خرید مستقیم مبل از تولیدی تهران


به دنبال خرید مستقیم مبل از تولیدی در تهران هستید؟ در این مقاله خرید مستقیم مبل از کارخانه تهران به شما آموزش داده خواهد شد.

با شرکت آلبرتا (www.alberta-co.com)  حس خوب خرید مستقیم مبل از تولیدی تهران را تجربه کنید. 09192494080

خرید مستقیم مبل از تولیدی ، سال هاست که مبل یا مبلمان ، در طرح ها و نقش های گوناگونی ، به عنوان نشیمن و یا جای نشستن در فضاهای مختلفی به کار برده میشود . شاید در ابتدا که هنوز مهارت های فنی و تکنولوژی ماشینی ابداع نشده بود و همه چیز با هنر دست انسان ساخته میشد ، برای ساخت مبل یا مبلمان از قطعات چوب و سنگ های خشن استفاده میشد و با کمک کنده کاری های مختلف کمی به آن طرح و نقش میبخشیدند . اما رفته رفته با پیشرفت تکنولوژی از روش های بهتری در ساخت مبلمان استفاده شد. در ادامه ی این بخش به طور مفصل در ارتباط با مبل ، روش های  فروش و خرید مستقیم مبل از تولیدی صحبت خواهیم کرد .

اگر در فکر خرید یک ست زیبا از مبل های جدید و به روز ، با کیفیت مناسب هستید ، شاید فروشگاه های لوکس و مراکز خرید پر زرق و برق ، چشمتان را گرفته و شما را ترغیب به خرید کند . اما آیا تا به حال به خریدی بدون واسطه فکر کرده اید؟ بهتر نیست به جای خرید از فروشگاه های لوکس با قیمت های بسیار بالا ، به فکر خرید مستقیم مبل از تولیدی باشید ؟ یکی از دلایلی که موجب میشود فروشگاه ها قیمت این محصولات را بالا ببرند ، هزینه های گزافی است که بابت اجاره بها و یا بهای خرید شوروم میپردازند. طبیعیست که خرید از تولیدی به صورت مستقیم ، به دلیل عدم وجود هزینه های اضافی در تولیدی ، بسیار به صرفه تر خواهد بود.

خرید مبل راحتی

یکی از محبوب ترین مدل های مبلمان ، مبل راحتی میباشد که معمولا به صورت کاناپه های دو یا سه نفره ساخته میشوند . از لحاظ شکل و ظاهر دارای چهار پایه ی کم ارتفاع و پشتی میباشد که ممکن است بسته به جنس و مدل ، از مواد مختلفی تولید شده باشد . این مبل ها با پوششی بسیار نرم پوشانده میشوند تا با نشستن بر روی آن احساس راحتی به فرد دست دهد و به اصطلاح باعث  رفع خستگی شود.

این دسته از مبل ها بیشتر در منازل مسکونی و فضای خانه یا برای مهمانی ها کاربرد دارد و با نشستن بر روی آن و تکیه دادن به پشتی آن ، می توانید به راحتی ساعاتی را استراحت کنید . به همین جهت مبل های راحتی در مقایسه با مبل های دیگر ، پر طرفدار تر میباشند.

تولیدی مبل راحتی

یکی از اجزای بسیار مهمی که جلوه ی زیادی به دکوراسیون منزل میبخشد مبلمان است . درست است که سایر اکسسوری ها در زیبایی فضای خانه تاثیر زیادی دارند ، اما اهمیت وجود مبلمان در طرح و رنگ مناسب، و هماهنگ با هارمونی دکوراسیون فضا غیر قابل کتمان است . به همین جهت انتخاب یک مبل شیک و زیبا ، و در عین حال راحت و با کیفیت ، میتواند از الویت های خرید برای یک واحد مسکونی باشد .

