اگر به دنبال بهترین مرکز بوتاکس شرق تهران هستید ما کلینیک زیبایی آوای سلامت تهران را به شما معرفی می کنیم.

بوتاکس که با سم بوتولینوم هم شناخته می‌شود پروتئینی است تهیه شده از سمی که باکتری کلوستریدیوم بوتولینوم تولید می‌کند. به عنوان درمانی ضدپیری، بوتاکس برای از بین بردن چین و چروک به درون ماهیچه‌های صورت به ویژه در قسمت پیشانی تزریق می‌شود.

محبوبیت عمل زیبایی تزریق بوتاکس در سراسر جهان رو به فزونی است. بوتاکس با ارائه دادن راهکاری غیرتهاجمی و موثر برای صاف کردن چین و چروک‌های پوستی خواسته‌ی خیل عظیمی از متقاضیان را برآورده می‌کند که هر روز برای به دست آوردن جوانی دوباره به کلینیک‌های زیبایی مراجعه می‌کنند. در این بین نکته مهم برای دریافت بهترین درمان تزریق بوتاکس یا دیگر ژل‌ها و پرکننده‌های ضدچروک مراجعه به متخصص مجرب است، بدیهی است که تمام متخصصین و تمام کلینیک‌ها با هم برابر نیستند. سطح تجربه، مهارت، آموزش و توانایی‌های هر متخصص با دیگری متفاوت است. قبل از انجام تزریق بوتاکس و یا هر عمل  زیبایی دیگر حتما با متخصصان ما در کلینیک زیبایی آوای سلامت تهران درباره نحوه عمل،نتایج و خطرات آن صحبت کنید. گزینه‌های موجود را به دقت بررسی کنید و بهترین راهکار را برای جوانسازی و زیبایی خود انتخاب کنید.

دوره ماساژ با مدرک بین اللملی فنی و حرفه ای

 

 بهترین مرکز بوتاکس

درمان با بوتاکس برای چه افرادی مناسب است؟

بر اساس گفته سایت plasticsurgery.org تزریق بوتاکس برای بیشتر افراد مناسب است. نتایج در افراد مختلف متفاوت است، بنابراین لازم است که پزشک درمورد پیشینه پزشکی بیمار و همچنین وضعیت سلامتی فعلی او اطلاعات کافی داشته باشد. برای افرادی که مشکلاتی در سیستم عصبی‌‌شان دارند، اختلالات ماهیچه‌ای دارند، مادران شیرده و زنانی که قصد باردار شدن دارند، تزریق بوتاکس توصیه نمی‌شود. سن هم عاملی تعیین کننده است در این که آیا شما برای تزریق بوتاکس مناسب هستید یا نه. اگر پوستتان دچار آسیب دیدگی ناشی از نور خورشید نباشد و سنتان 18 تا 50 سال است، می‌توانید کاندیدی ایده‌آل برای تزریق بوتاکس باشید.

بیمارانی که باردار هستند، شیرده هستند و یا بیماری عصبی دارند نباید از بوتاکس استفاده کنند. از آنجا که بوتاکس روی تمامی چین و چروک‌ها تاثیر ندارد، مشاوره با پزشک توصیه می‌شود.

برای شرکت در دوره آموزش میکرودرم به صفحه دوره میکرودرم با مدرک معتبر مراجعه نمایید.

ناحیه‌های قابل درمان با بوتاکس

  • یک سوم بالایی صورت جایی است که بهترین نتیجه از تزریق بوتاکس را به دست می‌دهد که عموماً برای کاهش خط خنده یاچین و چروک دور چشم و خط اخم و چروک‌های روی پیشانی و بین ابروها انجام می‌شود.

 

 

  • بوتاکس صورت برای تغییر موقعیت ابروها یا لیفت ابرو و پیشانی به اندازه چند میلی‌متر نیز کاربرد دارد. بوتاکس پیشانی در اصطلاح لیفتینگ شیمیایی پیشانی نیز نامیده می‌شود. تزریق بوتاکس خطوط خرگوشی بینی یعنی خطوطی را کاهش می‌دهد که هنگام لبخند زدن در امتداد بخش بالایی بینی ایجاد می‌شود. از همه مهم‌تر این که بوتاکس به افرادی کمک می‌کند که صورتشان صدمه جدی دیده یا دچار فلج بل (فلج عصب صورت) هستند. در چنین شرایطی که دو طرف صورت با هم قرینه نیست، با تقبل تزریق بوتاکس صورت می‌توان این عارضه را اصلاح کرد.
  • متخصصین مجرب با تزریق بوتاکس در خطوط ظریف عمودی اطراف لب و گوشه‌های دهان به جوانسازی صورت کمک می‌کنند.

