آدرس آموزشگاه های شیرینی پزی در تهران

اگر برای یادگیری آموزش شیرینی پزی به دنبال بهترین آموزشگاه های شیرینی پزی تهران هستید، این مقاله را تا انتها بخوانید. در این مقاله ما به معرفی اسامی و آدرس آموزشگاه های معتبر شیرینی پزی خواهیم پرداخت.

آموزش شیرینی پزی

به طور کلی شیرینی به ترکیب شکر، آرد و سایر مواد افزودنی گفته می شود که بر اساس ساختار و مواد تشکیل دهنده به انواع مختلفی تقسیم بندی می گردد. پخت شیرینی از گذشته تاکنون به ویژه در مراسمات و دورهمی ها رایج بوده که امروزه بدلیل مناسبات و مراسمات بیشتر و حتی دورهمی های کوچک، تقاضای بازار برای این نوع خوراکی خوشمزه افزایش یافته است.

طیف کاری شیرینی پزی و آشپزی، طیفی گسترده و هیجان انگیز بوده از همین رو آموزش شیرینی پزی برای افراد به خصوص بانوان کاری بسیار جالب محسوب شده و حتی برخی از افراد از آن به عنوان یک شغل و مهارت یاد می کنند.

آموزش شیرینی پزی در قالب دوره های مختلف انجام می گردد، برخی از دوره ها مختص شیرینی محلی مناطق ایران و برخی دیگر شیرینی پزی بین المللی را شامل می شود.

اسامی آموزشگاه های شیرینی پزی

آموزشگاه های مختلفی در سطح کشور در زمینه آموزش شیرینی پزی فعالیت دارند. صدها آموزشگاه به صورت مجازی و یا حضوری دوره های آموزشی خود را برگزار کرده و مدرک آموزش مهارت را در اختیار فرد قرار خواهند داد. در این میان آموزشگاه هایی وجود دارند که مهارتی را به فرد آموزش نداده و با صرف هزینه و وقت تنها به آموزش از طریق جزوه اکتفا می کنند. چه بسا هنرجویانی که با ذوق و استعداد کامل وارد این گونه آموزشگاه ها شده و نا امید از خود برمی گردند، اما ما به شما آموزشگاه هایی را معرفی می کنیم که بتوانید شیرینی پزی را در سطح بالایی یاد بگیرید. آموزشگاه آریا تهران یکی این از آموزشگاه های معتبر در زمینه آموزش شیرینی پزی است.

آموزشگاه شیرینی پزی آریا تهران

آموزشگاه آشپزی و شیرینی پزی آریا تهران یکی از آموزشگاه های معتبر سازمان فنی و حرفه ای برای گذراندن دوره های شیرینی و کیک پزی در تهران است. شما با شرکت در دوره های حضوری و آنلاین این مجموعه می توانید علاوه بر یادگیری تحت نظر بهترین اساتید، مدرک فنی و حرفه ای نیز دریافت کنید.

برای شرکت در دوره و اطلاع از هزینه کلاس شیرینی پزی و شرکت در دور های آموزش کیک پزی همین حالا با ما تماس بگیرید. 02166919634 الی 6 و یا وارد وب سایت www.aryatehran.com شوید.

این آموزشگاه دارای یک شعبه در غرب تهران، شعبه در خیابان پیروزی، و میدان تجریش است.

آموزشگاه شیرینی پزی فوت و فن

آموزشگاه آشپزی و شیرینی پزی فوت و فن یکی از بهترین آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای است که شعبه اصلی آن در کرمانشاه قرار دارد. این آموزشگاه نیز با توجه به تجهیزات خوبی که دارد یک مکان مناسب برای یادگیری است.

آموزشگاه شیریی پزی پرتیکان

آموزشگاه شیرینی پزی پرتیکان را نیز می توان یکی از آموزشگاه های خوب خیابان میرداماد برای یادگیری دوره های شیرینی پزی دانست. این مجموعه نیز با کادری مجرب می توانند یاری گیر شما در حوزه یادگیری باشند.

