مشخصات گاوصندوق خرم

گاوصندوق های خرم در کیفیت بسیار بالایی تولید میشوند که از متریال مرغوب برای تولید این گاوصندوق ها استفاده شده و سبب امنیت بالای این گاوصندوق گردیده است.

از مشخصات آن میتوان به نسوز بودن و ضدحریق بودن شان اشاره کرد. این گاوصندوق ها در انواع متنوع تولید میشوند که یکی از محبوب ترین آن ها گاوصندوق اثرانگشتی میباشد.

گاوصندوق خرم مدل 60 دولوکس

گاوصندوق خرم مدل  60 دولوکس از جمله محمود ترین و پرفروش ترین گاوصندوق های کاوه به شمار می رود.

از ویژگی‌های این گاوصندوق قیمت مناسب و سایز استاندارد آن می‌باشد که باعث شده طرفداران زیادی را در بین مردم ایران پیدا کند.

گاوصندوق خرم مدل 60 دولوکس

اینکه صندوق ایمنی بالایی دارد و به عنوان گاوصندوق های ضد سرقت به شمار می رود. گاوصندوق خرم مدل  60 دولوکس دارای قفل کلیدی میباشد اما می توان آن را با نصب رمز دیجیتال تبدیل به یک گاوصندوق دیجیتالی کرد و به این ترتیب ایمنی آن را افزایش داد.

این گاو صندوق را می توان به دیوار پیچ کرد و از آن به عنوان یک گاوصندوق دیواری استفاده کرد.

در صورتی که قصد خرید گاوصندوق دیواری با قیمت مناسب دارید می‌توانید با شرکت گنج بان تماس گرفته و بهترین گاوصندوق دیواری را خریداری نمایید همچنین در مقاله‌ای با این عنوان می توانید اطلاعات بیشتری درباره گاوصندوق دیواری به دست آورید.

قیمت گاوصندوق خرم مدل  60 دولوکس در حدود ۴ میلیون تومان می باشد اما بهتر است بدانید که می توانید با این قیمت مدل های متنوعی را در میان انواع گاوصندوق گنج بان مشاهده کنید و بهترین گاوصندوق را خریداری نمایید.

ما در شرکت گنج بان تلاش می‌کنیم تا مدل های متنوع گاوصندوق را با قیمت مناسب و منصفانه به مشتریان خود عرضه کنیم. این کار باعث افزایش اعتبار ما در میان مشتریان مان شده است.

تعمیرات گاوصندوق خرم

اگر صاحب گاوصندوق خرم هستید و برای باز کردن آن با مشکل مواجه شده اید و یا این گاوصندوق مانند گذشته کارایی ندارد میتوانید برای تعمیر گاوصندوق از کارشناسان گنج بان کمک بگیرید.

یکی از خدمات گنج بان تعمیر گاوصندوق با جدیدترین تجهیزات بدون کوچکترین آسیب به گاوصندوق میباشد. کافیست با ما تماس بگیرید تا از تخفیف 24 درصدی تعمیرات گاوصندوق خرم بهره مند شوید.

گاوصندوق خرم مدل 120

گاوصندوق خرم مدل 120 در حدود ۵۲۰ کیلوگرم وزن دارد و جز گاوصندوق های سنگین و بزرگ به شمار می رود. در قسمت داخلی گاوصندوق خرم مدل 120 قفسه هایی ساخته شده که میتوانید از آن برای طبقه بندی اشیای ارزشمند خود استفاده کنید.

در ساخت گاوصندوق خرم مدل 120 در قسمت‌های دیواره بطن به کار رفته و به همین دلیل مقاومت آن در برابر حرارت و آتش سوزی بسیار بالا رفته است و از آن به عنوان یک صندوق نسوز استفاده می شود.

این گاوصندوق در دمای ۱۰۰۰ درجه سانتیگراد می تواند مقاومت کند و از مدلهای معمولی کاوه صندوق کاوه استقامت بیشتری در برابر آتش سوزی دارد. از ویژگی‌های دیگر گاوصندوق خرم مدل 120 این است که به صورت ضد سرقت ساخته شده و در قفل آن سیستم خودکار قفل به کار رفته است. از این گاوصندوق می توان به عنوان گاوصندوق اداری و شرکتی استفاده کرد. برای خرید این گاوصهندوق باکیفیت میتوانید با همکاران ما در فروشگاه گاوصندوق تماس بگیرید و ارزان ترین و مرغوب ترین گاوصندوق را خریداری کنید.

منبع : دورمگ