آموزش طراحی لوگو با فتوشاپ

آموزش طراحی لوگو با فتوشاپ

لوگو جزئیات کوچک از برند و یا شرکت شما میباشد که اهمیت زیادی دارد. لوگو معمولا چهره کسب و کار شما است که شما را در بازار کارتان شناخته می کند. با وجود این واقعیت درباره لوگو، ما از پرداخت بیش از میلیون ها تومان به یک طراح گرافیک حرفه ای برای طراحی یک لوگوی باکیفیت بیزار هستیم و همواره به دنبال یادگیری طراحی لوگو برند خودمان توسط خود هستیم!

امیدواریم از فیلم آموزشی طراحی لوگو با فتوشاپ لذت ببرید👇

بیایید با یک مثال ساده اهمیت لوگو را بیشتر توضیح دهیم🙃  اگر بخواهید بین دو شرکت یکی را انتخاب کنید اگر سوابق کاری این دو شرکت و میزان حرفه ای بودن آن ها را کنار بگزاریم شرکتی که لوگوی زیبا تر و جذاب تری داشته باشد ابتدا نظر شما را جلب خواهد کرد.

برای وب سایت خود به یک لوگوی جذاب نیاز دارید، اما توانایی پرداخت هزینه های زیاد برای طراحی آن را ندارید؟ در این مقاله ما به شما نحوه آموزش طراحی لوگو با فتوشاپ را قرار داده ایم.

لوگو بخش اساسی هر نام تجاری است. این چیزی است که یک شرکت یا حتی یک محصول را به یاد ماندنی می کند و تأثیر ماندگاری بر جای می گذارد. یک لوگوی عالی همچنین شما را از جمعیت هزاران لوگوی مختلف موجود در آنجا جدا می کند. دردسرسازترین قسمت در مورد طراحی لوگو این است که بدانید از کجا شروع کنید. بهترین تکنیک ها برای استفاده چیست؟ چگونه می توان رنگ بندی مناسب برای لوگو را پیدا کرد؟ وقتی صحبت از ایجاد یک طرح لوگو خوب می شود همواره سوالات زیادی وجود دارد که می خواهید یک طراح گرافیست به آنها پاسخ دهد.

بهترین راه برای تسلط بر هر جنبه ای از طراحی لوگو، همراه داشتن آموزش های طراحی است. در این مجموعه ما ترکیبی از بهترین آموزش های طراحی لوگو با استفاده از برنامه Photoshop را گردآوری کرده ایم.

آموزش رایگان طراحی لوگو

Illustrator انتخاب ترجیحی من برای طراحی لوگو است، زیرا یک برنامه بردار است به این معنی که می توانید با حفظ کیفیت لوگو، لوگو را به اندازه بزرگ یا کوچک انتخاب کنید.

Photoshop نیز انتخاب خوبی است، زیرا به شما امکان می دهد جلوه های منحصر به فردی ایجاد کنید که ممکن است در یک برنامه بردار ایجاد نشوند.

لوگوی برند شما یکی از مهمترین دارایی های حضور آنلاین شما خواهد بود. لوگو چیزی است که مردم شما را به خاطر می آورند و اگر بتوانید شهرت کافی را به دست آورید، مردم شروع به استفاده و تبلیغ لوگوی نام تجاری شما در جاهای دیگر می کنند و اعتبار بیشتری برای شما ایجاد می کنند.

به همین دلیل ایجاد یک نوع لوگو که به آن افتخار خواهید کرد، بسیار مهم خواهد بود، یک لوگو که بیشترین شباهت را به کسب و کار شما و ایده های آن دارد. البته، لوگوها فقط برای وب سایت ها نیستند، بلکه برای محصولات زندگی واقعی، برای موارد خاص و سایر مواردی که در آن لوگو مورد نیاز است می باشد.

آنچه که در این قسمت به آن می پردازیم این است که یک لوگوی زیبا را نشان می دهیم که متناسب با نیازهای شما باشد و ایده های شما را به بهترین نحو نشان دهد.

