انواع موتورهای کرکره برقی در تهران

در این مقاله اقدام به معرفی قیمت و قدرت انواع موتورهای کرکره برقی می نماییم علاوه بر آن شما می توانید برای دریافت قیمت هر کدام از آن ها وارد لینک زیر شوید.برای اطلاعات بیشتر درباره قدرت و قیمت انواع موتورهای کرکره برقی، قیمت بهترین موتور کرکره برقی در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

باید بدانید که به طور کلی موتور های کرکره برقی در دو برند محبوب به فروش می رسند. اولین نوع آن ها موتور توبولار نام دارد که برای استفاده عموم و اغلب مردم کارایی دارد. طول عمر بالا و همچنین قدرت و قیمت مناسب و این که قابلیت نصب باطری را نیز دارا می باشند از ویژگی های آن است. که به صورت کامل در در بخش بعدی معرفی می شود.

برند دیگر محبوب موتور کرکره برقی موتور ساید می باشد که علاوه بر اینکه قدرت بسیار بالا تری نسبت به توبولار دارد برای مصارف صنعتی و یا کرکره های پارکینیگی که نیاز دائم به باز و بسته شدن را دارا می باشند مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین باید بدانید که قیمت این موتور های نسبت به موتور توبولار کرکره برقی بیشتر می باشد که برای اطلاع از قدرت و قیمت انواع موتورهای کرکره برقی مطالب ما را در این مقاله دنبال کنید.

اگر برای ست کردن ریموت درب پارکینگ با مشکلی مواجه شدید میتوانید با مطالعه مقاله ما در کمتر از 5 دقیقه ریموت پارکینگ خود را تنظیم کنید.

موتور توبولار کرکره برقی

نوع اول این موتور ها بیشتر برای کرکره برقی های کوچک مثل کرکره برقی پنجره و بالکن استفاده می‌گردد. توان این نوع از موتور توبولار کرکره برقی از قدرت ۳۰ نیوتن بر مترمربع  الی ۶۰ ، ۸۰ ، ۱۰۰ ، ۱۲۰ تا ۱۴۰ نیوتن بر مترمربع تولید می‌شوند.

نوع دوم موتورهای توبلار کرکره برقی، صنعتی هستند که با قدرت های ۲۳۰ نیوتن و ۳۰۰ نیوتن بر مترمربع  ساخته‌شده و  می‌توانند برای کرکره هایی با وزن  ۵۰۰کیلوگرم نیز استفاده شوند.

توجه : هر نیوتن معادل 1.8 کیلوگرم می‌باشد، یعنی موتور توبلاری با قدرت ۱۰۰ نیوتن می‌تواند کرکره ای با وزن ۱۸۰ کیلوگرم را بالا بکشد.

از متعلقات موتور کرکره برقی توبلار یک آچار فابریک اضافه برای مواقع ضروری هنگام قطع برق است که می‌توان برای بالا و پایین کردن کرکره برقی، بدون وجود برق از آن استفاده کرد. برای اطلاعات بیشتر درباره قدرت و قیمت انواع موتورهای کرکره برقی در ادامه با ما همراه باشید.

موتور توبولار کرکره برقی

موتورهای ساید کرکره برقی

موتورهای کرکره برقی ساید یا گیربکسی دارای قدرت های ۱۵۰، ۳۰۰ ، ۵۰۰ ، ۶۰۰ و ۸۰۰ کیلوگرم و … هستند. از بین این موتور ها با توان های مختلف، موتور ساید کرکره برقی  ۳۰۰ کیلوگرم و ۵۰۰ کیلوگرم بیشتر مورداستفاده قرار می‌گیرند. خوب طبیعتاً همانطور که مشخص است یک موتور ساید با قدرت ۳۰۰ کیلوگرم می‌تواند کرکره ای با وزن ۳۰۰ کیلوگرم را بالا بکشد به همین دلیل نیز می‌تواند انتخابی خوب برای کاربردهای مختلف باشد. در ضمن نباید از وزن لوله و متعلقات موتور های ساید نیز چشم‌پوشی کرد.برای اطلاع از قدرت و قیمت انواع موتورهای کرکره برقی با ما همراه باشید.

در تقسیم‌بندی دیگر می‌توان تمام موتورهای ساید را در دو نوع با باطری و بدون باطری طبقه‌بندی نمود.

برای محاسبه قیمت هر متر مربع کرکره برقی کلیک کنید.

از ویژگی‌های موتور های ساید می‌توان به این موضوع اشاره کرد که تمام  موتورهای کرکره برقی ساید دارای زنجیر خلاص کن می‌باشند که در مواقع ضروری قطع برق می‌توان برای بالا کشیدن کرکره از آن استفاده نمود.

موتورهای ساید کرکره برقی

برای اطلاع از قیمت موتورهای ساید کرکره برقی می‌توانید با شرکت ایران کرکره تماس بگیرید.

