در این مقاله ما به صورت کامل به آموزش ست کردن ریموت درب پارکینگ می پردازیم، همچنین به صورت تخصصی به معرفی انواع ریموت درب کرکره ای(کرکره برقی) می پردازیم.
باید بدانید که انواع کرکره برقی دارای ریموت های مختلفی می باشند، همچنین برخی از ریموت های کرکره برقی دارای آپشن های مختلفی مانند سیستم هشدار سرقت نیز می باشند اما باید بدانید که تمامی این ریموت ها مراحل یکسانی را برای اتصال به کرکره برقی دارند.
در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با شیوه آموزش ست کردن ریموت کرکره برقی به صورت کامل آشنا شوید.

برای دریافت مشاوره رایگان با شرکت های زیر تماس بگیرید:

شرکت و فروشگاه همتا

شماره تماس: 09122552119 – 02155449212

آدرس وب سایت : www.hamtadoor.com

شرکت ایران کرکره

شماره تماس: 09128899015 – 02155449064

آدرس وب سایت : www.iran-kerkere.com

پیشنهاد ویژه: اگر شما هم فروشنده و یا تعمیرکار کرکره برقی هستید، برای تسهیل امور خوانندگان و تبلیغات در این صفحه حتما با ما تماس بگیرید (09120145021).

همان طور که گفته شد ما در این در این مقاله قصد داریم که درباره ی آموزش ست كردن ريموت درب پاركينگ بتا و ریموت درب کرکره ای(کرکره برقی) بپردازیم.

مشاهده ترفند های کرکره برقی ، قطعات هوشمند سازی و قیمت آن ها در لینک زیر

قیمت کرکره برقی

می توان گفت امروزه درب کرکره ای یا همان کرکره اتوماتیک از جمله نیاز های روزمره تمامی کسب و کار ها و حتی مجتمع های مسکونی می باشد.کرکره برقی علاوه بر ارائه سهولت بیشتر برای باز و بسته کردن درب مغازه و یا فروشگاه شما نسبت به کرکره سنتی امنیت بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد، همچنین موجب زیبایی ظاهر و نمای کسب و کار شما می شود.

باید بدانید که درب های هوشمند نیازمند ریموت برای درب های اتوماتیک هستند، البته لازم به ذکر است که در صورت گم شدن و یا فقدان ریموت کرکره برقی می توانید به صورت دستی و یا با استفاده از تلفن هوشمند خود با کرکره برقی نسبت به باز کردن و یا بسته کردن درب کرکره ای ارتباط برقرار کنید.

قبل از اقدام به ارائه آموزش، شما می توانید از در صفحه کرکره برقی ایران کرکره از خدمات این شرکت در حوزه کرکره برقی اطلاع حاصل فرمایید.

باید بدانید که ریموت های کرکره برقی انواع گوناگونی دارند و در مارک ها سایز ها مختلف به صورت اورجینال و یا متفرقه یافت می شود.

حال شاید برای شما دوستان عزیز سوالی مطرح شود که بهتر است از کدام مارک و از کجا خرید کنیم که مورد اطمینان باشد.

ایران کرکره بهترین مجری و ارئه دهنده تمامی خدمات  کرکره برقی از جمله نصب کرکره برقی می باشد.

شایان به ذکر است که نمونه کارهای شرکت ایران کرکره را می توان در نمونه شرکت هایی مانند، شرکت نفت و پتروشیمی مشاهده کنید.

ایران کرکره مفتخر است که بعنوان مشاور در کنار شما عزیزان است، نه بعنوان فروشنده.

درب کرکره ای دستی

قیمت ریموت درب های اتوماتیک کرکره برقی

قیمت ریموت کرکره برقی بسته به نوع و برند آن متغیر می باشد.

UPS کرکره برقی : شما می توانید در مقاله UPS کرکره برقی در رابطه با سیتسم برق اضطراری کرکره برقی مطالعه کسب نمایید.

آموزش ست کردن ریموت درب های هوشمند کرکره برقی

آموزش ست کردن ریموت درب های هوشمند کرکره برقی: ما در این بخش قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه بتوانید ریموت کرکره برقی خود را به سادگی کد دهی (ست) کنید.

