یکی از راه های سرمایه گذاری، خرید طلا و جواهراتی است که روز به روز به قیمت آن ها افزوده می‌شود. اگر قصد دارید از این راه سرمایه گذاری کنید و یا از سرمایه خود محافظت نمایید، باید مسئله امنیت آن را نیز در نظر بگیرید و اهمیتی ویژه برای آن قائل باشید.

طلا و جواهرات، اشیائی هستند که تقریبا بیش از هر چیزی از گذشته مورد توجه سارقین بوده اند و همین موضوع باعث شده گاوصندوق هایی طراحی، تولید و عرضه شوند که کارایی آن ها مختص حفاظت از طلا و جواهرات است.

بررسی  گاوصندوق جواهرات

گاوصندوق های جواهرات که در بازار قابل خریداری هستند، به دو شکل عرضه می‌شوند.

اگر در خانه و برای استفاده شخصی خود می‌خواهید این گاوصندوق را تهیه کنید، می‌توانید از گاوصندوق های امن و مطبقی استفاده نمایید که مخصوص نگهداری سرمایه طلا و جواهرات شما هستند.

در واقع این گاوصندوق ها درست مانند گاوصندوق های خانگی معمولی دیگر با تعداد طبقات بیش تر جهت تفکیک طلا و جواهرات از یک دیگر می‌باشد.

اما در مورد طلا فروشی ها، گاوصندوق های مخصوص نگهداری طلا و جواهرات نوعی متفات دارند.

بررسی گاوصندوق ویترینی طلا فروشی

بررسی گاوصندوق ویترینی طلا فروشی

گاوصندوق های ویترینی طلافروشی باید ویژگی هایی خاص داشته باشند. طلا و جواهراتی که در ویترین طلافروشی ها قرار می‌گیرند باید هر روز در معرض دید قرار گرفته و در انتهای روز و پس از تمام شدن تایم کاری دوباره داخل گاوصندوق باز گردند.

درآوردن و دوباره داخل گاوصندوق قرار دادن این جواهرات، به جز آن که موجب اتلاف انرژی بسیار زیاد و گرفتن تایم زیادی می‌شود ( با توجه به تعداد زیاد جواهرات در طلافروشی ها )، باعث می‌شود طلا و جواهرات پس از مدتی دچار استهلاک شده و شاید جلای خود را نیز تا حدی از دست داده و حالتی کهنه پیدا خواهند کرد.

بنابراین گاوصندوق ویترینی طلافروشی باید به گونه ای باشد که دخالت دست به حداقل و به صفر برسد.

به این جهت برای گاوصندوق ویترینی طلافروشی باید از گاوصندوق های آسانسوری استفاده کرد. این گاوصندوق ها بدون آن که نیاز به دست زدن به طلا و جواهرات را داشته باشند باز و بسته می‌شوند و باعث می‌شوند وقت و انرژی زیادی ذخیره شود و به طلا و جواهرات نیز به هیچ عنوان اسیبی نرسد.

این گاوصندوق ها قابلیت نصب انواع قفل از مکانیکی تا دیجیتالی و اثر انگشتی را دارند و می‌توانند به صورت دو منظوره،هم برای نمایش طلا و جواهرات در ویترین و هم برای محافظت کردن از آن ها کاربرد داشته باشند.

همچنین این گاوصندوق ها دارای کلید خطر هستندکه در مواقع لازم، با فشردن آن بتوانید تمام طلا و جواهرات را داخل محفظه قرار دهید و این کار در کمترین زمان ممکن و بدون هیچگونه دست زدن به طلا و جواهرات انجام شود.

حداقل و حداکثر قیمت گاوصندوق زیر ویترینی طلا فروشی

قیمت گاوصندوق زیرویترینی طلافروشی با توجه به ابعاد آن و جنس و متریال به کار رفته متفاوت است. قطر جداره و درب گاوصندوق و سیستم های امنیتی که در ساخت آن به کار رفته اند نیز در قیمت آن تاثیرگذار هستند.

گاوصندوق های زیر ویترینی در طلافروشی ها مناسب فروشگاه هایی است که امکان استفاده از گاوصندوق های بلند و پایه دار را ندارند. به علاوه این که معمولا تمام طلا و جواهرات یک طلا فروشی در پشت ویترین قرار نخواهد گرفت اما این موضوع دلیل نمی‌شود که در حفظ امنیت آن ها سهل انگاری کنیم.

بنابراین محفظه ای جداگانه برای حفاظت از طلا و جواهرات و در مواقعی اسناد و مدارکی نیاز داریم که به دلایل مختلف قرار نیست پشت ویترین قرار گیرند و به همین منظور باید از گاوصندوق های زیرویترینی استفاده کرد.

تجزیه و تحلیل قیمت گاوصندوق طلا فروشی

تجزیه و تحلیل قیمت گاوصندوق طلا فروشی

قیمت گاوصندوق ویترینی طلافروشی نیز درست مانند گاوصندوق زیرویترینی به عوامل متعددی وابسته است که از میان آن ها می‌توان به ابعاد و برند گاوصندوق اشاره کرد.

نوع قفلی که روی گاوصندوق به کار می‌رود نیز در تعیین قیمت آن موثراست. به طور کلی، قفل های اثر انگشتی بیشترین امنیت را دارند و پس از آن قفل های دیجیتالی و مکانیکی نیز ایمن هستند.

به علت تکنولوژی به کار رفته در قفل ها نیز قیمت قفل اثر انگشتی نسبت به دیجیتالی و مکانیکی بیشتر است. وجود آژیر های ضد سرقت و زبانه های ضد سرقت در انواع گاوصندوق نیز به قیمت آن می‌افزاید.

از کجا گاوصندوق طلا بخرم ؟

سرمایه ای که در گاوصندوق طلافروشی قرار داده می‌شود بسیار بیشتر از سرمایه ای است که در یک گاوصندوق خانگی معمولی محافظت می‌شود. بنابراین حساسیت آن نیز باید چندین برابر یک گاوصندوق خانگی باشد.

هرگونه وجود ایراد در گاوصندوق طلا فروشی ممکن است منجر به از دست رفتن تمام سرمایه شما شود بنابراین بهتر است از هرگونه ریسک در خرید گاوصندوق طلافروشی بپرهیزید و برای خرید آن به مرکز معتبر خرید گاوصندوق طلافروشی مراجعه نمایید.

پیشنهاد ما به شما، خرید گاوصندوق طلا فروشی از فروشگاه safeboxshop.net است.

منبع : کمپ خبری رجائی