موضوع دیگری که باید به آن توجه داشته باشید ، محل خرید میباشد . به نظر شما میتوان برای خرید مبلمان به هر فروشگاهی اعتماد کرد ؟ طبیعتا پاسخ خیر است . توصیه میشود اگر تصمیم به خرید مبل راحتی دارید ، به جای مراجعه به فروشگاه های لوکس که محصولات را با قیمت های بسیار بالا به مشتری عرضه میکنند ، به سراغ مراکز تولیدی مبل راحتی بروید . با خرید به صورت مستقیم از مراکز تولیدی ، به راحتی واسطه ها حذف خواهند شد و قیمت مبلمان ارزان تر تمام خواهد شد .

برای استعلام قیمت مبل راحتی در تهران همین حالا با ما تماس بگیرید. 09192494080

خرید مبل ارزان

این روزها با توجه به تنوع بالای طرح و نقش در مبلمان ، و سبک های مختلف موجود در بازار ، انتخاب کمی دشوار شده و خرید مبل تبدیل به یک چالش بزرگ شده است. مورد اول در انتخاب مبلمان ، کیفیت و استاندارد بودن مبل است که باید توجه ویژه ای به آن داشت . مورد مهم دیگر زیبایی و شیک بودن محصول است. اینکه از طرح و رنگ مناسبی تشکیل شده باشد و با دکوراسیون فضا هماهنگ باشد .

اما نکته ای که در هنگام خرید ، از رنگ و مدل و طرح یک مبل مهم تر است ، و اکثرا بین تمام افرادی که سراغ خرید مبلمان میروند مشترک است، راحتی و نشیمن خوب مبل است . ممکن است  سلیقه ی افراد در انتخاب یک مبل متفاوت باشد ، عده ای کلاسیک دوست داشته باشند و عده ای به سراغ مدل های مدرن تر بروند ، اما همگی به طور مشترک به دنبال مبلی راحت هستند تا با نشستن بر روی آن رفع خستگی کرده و احساس آرامش کنند.

خرید مبل از تولیدی

شاید بتوان گفت که امروزه مبلمان ، یکی از وسایل ضروری هر خانه ای محسوب میشود و  میتواند به طور مستقیم بر دکوراسیون داخلی فضا تاثیر زیادی داشته باشد. بهتر است طرح مبلمان بر اساس دکوراسیون  داخلی ، محل قرار گرفتن مبل ها  و هارمونی رنگ فضا ، انتخاب شود.

در هنگام خرید مبل از تولیدی یا فروشگاه های گوناگون ، عوامل مختلفی را باید در نظر گرفت تا نسبت به پول پرداخت شده ، محصولی مناسب با نیاز ها و کیفیت مطلوب تهیه شود.

یکی از روش های بسیار مناسب در خرید و انتخاب مبلمان ، مراجعه به تولیدی ها و خرید مستقیم میباشد . با این روش واسطه ها در این بین حذف میشوند و با سود های کلان ، برای مشتریان هزینه تراشی بیخود نمیکنند. از طرفی با خرید مبل از تولیدی  ، می توانید از گارانتی و خدمات پس از فروش  محصول نیز بهره مند شوید . در صورتی که با خرید از واسطه ها این امکان وجود نخواهد داشت و یا اعتباری به این گارانتی ها نیست.

خرید مستقیم مبل از تولیدی تهران

مردم ایران معمولا با توجه به فضای در دسترس خانه و بودجه ی خود اقدام به خرید انواع مبلمان میکنند. متاسفانه با علم به اوضاع نابسامان اقتصادی ، توان مالی موضوع مهم و اثر گذاری در انتخاب مبلمان خواهد بود. تیم طراحی مبلمان آلبرتا ، یکی از شرکت های با سابقه در زمینه ی طراحی و ساخت انواع مبلمان در تهران میباشد که با استفاده از فناوری های روز دنیا و استاندارد های جهانی ، در این زمینه مشغول به فعالیت است .