ما می توانیم به دو صورت ریموت خود را کد دهی کنیم.

برای محاسبه قیمت هر متر مربع کرکره برقی کلیک کنید.

آموزش ست کردن ریموت درب های هوشمند کرکره برقی

کد دهی به صورت روش لرن بر روی برد رسیور درب هوشمند

برای کد دهی به صورت روش لرن بر روی برد رسیور درب هوشمند، باید رسیور که معمولا در کنار درب کرکره برقی قرار دارد را باز کنیم.

در آنجا بر اساس مدل رسیور خود ممکن است دکمه هایی به اسم LEARN ویا CODE را مشاهده کنید.

شما باید دکمه را به مدت دو ثانیه نگه دارید و بعد رها کنید.

بعد از آن چراغ LED روی برد روشن می شود، در مرحله ی بعد باید دکمه ی ریموت درب هوشمند را هم به مدت دو ثانیه نگه دارید.

درهمین لحظه مشاهده می کنید که چراغ شروع به چشمک زدن می کند.

در این هنگام کد دهی(ست کردن ریموت)صورت می گیرد، و ریموت شما با درب کرکره برقی هوشمند متصل می شود.

شما می توانید هر تعداد ریموتی را که می خواهید به این صورت کد دهی کنید.

پیشنهاد ویژه: استفاده از تخفیف ویژه ی خرید و نصب انواع مدار رسیور کرکره برقی در شرکت ایران کرکره

شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد که اگر ریموت درب گم شد چه کار کنیم؟

در صورت گم شدن ریموت درب کرکره برقی، شما باید دوباره درب رسیور خود را باز کنید و به همان روش که از قبل به آن پرداختیم عمل کنید، فقط این بار بجای دو ثانیه باید ده ثانیه کلید LERNیاCODE را نگه دارید تا تمامی ریموت ها حذف شوند.

پیشنهاد ویژه: خرید و نصب انواع کرکره برقی پارکینگ در شرکت ایران کرکره

کد دهی ریموت به وسیله ی کلید های دیپ سویچ

کد دهی ریموت به وسیله ی کلید های دیپ سویچ در این روش، ممکن است برخلاف روش قبلی کمی سخت تر و تخصصی تر باشد.

این روش معمولا در کرکره برقی های هوشمند، دارای موتور ساید کرکره برقیصورت میگیرد.

این بار برخلاف روش قبلی اول ریموت درب کرکره ای را باز میکنیم، پیچ های ریزی مشاهده می کنید که روی ریموت قرار دارد، وقتی آن را باز کردیم می توانیم صحفه ی برد را ببینیم، صحفه ی برد شامل هشت کلید می باشد، که می توانید هر کدام از آن کلید ها را به سه صورت قرار دهید، چپ، راست، وسط، همچنین باید بدانید که قرار دادن هریک از دکمه ها به صورت دلخواه می باشد و مانند کد عمل میکند، حالا باید همین کار را هم برای رسیور انجام دهیم و همانطور که در ریموت دکمه ها را به صورت دلخواه قرار دادیم باید دکمه های برد رسیور را هم به همان ترتیب قرار دهیم تا دستگاه ها با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

ست كردن ريموت درب پاركينگ بتا

یکی از سوالات پرتکرار مشتریان ما برای ست کردن ریموت درب پارکینگ میباشد. این کار بسیار راحت بوده و شما می توانید در مدت زمان ۵ دقیقه ریموت درب پارکینگ خود را تنظیم کنید.به طور کلی شما می توانید از دو راه حل و روش برای ست کردن ریموت درب پارکینگ استفاده کنید که عبارتند از :

ست کردن ریموت از طریق استفاده از کلید learn قرار گرفته روی رسیور درب هوشمند

برای استعلام قیمت کرکره برقی دست دوم به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