برای خرید، نصب کرکره برقی، اطلاع از قیمت کرکره برقی و مطالب آموزشی در مورد نصب کرکره اتوماتیک با ما تماس بگیرید.

برای خرید و تعمیر انواع موتور کرکره برقی و مشاوره درباره قدرت و قیمت انواع موتورهای کرکره برقی با شماره تماس زیر تماس حاصل فرمایید.

تماس با شماره : 02155449064

بهترین مارک موتور کرکره برقی کدام اند ؟

در بخش زیر شما را با برخی از انواع موتور کرکره برقی همچینین بهترین برند موتور کرکره برقی آشنا می کنیم. همچنین می توانید برای استعلام قیمت بهترین برند موتور کرکره برقی با کارشناسان ایران کرکره در ارتباط باشید.

قیمت موتور کرکره برقی ساید و توبولار

هر کدام از موتورهای گرگره برقی ساید و توبولار با توجه به کارایی و قدرت قیمت های متفاوتی دارند. در این قسمت از مقاله کارایی تعدادی از موتورهای کرکره برقی را برای شما به طور اختصار توضیح خواهیم داد. آنچه در تعیین قیمت موتور کرکره برقی دخیل است و موتور و قدرت کارایی آن می باشد. کشور سازنده موتور کرکره برقی و امکان استفاده از برق اضطراری ups از دیگر عواملی است که در قیمت موتور کرکره برقی بسیار تاثیرگذار است.  برای استعلام قیمت بهترین موتور کرکره برقی همین حالا اقدام کنید.

​برخی از ویژگی های موتور کرکره برقی تسلا شامل موارد زیر می باشد:

  • موتور کرکره ساید تسلا
  • تولید در مدل های بدون ups و با ups
  • دارای قدرت موتور 300 تا 500 کیلوگرم
  • رسیور و دو عدد ریموت
  • باطری اضطراری یا یو پی اس
  • صفحه پلیت ها
  • گارانتی یک ساله

برای استعلام قیمت موتور کرکره برقی تسلا با کارشناسان ایران کرکره در ارتباط باشید.

موتور کرکره ساید بتا DC 300

مهمترین ویژگی موتور کرکره برقی ساید بتا DC300ض نصب راحت آن می باشد. این موتور می‌تواند تا وزن سیصد کیلو گرم مقاومت داشته باشد و در حین کار کردن صدای کمی تولید کند. از ویژگی های منحصر به فرد این موتور کرکره برقی خاموش شدن اتوماتیک آن در هنگام گرم شدن بیش از حد می باشد. این موتور قابلیت استفاده از برق اضطراری ups را دارد و شما می توانید در هنگام قطع برق از قابلیت های کرکره برقی استفاده کنید. قیمت موتور کرکره برقی ساید بتا در حدود 2/500/000 تومان می باشد. این قیمت ممکن است با توجه به شرایط و نوسانات ارزی متغیر باشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ایران‌کرکره تماس بگیرید.

موتور کرکره ساید بتا DC 300

موتور کرکره ساید بتا DC 500

این موتور کرکره برقی میتواند تا وزن ۵۰۰ کیلوگرم را تحمل کند و در هنگام افزایش دما به طور خودکار قطع می گردد. با خاموش شدن اتوماتیک موتور کرکره برقی تا حد زیادی از آسیب به کرکره‌ برقی پیشگیری و جلوگیری می شود. در زمان قطع برق شما می توانید از برق اضطراری را موتور استفاده کنید. در صورتی که باتری موتور کرکره شارژ نداشته باشد می توانید به صورت دستی از قابلیت های آن استفاده نمایید. در این موتور لیمیت سوئیچ تعبیه شده است و شما می توانید حد باز و بسته شدن کرکره برقی را تنظیم نمایید.

 

لیست قیمت کرکره برقی در ارومیه

موتور کرکره ساید بتا DC 500

موتور کرکره برقی ساید تور TOR AC 300

این موتور دارای سیم پیچ آلومینیومی می باشند و به عنوان بهترین موتور کرکره برقی در بازار ایران شناخته شده است. با توجه به قابلیت هایی که این موتور کرکره برقی دارد قیمت آن بسیار مناسب و منصفانه می باشد. از قابلیت‌های آن می‌توان به اتصال فلاش و چشمی اشاره کرد. قدرت بالا کشندگی ایموتور در حدود ۵۰۰ کیلوگرم می باشد. مهمترین ویژگی آن کار کردن بدون صدا می باشد. از دیگر ویژگی های آن قابلیت برق اضطراری ups می باشد.

