کاملا رایگان یاد بگیرید چگونه از نرم افزار کورل دراو کسب درآمد کنید!

اگر شما می‌خواهید ابزار های کورل دراو را یاد بگیرید و همینطور نرم افزار کورل دراو را به صورت حرفه ای و پیشرفته یاد بگیرید دوره فیلم آموزش کورل دراو صفر تاصد به صورت کاملا رایگان و پروژه محور به شما در این هدف کمک زیادی می‌کند.

در این دوره رایگان شرکت کنید و با شیوه ساخت لوگو و بنر های تبلیغاتی در نرم افزار کورل دراو و مطالب و ترفند های مهم و کاربردی در آن آشنا شوید.

در این دوره شما با بسیاری از مطالب چگونگی استفاده از ابزار ها در کورل دراو آشنا خواهید شد و بعد از آن می توانید انواع لوگو ها و تصاویر را درست کنید و از طریق آن درآمدزایی کنید.

شگفت زده شوید! در دوره فیلم اموزش کورل دراو صفر تا صد شرکت کنید و علاوه بر یادگیری ابزرا های کورل دراو با مباحث حرفه ای و پیشرفته کورل دراو آشنا شوید و از طریقاین نرم افزار کسب درآمد کنید!

به صورت کاملاً رایگان و صفر تا صد با کورل دراو را یاد بگیرید.

هنگامی که شما اقدام به یادگیری کورل دراو می کنید با بسیاری از محصولات گران قیمت ویدیوی و همینطور کلاسهای چندین ساعته رو به رو خواهید شد بسیاری از این دوره ها فاقد جنبه کاربردی بوده و فقط شما را با انبوهی از اطلاعات و همینطور مباحث پیشرفته در کورل دراو رها خواهد کرد.

در اصل شما کار با نرم افزار کورل دراو را یاد می‌گیرید امّا نمی توانید از آن برای کسب درآمد استفاده کنید. در این دوره فوق العاده شما آموزش کورل دراو صفر تا صد را به صورت کاملا رایگان آموزش خواهید دید. در این دوره شما علاوه بر آشنایی با محیط کورل دراو و همینطور طرز کار با ابزارهای کل دراز می توانید به آسانی از این دوره کسب درآمد کرده و همین طور با استفاده از کرنل دراز لوگو و همینطور بروشورهای متفاوت را یاد بگیرید.

فیلم آموزش کورل دراو

اکثر علاقه مندان به نرم افزار کورل دراو کسانی هستند که می‌خواهند بنر تبلیغاتی با کورل دراو درست کرده و همینطور شخصیت های منحصر به فرد خود را در کورل دراو خلق کنند. علاقه مندان دوره آموزش کورل دراو و فیلم آموزش کورل دراو ۲۰۲۰ افرادی هستند که به دنبال یک آموزش رایگان و خوب برای یادگیری این نرم افزار می باشند.

هر فردی که علاقه دارد اطلاعات خود را در زمینه نرم افزار کورل دراو بالا ببرد و بتواند با استفاده از این نرم افزار انواع بنر ها بروشور ها و همینطور لوگوها را طراحی کند می‌تواند در این دوره به صورت کاملاً رایگان شرکت کرده و از تمامی آموزشات بهره ببرند. اگر می خواهید کورل دراو را از صفر شروع کنید دوره کورل دراو آریا تهران را از دست ندهید.

فیلم رایگان آموزش کورل دراو
فیلم رایگان آموزش کورل دراو

فیلم رایگان آموزش کورل دراو

از آنجا که این دوره به صورت پروژه محور می باشد قطعاً یادگیری آن آسان و همینطور برای شما لذت بخش خواهد بود. دوره پروژه محور آموزش کورل دراو صفر تا صد بسیار کار شما را در یادگیری راحت و همینطور رفع یادگیری را برای شما عزیزان بسیار لذت بخش خواهد کرد.

از جمله نکاتی که درباره فیلم آموزش کورل دراو صفر تا صد و آموزش کورل از مقدماتی تا پیشرفته  وجود دارد این می باشد که نرم افزار کورل دراو چه ویژگی هایی دارد و از چه بخش هایی تشکیل شده است. از جمله سرفصل‌های فیلم آموزش کورل دراو به صفر تا صد به صورت زیر می باشد.

