قیمت مبل راحتی در یافت آباد

یکی از بزرگترین بازارهای مبل ایران بازار مبل یافت آباد است که در تهران واقع شده و تقریباً بیشتر از 8 هزار فروشگاه مبل در برندهای مختلف در آن واقع شده است و تقریباً تمام کسانی که می خواهند مبل بخرند یکبار این اسم به گوششان خورده است.

بازار مبل یافت آباد در چهارراه یافت آباد تهران قرار دارد و شما با هر بودجه ای که داشته باشید می توانید خرید خود را از آنجا انجام دهید.

معمولا مغازه های مبل فروشی و پاساژ های مختلف زیرمجموعه بازار مبل یافت آباد هستند و این بازار از مراکز خرید های بزرگ و پاساژ های متنوعی تشکیل شده که در قسمت‌های مختلف این قسمت از تهران قرار داده شده اند.

اگر به دنبال خرید مبلمان راحتی هستید، و از قیمت مبل راحتی در تهران بی خبرید، حتما مقاله خرید مستقیم مبل راحتی از تولیدی شرکت آلبرتا را مطالعه کنید. برای تجربه حس خرید مستقیم مبل از تولیدی با ما تماس بگیرید ( 09192494080 ). همچنین برای مشاهده لیست کامل مبلمان راحتی وارد بخش محصولات آلبرتا شوید.

همانطور که می دانید، در سال های گذشته و با بالا رفتن آگاهی مردم، توجه به دکوراسیون نیز بیش تر شده است و حتی کسانی که خانه های کوچکی دارند نیز می دانند که می توانند بهترین چیدمان را در منزل خود داشته باشند.

مبلمان، یکی از مهم ترین اجزای دکوراسیون داخلی منزل است که می تواند تاثیری شگرف در زیبایی نهایی خانه بگذارد.

در ادامه این مقاله، درباره انواع مبل های راحتی و قیمت های آن ها به شما راهنمایی خواهیم کرد.

مبل راحتی چیست

کلمه مبل به وسایلی از خانه و ادارات اطلاق میشود که برای نشستن و کار کردن از آن استفاده می شود. مبل ها می توانند یک نفره یا چند نفره باشند و معمولا در اتاق های استراحت و نشیمن قرار می گیرند. جنس مبل ها معمولا از چوب یا فلز است و رویه آن ها با پارچه یا چرم یا ترکیب این دو پوشانده می شود.

مبل های راحتی یا اصطلاحا sofa قدمتی ۲۰۰ ساله دارند. پایه آن ها کوتاه است و دسته های آن ها پهن هستند. این مبلمان قیمت مناسب تری نسبت به مبل استیل دارند و ابعاد آن ها نیز کوچک تر است. روکش پارچه، کل مبل راحتی را می پوشاند و در آن اثری از چوب یا فلز اسکلت مبل دیده نمی شود.

انواع مبل راحتی

انواع مبل راحتی جدید را می توان به دسته های زیر تقسیم کرد:

  • مبلمان کلاسیک
  • مبل راحتی ال
  • مبل راحتی تختخواب شو
  • مبل راحتی چستر

مبل راحتی کلاسیک

مبل های راحتی کلاسیک مبل هایی هستند که بیش تر از چوب در ساخت آن ها استفاده می شود که هم به زیبایی مبل می افزاید و هم دوام آن را افزایش می دهد. خیلی از مبل های کلاسیک منبت کاری شده اند و مثل مبل های استیل هستند ولی تفاوت مبل استیل و کلاسیک، تعادل بیش تر منبت کاری های مبل کلاسیک است.

مبل راحتی چستر

در فهم عامه مبل راحتی چستر، مبل های با لمیه دوزی های لوزی شکل را تداعی می کند اما این نام در واقع نام ابداع کننده این مدل بوده و مبل راحتی چستر در واقع از نام این تولید کننده بر گرفته شده است.

مبل چستر به نوعی از طراحی مبل راحتی گفته می شود که دسته های این مبل گرد بوده و پشت مبل لمسه کاری می شود.

خرید مبل راحتی چستر بصورت آنلاین در شرکت مبلمان آلبرتا فراهم می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

مبل راحتی ال

مبلمان ال شکل، مبلمانی هستند که به شکل حرف انگلیسی L طراحی شده اند و معمول در گوشه دیواره ها قرار می گیرند. این مبلمان، جادار هستند و با این حال، فضای کمی از اتاق را اشغال می کنند که باعث می شود یکی از بهترین گزینه های شما برای منازل کوچک باشند.

تنوع رنگ و طراحی این مبلمان، باعث شده است که با هر نوع سلیقه ای همخوانی داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید مقاله لیست قیمت مبل ال شکل را مطالعه کنید.