ست كردن ريموت درب پاركينگ بتا به وسیله کلید دیپ سوئیچ

ست كردن ريموت درب پاركينگ بتا از طریق کلید لرن روی ریسیور

برای این کار شما باید ابتدا کلید لرن که بر روی رسیور کرکره برقی قرار دارد را باز نمایید. در مرحله بعد شما باید کلید ترکیبی learn + code را که بر روی رسیور قرار دارد فشار دهید و برای مدت ۲ ثانیه صبر کنید. با انجام این کار یک ال ای دی کوچک که بر روی برد ریسیور قرار دارد روشن خواهد شد. در مرحله بعد شما باید کلید A را که بر روی ریموت درب پارکینگ قرار دارد را فشار دهید. در این زمان چراغ چشمک زده و ریموت درب پارکینگ شما به درستی تنظیم شده است. شما از این روش برای ست کردن ریموت درب پارکینگ در انواع مختلف می توانید استفاده کنید.

ست کردن ریموت درب پارکینگ از طریق کلید لرن روی ریسیور

ست کردن ریموت از طریق کلید دیپ سوئیچ

برای ست کردن ریموت بتا از طریق کلید دیپ سوئیچ شما باید به برد ریموت دسترسی داشته باشید. برای این کار باید ریموت را باز کنید.بر روی ورد ریموت درب پارکینگ شما ۸ کلید وجود دارد که با آن دیپ سوئیچ گفته می‌شود و شما می توانید آن را به دلخواه بر روی وضعیتهای بالا، وسط و پایین قرار دهید. هر عددی که دوست دارید بر روی کلید های دیپ سوئیچ تنظیم کنید و دقت داشته باشید که این آرایش را برای ریسیور ریموت نیز تنظیم کنید. به این ترتیب توانستید ریموت درب پارکینگ خود را ست کنید.

شما با استفاده از روش های گفته شده در این مقاله می توانید برای ست کردن ریموت کرکره برقی تسلا ، ست کردن ریموت کرکره برقی اسمارت و ست کردن ریموت کرکره برقی بارزانته نیز استفاده کنید. روش کار در هر ۳ ریموت از طریق کلید لرن و از طریق دیپ سوئیچ می باشد.

اگر قصد داشتید حافظه ریموت را پاک کنید می‌توانید کلید learn را برای ۱۰ ثانیه فشار دهید.به این ترتیب ریموت ریست شده و شما می توانید مجددا آن را کددهی کنید.

ست کردن ریموت از طریق کلید دیپ سوئیچ

نحوه ست کردن ریموت بتا بلوتوثی

بعضی از کرکره برقی ها به وسیله ریموت بلوتوثی کنترل می‌شوند که در این حالت شما برای ست کردن ریموت بلوتوثی باید از تلفن همراه متصل به اینترنت استفاده کنید. به این ترتیب باید روی تلفن‌همراه شما بلوتوث نصب شده باشد و شما می توانید از طریق بلوتوث و اینترنت برقی ساختمان خود را باز و بسته کنید.

دقت داشته باشید که برای خام کردن ریموت بلوتوثی شما میتوانید دکمه های A و B یا دکمه های باز و بسته کردن درب را به صورت همزمان فشار دهید و برای 10 ثانیه این دکمه ها را نگه دارید. در این زمان شما چراغی را به صورت چشمک زن در بالای ریموت مشاهده خواهید کرد.در این زمان شما باید فشردن دکمه B یا همان دکمه باز کردن را ادامه دهید و دکمه A یا همان دکمه قفل را 3 بار پشت هم فشار دهید و رها کنید. با انجام این کار مجددا چراغ چشمک زن روشن خواهد شد. با انجام این کار ریموت بلوتوثی شما خام شده و آماده ست کردن میباشد.

در مرحله بعد شما باید برای کددهی ریموت بلوتوثی هر دو دکمه مشابه در دو ریموت را با هم برای مدت زمان 10 ثانیه نگهدارید. دقت داشت باشید که در این حالت باید دو ریموت رو به روی هم قرار داشته باشند تا چراغ چشمک زن چند بار روشن و خاموش شود. برای دکمه های دیگر ریموت هم همین کار را انجام میدهیم. اگر ریموت مورد استفاده شما از نوعی باشد که آنتن گیرنده آن در پشتش تعبیه شده باشد باید برای کددهی ریموت ها را از قسمت پشت روی یکدیگر قرار دهید.

بر روی کرکره برقی یک سنسور هوشمند قرار دارد که در زمان نصب به وسیله نصاب تنظیم می‌شود و شما تنها با استفاده از موبایل می توانید باز و بسته شدن کرکره برقی را از طریق بلوتوث کنترل کنید.

ایران کرکره تولید کننده انواع تیغه ها و کرکره برقی های ضد سرقت می باشد. شما می توانید در مقاله کرکره برقی ضد سرقت در رابطه با خدمات ایران کرکره مطالعه فرمایید.

ست كردن ريموت كركره برقي بتا

آموزش کد دهی و ست كردن ريموت كركره برقي بتا، ریموت بتا 2007 , 2009 , 2013 , 2014 , 2016 , 2018 و درپا , کوچی و تمامی ریموت های لرنینگ کد.بطور کلی ریموتهای لرنینگ کد به ریموتهای گفته می شود که فرکانس آنها ثابت و از طریق لرن كردن ريموت بتا برد گیرنده قابل کدهی باشند. البته از ریموت بلوتوثی هم در صورتی که دسترسی به برد اصلی امکان پذیر نباشد میتوان استفاده نمود.

  •  فرکانس کاری: 315MHZ 
  •  فرکانس کاری: 350MHZ
  •  فرکانس کاری: 433MHZ
  •  فرکانس کاری: 815MHZ

در مرحله اول مصرف کننده گرامی لازم است از نوع فرکانس ریموت خود آگاهی پیدا نماید. یا اینکه ریموتی با همان مشخصات قبلی ریموت خود خریداری کند. لازم به ذکر است تمامی بردهای جدید با فرکانس 433 کار میکند. و تولید برد با فرکانس کاری 315 و 350 چند سالی هست که تنها جهت دزدگیر ماشین و دزدگیر اماکن استفاده میشود. همچنین ریموت های که فرکانس کاری آنها 815 است. بدلیل گرانی قیمت تنها در اماکن دارای نویز زیاد استفاده می شوند.

برای آشنایی با روش ست كردن ريموت بتا به سایت ایران کرکره مراجعه نمایید.

خام كردن ريموت بتا 2007

خام کردن ریموت بتا 2007 چگونه است ؟ لازم به توضیح است اگر دکمه لرن را زیاد نگه دارید تمامی ریموتهای متصل به برد پاک می شوند یا به اصطلاح خام میشوند. و لازم است دوباره به تمام ریموت ها کد داده شود.  با نحوه خام كردن ريموت بتا 2007 آشنا شدید، برای بررسی دقیق تر با کارشناسان ایران کرکره در ارتباط باشید. روش لرن كردن ريموت بتا چگونه می باشد؟ در بخش بالا در ارتباط با روش لرن كردن ريموت بتا صحبت کرده ایم.

خام كردن ريموت بتا 2012 ، 2014 و 2016 : این نوع ریموت‌ها مانند ریموت2007 هستند. فقط ممکن است تفاوت در شکل ظاهری آن‌ها شما را کمی‌ گمراه نماید.

کد دهی ریموت بتا 2011

جهت کد دهی ریموت بتا 2011 تنها بوسیله دستگاه گیرنده امکان پذیر میباشد. بعد از دسترسی به دستگاه گیرنده می بایست دکمه لرن را بر روی برد پیدا نمود. با فشردن دکمه لرن LED روی برد شروع به چشمک زدن سریع میکند. در این زمان با فشردن دکمه A روی ریموت بتا 2011 چراغ کوچک روی برد چند چشمک پشت سر هم میزند و ریموت کد گرفته است. لازم به توضیح است در صورت نگه داشتن دکمه لرن بر روی برد کد تمام ریموتها پاک خواهد شد. و نیاز به کد دادن دوباره تمامی ریموتها خواهد بود.

 اگر در خصوص طريقه ست كردن ريموت درب پاركينگ بتا سوالاتی دارید، می توانید با کارشناسان ایران کرکره در ارتباط باشید.

منابع :

منبع : تنظیم ریموت درب پارکینگ

منبع : ست كردن ريموت درب پاركينگ سوزوکی

منبع :

منبع :