شماره تماس: 22221208

آموزشگاه شیرینی پزی حنانه

آموزشگاه حنانه نیز یکی از قدیمی ترین آموزشگاه های شیرینی پزی سعادت آباد تهران است. اگر به دنبال افرادی باتجربه برای یادگیری هستید به این مجموعه مراجعه کنید.

شماره تماس: 02122353184

 

بهترین آموزشگاه آشپزی در تهران

علاقمندان به آموزش شیرینی پزی و آشپزی همیشه به دنبال آموزشگاهی هستند که در کمترین زمان، بازدهی زیادی داشته و سطح مهارت های خود را با لحاظ کیفیت بالا ببرند.

نگران نباشید! ما تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بهترین آموزشگاه آشپزی را از لحاظ برگزاری دوره، سطح کیفی دوره ها، هزینه، دسترسی آسان و پیگیری دوره ها نسبت به سایر آموزشگاه ها برتر باشد، را به شما معرفی کنیم.

آموزشگاه آریا تهران، با ارائه مدرک معتبر با استاندارد های سازمان فنی و حرفه ای و حتی مدرک بین المللی خیال شما را از بابت آینده دوره های آموزشی راحت کرده و مطمئن می شوید که بعد از اتمام دوره با مدرک معتبر می توانید شغل و حرفه مورد علاقه خود را شروع کنید.

آموزشگاه آریا تهران تنها با یک کلیک برای شما تعیین سطح کرده و بهترین دوره آموزش آشپزی یا شیرینی پزی را به شما معرفی می کند. دوره های اموزشگاه آریا تهران حضوری بوده اما خونسرد باشید! حتی برای شما دوستانی که دسترسی حضوری ندارید، کلاس های آموزش آشپزی و شیرینی پزی آنلاین را همراه با فیلم های آموزشی قرار داده تا به صورت گام به گام مهارت خود را تکمیل نمایید.

برای شرکت در کلاس های آشپزی این مجموعه می توانید روی لینک زیر کلیک کنید

کلاس آشپزی

حتی اگر وقت زیادی ندارید و باید در کوتاه ترین زمان ممکن به مهارت آشپزی و شیرینی پزی حتی درست کردن کیک های مختلف تسلط پیدا کنید، استرس نداشته باشید زیرا شما می توانید با شرکت در ورکشاپ های آموزشی آشپزی و شیرینی پزی مجتمع آموزشی آریا تهران، یادگیری خود را تکمیل کرده و به صورت فشرده دوره را پشت سر بگذارید.

همین حالا با ما تماس بگیرید. 02166919634 الی 6 و یا وارد وب سایت www.aryatehran.com شوید.

آموزشگاه شیرینی پزی با مدرک بین المللی در تهران

بسیاری از آموزشگاه های رایج در سطح کشور، با گذراندن دوره های آموزشی مدرکی با عنوان مهارت مورد نظر در اختیار فرد قرار می گیرد. مسئله مهم در این زمینه این است که مدرک کدام آموزشگاه از لحاظ استاندارد بودن معتبر است. مدرک معتبر، به مدرکی گفته می شود که زیر نظر سازمان فنی حرفه ای بوده و تمامی ساعات آموزشی را با نمره قبولی خوبی گذرانده باشین در این صورت مدرک معتبر بوده و در برخی از آموزشگاه ها جنبه بین المللی داشته به این معنا که ارائه این مدرک در کشورهای دیگر مورد قبول بوده و امتیاز مثبت محسوب می گردد. آموزشگاه آریا تهران با ارائه مدرک بین المللی شیرینی پزی و آشپزی، جزء بهترین آموزشگاه های شیرینی پزی در تهران شناخته می شود.

