علت خرابی کرکره برقی چیست؟

اگر ریموت کرکره برقیت خراب شده میتونی در ادامه مطلب علت خراب شدن ریموت را بفهمی و خودت ریموت را عیب یابی و تعمیر کنی. همین الان کلیک کن.

برای دریافت مشاوره رایگان با شرکت های زیر تماس بگیرید:

شرکت و فروشگاه همتا

شماره تماس: ۰۹۱۲۲۵۵۲۱۱۹ – 021۵۵۴۴۹۲۱۲

آدرس وب سایت : www.hamtadoor.com

شرکت ایران کرکره

شماره تماس: 09128899015 – 02155449064

آدرس وب سایت : www.iran-kerkere.com

پیشنهاد ویژه: اگر شما هم فروشنده و یا تعمیرکار کرکره برقی هستید، برای تسهیل امور خوانندگان و تبلیغات در این صفحه حتما با ما تماس بگیرید (09120145021).

چرا ریموت کرکره برقی کار نمی کند ؟ بسیاری از افراد در جست جوی این هستند، که چرا ریموت کرکره برقی کار نمی کند؟ یا اینکه علت عمل نکردن ریموت کرکره برقی چیست ؟ ما  در بخش پایین به برخی از دلایل علت کار نکردن کرکره برقی پرداخته ایم.

علت خرابی کرکره برقی

چرا ریموت کرکره برقی کار نمیکنه؟ در بخش زیر برخی از دلایل اینکه چرا ریموت کرکره برقی کار نمیکنه، می پردازیم.  دلایل عمل نکردن ریموت کرکره برقی چیست؟ علت کار نکردن ریموت درب کرکره ای چیست؟

در اینجا به بررسی مشکلات رایج که ممکن است برای کرکره برقی شما پیش بیاید می پردازیم، تا درصورت مشاهده کار نکردن ریموت کرکره برقی، بدانید با چه ابزار و وسایل و نیروی کاری می توانید در صدد رفع مشکلات کرکره برقی بر بیایید. برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله تعمیر کرکره اتوماتیک را مطالعه نمایید.

بالا نرفتن درب کرکره برقی :

یکی از مهم ترین مشکلاتی که در کرکره برقی به وجود می آید، عدم بالا رفتن، اصطلاحا باز ماندن کرکره برقی و یا بسته نشدن کرکره برقی می باشد. یکی از مشکلاتی که بسیار وقت گیر و اعصاب خرد کن است این است که وقتی برای خارج شدن عجله دارید ولی درب کرکره برقی باز نمیشود. متاسفانه دلیل اصلی علت بالا نرفتن کرکره برقی خراب شدن موتور کرکره برقی است. اگر موتور خراب شده باشد عملکرد کلی کرکره برقی با مشکل رو به رو میشود و نمیتواند وظیفه اصلی خود را که باز و بسته شدن است انجام دهد. دلیل دیگر بالا نرفتن کرکره برقی خراب شدن پیچ فنر کرکره برقی است. اگر این قطعه خراب شده باشد حتی اگر موتور هم سالم باشد باز هم موتور قدرت کافی برای بالا کشیدن کرکره را نخواهد داشت. برای رفع این مشکل حتما با متخصص ترین تعمیرکاران کرکره برقی تماس بگیرید.

برای آشنایی با درب کرکره ای دستی به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

علت وقوع این مشکل، 3 دلیل می تواند داشته باشد :

  1. اشکال در اتصال کرکره برقی به برق

ممکن است اتصالات سیم های برق یا فیوز برق کرکره، دچار اختلال شده باشد. برای رفع این مشکل بهتر است ابتدا از صحت اتصال به برق در کرکره برقی اطمینان حاصل کنید.

  1. خرابی ریموت کرکره برقی ( علت کار نکردن ریموت درب کرکره ای )

 احتمال خرابی ریموت کرکره برقی و  کرکره اتوماتیک نیز وجود دارد. در  صورت خرابی یا اتمام باتری ریموت کنترل کرکره برقی، چراغ ریموت کنترل کمرنگ یا خاموش می شود.

  1. خرابی موتور کرکره برقی

یک دیگر از دلایل بروز اختلال در عملکرد صحیح کرکره، خرابی موتور کرکره برقی می باشد. همان طور که میدانید موتور کرکره برقی نقش اساسی در بالا و پایین بردن تیغه های کرکره برقی دارد و اگر این قطعه اساسی و حساس خراب شود کل روند کار کرکره برقی با مشکل رو به رو میشود. تعمیر انواع موتور کرکره برقی تخصص ویژه هکماران ما در ایران کرکره لست. شما میتوانید برای تعمیر موتور توبولار و ساید کرکره برقی با متخصصین ما تماس بگیرید. ما متخصص نصب و راه اندازی کرکره برقی هستیم

ایراد در دستگاه مرکزی و فیوز

برای چک کردن سلامت دستگاه مرکزی و فیوز کرکره برقی، کافی است، گوش خود را به دستگاه مرکزی نزدیک کرده و دکمه ای از ریموت کنترل را فشار دهید، اگر صدای رله دستگاه مرکزی شنیده شد، به معنی سالم بودن ریموت، فیوز و دستگاه مرکزی می باشد.

در صورت عدم شنیدن صدا از دستگاه مرکزی، ابتدا باید از سلامت فیوز مطمئن شویم. اگر فیوز هم سالم بود، حتما ایراد از برد مدار یا سیم های ورودی به آن می باشد.

در این موارد کرکره برقی نیاز به کارشناسی دقیق تر دارد، و بهتر است برای جلوگیری از مشکلات جدی تر، و اطمینان بیشتر، تعمیر کرکره برقی خود را به تعمیرکار کرکره برقی بسپارید.