موضوع قابل توجه در خط تولید آلبرتا ، مواد اولیه ی ساخت برای تولید مدل های مدرن و جدید است . استفاده از متریال درجه ی یک و با کیفیت که از طریق متخصصان داخلی و خارجی به تایید میرسد ، میتواند در خروجی کار ، محصولی با کیفیت را به مشتری ارائه دهد. این مواد باید به گونه ای انتخاب شوند که راحتی، زیبایی و ظرافت را در کنار هم شکل دهند.  بنابراین با خرید مستقیم مبل از تولیدی تهران با صرف هزینه ی کمتر ، محصولی با کیفیت تهیه خواهید کرد.

خرید مستقیم مبل از کارخانه تهران

یکی ازنکته های مهم در خرید مبلمان ، به صورت مستقیم از کارخانه یا تولیدی های مربوطه ، فراهم آوردن یک خرید مطمئن برای مشتری و ارائه ی  گارانتی و خدمات پس از فروش برای تضمین کیفیت کار میباشد . شاید مهم ترین دلیل خرید مستقیم مبل از کارخانه تهران ، پرداخت هزینه ی کمتر و صرفه ی اقتصادی باشد اما مسائلی مانند گارانتی در هنگام خرید نیز نکته ای است که نباید از آن غافل شد. در خرید از واسطه ها ممکن است تضمین کافی برای کیفیت محصول دریافت نکنید و ارتباط با سازنده نخواهید داشت.

با خرید مستقیم مبل از کارخانه تهران نه تنها هزینه ی کمتری در مقابل محصول پرداخت خواهید کرد ، بلکه با این روش مشتری تشویق به خرید میشود و در بسیاری از مواقع دوستان خود را نیز برای خرید به کارخانه ی مربوطه متصل خواهد کرد . بنابراین این روش یک سود دو طرفه ، هم برای مشتری و هم برای تولید کننده خواهد بود و باعث رونق چرخه ی تولید و خرید خواهد شد.

خرید مستقیم مبل از تولیدی یافت آباد

یکی از مراکز به نام و مشهور در زمینه ی فروش مصنوعات چوبی و انواع مختلف مبلمان ، بازار یافت آباد در تهران میباشد . طبیعیتا سلیقه و علایق هر فرد با فرد دیگر متفاوت است و هر کسی با توجه به دکوراسیون فضای مورد نظر خود و با تکیه بر سلیقه ی فردی ، اقدام به انتخاب مبل خواهد کرد . یکی از موارد مهم در مورد تولیدی ها و فروشگاه های مبلمان ، داشتن تنوع بالا و طرح و نقش های گوناگون است . بازار یافت آباد تهران ، در زمره ی بازار های متنوع و شیک  کشور  قرار دارد .

با مراجعه به این مکان به طور حتم مبلمانی زیبا متناسب با سلیقه ی خود پیدا خواهید کرد. ممکن است برخی از افراد مبل کلاسیک و یا برخی مبلمان سلطنتی  و استیل را ترجیح دهند . با مراجعه به بازار مبل و خرید مستقیم مبل از تولیدی یافت آباد ، خریدی مطمئن ، و طبق سلیقه ی خود ، خواهید داشت .

خرید مستقیم مبل ارزان از تولیدی

با توجه به موارد ذکر شده در بالا ، هر فردی متناسب با سلیقه ی خود به دنبال مبلمان مورد نظر میباشد . اما در این بین یک موضوع مشترک بین تمام افراد جویای خرید مبلمان وجود دارد که اتفاقا موضوع مهمی است . با وجود شرایط اقتصادی نا بسامان این روزها ، آنچه که برای همه ی افراد مهم است، خرید یک مبل با قیمت پایین و به صرفه است .

