در این بخش قصد داریم که 5 روش موثر را برای بالا بردن امنیت صندوق به آن اشاره کنیم، اول این که سعی کنید جهت بالا بردن امنیت safebox حتما محصولی با وزن سنگین خریداری نمایید، حتما آن را در جای مخفی نگهداری کنید، مثالا درون کمد دیواری و یا زیر زمین.

سوم این که قفل محصول باید به صورت دیجیتال یا اثر انگشتی باشد، ترجیحا قفل های Fingerprint و یا هوشمند دارای امنیت بالاتری هستند.

چهارم این که بدنه محصول باید از جنس ورقه های فولاد نسوز ساخته شود، و ضد ضربه و ضد دیلم باشد.

مورد پنجم هم در ساختار بدنه محصول از ویژگی ضد آب استفاده شود، و شما باید حتما محصول مد نظر خود را از یک فروشگاه معتبر و شناخته شده در تهران با ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش خریداری نمایید.

به عنوان مثال شرکت معتبر کاوه، یکی ازاین شرکت های ایرانی است که محصولات آن زبان ضد هستند.

در بخش قبلی در مورد این صحبت کردیم که یک گاوصندوق ایمن باید دارای ساختار مناسبی باشد که بتواند در برابر حوادث و بلایای طبیعی مانند آتش‌سوزی مقاومت بالایی داشته باشد.

اما اما مسئله مهم این است که در برابر سرقت محصولات ما چه ویژگی هایی باید داشته باشند که از دسترسی سارقین جلوگیری کنند.

مهمترین ویژگی که در ساختار درب safebox باید وجود داشته باشد این است که سیستم قفل مدل های مختلف صندوق باید از نوع دیجیتالی یا اثر انگشتی باشد.

توجه » برای خرید گاوصندوق از بهترین فروشگاه گاوصندوق با شماره های ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵ و ۰۲۱۵۵۶۲۵۰۸۶ تماس بگیرید و یا به وب سایت safekaveh.com مراجعه نمایید، برای خرید انواع گاصندوق های ضد سرقت با بهترین کیفیت و قیمت ارزان می توانید به وب سایت safekaveh.com مراجعه نمایید، همچنین برای دریافت مشاوره تخصصی خرید انواع گاوصندوق های نسوز می توانید با شماره های 09122084335 و 02155625086 تماس حاصل فرمایید.

امنیت گاوصندوق

موضوع حائز اهمیتی که در مورد امنیت گاوصندوق وجود دارد این است که اول ساخت گاوصندوق باید به گونه‌ای باشد که در برابر حوادث و بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله، آتش سوزی، سونامی و حوادثی از این قبیل دارای مقاومت بالایی باشد.

مورد بعدی که بسیار مهم است این است که ساختار قفل گاوصندوق باید با استفاده از متد ها و تکنولوژی های روز دنیا طراحی شده باشد که سارقین حرفه‌ای هم به آسانی نتوانند درب گاوصندوق را باز کنند و اشیای با ارزش و مدارک مهم موجود در آن را به سرقت ببرند.

قبل از اینکه بخواهیم قابلیتهای مهم یک گاوصندوق ایمن را به شما معرفی کنیم بد نیست که ابتدا شما را با شرکت های معتبر تولید safebox آشنا کنیم.

چرا که متاسفانه امروز جنسهای چینی به وفور در بازار یافت می شود، و به دلیل اینکه این محصولات با قیمت بسیار پایین در بازار عرضه می‌شود متاسفانه بسیار مورد استقبال مردم است اما این اجناس به هیچ عنوان فاکتورهای مهمی مانند امنیت را در ساختار خود ندارد.

توجه » تعریف کلی امنیت :

تعریف فرهنگ لغات از امنیت, عبارت است از: در معرض خطر نبودن یا از خطر محافظت شدن. امنیت همچنین عبارت است از: رهایى از تردید, آزادى از اضطراب و بیمناکى و داشتن اعتماد و اطمینان موجه و مستند.

امنیت خواه فردى، ملى یا بین المللى، در زمره مسایلى است که انسان با آن مواجه مى باشد.

امنیت به صورت وسیع در مفهومى به کار گرفته شده که به صلح، آزادى، اعتماد،سلامتى و دیگر شرایطى اشاره مى کند که فرد و یا گروهى از مردم, احساس آزادى از نگرانى، ترس، خطر یا تهدیدات ناشى از داخل یا خارج را داشته باشند.

