فروش انواع کرکره اتوماتیک فروشگاه

اگر بخواهیم خیلی سریع به این سوال جواب بدهیم، باید بگوییم کرکره اتوماتیک یا کرکره برقی نوع مدرن و پیشرفته همان کرکره مغازه های قدیمی است. اما بطور حرفه ای باید گفت که کرکره اتوماتیک یا کرکره برقی نوعی کرکره می باشد که به وسیله یک موتور و قدرت برق کار می کند.  همچنین با استفاده از یک ریموت به راحتی امکان باز و بسته شدن آن فراهم شده است.

فروش انواع کرکره اتوماتیک فروشگاه

امروزه یکی از مکان هایی که نصب کرکره اتوماتیک در آن بسیار افزایش یافته است، فروشگاه های مختلف هستند. علت این امر تنوع بسیار در ساخت انواع کرکره برقی فروشگاهی است. همچنین از مهمترین عوامل دیگر علاوه بر راحتی در باز و بسته شدن، امنیت و زیبایی بالای آن می باشد.

ایران کرکره از بهترین ها فروش کرکره برقی در تهران و شهرستان های می باشد. شما می توانید با تماس با شماره های ایران کرکره اقدام به تماس و ثبت سفارش کرکره اتوماتیک در ایران کرکره نمایید.

فروش انواع کرکره های اتوماتیک صنعتی

فروش انواع کرکره اتوماتیک صنعتی

تفاوت اعظم کرکره اتوماتیک صنعتی با سایر انواع کرکره برقی در قدرت این نوع کرکره است. نوع تیغه و قدرت موتورهای کرکره صنعتی شرکت خدمات کرکره برقی ایران کرکره  در نوع خود بی نظیر است و طرح هایی که در تیغه های کرکره برقی ارائه می شود مناسب با هر نوع محل نصبی می باشد. ما دست مشتریان را در انتخاب نوع محصول باز گذاشته ایم تا مناسب با بودجه خود تعیین کنند و همچنین در هزینه نصب و راه اندازی نیز تخفیفات ویژه ای را در نظر گرفته ایم. از دیگر ویژگی های کرکره برقی صنعتی شرکت ایران کرکره می توان به سرعت بالای باز و بسته شدن این نوع کرکره ، عایق حرارتی و برودتی بودن، مقاوم در برابر وزش باد شدید، استحکام  بالا و استهلاک بسیار پایین یراق آلات اشاره کرد.

شرکت ایران کرکره با گسترش فعالیت های خود در زمینه خدمات ساخت و نصب انواع کرکره اتوماتیک هم اکنون انواع درب اتوماتیک صنعتی را نیز در استان تهران و حومه نصب و پشتیبانی می کند.

برای محاسبه قیمت هر متر مربع کرکره برقی کلیک کنید.

کرکره اتوماتیک پنجره

 کرکره پنجره برای محافظت بیشتر از پنجره ها و جلوی درب های نفرروی منازل مسکونی یا ویلایی و یا هر مکانی که امنیت آن دارای اهمیت می باشد استفاده می شود. می توانید با تماس با شرکت ایران کرکره  از مشاوره رایگان استفاده کنید و بهترین راه حل برای اتومات کردن پنجره منزل یا ویلای خود اقدام نمایید و با خیالی آسوده از ایمنی منزل یا ویلای خود اطمینان حاصل فرمایید. برای مشاهده پروژه های نصب کرکره برقی پنجره به صفحه پروژه های مراجعه نمایید. یکی از این نمونه های نصب کرکره پنجره در لواساناست.

قطعات ساخت کرکره اتوماتیک

در ساخت و نصب درب اتوماتیک از قطعات بسیاری استفاده می شود. برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله آموزش تصویری نصب کرکره برقی را مطالعه فرمایید. اما مهمترین قطعات کرکره برقی، تیغه کرکره برقی و موتور کرکره اتوماتیک است. این دو قطعه نقش بسزایی در مقاومت، زیبایی و قیمت نهایی کرکره اتوماتیک دارند.

شرکت ایران کرکره با طی مراحل ساخت و نصب کرکره برقی از بهترین و با کیفیت ترین قطعات استفاده خواهد کرد. برای اطلاع از قیمت انواع کرکره برقی با ما تماس بگیرید. همچنین برای مشاهده پروژه های نصب شده صفحه پروژه ایران کرکره را مشاهده کنید.

انواع تیغه کرکره اتوماتیک

تیغه های کرکره اتوماتیک به لحاظ نوع و جنس از یکدیگر متفاوت بوده و دارای کاربرد های مختلفی می باشند.

در این بخش قصد داریم انواع تیغه های کرکره اتوماتیک را معرفی نماییم.

تیغه کرکره های اتوماتیک دراری تنوع و همچنین انواع و اقسام زیادی می باشند. از این رو شما می توانید بسته به نوع کسب و کار خود اقدام به انتخاب تیغه برای کسب و کار خود نمایید، حتی می توانید این انتخاب را بر مبنای طرح ها و رنگ های مختلف قرار دهید.