داشتن یک بستر امن برای نگهداری اشیا و مدارک ارزشمند یکی از مهم ترین نیاز های افراد موفق و کارآمد است، با ظهور گاوصندوق ها تقریبا نیمی از این بستر تامین شد اما این موضوغ باز هم پاسخگوی نیاز های برخی افراد نبود و چنین افرادی دنبال محصولی با ضریب امنیتی بالا و در عین حال کم دردسر بودند.

همین گونه شد که شرکت های تولید کننده گاوصندوق به فکر این افتادند تا محصولی تولید کنند که علاوه بر بالا بودن میزان امنیت، دردسر های کمتری را به فرد خریدار متحمل سازند. تولید گاوصندوق های بیومتریک از راه کار های شرکت های تولید کننده بود تا بتوانند مشتری های خود را راضی نگه دارند.

معرفی شرکت تولید کننده گاوصندوق بیومتریک

با توجه به گرانی و بالا رفتن همه جوره قیمت ها و وسایل ارزشمند، امنیت بیشترین نیازی است که افراد به آن احتیاج پیدا می کنند، شرکت های تولید کننده گاوصندوق از آنجایی که رگ خواب بازار را در دست دارند و می دانند که کدام محصول می تواند با توجه به شرایط کشور پرفروش باشد اقدام به تولید آن می کنند.

صندوق های بیومتریک دقیقا یکی از همین قربانی های بازار ایران می باشد و شرکت های تولید کننده از آنجایی که به علاقه خریداران به این محصول آگاهی دارند اقدام به تولید و فروش آن می کنند.

یکی از معتبرترین شرکت های تولید کننده گاوصندوق بیومتریک شرکت ایران کاوه می باشد، کاوه با چندین دهه سابقه در زمینه تولید انواع گاوصندوق های کشور مفتخر است تا صندوقی های اثرانگشتی خود را به شما عزیزان معرفی کند.

کاربرد های گاوصندوق بیومتریک

از پرتکرار ترین سوال هایی که برای مشتریان ما پیش می آید این است که صندوق های بیومتریک به چه دردی می خورد و چه کاربردی برای ما دارد ؟

در جواب این سوال باید به شما بگوییم که اگر اشیا و یا مدارک ارزشمندی دارید که حفاظت از آنها جزو اولین و ضروری ترین اولیت های شما می باشد، خرید گاوصندوق بیومتریک برای شما کاملا کاربردی می باشد و شما می توانید برای خرید این صندوق به مقداری زیادی هزینه کنید.

اما اگر جزو افرادی نیستید که مسعولیت نگهداری از مدارک و اشیای گران قیمت خود را دارند خرید گاوصندوق بیومتریک برای شما توجیهی ندارد.

این مدل صندوق ها علاوه بر ضریب امنیتی بالایی که دارند دارای ظاهر حرفه ای و شیکی می باشند که این مزیت باعث می شود که برخی از افراد به اصطلاح گاوصندوق باز به خرید این محصول ترغیب شوند.

قفل های صندوق بیومتریک

اولین و اساسی ترین ابزاری که برای محافظت از لوازم داخل یک گاوصندوق به کار می رود قفل آن است، دلیل اصلی که صندوق های بیومتریک به این نام نامگذاری شده اند این است که از قفل های هوشمند حسگری با نام انحصاری بیومتریک استفاده می کنند.

قفل های بیومتریک معمولا صندوق هایی مجهز به حسگر اثرانگشت می باشند و صاحبان این صندوق ها برای باز کردن درب آن باید انگشت اشاره خود را روی حسگر این صندوق بگذارند.

کاملا طبیعی است که تنها روش باز کردن این صندوق حسگراثر انگشت نمی باشد و استفاده از قفل های دیجیتال نیز برای صندوق ها امکان پذیر است.

توجه داشته باشید که صندوق ها بیومتریک می توانند به صورت شخصی سازی شده نیز تولید گردند، این یعنی اینکه شما می توانید محصولی را سفارش دهید که قفل آن مخصوص به شما می باشد.

نحوه تولید گاوصندوق بیومتریک

تولید گاوصندوق های بیومتریک با سایر صندوق های موجود تفاوت دارد، در این بخش به بررسی مراحل تولید یک گاوصندوق بیومتریک می پردازیم.

  1. وارد کردن تکنولوژی مورد نیاز برای ساخت گاوصندوق
  2. شروع تولید (طرح و قالب بندی های اولیه )
  3. گذر از تست های استاندارد

در حالت کلی برای ساخت یک صندوق بیومتریکی مراحل بالا طی می شود، همانطور که متوجه شده اید تکنلولوژی های پیشرفته این صندوق در کشور ما به انحصار نرسیده است و مجبور به وارد کردن این بخش از ماجرا از کشور های خارجی می باشیم.