سرفصل فیلم آموزش کورل دراو صفر تا صد

  • اشنایی با نام افزار کورل دراو
  • معرفی انواع ابزار ها در کورل دراو
  • نحوه کار با ابزار ها در نرم افزار کورل دراو
  • طراحی و زیباسازی تصاویر در کورل دراو
  • شیوه های استفاده از ابزارها در کورل دراو
  • طراحی کارت ویزیت در کورل دراو
  • نحوه خروجی گرفتن به همینطور ذخیره فایل کورل دراوهمانطور که از سرفصل ها متوجه شدید ما در این دوره فوق العاده به صورت کاملاً رایگان اقدام به آموزش صفر تا صد کورل دراو خواهیم کرد.پیش نیاز فیلم آموزش کورل دراو صفر تا صد

ابزرا های مناسب برای ساخت لوگو در کورل دراو

از جمله ابزار های مناسب برای طراحی لوگو در نرم افزار کورل دراو در آموزش کورل دراو فرادرس به صورت زیر می باشند:

ابزار فری هند در کورل دراو
ابزار فری هند در کورل دراو

ابزار فری هند در کورل دراو

ابزار فری هند در کورل دراو معمولا برای ترسیم خطوط استفاده می شود ، ابزار فری هند در کورل دراو برای کشیدن خطوط صاف و هموار استفاده می شود و همینطور شما می توانید با اتصال نقاط در فری هند یک خط با ویژگی های مورد نظرتان را رسم کنید.

ابزار pen در کورل دراو

ابزار pen در کورل دراو همانند فری هند برای ترسیم خطوط در طراحی هایی مانند لوگو و همینطور برای طراحی تصاویری که بیشتر از خط در آن استفاده شده است مورد استفاده قرار می گیرد فقط با این تفاوت که ابزار pen ویژگی های بیشتری نسبت به ابزار فری هند در کورل دراو دارد و دست شما را برای ترسیم خطوط باز تر میکند.

ابزار pen در کورل دراو
ابزار pen در کورل دراو

ابزار B spline در کورل دراو

ابزار Bspline در کورل دراو کاربرد های بسیار زریاد و همینطور پیشرفته ای دارد. اگر بخواهیم به صورت مختصر درباره این ابزار توضیح دهیم باید بگوییم هرگاه بخواهیم یک شکل و تصویری را دقیقا شبیه به همان رسم کنیم میتوانیم از این ابزار استفاده کنیم.

ابزار B spline در کورل دراو
ابزار B spline در کورل دراو

پیش نیاز دوره فیلم آموزش کورل دراو صفر تا صد

تنها پیش نیاز برای شرکت در این دوره و یادگیری آسان تر مطالب داشتن یک دانش مقدماتی در رابطه با نرم افزار کورل دراو می باشد. شما کافیست در کورل دراو با متغیر ها و دستورات آشنایی داشته باشید و بتوانید در حد معمول با آنها کار کنید و اینکه با ساختار کلی نرم افزار کورل دراو نیز کار کرده و همینطور آشنایی سطحی با آن را داشته باشید. شما اگر با هیچ کدام از پیش‌نیازهای مربوطه آشنایی ندارید نگران نباشید چرا که می‌توانید با حضور در مجتمع فنی حرفه‌ای آریا تهران با توجه به هزینه اندکی به سرعت نرم‌افزار کورل دراو را به صورت پیشرفته یاد بگیرید و در این دوره رایگان شرکت کنید.

درباره دوره فیلم آموزش کورل دراو صفر تا صد بیشتر بدانید:

ویدیوها و فیلم های آموزشی رایگان چگونه هستند پک دوره آموزش رایگان کورل دراو صفر تا صد و دانلود فیلم آموزش کورل دراو به زبان فارسی به صورت ویدیویی می باشد به همین دلیل کیفیت فیلم های ضبط شده بسیار حائز اهمیت هستند. کیفیت تمامی فیلم های ضبط شده ۷۲۰ می باشند که کیفیتی بسیار عالی برای آموزش های ویدیویی می باشد که سعی شده است تا حد ممکن کم حجم باشند. همین طور سعی شده است تا ویدیو ها کوتاه باشند و مطالب به صورت کامل و جامع به شما عزیزان آموزش داده شود.