درآوردن کلید شکسته از قفل

گیر کردن کلید شکسته در قفل درب گاوصندوق برای بسیاری از افراد امری کاملا استرس زا است و باعث می‌شود به سرعت آرامش خود را از دست داده و مضطرب شوند. اگر شما هم اموال ارزشمند خود را در گاوصندوق نگهداری می‌کنید بهتر است با خواندن این مقاله برای چنین اتفاقی آماده شوید تا در صورت بروز، بدانید چه طور در کمترین زمان ممکن مشکل درآوردن کلید شکسته از قفل  را حل نمایید.

روش باز كردن گاوصندوق کلیدی با کلید

باز کردن درب گاوصندوق کلیدی مانند باز کردن تمام درب های دیگر است اما باید توجه داشته باشید که برای این کار نیازی به اعمال کردن زور و نیروی زیادی ندارید. اگر احساس کردید کلید در قفل نمی‌چرخد علت آن کم بودن توان دست شما نیست و باید از هرگونه وارد کردن فشار زیاد به کلید خودداری کنید. کلید گاوصندوق باید به نرمی در قفل چرخیده و آن را باز کند. اگر فشار زیادی به قفل وارد کنید ممکن به احتمال بالا آن را خواهید شکست و در دسترسی به محتویات گاوصندوق خود دچار مشکل خواهید شد.

البته دراوردن کلید شکسته از قفل، راهکار هایی دارد که در این مقاله قصد پرداختن به آن را داریم.

شکستن کلید گاوصندوق

ضمن حفظ خونسردی هنگام شکستن کلید در قفل به یاد داشته باشید که برای دسترسی به محتویات گاوصندوق بدون کلید اصلی راهکارهایی متعدد وجود دارد که ‌می‌توانید از آن ها بهره ببرید.

یکی از این راهکار ها در زمان شکستن گاوصندوق استفاده کردن از کلید چند محور گاوصندوق است. کلید چند محو گاوصندوق به شکلی ساخته شده است که مانند یک شاه کلید برای تمام گاوصندوق ها عمل کرده و می‌تواند درب تمام گاوصندوق ها را باز نماید اما نکته ای که در مورد استفاده کردن از این شاه کلید گاوصندوق وجود دارد نحوه استفاده کردن از آن ها است. در صورتی که از شاه کلید گاوصندوق به اشتباه استفاده نمایید ممکن است به آن اسیب بزنید.

ساختن کلید گاوصندوق

ساختن کلید گاوصندوق خود نیاز به ترفندهایی خاص دارد که از عهده افراد عادی و بدون اموزش به هیچ عنوان امکان پذیر نیست. کلید های چند محور گاوصندوق شیارهای متعددی دارند که هم زمان با خارهای کلید تغییر می‌کنند و بسیاری از آن ها با استفاده از هوش مصنوعی می‌توانند حفره های خالی درون قفل را تشخیص بدهند و با تغییر حالت به شکل کلید اصلی قفل را باز می‌کنند.

ساخت کلید یدک گاوصندوق

یکی از تمهیداتی که میتوانید برای زمان های شکستن کلید در قفل بیندیشید ساخت کلید یدک گاوصندوق است. در این صورت می‌توانید در صورتی که کلید اول شما شکسته یا به هر دلیلی خارج از دسترس باشد نیز به محتویات گاوصندوق خود دسترسی داشته باشید. اما باید به خاطر داشته باشید که سپردن کار ساخت کلید گاوصندوق به افراد ناشی و کارنابلد امری کاملا اشتباه است که بیش از کمک کردن به شما امکان دارد به گاوصندوق اسیب وارد کرده و شما را دچار خسران کند.

ساخت کلید گاو صندوق کاوه

اموزش ساخت کلید گاوصندوق خود امری زمان بر است. فردی که ساخت کلید گاوصندوق خود را به اوو می‌سپارید باید از دانش مربوطه برخوردار باشد و همچنین فردی کاملا معتبر و قابل اعتماد باشد. بهترین کاری که بعد از شکستن کلید در قفل می‌توانید انجام دهید این است که با شرکت های معتبر تماس گرفته و برای حل مشکل از متخصصین این شرکت ها کمک بگیرید.

برخی افراد به اشتباه تصور می‌کنند که کلیدساز هایی که برای قفل های درب کلید می‌سازند می‌توانند کلیدهایی مشابه گاوصندوق نیز بسازند که امری اشتباه است. متخصصین ساخت کلید گاوصندوق کاوه، با سال ها تجربه در زمینه تعمیر گاوصندوق کاوه، قادر به ساخت کلیدهای گاوصندوقی هستند که دقیقا مشابه کلید قبلی عمل کرده و بدون هیچ گونه مشکلی درب گاوصندوق را باز نماید.