اما نکته ی حائز اهمیت در هنگام خرید ، توجه به کیفیت محصول است . ارزانی به چه قیمتی ؟ متاسفانه گاهی تولید کنندگان برای سود بیشتر خود و صرفا فروش بیشتر ، در خط تولید مبلمان از مواد اولیه با کیفیت پایین استفاده میکنند و در نهایت محصول خروجی بدون مرغوبیت قابل قبولی به مشتری عرضه میشود. بنا براین در خرید مستقیم مبل ارزان از تولیدی مبنا را صرفا بر قیمت پایین آن نگذاشته و کیفیت محصول را نیز مورد بررسی قرار د

کانال تولیدی مبل راحتی

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و سوق پیدا کردن کسب و کار ها به سمت بستر اینترنت به خصوص بعد از همه گیری ویروس کرونا ، اکثر فروشگاه ها به صورت مجازی شروع به فعالیت نمودند. شبکه های مجازی از جمله اینستاگرام و تلگرام ، کمک فراوانی به فروشنده ها و تولید کنندگان مختلف کرد. در زمینه ی مبلمان نیز با استفاده از این روش ،  میتوان بدون مراجعه ی حضوری به تولیدی یا فروشگاه ها ، صرفا با متصل شدن به کانال تولیدی مبل راحتی ، تمام محصولات را مشاهده کرده و مورد بررسی قرار داد.

از مزیت های فروشگاه های مجازی و کسب و کارهای اینترنتی ، عدم صرف وقت و هزینه ی اضافی میباشد . چرا که در منزل و با یک لپ تا یا گوشی میتوانید متنوع ترین محصولات را ببینید ، با مشخصات محصول آشنا شوید و قیمت های مختلف را مورد بررسی قرار دهید . در انتها با ثبت سفارش خود ، خریدی آسان و سریع داشته باشید.

بزرگترین تولید کننده مبل در ایران

همانطور که گفتیم ،در زندگی روزمره ی ما ، دکوراسیون و چیدمان منزل ، یا محل کار تاثیر زیادی در روحیه و شادابی ما خواهد داشت . از لوازم مهمی که در چیدمان خانه یا بخش ادارات میتواند اثر گذار باشد مبلمان است . محبوب ترین مبلمان در این زمینه نیز ، مبل های راحتی میباشند که بر خلاف مدل های کلاسیک ، از نشیمن های بسیار نرمی ساخته شده اند و ارتفاع کمی دارند. مبل های راحتی به جهت داشتن دسته‌های پهن و بالشتی برای  رفع خستگی و احساس ایجاد حس راحتی بسیار مناسب است .

گروه تولیدی مبلمان آلبرتا که در دسته ی بزرگترین تولید کننده مبل در ایران قرار دارد ، با انتخاب بهترین متریال  ، و با تجهیزات پیشرفته و به روز ،  با تکیه بر مهارت و دانش متخصصین و کارکنان خود ، در زمینه ی تولید انواع مختلف مبلمان ، سال هاست در حال فعالیت بوده و در راه جلب رضایت مشتری از هیچ تلاشی دریغ نکرده است . امید است که این مطالب در خریدی بهتر و مطمئن تر مفید بوده باشد.

خرید مبل ال شکل

احتمالا شما نیز نام مبل ال را شنیده اید. این نوع از مبلمان، چندین سال است که به علت طراحی های زیبایی که دارند و فضای کمی که در منازل اشغال می کنند، جایگاه خود را در میان خانه های ایرانیان پیدا کرده اند. در این مقاله، قصد داریم مبل ال جدیدی ۲۰۲۰ را به شما معرفی کنیم و قیمت خرید مبل ال جدید ۲۰۲۲ را به صورت حدودی بیان کنیم.

مبلمان ال شکل، مبلمانی هستند که به شکل حرف انگلیسی L طراحی شده اند و معمول در گوشه دیواره ها قرار می گیرند. این مبلمان، جادار هستند و با این حال، فضای کمی از اتاق را اشغال می کنند که باعث می شود یکی از بهترین گزینه های شما برای منازل کوچک باشند.

تنوع رنگ و طراحی این مبلمان، باعث شده است که با هر نوع سلیقه ای همخوانی داشته باشد.

برای استعلام قیمت مبل ال شکل همین حالا با ما تماس بگیرید. 09192494080