مزوژل جالپرو یکی از برند های معتبر مزوژل بر پایه Hyaluronic acid است که این محصول ساخت کشور سوییس می باشد، و در مراکز معتبر زیبایی پوست از این برند برای تزریق استفاده می کنند.

این برند سوییسی از ترکیبات Hyaluronic acid، مزوفیلر، انواع آمینو اسیدهای ضروری برای پوست ساخته شده است، و دارای خاصیت زیادی برای سفتی پوست، رفع انواع مشکلات پوستی نظیر انواع چین و چروک های پوست صورت، و انواع لکه های پوستی است.

مزوژل جالپرو

انواع مزوژل جالپرو

به طور کلی انواع مزوژل جالپرو را می توان در موارد زیر دسته بندی کرد:

  1. جالپرو کلاسیک
  2. جالپرو MHW

که با توجه به تشخیص پزشک از هر یک از این نوع برند ها استفاده می شود.

مزایای مزوژل جالپرو

  • مشاهده ی بهبود درخشش و زیبایی پوست پس از یک جلسه تزریق
  • کمک به بهبود کیفیت بافت پیوندی زیر پوست
  • از بین بردن چین و چروک و علائم حاصل از پیری و بهبود سلامت پوست
  • بهبود سفتی و الاستیسیته پوست و رفع شلی آن
  • کاهش چروک ناشی از حرکات خاص صورت
  • کاهش ریسک تخریب الاستین
  • پیشگیری از شلی مجدد پوست با تداوم درمان
  • از بین بردن بافت اسکار کلوئید، آکنه و ترک صورت و بدن
  • روشی مؤثر و بی خطر برای جوانسازی

در ابتدا در جلسه مشاوره پزشک اطمینان حاصل می‌‌کند که شما متقاضی مناسبی برای درمان هستید سپس اطلاعاتی در خصوص نحوه انجام این روش و نتایج مورد انتظار را در اختیار شما قرار می‌دهد.

پس از آنکه برای درمان آماده شدید پزشک از شما می‌خواهد که برگه رضایت نامه را امضا کنید. توجه داشته باشید که تزیرق مزوژل جالپرو باید توسط یک پزشک مجرب انجام شود.

پزشک باید قبل از تزریق به پوست به منظور بازسازی ژل داخل سرنگ، آن را با استفاده از یک سوزن داخل یک بطری خالی کند سپس با تکان دادن بطری محلول چسبناک و یکنواختی به دست میاید. در نهایت باید محلول به دست آمده با سرنگ آسپیره شود و سرنگ عوض شود.

قبل از تزریق پزشک محل تزریق را ضدعفونی کرده و حدودا سی دقیقه قبل از تزریق برای کاهش درد با استفاده از یک بی حس کننده موضعی آن قسمت را بی حس میکند و سپس ژل را به آرامی در عمق مناسب تزریق می کند.

در نهایت پزشک ناحیه تزریق را به آرامی ماساژ می دهد تا از پخش شدن مناسب ماده ی تزریق شده مطمئن شود.

نواحی مورد نظر برای تزریق مزوژل جالپرو

استفاده از مزوژل جالپرو برای صورت متقاضیان بیشتری دارد اما به علت مزایای مختلفی که دارد در نواحی زیر نیز می تواند مورد تزریق قرار گیرد و باعث بهبود مشکلات پوستی این نواحی شود.

  • گردن
  • دکلته
  • زیر بغل
  • دست ها
  • قسمت داخلی ران
  • شکم
  • ناحیه زانو

ماندگاری مزوژل جاپرو

با توجه به شرایطی مانند سن مراجعه کننده، نوع برند mesogel برای تزریق، و میزان دوز تزریق که بستگی به حجم چروک های صورت و لکه های پوستی دارد، استفاده از شیوه درمانی مزوژل می تواند بین 7 ماه تا 11 ماه برای شما ماندگاری داشته باشد.

مراقبت های قبل و بعد از مزوژل جالپرو

شیوه درمانی mesogel مانند سایر متدهای زیبایی دیگر نیازمند یکسری مراقبت های قبل و بعد از تزریق است تا شما بتوانید با رعایت این نکات و دستورالعمل ها نتیجه رضایت بخشی را از انجام مزوژل صورت داشته باشید.

قبل از همه چیز یک کلینیک تخصصی و معتبر را برای خود انتخاب نمایید، چون این فرآیند درمانی حتما باید تحت نظر یک پزشک متخصص انجام شود.

چند ساعت قبل از تزریق زیاد از مواد آرایشی غلیظ استفاده نکنید، و سعی کنید که با استفاده از تکنیک های پاکسازی پوست صورت پوست خود را کاملا تمیز نگه دارید.

بعد از تزریق هم به هیچ عنوان به نواحی تزریق شده دست نزنید، و در صورت مشاهده ورم و التهاب در نواحی تزریق با مشورت گرفتن از پزشک خود از کمپرس یخ استفاده نمایید.

24 ساعت قبل از تزریق از دارو های رقیق کننده خون استفاده نکنید، و به طور کلی مصرف هر نوع دارویی با مشورت پزشک انجام شود.

در آخر هم سعی کنید تا چند هفته بعد از جلسات درمانی خود از مصرف سیگار و دخانیات اجتناب نمایید.

قیمت مزوژل جالپرو

برای استعلام قیمت مزوژل جالپرو شما می توانید با شماره های ۰۲۱۸۸۵۰۳۸۹۳ و ۰۹۱۲۸۸۸۱۶۴۶ تماس بگیرید.

سخن پایانی:

مزوژل جالپرو یک روش جوانسازی پوست امروزه در تمامی کلینیک های تخصصی پوست با هدف زیبایی، جوانسازی، و رفع تمامی مشکلاتی پوستی اعم از پیری پوست صورت، شل شدگی و افتادگی پوست صورت، رفع انواع لکه های پوستی و رفع خطوط و چروک های پوست صورت مورد استفاده قرار می گیرد.

امیدوارم که ارائه این مطلب آموزشی مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد، لطفا هر گونه سئوال یا پرسشی در مورد استفاده از روش مزوژل جالپرو داشتید با استفاده از راه های ارتباطی درج شده در وب سایت سئوالات خود را از همکاران ما بپرسید.

منبع » سایت nedayesalamat.com