اشکال در بازویی درب اتوماتیک :

گاهی اوقات پیش می آید، که درب کرکره برقی، نه باز می شود، نه بسته می شود.

در این مواقع اشکال از جک های بازویی می باشد، که نیاز به تعمیر و یا تعویض دارند. تعمیر بازویی بسیار تخصصی است و یادتان باشد که این کار را به کارشناسا خبره بسپارید زیرا امکان دارد کرکره برقی شما در قطعات دیگر با مشکل رو به رو شود و هزینه تعمیر بیشتری روی دست شما بگذارد.

برای استعلام قیمت کرکره برقی دست دوم به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

خرابی چشمی یا فتوسل :

خرابی چشمی فتوسل کرکره برقیاگر همه موارد ذکر شده را چک کردید ولی درب کرکره برقی باز می شد ولی بسته نمی شد، اشکال از ارتباط چشمی های کرکره برقی می باشد، که قطع شده و نمی گذارد درب کرکره برقی بسته شود.

در صورت ایراد در چشمی کرکره برقی، ممکن است چیزی مانع رسیدن پرتو مادون قرمز  به گیرنده شود و باعث بروز اختلال گردد.

برای رفع این مشکل باید از تمیز بودن چشمی مطمئن شوید.

همچنین عدم تراز بودن چشمی نیز سبب اختلال در کارکرد صحیح آن می شود.

برای محاسبه قیمت هر متر مربع کرکره برقی کلیک کنید.

از آنجا که نسل جدید کرکره ها، کرکره های هوشمند هستند، در بعضی از موارد هم امکان دارد چشمی درب کرکره اتوماتیک، در مسیر مستقیم تابش نور خورشید قرار گرفته باشد، و چون نور خورشید خود اشعه تولید می کند، باعث بروز اختلال در کار چشمی می شود. معمولا این مورد در تابستان بیشتر به چشم می خورد، که با قرار دادن سایبان برای چشمی قابل حل است.

اگر با نکات ذکر شده چشمی به درستی کار نکرد، چشمی کرکره برقی شما دچار مشکلات جدی تری شده که نیاز به تعمیر یا تعویض دارد.

ست كردن ريموت درب پاركينگ بتا

 

علت کار نکردن ریموت کرکره برقی ( علت کار نکردن ریموت درب کرکره ای )

یکی از رایج ترین مشکلات کرکره برقی که مشتریتن ما بسیار از آن گله میکنند کار نکردن ریموت کرکره برقی است.دلایل مختلفی برای این مشکل وجود دارد ولی بهترین کاری که شما باید برای پیشگیری از این موضوع انجام دهید این است که ریموت کرکره برقی را از یک برند معتبر خریداری کنید. درصورتی که ریموت خراب شده باشد سیگنال برای باز و بسته شدن به کرکره برقی ارسال نمیشود. علت کار نکردن ریموت کرکره برقی میتواند به دلایل ضربه خوردن ، افتادن ، تمام شدن باتری ، ورود آب به داخل ریموت و خراب شدن آنتن ریموت باشد. در صورتی که باتری تمام شده باشد شما میتوانید به راحتی با تعویض باتری این مشکل را برطرف کنید اما اگر آنتن خراب شده باشد نیاز است از یک مرکز معتبر کمک بگیرید.کارشناسان ایران کرکره آمادگی ارائه خدمات در 24 ساعت شبانه روز به شما عزیزان هستند. اگر ریموت شما ست نشده و بلد نیستید چطور این کار انجام دهید میتوانید مقاله ست كردن ريموت كركره برقی مطالعه کنید.

علت پایین نیامدن کرکره برقی

علت پایین نیامدن کرکره برقی دلایل مختلفی دارد. بیشترین دلیلی که در زمان تعمیر کرکره برقی مشتریان با آن مواجه هستیم مشکل در جریان برقی در کرکره برقی است که باعث میشود کرکره برقی پایین نیاید. برای رفع مشکل پایین نیامدن کرکره برقی شما باید اتصالات و سیم های برق کرکره برقی را بررسی کرده و اشکالات فنی ایجاد شده در اتصالات را برطرف کنید. بهتر است برای رفع این مشکل هرگز خودتان دست به کار نشوید و این کار را به افراد حرفه ای و متخصص بسپارید.

باز شدن خود به خود کرکره برقی

یکی دیگر از مشکلات عمل نکردن ریموت کرکره برقی که در تعداد کمی از کرکره برقی ها با آن ها مواجه بودیم باز شدن خود به خود کرکره برقی بود. این مشکل میتواند امنیت ساختمان را به خطر بیندازد و جلوی ورود افراد متفرقه به ساختمان را نگیرد. برای رفع این مشکل نادر میتوانید از تجربه همکاران ما بهره مند شوید. چون دلیل بروز این مشکل گسترده است باید توسط متخصص مورد بررسی قرار بگیرد و نمیتوان یک دلیل کلی برای این مشکل برشمرد. در بخش بالا  برخی از مشکلات کرکره برقی اعم از:علت کار نکردن ریموت کرکره برقی، علت باز نشدن درب برقی با ریموت، علت خام نشدن ریموت کرکره برقی و ….. آشنا شدید، برای اطلاع بیشتر در رابطه با علت کار نکردن ریموت کرکره برقی به سایت ایران کرکره مراجعه کنید.

منابع:

منبع : بهم خوردن تنظیم کرکره برقی

منبع : علت بالا نرفتن کرکره برقی

منبع : قیمت هر متر مربع کرکره برقی

منبع : علت کار نکردن ریموت کرکره برقی