موتور کرکره برقی ساید تور TOR AC 300

موتور توبولار SDC

موتور کرکره برقی توبولار SDC برای مکان هایی که تردد و رفت و آمد در آن تمام است بسیار مناسب می باشد. این موتور به شکل لوله بوده و می تواند در داخل شفت لوله کرکره برقی قرار بگیرد. به همین دلیل برای مکان هایی که با کمبود فضا مواجه هستند این موتور پیشنهاد مناسبی است. موتور توبولار می‌تواند تا وزن ۱۸۰ کیلوگرم را تحمل کند. نصب این موتور بسیار راحت بوده و میتوانند در مواقع اضطراری بدون نیاز به برق با باتری نیز کار کند. قیمت موتور کرکره برقی توبولار SDC در حدود 1/400/000 بوده و می تواند تا ۱۴۰ نیوتن قدرت داشته باشد.

لیست قیمت کرکره برقی در تبریز

موتور ساید تور

برخی از ویژگی های موتور ساید تور به شرح زیر می باشد:

  • موتور ساید با سیم‌پیچ آلومینیوم
  • فول‌آپشن‌ترین موتور ارزان قیمت بازار
  • مدار فرمان فول‌آپشن
  • قابلیت اتصال چشمی
  • قابلیت اتصال فلشر
  • چهار کانال
  • دارای سیستم Auto close
  • استفاده از آلیاژ مرغوب در بدنه گیربکس
  • قابلیت نصب کلید دستی
  • کددهی لرنینگ

 ست كردن ريموت كركره برقي اسمارت

موتور توبولار SDC

موتور ساید تیونی 300

این موتور کرکره برقی قدرت بسیار بالایی داشته و برای مکان های پر تردد و با رفت و آمد گزینه مناسبی است. این موتور کرکره برقی می تواند با و بدون ups کار کند. موتور کرکره برقی ساید تیونی با ولتاژ ۲۲۰ و ۲۴ ولت کار می کند. مهمترین ویژگی موتور کرکره برقی ساید تیونی این است که می‌تواند در زمان قطع برق به کار خود ادامه دهد. قیمت موتور کرکره برقی ساید تیونی 300 در حدود 1/900/000 تومان می باشد.

قیمت موتور تیونی ac300

یکی از تجهیزات کرکره برقی، موتور ساید تیونی ac300 می باشد. این موتور ها به علت مکانیزم زنجیری به موتور های زنجیری معروف هستند. ساید (side) به معنای کنار است و این موتورها به دلیل محل قرار گیری در کنار شافت یا لوله کرکره برقی به نام موتور ساید معروف اند. برای استعلام قیمت موتور تیونی ac300 با کارشناسان ایران کرکره در ارتباط باشید.

موتور کرکره برقی ساید تسلا 500DC

این موتور کرکره برقی برای مکان هایی که تردد در آنها زیاد است و وزن کرکره برقی بسیار بالا است گزینه مناسبی است. اگر فضای کمی برای قرار دادن موتور کرکره برقی در اختیار دارید بهتر است این موتور را از بین گزینه های انتخابی خود حذف کنید زیرا این موتور در کنار تیغه ها قرار گرفته و به وسیله زنجیر و چرخ دنده تیغه کرکره برقی را حرکت می دهد. به همین دلیل فضای زیادی را اشغال خواهد کرد. موتور کرکره برقی ساید تسلا ۴ میکرو سوئیچ می باشد. این موتور قابلیت استفاده از برق اضطراری در زمان قطع برق را دارد.

برای اطلاعات بیشتر درباره انواع تیغه کرکره برقی میتوانید مقاله ما را در این راستا مطالعه کنید.  برای آشنایی با انواع موتور کرکره برقی ایرانی به سایت ایران کرکره مراجعه نمایید.

موتور کرکره برقی ساید تسلا 500DC

 

موتور کرکره برقی ساید سیرون AC300

موتورکرکره برای‌سایت سیر نمی تواند و وزن ۶۰۰ کیلوگرم را تحمل کنند و برای مکان های پرتردد گزینه مناسبی است.در نصب این موتور کرکره برقی از میکرو سوئیچ استفاده خواهد شد که این قطعه باعث امنیت رفت و آمد مکان خواهد شد. قیمت موتور ساید کرکره برقی سیروان DC در حدود ۳ میلیون تومان می باشد و برای مدل سیرون AC قیمت 1/900/00 هزار تومان در نظر گرفته شده است. این موتور کرکره برقی در زمان قطع برق قابلیت استفاده از برق اضطراری ups را ندارد. این موتور کرکره برقی ساخت کشور چین بوده و کیفیت نسبتا بالایی دارد.

برای خرید کرکره برقی در کرج ابتدا به بهترین سایت کرکره برقی کرج مراجعه نمایید، سپس با کارشناسان سایت مربوطه در ارتباط باشید. برای خرید موتور کرکره برقی همین حالا اقدام نمایید.

قیمت موتور کرکره برقی چینی چقدر است ؟ برای آشنایی با موتور کرکره برقی چینی و همچنین استعلام قیمت موتور کرکره برقی چینی به صفحه اصلی سایت ایران کرکره مراجعه کنید.

منابع :

منبع : قیمت موتور کرکره برقی

منبع : قیمت موتور کرکره برقی سیماران

منبع : قیمت هر متر مربع کرکره برقی