هر چند آن گونه که بارى بوزانBozan) ) استدلال مى کند, مفهوم امنیت فى نفسه در کاربرد عامى که در روابط بین الملل و دیگر رشته ها دارد و به نظر مى رسد که به عنوان یک مفهوم سازمان یافته محورى از سوى سیاستمداران و محققان مورد پذیرش قرار گرفته باشد, با ادبیات شدیدا نامنسجمى روبروست.

بوزان استدلال مى کند که بخش وسیع و موفق مطالعات موجود در بخش تجرى به مسایل و موضوعات امنیت ملى معاصر مربوط مى گردد. بیش تر این آثار از گرایش مطالعات استراتژیک استخراج شده است.

به همین دلیل امنیت بر محوریت هنجارى تمرکز یافت.

فصل مشترک سیاست هاى خارجى، اقتصادى و نظامى کشورها، در حوزه هاى متغیر یا مورد منازعه و ساختار عام روابطى که آنها به وجود می آورند، براى تحصیل امنیت ملى یا بین المللى همه در اصطلاح ((آرمان ها)) تجزیه و تحلیل شده اند.

به هر حال تا ظهور نگرانى هاى اقتصادى و محیطى در خلال دهه 1970 مفهوم امنیت به ندرت به غیر از پالیسى (سیاست) منافع بازیگران خاصى اشاره مى کرد و تا اواخر دهه 1980 در مباحث امنیت محوریت بعد نظامى هنوز مورد تاکید بود.

برای مطالعه » می توانید مقاله امنیت اجتماعی چیست را مطالعه نمایید، تا با یکی از مفاهیم کلیدی حوزه امنیت بیشتر آشنا شوید.

فاکتور های مهم برای بالا بردن امنیت گاوصندوق ؟

آن را در جای مخفی نگهداری کنید، دارای قفل دیجیتالی، اثر انگشتی و یا Fingerprint باشد، ضد ضربه و ضد دیلم باشد، جنس از از ورقه های فولاد نسوز باشد، دارای خاصیت ضد آب باشد، وزن آن نیز سنگین باشد.

امنیت گاوصندوق ایرانی بالاتر است یا خارجی ؟

هر کدام از محصولات ایرانی یا خارجی که ویژگی های ذکر شده را داشته باشد، دارای امنیت بالا است، و به طور کلی نمیتوان گفت که محصولات ایرانی دارای امنیت بالاتری هستند یا محصولات خارجی.

امنیت گاوصندوق باید چگونه باشد ؟

بخش زیادی از امنیت گاوصندوق بستگی به ساختار گاوصندوق دارد، اول از همه گاوصندوق شما باید کاملا نسوز و ایمن باشد، بهتر است که در بدنه محصول خریداری شده از ورقه های فولاد نسوز استفاده شود که بتواند در برابر حرارت و آتش سوزی حداقل تا دمای 900 درجه کوره را دوام بیاورد.

مورد بعدی مربوط به وزن گاوصندوق است، که گاوصندق هر چقدر سنگین تر باشد و حمل و جابه جایی آن دشوار تر باشد امنیت محصول بالا تر می رود، طبیعتا صندوق هایی با وزن سبک خیلی راحت می شود آن ها را جابه جا کرد و به سرقت برد.

بهتر است که محصول خریداری شده چرخدار نباشد، چراکه اگر در بخش زیر گاوصندوق چرخ تعبیه شده باشد، حمل و جابه جایی و در نتیجه سرقت آن را بسیار آسان می کند.

ضمن این که بهتر است یک صندوق ایمن دارای خاصیت ضد آب نیز باشد، که اگر شما محصول خریداری شده را در مکان هایی که دارای رطوبت است نگهداری می کنید، آب و رطوبت به بدنه گاوصندوق نفوذ نکند.

یک گاوصندوق ایمن و ضد سرقت باید ضد ضربه و ضد دیلم باشد، و با وسایل سنگینی مثل پتک و تیشه نتوان به بدنه و قفل آن آسیب ضد.

قفل محصول هم که باید 3 مرحله ای باشد، یعنی به صورت اثر انگشتی، دیجیتالی و تعیین هویت باز شود.