ابزارهایی مانند Adobe Photoshop سالهاست که وجود دارند و مطمئناً فتوشاپ مانند Adobe Illustrator به ابزار خانگی برای انجام طراحی گرافیکی برای وب تبدیل شده است.

در برخی از آموزشهایی که برای ساخت لوگو وجود دارد بیشاتر از Adobe Illustrator به عنوان نرم افزار اصلی استفاده می شود. ایجاد یک لوگو می تواند به همان اندازه که شما می خواهید زمان ببرد، اما واقعاً به چشم اندازی که در تلاش برای دستیابی به آن هستید برمی گردد.

فیلم ها، کمیک ها، مناظر، انگیزه خلاقانه، همه این موارد کوچک برای طراحان الهام بخش است تا زمینه های جدید و ناشناخته طراحی لوگو را کشف کنند، به همین دلیل است که شما در این مقاله تنوع زیادی خواهید دید، حجم عظیمی از عبارات خلاقانه از بهترین طراحان جهان!

آموزش طراحی لوگو با فتوشاپ برای ایجاد لوگوها در وب منتشر شده است و خود نرم افزار فتوشاپ از آن زمان تغییرات زیادی کرده است. ما تمام تلاش خود را کردیم تا آموزش های لوگو ها را که در 2-3 سال اخیر منتشر شده اند برای اطمینان از به روز بودن همه آموزش ها و استفاده از آخرین استانداردهای نرم افزار Adobe  قرار دهیم.

بهترین برنامه ساخت لوگو

Abduzeedo یکی از آن منابع طراحی لوگو است که مدت زمان زیادی طول کشیده تا تکامل یافته و بالغ شود و صدای خاص خود را پیدا کند. افرادی که پشت سر Abduzeedo هستند طراحانی هستند که در زمینه های مختلف طراحی گرافیکی کار می کنند و اغلب یافته های خود را در قالب آموزش های ساختاری و بصیرتی به اشتراک می گذارند. ایجاد یک لوگوی جالب خلاصه ای از یک پیشنهاد تجاری است که خدمه Abduzeedo با آن ارائه کردند: برای ایجاد یک لوگوی منحصر به فرد برای شرکت Zagora. اگرچه فرآیند لوگو بسیار بیشتر از آنچه در تصویر نشان داده شد به طول انجامید، اما روند استفاده از رویکرد ساده “حلقه ها” را برای ایجاد یک تجربه لوگو منحصر به فرد نشان می دهد. تنها در ده مرحله، یک تجربه لوگو منحصر به فرد ایجاد می شود و اکنون می توانید آن را نیز بازسازی کنید.

لوگو گوگل کروم در طول سالها تکامل یافته است اما حتی این نسخه قدیمی لوگو هنوز یک پیش نمایش زیبا از این است که چگونه اقدامات ساده فتوشاپ می توانند به یک تجربه لوگو منحصر به فرد منجر شوند.

براق، شیب های سفارشی و بیضی ها، کارهای زیادی برای تولید این لوگو انجام شده است  و اکنون می توانید نحوه انجام آن را نیز بیاموزید. گوگل تا سال گذشته از لوگوی قدیمی خود برای موتور جستجو استفاده می کرد و این لوگوی قدیمی از ابتدای راه اندازی شرکت وجود داشت اما چیز دیگری نیز می گوید-گوگل دوست دارد همه چیز را فقط  یک بار ایجاد می کند و Chrome لوگو یکی از این نمونه ها است.

اشتیاق گوگل این است که چیزها را یکبار ایجاد کند، آنها را کامل کند و به آنها پایبند باشد. برای شرکتی مانند گوگل  تغییر ظاهر یک لوگو یک کار بزرگ خواهد بود زیرا همه در مورد آن صحبت خواهند کرد.

مقالات مرتبط

چگونه نوار ابزار فتوشاپ را فعال و یا غیر فعال کنیم – نحوه برگرداندن نوار ابزار فتوشاپ


مقایسه فتوشاپ و ایلوستریتور


معرفی کامل نرم افزار فتوشاپ

منبع