس از لحاظ کاربرد و نحوه کارکرد به دسته های مختلفی تقسیم می‌شوند که در زیر لیست آن ها را آورده ایم:

  • گاوصندوق های آسانسوری کراس
  • گاوصندوق بانکی و موسسه های مالی کراس
  • گاوصندوق های اداری و کارخانه های کراس
  • گاوصندوق های مخصوص نگهداری اسلحه کراس
  • گاوصندوق های طلا فروشی کراس
  • گاوصندوق های فروشگاهی کراس
  • گاوصندوق های بنگاهی کراس
  • گاوصندوق های ضد ضربه کراس
  • گاو صندوق های ضد انفجار کراس
  • گاوصندوق ضدسرقت کراس
  • گاوصندوق های ضد حریق کراس
  • گاوصندوق های خانگی کراس
  • گاوصندوق های هتل کراس

اگر بین خرید گاوصندوق های کراس و گاوصندوق خرم شک دارید میتوانید مقاله ما را که یک مقایسه اجمالی بین گاوصندوق های خرم با سایر گاوصندوق ها را انجام داده است مطالعه کنید.

صندوق کراس مدل FP380

صندوق کراس مدل FP380 گاوصندوقی یک طبقه با وزن چهل و هشت کیلوگرم، طول چهل و نه سانتی متر، عرض بیست و پنج سانتی متر و ارتفاع سی و هشت سانتی متر است.

طراحان این گاوصندوق نیز مانند سایر مدل های گاوصندوق کراس با وجود دارا بودن حداکثر میزان امنیت تمهیدات اضافه ای نیز برای افزایش امنیت آن اندیشیده اند.

به طور مثال، علاوه بر امکان تعریف کردن دو رمز مختلف با تعداد ارقام بین چهار تا هشت رقم، امکان اتصال این گاوصندوق به زمین یا دیوارهای اطراف نیز برای جلوگیری از سرقت آن از طریق جا به جایی وجود دارد.

صندوق کراس مدل FP380

ویژگی ها و قیمت صندوق کراس مدل FP380

در صورتی که این گاوصندوق را از نمایندگی فروش گاوصندوق کراس تهیه نمایید می‌توانید آن را با قیمت اصلی خریداری کرده و همراه با محصول خود باتری اضافه، کلید، قاب باتری اکسترنال، شاه کلید و یا کلید اضطراری برای باز کردن درب گاوصندوق در اثر خراب شدن قفل دیجیتال و همچنین دفترچه راهنمای فارسی توضیحات نحوه استفاده و کار کردن با گاوصندوق کراس را دریافت نمایید.

حدود قیمت صندوق کراس مدل FP380 در فروشگاه های مختلف از 5 میلیون تومان میباشد. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت گاوصندوق های کراس با ما تماس بگیرید و از 10% تخفیف بهره مند شوید.

صندوق نسوز کراس مدل FP1270

صندوق نسوز کراس مدل FP1270 یک گاوصندوق نسبتا بزرگ با یک طبقه است که ۷۰ سانتی متر طول، ۶۷ سانتی متر عرض و ۱۲۷ سانتی متر ارتفاع دارد.

این صندوق ۲۸۰ کیلویی که دارای سنسور های حساس به حرکت و ضربه می‌باشد، یک گاوصندوق ضد سرقت ایمن است که می‌تواند در خانه ها و همچنین در ادارات مورد استفاده قرار بگیرد.

ویژگی ها و قیمت صندوق کراس مدل FP1270

مهم ترین ویژگی صندوق کراس مدل FP1270 دارا بودن نشان استاندارد UL آمریکاست که به معنی امنیت بسیار بالای این گاوصندوق است.

این گاوصندوق قابلیت تعریف کردن دو رمز جداگانه به صورت همزمان را دارد که هر رمز می‌تواند طولی بین چهار تا هشت رقم داشته باشد.

قابلیت تعریف دو رمز به طور همزمان می‌تواند به شما کمک کند که در صورتی که یک رمز را فراموش کردید از رمز دیگر برای باز کردن آن کمک بگیرید و یا این که دو نفر به صورت جداگانه می‌توانند از رمز های مخصوص به خود استفاده نمایند.

صفحه ال ای دی که روی گاوصندوق تعبیه شده، امکان نمایش سی بار آخری که درب گاوصندوق باز شده است را همراه با تاریخ را برای شما فراهم خواهد کرد.

این یکی از مشخصات صندوق کراس است که نسبتا منحصر به فرد محسوب می‌شود و چنین ویژگی کم تر در گاوصندوق های دیگر دیده می‌شود.

با توجه به تغییرات روزانه قیمت ارز و نوسانات قیمت ها ارائه یک قیمت ثابت برای این مدل گاوصندوق ها مقدور نیست ولی در صورت تمایل به خرید این گاوصندوق می‌توانید با شرکت گنجبان نمایندگی فروش گاوصندوق کراس تماس بگیرید.

همچنین اگر قصد خرید گاوصندوق خارجی با کیفیت بالاتر را دارید پیشنهاد ما به شما این است که با مطالعه مقاله گاوصندوق ایکو با آگاهی بیشتر برای خرید گاوصندوق اقدام کنید.

صندوق الکترونیکی کراس مدل 25EGK

گاوصندوق الکترونیکی کراس مدل 25EGK یک گاوصندوق کوچک خانگی با ده کیلوگرم وزن، ۳۵ سانتی متر طول، ۲۵ سانتی متر عرض و ۲۵ سانتی متر ارتفاع می‌باشد.

ضخامت درب آن پنج میلی متر و دارای یک طبقه است. با توجه به وزن بسیار کم این گاوصندوق و امکان جا به جایی آن، قابلیت اتصال به زمین و دیوار به این گاوصندوق اضافه شده است.

به این ترتیب احتمال سرقت آن با جا به جایی به حداقل رسیده است.

اتصال این گاوصندوق به کف زمین و یا دیوار به وسیله رول بولت صورت می‌گیرد.

لولای این گاوصندوق داخلی بوده و دارای یک قفل دیجیتال است که می‌توان رمزی بین سه تا هشت رقم روی آن تعریف کرد.

البته این امکان را نیز دارید که گاوصندوق را به جز رمز دیجیتال، در مواقع ضروری با کلید نیز باز کنید.

این گاوصندوق موقع ضعیف شدن باتری داخلی آن به شما هشدار خواهد داد که این هشدار به صورت یک چراغ ال ای دی در آن تعبیه شده است.

صندوق الکترونیکی کراس مدل 20EGK

این گاوصندوق الکترونیکی نسوز کراس نه و نیم کیلو وزن دارد و بدون طبقه است.

ضخامت درب این گاوصندوق چهار میلی متر است و سی و یک سانت طول، بیست سانت عرض و بیست سانت هم ارتفاع دارد که آن را تبدیل به یک گاوصندوق ایمن جمع و جور خانگی کرده است.

این گاوصندوق کاملا ضد سرقت بوده و جهت کاهش احتمال سرقت آن از طریق دزدیدن خود گاوصندوق، به خاطر وزن کم آن، قابلیت پیچ شدن به زمین و یا دیوارهای اطراف از طریق رول بولت به آن اضافه شده است.

لولاهای این گاوصندوق داخلی هستند و قفل های آن یک رمز دیجیتال سه الی هشت رقم را پشتیبانی می‌کنند.

همچنین این گاوصندوق در صورت کم یا ضعیف شدن باتری توسط چراغ ال ای دی شروع به هشدار می‌کند.

منبع : گاوصندوق کراس