 بهترین مرکز بوتاکس در تهران

  • فرورفتگی یا چاه چانه ایجاد شده در اثر عضله زیرین، افتادگی و شل شدن پوست صورت و گردن و ایجاد شدن خطوط افقی گردن‌بند مانند روی گردن را می‌توان با تزریق بوتاکس صاف و اصلاح کرد.
  • متخصصین زیبایی با تزریق بوتاکس در لب بالا لبخند لثه‌ای خفیف را اصلاح می‌کنند.
  • نوارهای پلاتیسما: نوارهای عضلانی کشیده شده‌ای که روی گردن به چشم می‌خورد و حالت نازیبایی به گردن می‌دهد با تزریق بوتاکس قابل درمان است.
  • ه افرادی که بخش پایینی صورت‌شان گرد و چاق است، توصیه می‌شود با تزریق بوتاکس صورت در ناحیه‌ی چانه صورت را زاویه‌دار و V شکل کنند.

کاربرد درمانی تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس کاربردهای متفاوتی دارد که در ادامه به طور مفصل به آنها پرداخته شده است.

بوتاکس برای میگرن

بوتاکس دارویی تجویزی است که به منظور پیشگیری از سردرد به بیماران بزرگسال (18 سال به بالا) دچار میگرن مزمنی تزریق می‌شود که ماهانه 15 روز یا بیشتر از سردرد مداوم چهار ساعته یا طولانی‌تر در هر بار حمله رنج می‌برند.

بوتاکس برای تعریق (هیپرهیدروز)

چنانچه داروهای موضعی علائم تعریق یا هیپرهیدروز شدید زیر بغل را درمان نکند، بوتاکس به بیماران 18 سال به بالا برای درمان تعریق شدید زیر بغل تزریق می‌شود.

برای آشنایی با دوره مراقبت از پوست به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

فرایند تزریق بوتاکس

تزریق‌های ریز بوتاکس به صورت مستقیم در پوست و ماهیچه‌های صورت انجام می‌شود. فرایند تزریق کمتر از یک ساعت طول می‌کشد و نیازی به بیهوشی ندارد. تزریقات بوتاکس همیشه با استفاده از سوزن بسیار ظریفی انجام می‌شود و درد آن هم بسیار اندک است و یا کلا دردی نخواهد داشت. حدود یک هفته طول می‌کشد تا تمام تاثیرات بوتاکس نمایان شود. توصیه می‌شود که قبل و بعد از ازتزریق بوتاکس به مدت یک هفته از مصرف الکل خودداری شود. داروهای ضدالتهاب و آسپیرین‌ها از حدود دو هفته قبل از انجام تزریق ممنوع است، در نتیجه میزان کبودی کاهش می‌یابد. بوتاکس تزریق شده در ماهیچه، مانع آزادسازی استیل کولین شده و مانع انقباض ماهیچه‌ها در آن ناحیه می‌شود. پایانه عصب‌ها محدود شده و ماهیچه‌ها فلج یا تضعیف می‌شوند بنابراین با گذشت زمان پیر نشده یا شکلشان تغییر نمی‌کند. فرایند بازیابی یک هفته طول می‌کشد، بعد از آن ماهیچه‌ها برای مدت چهار ماه یا بیشتر ریلکس و بدون چروک می‌شوند، سپس شکل اصلی و توان اصلی‌اش را بازمی‌یابند. وقتی که اثر بوتاکس پاک می‌شود، خطوطی را به جا گذاشته که به شدت خطوط اصلی قبل از تزریقات نیستند. با تکرار درمان‌های بوتاکس، ماندگاری نتایج آن هم افزایش می‌یابد.

با سابقه ترین مرکز بوتاکس در تهران

دستورالعمل‌های مراقبتی پس از تزریق بوتاکس

پس از درمان با بوتاکس اگر دستورالعمل‌های مراقبتی به خوبی رعایت شوند، بازیابی پس از عمل سریع خواهد بود. بلافاصله پس از انجام تزریقات بوتاکس، پزشک ممکن است از شما بخواهد تمریناتی در چهره‌‌تان انجام دهید. با مشاهده حرکات چهره‌، پزشک می‌تواند نتایج تزریق بوتاکس شما را تخمین زده و بفهمد آیا ماهیچه‌ها به درستی مورد هدف قرار گرفته اند یا نه. با اینکه پس از انجام بوتاکس نیازی به بستری نیست و بلافاصله پس از عمل می‌توانید فعالیت‌های روزانه‌تان را از سر بگیرید، توصیه می‌شود که بیمار قبل از شرکت در هرگونه فعالیت سنگینی، 24 ساعت استراحت کند. پزشک به شما توصیه خواهد کرد که چهار تا پنج ساعت پس از عمل از درازکشیدن خودداری کنید و از ماساژ دادن محل تزریق بپرهیزید. حتما از پزشک بخواهید در رابطه با تغییرات در مراقبت‌های پوستی و مصرف دیگر داروهای مرتبط با عمل بوتاکس توصیه‌های لازم را به شما ارائه دهد.

اگر به  دنبال  شرکت در دوره های پاکسازی پوست در بهترین و معتبر ترین کیلینیک زیبایی هستید، به صفحه  دوره پاکسازی پوست با مدرک معتبر مراجعه نمایید.

منبع:www.nedayesalamat.com