قیمت گاوصندوق بیومتریک

با توجه به ویژگی های متعددی که از صندوق های بیومتریک مشاهده کردیم کاملا طبیعی است که برای بدست آوردن این صندوق باید هزینه ای متقابل با ویژگی های آن پرداخت کنیم.

در بخش قبلی متوجه شدید که برخی از تکنولوژی های مورد نیاز برای ساخت این گاوصندوق از کشور های اروپایی وارد می شود و همین موضوع می تواند تاثیر بسیار زیادی روی قیمت صندوق های بیومتریک بگذارد.

به دلیل نوسانات بازار نرخ و ارز در کشور ایران به هیچ عنوان نمی توان روی محصولاتی که برخی از مراحل تولید آن وابسته به کشور های خارجی است قیمت گذاری کرد.

اکثر فروشگاه های اینترنتی گاوصندوق مانند Safeboxshop.net روی اینگونه محصولات خود قیمت گذاری نمی کنند.

تنها راهی که برای دریافت قیمت سریع محصولات بیومتریک برای شما توصیه می شود این است که با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

گاوصندوق اثر انگشتی چیست و چه کاربردی دارد؟

گاوصندوق اثر انگشتی یکی از قوی ترین زیرمجموعه های گاوصندوق دیجیتال می باشد که اساس کار آن بر پایه منحصر به فرد بودن اثرانگشت هر انسان بنا شده است. قفل های به کار رفته در این نوع گاوصندوق در گروه قفل های بیومتریک بوده و از نظر امنیت در بالاترین سطح قرار گرفته اند. به طوریکه در دنیای امروز شاهد استقبال بسیار زیاد برای خرید گاوصندوق اثر انگشتی هستیم.

انواع گاو صندوق اثر انگشتی

امنیت مهم ترین و اصلی ترین ویژگی و فاکتوری می باشد که در طراحی انواع گاوصندوق در نظر گرفته میشود و راهکارها و شیوه های مختلفی برای به حداکثر رساندن آن معرفی و اجرا شده اند. در نسل های جدید گاوصندوق های دیجیتال از اثر انگشت برای این منظور استفاده میشود و با توجه به امنیت 100 درصدی آن، در انواع مختلف گاوصندوق از این نوع رمزگذاری استفاده میشود. به طوریکه می توان تنوع بسیار بالایی را در این گروه از گاوصندوق ها مشاهده نمود. گاوصندوق اثر انگشتی را می توان بر اساس اندازه و ابعاد به دو گروه گاوصندوق کوچک و گاو صندوق بزرگ تقسیم بندی نمود.

خدمات پس از فروش گاوصندوق BIOMETRIC

یکی از مهم ترین ویژگی های نمایندگی سیف باکس شاپ این است که بر روی تمامی محصولات امنیتی خود گارانتی و خدمات پس از فروش اعطا می کند.

گاوصندوق های بیومتریک نیز در این مورد استثنا نیستند و همگی دارای خدمات پس از فروش و گارانتی می باشند که در این بخش به آن توضیح خواهیم داد :

گارانتی : گاوصدوق های بیومتریک همگی دارای ۳ تا ۵ سال گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند.

تعمیر گاوصندوق

در برخی از موارد صندوق های شما دچار مشکلات و نقص های فنی ای می باشند که این مشکلات می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد. نمایندگی سیف باکس شاپ برای خریدارانی که با صندوق خود به مشکل خوردند خدمتی را تحت عنوان تعمیر گاوصندوق در نظر گرفته است که می توانید برای جزئیات بیشتر به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

حمل گاوصندوق

یکی از مشکلاتی که خریداران گاوصندوق شرکت ما به آن بر می خورند، جابجایی گاوصندوق از محل خرید تا محل استقرار می باشد، برای این مشکل هم تیم ما امکانی را تحت عنوان حمل گاوصندوق در نظر گرفته است که می توانید تنها با یک تماس از آن بهره مند شوید.

تیم تولید محتوا نمایندگی سیف باکس امیدوار است از این مقاله نهایت لذت را برده باشید، برای مطالعه سایر مقالات این چنینی به دسته بندی معرفی و بررسی سر بزنید.

سوالات متداول :

معرفی اجمالی صندوق های بیومتریک ؟

صندوق های بیومتریک عبارت اند از صندوق هایی که به روش های نوین از جمله ویژگی های شخصی و منحصر به فرد صاحب خود باز می شوند.

نحوه باز شدن صندوق های بیومتریک ؟

باز شدن درب صندوق های بیومتریکی معمولا با حسگر های اثرانگشت امکان پذیر است، اما برای شرایط اضطراری استفاده از رمز عبور دیجیتال نیز امکان پذیر می باشد.

عوامل تاثیرگذار روی قیمت صندوق های بیومتریکی ؟

از مهم ترین عوامل تاثیرگذار روی قیمت صندوق های بیومتریکی می توان به : جنس بدنه، کیفیت حسگر، اندازه صندوق و وزن صندوق اشاره کرد.

منبع : گاوصندوق بیومتریک