آموزش تصویری نصب کرکره دستی در تهران

شما در این مقاله با صفر تا صد آموزش نصب کرکره دستی آشنا خواهید شد. شما علاوه بر یادگیری طریقه نصب کرکره برقی با نکات ریز این تخصص نیز آشنا شده و می توانید از فیلم آموزش نصب کرکره برقی نیز استفاده نمایید.

طی پروژه زیر یک کرکره قدیمی آهنی با یک کرکره برقی آلومینومی دوپل دارای موتور توبولار تعویض شده و مراحل راه اندازی و نصب کرکره برقی انجام خواهد شد.

علت کار نکردن ریموت کرکره برقی چیست ؟

برای دریافت مشاوره رایگان با شرکت های زیر تماس بگیرید:

شرکت و فروشگاه همتا

شماره تماس: 09122552119 – 02155449212

آدرس وب سایت : www.hamtadoor.com

شرکت ایران کرکره

شماره تماس: 09128899015 – 02155449064

آدرس وب سایت : www.iran-kerkere.com

پیشنهاد ویژه: اگر شما هم فروشنده و یا تعمیرکار کرکره برقی هستید، برای تسهیل امور خوانندگان و تبلیغات در این صفحه حتما با ما تماس بگیرید (09120145021).

مراحل آموزش نصب کرکره دستی در تهران

1. مراحل آموزش نصب کرکره دستی در تهران

این كركره آهنی بسیار قدیمی بوده و  فنر آن خراب شده است. به همین دلیل کار بالا و پایین کردن آن بسیار مشکل بوده و حرکت دادنش برای صاحب مغازه سخت است. به این منظور بالاخره صاحب مغازه تصمیم گرفته است تا  یکی از  انواع كركره برقی را نصب کرده و بجای سختی کشیدن خیلی راحت  و با استفاده از ریموت، كركره برقی خود را  بالا و پایین بکشد.

پیشنهاد ویژه : برای خرید سفارش کرکره های اتوماتیک به صفحه کرکره اتوماتیک مراجعه نمایید.

ایشان پس از پرس وجوی فراوان  و کمک گرفتن از سایر مغازه داران اطراف، شركت ایران كركره را با شماره تلفن ٠٢١٥٥٤٤٩٠٦٤  به عنوان یک شرکت معتبر نصب کرکره برقی پیدا کردند. پس از تماس مشتری  یكی از پرسنل شركت در اسرع وقت خدمت ایشان رسیده  و کار اندازه گیری کرکره برقی را با دقت انجام دادند. پس از محاسبه اندازه کرکره برقی و دریافت اطلاعات از مشتری نصاب کرکره برقی به ایشان قیمت کرکره برقی را اعلام نمودند. پس از توافق کار نصب کرکره برقی شروع شد و شما هم اکنون آموزش تصویری نصب کرکره برقی درب مغازه ایشان را مشاهده خواهید نمود.

برای استعلام قیمت کرکره برقی دست دوم  به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

2. تخریب کرکره آهنی قدیمی قبل از نصب کرکره دستی توسط نصاب کرکره برقی

بعد از محاسبه اندازه کرکره برقی، مراحل ساخت کرکره برقی انجام می شود. پس از آن نصاب كركره برقی با كركره ی مونتاژ شده و قطعات کرکره برقی از جمله موتور توبولار، رسیور، پروفیل، لوله ، جعبه ابزار و دستگاه جوش و سنگ فرز دوباره در محل حاضر شده و کار تخریب كركره ی قدیمی را شروع می کند.اولین كاری كه نصاب کرکره برقی برای تخریب کرکره برقی انجام خواهد داد  این است که ریل كركره قدیمی رو به شكل زیر برش خواهد داد.

وقتی كركره قدیمی پایین است  دقیقا باید هر دو قدیمی رو همانند شکل پایین برش بدهیم. با پایین بودن كركره آهنی وقتی از سنگ فرز استفاده میكنیم به شیشه میرال یا اجناس داخل مغازه آسیب نمی رسد.

برای محاسبه قیمت هر متر مربع کرکره برقی کلیک کنید.
تخریب کرکره آهنی قدیمی قبل از نصب کرکره برقی توسط نصاب کرکره برقی
تخریب کرکره آهنی قدیمی قبل از نصب کرکره برقی توسط نصاب کرکره برقی

3. بیرون کشیدن کرکره آهنی قدیمی قبل از نصب کرکره دستی

بعد از برش ریل،  كركره آهنی قدیمی را  دقیقا مثل شكل از شیار هایی كه برش داده ایم بیرون کشیده و تا جایی كه فنرها دیده بشوند كركره را پایین تر خواهیم کشید.

حالا باید پیچ هایی که كركره را به فنرها متصل كردند باز کنیم. تعداد فنرها به اندازه و وزرن كركره قدیمی بستگی دارد. معمولا به ازای هر فنر باید یك پیچ باز بشود. این پیچ ها اکثرا با اچار ١٣ باز خواهند شد. ناگفته نمتند كه این كار بسیارخطرناك است و باید با حواس نصاب کرکره برقی جمع باشد.

پیشنهاد ویژه : برای مشاهده خدمات کرکره برقی به صفحه کرکره برقی مراجعه فرمایید

هیچ وقت فراموش نکنید که بعضی از فنرها شكسته شده هستند و شارژ ندارند. در عوض بعضی از آنها شارژ دارند. یعنی زمانی كه پیچ را باز می كنید با نیروی و فشار بسیار زیادی آزاد خواهند شد.  پس در هنگام نصب کرکره برقی مواظب خودتان باشید. در آموزش نصب کرکره دستی زیر شما مرحله  باز کردن پیچ کرکره برقی را مشاهده خواهید کرد.

بیرون کشیدن کرکره آهنی قدیمی قبل از نصب کرکره برقی
بیرون کشیدن کرکره آهنی قدیمی قبل از نصب کرکره برقی

فیلم آموزش باز کرده پیچ کرکره آهنی درب مغازه

بعد از برش دادن شیار بر روی ریل ها، باز كردن پیچ فنرها و آزاد كردنه آنها، كركره را با احتیاط از ریل خارج کرده  و از پایین به بالا رول می كنیم. پس از رول کردن کرکره، آن را با طناب می بنیدم و كنار می گذاریم.
بیرون کشیدن کرکره آهنی قدیمی قبل از نصب کرکره برقی

4- باز کردن شفت کرکره قدیمی قبل از نصب کرکره برقی

بعد از مراحل فوق نوبت به باز کردن شفت كركره قدیمی می رسد. معمولا شفت توسط ٢ عد پیچ بلند به پلیت قدیمی متصل شده است. بنابراین با باز کردن دو پیچ متصله به آن شفت را باز کرده و رو به بالا می کشیم تا شفت آزاد بشود. البته گاهی اوقات شفت  به کمک جوش متصل شده است. در این حالت باید با سنگ فرزجوش را برش بدهیم تا شفت رو ازاد كنیم.
منابع:

منبع: 

منبع:

منبع: