ساخت وبسایت رایگان حرفه ای با تمام امکانات

برای توسعه کسب و کار خود، به دنبال ساخت وبسایت رایگان حرفه ای با تمام امکانات هستید؟ کاملا درست فکر می کنید. برای آن که بتوانید کسب و کار خود را به همه معرفی کنید و درآمد خود را چندین برابر کنید طراحی سایت یکی از راه ایی است که میتواند شما را سریع تر به هدف تان برساند.

پیشنهاد فوق العاده ما به شما این است که به صفحه طراحی سایت تهران تیم دیجیتال مارکتینگ آریا تهران مراجعه کنید و نمونه سایت های موفق را مشاهده کنید. ما به شما این اطمینان را میدهیم که شما می توانید با هر بودجه ای در این صفحه بهترین سایت را برای کسب و کار خود بسازید و حرفه ای تر در نظر مشتریان جلوه کنید.

شماره تماس ها: 021669196333 الی 6 و 90120145021

آدرس وب سایت: www.aryatehran.com

آدرس وب سایت:  www.atgo.ir

 

ساخت وبسایت رایگان حرفه ای با تمام امکانات

ساخت وبسایت رایگان حرفه ای با تمام امکانات یکی از درخواست هایی است صاحبان کسب و کار ها دارند و میخواهند به صورت رایگان بهترین وب سایت را برای خود راه اندازی کرده و از این راه کسب و کار خود را بهبود بخشند.

اگر میخواهید یک سایت حرفه ای داشته باشید و برای آن بودجه زیادی در اختیار ندارید ما به شما پیشنهاد میکنیم ساخت سایت های رایگان را به طور کلی از ذهن تان خارج کنید زیرا این سایت ها باگ ها و مشکلات زیادی دارند و در آینده می توانند کسب و کار شما را با خطراتی رو به رو کنند.

یکی از سوالاتی که از ما پرسیده می شود این است که آیا ساخت وبسایت رایگان حرفه ای با تمام امکانات امکان پذیر است و آیا این موضوع حقیقت دارد که شما می توانید به صورت رایگان سایتی برای کسب و کار خود بسازید؟

سایت ساز رایگان

سایت هایی در این زمینه وجود دارند که به شما وعده ساخت وبسایت رایگان حرفه ای با تمام امکانات میدهند اما در واقع این سایت ها در ابتدا این قابلیت را در اختیار شما قرار میدهند تا سایت تان به صورت رایگان ساخته شود. بعد از آن که سایت تان بالا آمد و ورودی کسب کرد، سایت تان از طرف این مراجع مسدود می شود و شما برای ادامه کار با سایت تان مجبورید هزینه پرداخت کنید.

روش دیگری که این سایت ها برای ارائه خدمات ساخت وبسایت رایگان حرفه ای با تمام امکانات پیاده سازی میکنند این است که بعد از مدتی استفاده از خدمات سایت را به صورت هزینه ای درمی آورند و تا زمانی که پرداخت را انجام ندهید نمیتوانید خدمات سایت تان را در اختیار مشتریان تان قرار دهید.

روش دیگری که سایت هایی که ساخت وبسایت رایگان حرفه ای با تمام امکانات را به مشتریان وعده میدهند، پیاده سازی میکنند دریافت پورسانت از خدمات ارائه شده در سایت مشتری میباشد.

در واقع این کار ها دور از ذهن نیست زیرا هر سایت حتی اگر هزینه طراحی هم نداشته باشد شامل هزینه خرید هاست و دامنه می شود و شما باید حداقل هزینه ای برای خرید هاست و دامنه بپردازید تا بتوانید سایت تان را بسازید.

آموزش طراحی سایت رایگان

یکی از راه هایی که می توانید ساخت وبسایت رایگان حرفه ای با تمام امکانات را به صورت مطمئن انجام دهید این است که خودتان ساخت سایت را یاد بگیرید و یک سایت حرفه ای و منحصر به فرد برای خودتان بسازید و در هزینه های خود بسیار صرفه جویی کنید.

اگر شما بهترین مرکز آموزش طراحی سایت را برای این کار انتخاب کنید می توانید به صورت پروژه محور کار ساخت سایت تان را آغاز کنید و به جای آن که ده ها میلیون برای ساخت سایت اختصاصی تان هزینه کنید با پرداخت هزینه ای در حدود یک دهم این هزینه و یا حتی کمتر یک سایت حرفه ای با کمترین هزینه و با بیشترین امکانات برای خود بسازید.

ما به شما مرکز آموزش فنی و حرفه ای آریا تهران را پیشنهاد می کنیم. مجموعه ای قدرتمند، متشکل از تیمی کاملا حرفه ای و تخصصی.

شماره تماس ها: 021669196333 الی 6

آدرس وب سایت: www.aryatehran.com

دوره طراحی سایت حرفه ای

بعد از آن که شما اصول ساخت سایت را یاد گرفتید می توانید ساخت سایت رایگان ایرانی را در برنامه های کاری خود قرار دهید و با ساخت چند سایت رایگان ایرانی رزومه کاری خود را قوی کرده و در کنار کار خود از این راه نیز درآمد بالایی را کسب کنید.

وقتی رزومه کاری شما پر بار باشد می توانید پروژه های حرفه ای را قبول کنید و از این راه به سرعت کسب درآمد بالایی داشته باشید. یکی از راه هایی که به شما پیشنهاد میکنیم برای یادگیری اصول طراحی سایت از آن استفاده کنید تا سریعتر به اهداف تان برسید شرکت در کلاس طراحی سایت تضمین استخدام میباشد.

وقتی در این کلاس شرکت کنید می توانید این اطمینان را داشته باشید هر آنچه نیاز بازار کار است به شما آموزش داده می شود و شما در پایان این دوره آموزشی می توانید جذب بازار کار شده و به راحتی سایت هایی بسازید که نیاز مشتری است و از این راه در کوتاهترین زمان کسب درآمد کنید.

یکی از مزایای مجموعه آریا تهران، ارائه مدرک بین المللی در کنار آموزش حرفه ای است. برای شرکت در دوره وردپرس و همچنین دوره های تخصصی طراحی سایت آموزش html css و php با ما تماس بگیرید.

شماره تماس ها: 021669196333 الی 6 و 90120145021

آدرس وب سایت: www.aryatehran.com

ساخت وب سایت رایگان با پسوند com

همان طور طور که میدانید پسوند com برای سایت های جهانی استفاده می شود و اگر سایتی با این پسوند داشته باشید می توانید روی جذب مشتری از سراسر دنیا تمرکز کنید.

ساخت وب سایت رایگان با پسوند com به شما کمک میکند تا نحوه فروش محصولات تان از حالت سنتی به حالت آنلاین تغییر بدید و از این راه مشتریان بیشتر را بدون محدودیت های مکانی و زمانی  جذب کنید.

 

وقتی فروش شما به صورت آنلاین باشد می توانید مشتریان را از سراسر کشور و حتی از کشور های دیگر جذب کنید و به این ترتیب درآمد خود را به چندین برابر قبل خود برسانید.

شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که آیا ساخت وب سایت رایگان با پسوند com حقیقت دارد یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم همچین سایت هایی وجود دارد اما سایت های غیر رایگان میتوانند امکانات بیشتری داشته باشند و مطمئن تر هستند و شما می توانید با اطمینان بیشتر کسب و کار خود را آنلاین کرده و درآمدزایی بالایی داشته باشید.

ساخت سایت ir رایگان

ساخت سایت ir در ایران بسیار پرکاربرد است و بیشتر سایت های ایرانی از این پسوند استفاده میکنند. ساخت سایت ir تفاوتی با سایر سایت ها ندارد و شما برای آن که یک سایت منحصر به فرد با تمام امکانات داشته باشید باید یک شرکت طراحی سایت مطمئن را پیدا کنید.

شرکت طراحی سایت آریا تهران یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران می باشد که برترین طراحان سایت را گرد هم آورده است و هر سایتی با هر امکاناتی که مد نظر شما باشد را می سازند.

ما به شما این اطمینان را میدهیم هر سایتی در ذهن تان است را حتی زیباتر و جذاب تر می سازیم و شما می توانید یک سایت حرفه ای برای کسب و کار خود راه اندازی کنید.

از دیگر ویژگی های شرکت طراحی سایت آریا تهران این است که شما با هر بودجه ای می توانید سایت تان را طراحی کنید و دیگر نیازی نیست نگران هزینه طراحی سایت باشید.

شماره تماس ها: 021669196333 الی 6 و 90120145021

آدرس وب سایت: www.aryatehran.com

آدرس وب سایت:  www.atgo.ir

ساخت سایت رایگان با پسوند tk

اگر شما داراى يك وبلاگ يا سايتى در ميزبانهاى رايگان هستيد كه نشانى آن بصورت خيلى طولانى و زير مجموعه اى از اسم اصلى سايت وبلاگ است با روش زير مى‌توانيد يك نشانى اختصاصى و ساده براى خود دست و پا كنيد . براى مثال اگر نشانى وبلاگ شما http://www.ptcbaz.rzbir باشد با روش زير نشانى اختصاصى http://www.ptcbaz.tk را براى وبلاگ خود مى‌توانيد تنظيم و بطور رايگان از آن استفاده كنيد.

اگر شما داراى يك وبلاگ يا سايتى در ميزبانهاى رايگان هستيد كه نشانى آن بصورت خيلى طولانى و زير مجموعه اى از اسم اصلى سايت وبلاگ است با روش زير مى‌توانيد يك نشانى اختصاصى و ساده براى خود دست و پا كنيد . براى مثال اگر نشانى وبلاگ شما http://www.ptcbaz.rzbir باشد با روش زير نشانى اختصاصى http://www.ptcbaz.tk را براى وبلاگ خود مى‌توانيد تنظيم و بطور رايگان از آن استفاده كنيد.

