کرکره هوشمند برقی چیست؟

کرکره برقی هوشمند برقی در حال باز شدن

اگر کمی به کرکره های نصب شده در سطح شهر دقت کنید متوجه می شوید که اکثرا از نوع کرکره هوشمند می باشند چراکه کرکره های هوشمند به لحاظ امنیت، راحتی و زیبایی غیر قابل مقایسه با کرکره های قدیمی می باشند.
قبل از ورود نسل جدید کرکره، حرکت دادن آن تنها به کمک نیروی انسانی امکان پذیر بود و حرکت دادن کرکره کایر بسیار دشوار و خسته کننده بود ولی امروزه با ورود کرکره هوشمند باز و بسته نمودن کرکره تنها با فشردن دکمه ریموت کرکره برقی انجام می گیرد. با پیشرفت تکنولوژی و ظهور فناوری های جدید، روز به روز بر توانایی هوشمند سازی خانه ها افزاوده شده است. از طرفی امنیت و هوشمند سازی خانه ها کم کم در حال تبدیل شدن به یک نیاز اساسی است. با توجه به همین مسائل ساخت و استفاده از تیغه کرکره برقی نیز اضافه شده است. و در همین راستا سازندگان و نصاب های کرکره برقی نیز رو به استفاده هرچه بیشتر از کرکره هوشمند برقی آوده اند.

با توجه به آنچه گفته شد، امروزه، کرکره های هوشمند، که بطور اتوماتیک باز و بسته، و با ریموت کنترل، توسط کاربر کنترل می شوند، بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. زیرا علاوه بر راحتی کار، در مقابل سرقت نیز بسیار ایمن هستند.

مدرن و به روز شدن دنیای قرن 21 ، عاملی جهت جذب مشتریان در زمینه راه اندازی و نصب کرکره برقی می باشد.

اما پیشرفت تکنولوژی در هر زمینه ای نیاز به دانش و مهارت لازم در آن زمینه را دارد.

به همین جهت، نصب و راه اندازی کرکره های هوشمند نیز، نیاز به متخصص و نصاب حر فه ای دارد، که علاوه بر نصب و راه اندازی کرکره هوشمند برقی، در صورت بروز مشکل و خرابی کرکره،  از پس رفع ایراد و پشتیبانی و تعمیر کرکره هوشمند برآید.

ولی متاسفانه عدم دقت مشتریان عزیز در انتخاب شرکت تولیدی و خدماتی کرکره هوشمند برقی، باعث نارضایتی و بروز مشکلات برای آنها می شود.

برای محاسبه قیمت هر متر مربع کرکره برقی کلیک کنید.

مزایای کرکره هوشمند

امروز پیشرفت تکنولوژی تاثیر بسزایی در زندگی روزمره ما نهاده است و این تاثیرات موجب بروز تغییراتی در مدل زندگی ما شده بطوریکه انجام کار های مختلف به حالت مکانیکی تبدیل شده است.

استفاده از کرکره های هوشمند نیز از جمله این موارد می باشد که البته جایگزینی کرکره های هوشمند با کرکره های قدیمی مزایای بسیاری از جمله افزایش امنیت، سرعت و…نیز دارد.

برخی مزایای کرکره هوشمند:

امنیت

نصب کرکره هوشمند به معنی سرمایه گذاری در حفظ حریم خصوصی و امنیت خانواده و اموال شما می باشد.

سرعت و سهولت

سرعت و سهولت در باز و بسته نمودن درب منازل و یا سایر اماکن از دیگر مزایای کرکره هوشمند می باشد، به عنوان مثال به هنگام پارک خودرو در پارکینگ دیگر نیازی به خروج از خودور و باز و بسته نمودن درب پارکینگ نمی باشد.

عملکرد بهتر

از دیگر مزایای کرکره هوشمند می توان به سازگازی با همه شرایط جوی و عمر مفید بیشتر نسبت به درب ها و کرکره های قدیمی اشاره نمود، همچنین در اینجا لازم به ذکر است با توجه به اینکه کرکره های هوشمند با استفاده از نیروی برق کار می کنند، قطعی برق نیز خللی در عملکرد کرکره ایجاد نمی کند زیرا در این مواقع کرکره هوشمند بصورت دستی نیز قابل حرکت می باشد.

برای نصب و راه اندازی کرکره هوشمند برقی در تهران و سایر شهرستان های ایران با شرکت ایران کرکره تماس بگیرید.