تعرفه رپورتاژ آگهی، کسب و کارها با اهداف مختلفی اقدام به انتشار محتوا در سایر رسانه ها تحت عنوان رپورتاژ آگهی می کنند.

افزایش آگاهی از برند، بهبود سئو سایت، اجرای کمپین های روابط عمومی و افزایش فروش مهمترین دستاوردی است که رپورتاژ آگهی، شما با یک تیر چند نشان را میزنید.

همچنین محتوای شما به دست مخاطبان بالقوه تان می رسد و باعث بهبود seo سایت شده و جایگاه شما در نتایج موتور جستجو نیز بهبود پیدا می کند.

برای مطالعه » رپورتاژ نویسی چیست

رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری چیست

رپورتاژ آگهی در واقع نوعی از تبلیغات متنی در قالب یک گزارش و خبر است، و همچنین می‌توان گفت که رپورتاژ خبری نوعی تبلیغات همسان است که به صورت یک گزارش یا رپورتاژ خبری نوشته می‌شود، و البته باید از نظر تبلیغاتی یک فرد متخصص و خبر روی آن کار کند.

شما در رپورتاژ آگهی مخاطبانتان را در یک مسیر مشخص همراهی می کنید، تا به سمتی که می خواهید سوق داده شوند و اتفاقی که شما انتظارش را دارید رقم بخورد.

پیشنهاد ویژه » همچنین در صورتی که شما به دنبال طراحی سایت ارزان هستید، می توانید از قالب های از پیش ساخت شده در این مجموعه استفاده نمایید، تا فرآیند خرید سایت با قیمت مقرون به صرفه تری برای شما انجام شود.

نمونه رپورتاژ خبری

در بخش زیر شما میتوانید چند نمونه از پورتال های خبری را مشاهده نمایید.

معمولاً این رپورتاژ های خبری را در سایت های پر بازدید و پر ورودی منتشر می‌کنند تا در معرض دید کاربران قرار بگیرند.

و هم می‌تواند کاربر و مخاطب مورد نظر و در همان جا تبدیل به مشتری برای شما کند و یا اینکه از طریق یک لینک گذاری درست به وبسایت شما کاربر مورد نظر به سایت شما هدایت شود تا بتواند با خدمات وب سایت شما بیشتر آشنا شود.

خرید پکیج رپورتاژ

در صورتی که قصد خرید پکیج رپرتاژ آگهی را دارید می توانید از طریق لینک زیر با همکاران ما ارتباط برقرار نمایید، یاران ما ضمن ارائه مشاوره در مورد جزئیات انواع پکیج های رپورتاژ آگهی قیمت هر کدام از این پکیج ها را در اختیار شما قرار می دهند.

تعرفه رپورتاژ آگهی

در بخش زیر ما یکسری تعرفه‌ها بابت رپورتاژ آگهی برای شما در نظر گرفته‌ایم برای اینکه بتوانید در جریان این تعرفه‌ها قرار بگیرید از طریق لینک زیر با کارشناسان مربوطه ارتباط برقرار نمایید.

پیشنهاد ویژه » شرکت atgo برگزار کننده دوره های آموزش دیجیتال مارکتینگ به صورت کاملا حرفه ای و بازار کاری، و همچنین برگزار کننده دوره سئو و تولید محتوا تحت نظر اساتید مجرب و کاربلد می باشد.

شما می توانید با فراگیری آموزش سئو تمامی مباحث و الگوریتم های جدید گوگل را یاد بگیرید و خدمات مهم خود را در موتور جستجوی گوگل و شبکه های اجتماعی به کاربران اینترنتی معرفی نمایید.

برای مطالعه :

مزایای رپورتاژ آگهی

دیده شدن بیشتر

با توجه به فراگیر بودن و جامعیت رپورتاژ آگهی و انتشار آن در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی پر مخاطب و پر ورودی شما می توانید برند مجموعه خود را به بهترین نحو از طریق رپورتاژ آگهی به مردم معرفی کنید، و این امر می تواند یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند برای شما محسوب شود.

برای مطالعه » شرکت تولید محتوا

مناسب برای همه

یکی دیگر از مزایای مهم رپورتاژ آگهی از که همه کسب و کارها چه کسب و کارهای کوچک و چه کسب و کارهای بزرگ می توانند با اهداف مختلف از این روش استفاده کنند.

برندسازی و افزایش اعتبار برند

همانطور که پیشتر اشاره کردیم یکی از مهمترین مزایای انتشار رپرتاژ در کانال های پرمخاطب توضیح محتوای این است که آگاهی از برند شما بیشتر می شود ضمن اینکه تداوم انتشار رپورتاژ می‌تواند به افزایش اعتبار برند شما کمک کند.

برای مطالعه » شرکت سئو سایت

هزینه مناسب

شاید به جرات بتوان گفت که رپرتاژ آگهی نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی دارای هزینه مناسبتری است.

بهبود سئو

یکی دیگر از مزایای رپورتاژ آگهی بهبود سئو وب سایت شما است که در ارتقای جایگاه کلمات کلیدی شما در گوگل بسیار می‌تواند کمک کند.

منبع »