و آخرین موردی که امنیت گاوصندوق را تا حد زیادی افزایش می دهد این است که محصول شما بهتر است بر روی آن دزدگیر نصب شود، و در مکانی که گاوصندوق را نگهداری می کنید بهتر است که دوربین های مدار بسته هوشمند را نصب نمایید.

یک راه حل دیگر برای بالا بردن امنیت گاوصندوق این است که سعی کنید در دورن صندوق خریداری شده سیستم ردیاب یا gps قرار دهید، که در صورت سرقت بتوانید محل سارقین را شناسایی و به پلیس اطلاع دهید.

و در آخر هم سعی کنید که از یک فروشگاه گاوصندوق معتبر و شناخته شده محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید، تا یک گاوصندوق ایمن و ضد سرقت را در اختیار شما قرار دهند.

روش های افزایش امنیت گاوصندوق

افزایش امنیت گاوصندوق بسیار حیاتی است، زیرا این صندوق‌ها معمولاً برای نگهداری اشیاء ارزشمند و مهم مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه، روش‌هایی برای افزایش امنیت گاوصندوق را برش نموده‌ایم:

  1. انتخاب گاوصندوق مناسب: انتخاب یک گاوصندوق با جنس و ساختار مقاوم و ضخامت مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است. گاوصندوق باید از جنس فولاد باشد و دارای قفل‌های مکانیکی و دیجیتال باشد.
  2. قفل مکانیکی و دیجیتال: استفاده از هر دو نوع قفل مکانیکی و دیجیتال به امنیت گاوصندوق افزوده می‌شود. قفل مکانیکی به عنوان لایه‌ی اضافی امنیتی عمل می‌کند.
  3. عدم فشردن کد قفل: هرگز کد قفل دیجیتال گاوصندوق را در مکان‌های عمومی فشردن نکنید. کد را در امان نگه دارید و به افراد معتبر اعلام کنید.
  4. تغییر دوره‌ای کدها: مرتباً کد‌های قفل را تغییر دهید تا از احتمال فهمیده شدن کد توسط دیگران جلوگیری کنید.
  5. نصب مناسب: گاوصندوق را در یک مکان ایمن نصب کنید و به دیوار یا زمین متصل کنید تا از قابلیت حمل آن توسط دزدان جلوگیری کنید.
  6. خرید گاوصندوق ضد آتش: اگر اشیاء مهمی مانند مدارک مهم و اسناد رسمی در گاوصندوق نگهداری می‌شود، از یک گاوصندوق ضد آتش استفاده کنید.
  7. گاوصندوق دیواری: گاوصندوق‌های دیواری به دزدان کمترین دسترسی را می‌دهند. این انتخاب مناسبی برای افزایش امنیت است.
  8. مخفی کردن گاوصندوق: اگر ممکن است، گاوصندوق را در یک مکان مخفی نصب کنید تا از دید دزدان جلوگیری کنید.
  9. نگهداری مکمل: از گاوصندوق به عنوان یک لایه از امنیت استفاده کنید و سایر تدابیر امنیتی مانند دوربین مداربسته، سیستم امنیتی خانگی، و دیگر وسایل امنیتی نیز در نظر بگیرید.
  10. اطلاع‌رسانی به افراد معتبر: فقط به افراد معتبر اطلاعات در مورد گاوصندوق و کد‌های قفل را اعلام کنید. از دیگران درخواست نکنید که برایتان کمک کنند.
  11. مانیتورینگ مداوم: مانیتور کردن وضعیت گاوصندوق و وقوع هر نوع فعالیت مشکوک به وسیله‌ی دوربین‌ های مداربسته یا سیستم‌های امنیتی خصوصی می‌تواند به افزایش امنیت کمک کند.
  12. آموزش به کودکان: اگر کودکان در خانه حضور دارند، به آن‌ها بگویید که به دیگران کد گاوصندوق را اعلام نکنند و به آن دست نزنند.
  13. گارانتی و پشتیبانی: از اهمیت گارانتی و خدمات پشتیبانی مطلع شوید تا در صورت وقوع مشکل، به راحتی تعمیر یا تعویض شود.

ترکیب مداوم این تدابیر امنیتی می‌تواند از امنیت گاوصندوق شما حفاظت کند و از ریسک سرقت اشیاء ارزشمندتان جلوگیری نماید.