پول درآوردن سخت نیست، نگهداری ازش سخته!

جمله بالا را می توان هزاران بار خواند و لذت برد، داستانی در پس این جمله نیست و به ساده ترین شکل ممکن منظور را به مخاطب می رساند، آیا واقعا همینطور است ؟ نگهداری پول سخت از در آوردنشه ؟

نگهداری از پول و ثروت در محیط خانه دیگر تبدیل به یکی از مهم ترین ارکان های اصلی هر خانواده ای شده است، اهمیت نگهداری از وسایل کم کم بیشتر از بدست آوردن اون وسایل اهمیت داره!

یکی از متدوال ترین روش هایی که که برای نگهداری از مال و اموال داخل خانه مورد استفاده قرار می گیرد خرید یک گاوصندوق است، در این مقاله به معرفی و بررسی یکی از جدیدترین برند های گاوصندوق با نام سی رن خواهیم پرداخت.

معرفی شرکت تولید کننده گاوصندوق سی رن

شرکت سی رن یکی از جدیدترین برند های تولید کننده گاوصندوق می باشد که امروزه از محبوبیت بالایی برخوردار است.در واقع فعالیت اصلی شرکت سی رن تولید محصولات مبلمان اداری می باشد و اما جدیدا به تولید گاوصندوق های خانگی و اداری نیز روی آورده است.

شرکت سی رن با وجود اینکه تنها چند سال است که در این زمینه فعالیت می کند اما محبوبیت بالایی را بدست آورده است. این محبوبیت تنها سه دلیل مهم دارد که در این بخش به آن می پردازیم : اعتبار بالای شرکت سی رن، امنیت بالای محصولات امنیتی و طراحی فوق العاده بالای صندوق های این شرکت.

اعتبار بالای شرکت سی رن : همانطور که گفته شد این برند قبل از فعالیت در حوزه گاوصندوق به تولید محصولات و مبلمان اداری و خانگی شناخته شده بود، به همین دلیل هم هنگامی که وارد عرصه تولید گاوصندوق شد نیازی به شناخته شدن بیشتر نداشت و تنها باید محصولات خود را با بهترین کیفیت روانه بازار می کرد که اتفاقا همین اتفاق هم افتاد.

امنیت بالای گاوصندوق سی رن : گاوصندوق های سی رن به طرز شگفت انگیزی از امنیت بالایی برخوردار هستند، این گاوصندوق ها مناسب هر نوع محیطی می باشند زیرا با رعایت نهایت پروتکل های امنیتی به یک غول شکست ناپذیر تبدیل شده است.

طراحی فوق العاده این محصولات : از دیگر دلایلی که این برند توانسته به خوبی خود را در بازار صندوق جای بندازد این است که محصولات شیک و لوکسی تولید می کند، صندوق های این بردن طراحی فوق العاده ای دارند و مناسب محیط های شیک و لاکچری می باشد.

کاربرد های گاوصندوق سی رن

همانطور که گفته شد گاوصندوق های برند سی رن از طراحی فوق العاده بهره مند هستند و مناسب محیط های لاکچری و شیک می باشند، یکی از مهم ترین کاربرد های این صندوق، حضور در محیط های ارزشمند و شیک می باشد.

بسیاری از خانه های بزرگ و لاکچری درون محیط خانه از صندوق های سی رن استفاده می کنند زیرا علاوه بر تامین امنیت وسایل با ارزش خود به خانه نیز رنگ می بخشد.

علاوه بر صندوق های خانگی این برند محصولات اداری این شرکت نیز از طراحی شیکی برخوردار است و می تواند محیط محل کار و یا اداره شما را چندین برابر زیباتر جلوه دهد.

قیمت گاوصندوق سی رن

یکی از ویژگی های محصولات امنیتی این برند، پایین بودن قیمت آن ها نسبت به محصول تولیدی می باشد، در واقع محصولات این برند باید از قیمت فوق العاده بالا و نجومی برخوردار باشند اما این طور نیست!

سود اصلی این شرکت از سایر محصولات این برند می باشد و به همین دلیل هم است که قیمت محصولات گاوصندوق سی رن نسبت به کیفیت تولیدی بسیار پایین است.

در واقع بسیاری از شرکت ها روی محصولات قیمت بالایی می گذارند و به اصطلاح هزینه برند خود را روی محصول می کشند اما این اتفاق در شرکت سی رن نمی افتد و محصولات این شرکت از قیمت معقولی برخوردار هستند.

وقتی شما برای خرید گاوصندوق هزینه بیشتری را صرف کنید قطعاً برای سرمایه خود امنیت زیادتری را ایجاد نموده اید و همیشه به دنبال محصولات ارزان‌قیمت نباشید و اولویت را به کیفیت محصول اختصاص بدهید چرا که بعدها از خرید آن پشیمان نشوید.

 این نکته مهم را نیز به خاطر بسپارید که گاوصندوقی می‌تواند مورد پسند شما باشد که تحت هیچ شرایطی باز نشود مگر اینکه به دست صاحب آن با کلید مخصوص خودش بازگردد.

به صورت کلی هفت نوع گاوصندوق داریم که هر کدام از آنها شامل ویژگی هایی می باشد:

  • گاوصندوق خانگی
  • گاوصندوق اسلحه
  • گاوصندوق اثر انگشتی
  • گاوصندوق هتلی
  • گاوصندوق دیواری
  • گاوصندوق اداری تجاری
  • گاوصندوق دیجیتال

همانگونه که در ابتدای متن نیز اشاره کرده‌ایم گاوصندوق خانگی خصوصیت های منحر به فردی دارند و معمولاً در سایز های کوچک تولید می‌شود که قابل حمل بوده و در مقابل مواردی چون آب آتش و سرقت می توانند مقاومت بسیار خوبی از خود نشان بدهند.

منظور از گاوصندوق سوپر آلیاژی چیست ؟

آلیاژ ترکیبی از مواد اولیه است که برای تولید بدنه گاوصندوق مورد استفاده قرار می گیرد، در حالت عادی صندوق های معمولی با بتن و یا فولاد ساخته می شوند.

برخی از شرکت ها به دستور مشتری و یا همینطور شرکت های طرف قرارداد، گاوصندوق های خود را از مخلوط بتن و فولاد ترکیب می کنند که به این ترکیب آلیاژ گفته می شود.

منظور از سوپر آلیاژ این می باشد که مواد اولیه به حرفه ای ترین شکل ممکن مقاوم شده اند و بعد برای تولید گاوصندوق مورد استفاده قرار گرفته اند.

گاوصندوق ایکو

برخی از محصولات برند سی رن به درخواست مشتری از سوپر آلیاژ استفاده می کنند و امنیت محصول خود را تا ۱۰۰% تضمین می کنند.

سخن آخر

در این مقاله به صورت کامل به مبحث گاوصندوق های برند سی رن پرداختیم و بعد از تاریخچه این شرکت در مورد کاربرد های این گاوصندوق صحبت مختصری کردیم، در انتها هم به مفهوم سوپر آلیاژ پرداختیم و آن را شرح دادیم.

منبع : گاوصندوق سی رن