مدرک شیرینی پزی برای مهاجرت

مهاجرت با تمامی سختی هایی که دارد اما نکته قابل تامل آن توجه به غذا و نوع آشپزی کشور مقصد است. اگر قصد مهاجرت به کشوری را دارید و علاقمند به یادگیری فرهنگ غذایی آن هستید، آموزشگاه آریا تهران در این مورد نیز به فکر شما بوده و دوره های آموزشی شیرینی پزی و آشپزی مخصوص کشورهای مختلف را مطابق با فرهنگ و سنت غذایی آن کشور برای شما در نظر گرفته است.

حتی اگر ساکن کشورهای دیگر باشید و دوست دار فرهنگ غذایی ایرانی و یا هر کشور دیگری باشید، تنها با شرکت در دوره های آنلاین آموزش شیرینی پزی تمامی نکات را یاد می گیرید. با شرکت در دوره های آشپزی مختص کشورهای دیگر، نه تنها با فرهنگ غذایی کشور مقصد آشنا می شوید بلکه می توانید با مدرک معتبر آن در کشور مقصد برای خود حرفه و شغلی مناسب داشته باشید.

هزینه کلاس شیرینی پزی

هزینه دوره های آموزش آشپزی و شیرینی پزی در انواع آموزشگاه ها متفاوت است. حتی می توان گفت هزینه ورکشاپ های آموزشی از صدها هزار تومان تا چند میلیون نیز می رسد. هزینه کلاس  شیرینی پزی با توجه به فاکتورهایی از جمله: حضوری یا غیر حضوری بودن دوره، عمومی و یا خصوصی بودن دوره تعیین می گردد. آموزشگاه آریا تهران کلاس های شیرینی پزی را به صورت مجازی یا حضوری و حتی به صورت خصوصی با پشتیبان برگزار می کند. هزینه شرکت در دوره های آموزشی با توجه به فاکتورهای بالا و نوع دوره قیمت گذاری می گردد. آموزشگاه آریا تهران تمامی دوره های خود را با قیمت مناسب و منصفانه نسبت به سایر آموزشگاه ها و مجتمع فنی های تهران برگزار می کند.

کلاس آنلاین شیرینی پزی

علاقمند به آشپزی و شیرینی پزی دارید؟ شاغل هستید؟ فرزند دارید؟ دسترسی به کلاس حضوری خوب ندارید؟

تمام این ها بهانه ای بیش نیست. فقط با یک راه حل!! شرکت در دوره های آموزشی آموزشگاه آریا تهران

شما تنها با یک دستگاه کامپیوتر و حتی با یک موبایل می توانید تمامی مهارت های آشپزی و شیرینی پزی را یاد بگیرید. فراگیری از طریق کلاس های آنلاین مزیت هایی داشته که برای فرد انتخاب این راه را جزء اولویت قرار می دهد. کسانی که به کلاس های حضوری آموزش شیرینی پزی دسترسی نداشته، توصیه می شود در کلاس های آنلاین آموزشگاه آریا تهران ثبت نام کرده و مطابق ساعات آزاد خود در روز، آموزش را شروع کرده و مهارت خود را تکمیل و در پایان مدرک خود را تحویل بگیرید.

کلاس آموزش کیک و دسر در تهران

هنر قنادی و شیرینی پزی تنها مختص به شیرینی نبوده و به حیطه کیک و دسر نیز مربوط می شود. یک قناد ماهر تمامی نکات و انواع شیرینی، دسر و کیک را آموزش می بیند. آینده شغلی یک قناد بستگی به میزان مهارت و هنرهای خود دارد. اگر به حیطه شیرینی پزی علاقمند هستید پس در دنیای دسر و کیک نیز هنری دارین. امروزه بدلیل شرایط سخت بیماری و رعایت نکات بهداشتی، افراد تمایل زیادی داشته تا کی و دسر های خود را در خانه و به صورت بهداشتی پخت کنند.