در اين مرحله بايد نشانى اصلى وبلاگ يا سايت اصلى خود را به همراه ساير مشخصات درخواستى از قبيل نام ، سن ، شغل ، موضوع وبلاگ ، كلمه رمز و … را وارد كنيد.

در پايان از طرف سايت يك ايميل براى شما ارسال مى‌شود كه كدى براى فعال كردن نام سايت در آن وجود دارد . با اتصال مجدد با سايت Dot.tk و وارد كردن كد فوق سايت اختصاصى شما فعال خواهد شد.

از اين به بعد مى‌توانيد با راحتى و بدون هيچ هزينه‌اى سايت خود را با كلمات كمتر و پسوند اختصاصى و بدون اشاره تبليغاتى به نام ميزبان وبلاگ به ديگران ارائه كنيد.

اين كار را اگر داراى سايت هستيد يا وبلاگ ، حتما انجام دهيد تا ازسر نشانى‌هاى دراز و غير اختصاصى خلاص شويد . خيلى جالب است . روش ايجاد وب سايت رايگان و همچنين ايجاد وبلاگ در انجمن ها مربوطه مجود میباشد.

 

سایت ساز رایگان گوگل

یکی از امکاناتی که گوگل به کاربران ارائه می دهد سایت ساز رایگان گوگل میباشد که شما می توانید بدون پرداخت هزینه سایت تان را راه اندازی کنید.

برای استفاده از سایت ساز رایگان گوگل باید وارد حساب کاربری خود و وارد آدرس www.google.com/business شده و مدیریت نمایه ها را باز کنید و روی گزینه ایجاد وب سایت کلیک کنید. به این ترتیب می توانید از خدمات سایت ساز رایگان گوگل استفاده کنید و هر زمان که تمایل داشتید آن را ویرایش کرده و امکانات مورد نظر را در آن بیفزایید. اگر بخواهید این وب سایت منتشر شود می توانید در همین مسیر روی گزینه انتشار کلیک کنید و اگر بخواهید از حالت انتشار خارج شود می توانید گزینه لغو انتشار را انتخاب کنید.

ساخت سایت با google sites

گوگل سایت، یک سرویس گوگل است که به کاربران خود این امکان را می‌دهد که وب‌سایتی برای خودشان طراحی کنند. ساخت سایت با گوگل سایت کاملا رایگان است. برای ساخت سایت از این طریق نیاز به هاست و دامنه ندارید و همچنین کار کردن با این سرویس بسیار راحت و سریع است و شما نیاز به برنامه‌نویسی برای ساخت سایت نخواهید داشت

پر واضح است که گوگل سایت را نمی‌توان یک CMS یا سیستم مدیریت محتوا دانست، چراکه امکانات و دسترسی‌هایی که یک سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس به شما می‌دهد، بسیار کاربردی‌تر از امکانات گوگل سایت است. به هرحال، شاید کسی دوست داشته باشد که گوگل سایت را امتحان کند و ما تصمیم گرفتیم این قسمت را نیز توضیح دهیم.

ساخت سایت در گوگل سایت برای سایت‌های فروشگاهی مناسب نیست، اما اگر می‌خواهید محصول و خدمات خود را معرفی کنید، یا نظرات، ایده و تفکرات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، یا اینکه یک معلم یا استاد به‌راحتی برای مدیریت کلاس درس خود و به اشتراک‌گذاری مطالب درسی و ارتباط با‌دانش‌‌آموزان، می‌تواند سایت طراحی کند. این سرویس گوگل برای کاربران تازه‌کار که می‌خواهند به‌صورت رایگان یک وب‌سایت داشته باشند بسیار کاربردی است.

 

ساخت سایت رایگان با گوشی اندروید

ساخت سایت رایگان با گوشی اندروید یکی از کارهایی است که همه تمایل به انجام آن دارند و میخواهند در هر مکانی که هستند و با کمترین امکانات تنها با یک گوشی سایت حرفه ای بسازند.

این امر امکان پذیر است و شما می توانید با مراجعه به سایت های ساخت سایت بروید و از آن ها در این حوزه کمک بگیرید.

 

در این حالت شما می توانید بدون تجهیزات خاصی تنها با یک گوشی اندروید سایت کسب و کارتان را راه اندازی کنید و امکانات مورد نظر را در آن ها ایجاد کنید.

شماره تماس ها: 021669196333 الی 6 و 90120145021

آدرس وب سایت: www.aryatehran.com

آدرس وب سایت:  www.atgo.ir

منابع:

منبع: وب سایت بهار نیوز

منبع : وب سایت ایسنا