روزانه کیک و دسرهای مختلفی در بازار شیرینی پزی عرضه می گردد که برخی از آنان تنها باهنرنمایی قنادان بوجود آمده از این رو خلاقیت نقش مهمی در این مبحث دارد. آموزشگاه آریا تهران با ایده های نوین و به روز خود، خلاقیت شما را تحریک کرده و با تکیه بر استعداد خود میتوانید انواع کیک و دسر را با مواد اولیه مختلف به عنوان دستورالعمل و رسپی در اختیار هنرجویان و صنعت شیرینی پزی قرار دهید.

آموزشگاه آریا تهران دوره هایی را مختص آموزش کیک و دسر زیر نظر استادان مجرب برگزار کرده و انواع کیک و دسرهای ایرانی و بین المللی به صورت جزوه همراه با فیلم آموزشی در اختیار افراد قرار داده و آنها را برای ورود به بازار کار آماده خواهد کرد.

قیمت کلاس کیک پزی

قیمت کلاس کیک پزی بستگی به نوع دوره (کیک مجلسی، ساده و کیک تولد) و حضوری یا مجازی بودن دوره دارد. آموزشگاه آریا تهران در کوتاه ترین زمان و ساده ترین روش ها، انواع کیک ها را آموزش می دهد. دوره های آموزشی آموزشگاه آریا تهران متناسب گرید بندی و سرفصل های آموزشی قیمت گذاری می گردد. طبیعتا کلاس های خصوصی قیمت بالاتری نسبت به کلاس های عمومی دارند اما در آموزشگاه آریا تهران کلاس های کیک پزی عمومی و خصوصی با حداقل هزینه و بازدهی بالا برای شما فراهم شده است. هزینه کلاس کیک پزی خصوصی به صورت ساعتی و هزینه کلاس کیک پزی عمومی به صورت دوره ای با سرفصل های ارائه شده در دوره محاسبه می گردد.

مدرک بین المللی کیک پزی

مدرک، ویژگی مهم حضور و شرکت در دوره های آموزشی است. آموزشگاه آریا تهران از جهت ارائه و معتبر بودن مدرک، نسبت به سایر آموزشگاه ها برتری داشته و مدرک این آموزشگاه قابل ترجمه و مورد قبول کشورهای مختلف است. شرکت در کلاس های آموزش کیک پزی مجتمع آموزشی آریا، پشتوانه ای مطمئن برای آینده شغلی و فراگیری تمام نکات دوره را برای شما فراهم خواهد کرد.

به عبارتی با شرکت در دوره آموزشی کیک پزی آموزشگاه آریا، شما کیک پزی را نه تنها بصورت عملی بلکه با دانش مربوط به آن یاد می گیرید. بسیاری از افراد هستند که هنگام پخت یک کیک، نکات و موارد مصرف آن را اطلاع ندارند اما ما در آموزشگاه خود آشپزی و کیک پزی را با علم یاد می دهیم.

بازار کار کیک پزی و شیرینی پزی

قنادی یک هنر و یا به عبارتی یک مهارت تمام و کمال شناخته می شود. امروزه تقاضای بازار به فردی که مهارت های شیرینی پزی و کیک پزی را با دانش فرا گیرد، رو به افزایش است. افرادی که شوق و استعداد کافی در این حیطه داشته باشند فقط نیاز به یک محرک دارند که آموزشگاه آریا تهران این محرک را برای شما علاقمندان فراهم کرده است. آموزشگاه آریا تهران با خدمت رسانی و برگزاری دوره ها هنرجویان ممتاز و خلاق را شناسایی و در بازار کار آنها را راهنمایی می کند. پس اگر شما نیز نگران بازار کار هستید، توصیه می کنیم با مشاوران و پشتیبان های آموزشگاه آریا صحبت کرده تا بهترین دوره و خدمت را در اختیار شما قرار دهند.

منبع