مبل راحتی ایتالیایی

همانطور که می دانید، طرح های مبل ایتالیایی بسیار خاص و فانتزی بوده و برای ساخت آنها از بهترین متریال استفاده می شود. خصوصا پارچه روکش این نوع مبل ها از انواع لوکس پارچه های رومبلی انتخاب شده. با توجه به هزینه بالای تهیه مبل های وارداتی تا ما در مجموعه آلبرتا تمام سعی خود را به کار برسته ایم تا مدل هایی را مشابه مبل راحتی ایتالیایی با هزینه ای بسیار پایین تر و کیفیتی مطلوب فراهم کنیم.

تولیدی مبل راحتی تهران

خرید مبل راحتی از تولیدی مبل راحتی ارزان، بهترین گزینه پیش روی شماست. با خرید مبل از کانال تولیدی مبل راحتی، می توانید مبلمان راحتی خود را با بهترین و مناسب ترین قیمت و بدون واسطه خریداری نمایید و نگرانی از ب

ابت کیفیت محصول نداشته باشید.

همچنین تنوع محصولاتی که از حراج مبل راحتی در تولیدی ها خریداری می

بسیار بیش تر است که باعث می شود دست شما در خرید باز باشد.

تولیدی مبل راحتی آلبرتا، عرضه کننده انواع مبل راحتی شیک و جدید در تهران بوده و ارازن ترین قیمت انواع مبلمان راحتی را تضمین می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. 09192494080

قیمت مبلمان راحتی در تهران

قیمت مبل راحتی در تهران، به موارد متعددی بستگی دارد که جنس، ابعاد، برند، محلی که از آن خریداری میکنید و یک یا چند نفره بودن مبل جزو این موارد هستند. از مهمترین مکان های فروش مبلمان راحتی در تهران، می توان به یافت آباد، چهاردانگه، مرتضی گرد و اشاره کرد. در ادامه این موارد را بررسی خواهیم کرد.

اما قبل از هر چیز بدانید که خرید مستقیم مبلمان راحتی از تولیدی آلبرتا تضمین کننده بهترین قیمت مبلمان راحتی است. در صورت کلی قیمت مبل راحتی در بازار مبل بسته به مدل بین 12تا ۲۵ میلیون به فروش میرسد.

فروش آنلاین مبل راحتی

هدف فروشگاه اینترنتی آلبرتا تحویل بهترین و با کیفیت ترین مبل های راحتی در انوع مختلف به شما مشتریان عزیز است. تمامی مبل های راحتی در بهترین تولیدی مبل راحتی تهران، یعنی کارخانه آلبرتا تولید شده و اجناس با کیفیت پایین به هیج وجه در مجموعه ما تولید نمی شود.

همانطور که گفته شد، قیمت مبل راحتی در فروشگاه مبلمان آلبرتا از ۱۲,۰۰۰.۰۰۰ تومان شروع می شود در صورتی که نیاز به مشاوره دارید با مشاورین ما تماس بگیرید.

آدرس فروشگاه مرکز: تهران، تهرانپارس شرقی خیابان اتحاد کوچه دوازدهم غربی پلاک ۷

قیمت مبل راحتی در یافت آباد

یافت آباد یکی از بازار های عمده فروش مبلمان راحتی در تهران است که مبلمان بسیار متنوعی با قیمت های مناسب ارائه میدهد.

قیمت انواع مبلمان راحتی در این محدوده متغیر است و بستگی به جنس و ابعاد و برند محصول انتخابی شما دارد. با این وجود پیدا کردن قیمت مبل راحتی ارزان در یافت آباد کار چندان ساده ای نیست و بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که مبلمان مورد نظر خود را از تولیدی ها خریداری نمایید.

ساعت کاری بازار مبل یافت آباد

بیشتر مراکز فروش مبلمان و بزرگ‌ترین آن ها که خلیج فارس ها هستند زیرمجموعه بازار مبل یافت آباد هستند که ساعت کار بازار مبل از 9 صبح شروع می‌شود و تا 9 شب ادامه دارد و شما در این بازه می توانید مبلمان خود را خریداری کنید. جالب است بدانید که این بازار مبل در روزهای تعطیل و آخر هفته ها هم مشغول فعالیت است.

مبلهای سلطنتی در بازار مبل

مبل های سلطنتی دارای ظاهری مجلل می باشند و در ظاهر آنها معرق کاری و منبت کاری های زیبایی یافت می شود . این دسته از مبل از بهترین نوع چوب ساخته شده و می توان طرح های متفاوتی از طرح و نقش این دسته مبل ها را انتخاب و خریداری نمود . مبل سلطنتی معمولا از چوب مقاوم راش ساخته می شوند . نشیمن این مبلها به راحتی مبلهای راحتی نیست و بیشتر برای مهمانی ها و مراسمات مورد استفاده قرار می گیرند.

مزایا و معایب تنوع مبل ها در یافت آباد

بازار مبل یافت آباد گر چه تنوع بسیار بالایی دارد و این تنوع قطعا میتواند انتخابهای زیادی را مقابل شما قرار دهد ولی همین تنوع بالا و پاساژهای چند طبقه و بسیار بزرگی که در آن قرار گرفته است میتواند به نوبه خود یک مشکل باشد . این تنوع بالا میتواند باعث سردرگمی کسانی شود که از شهرهای دور و نزدیک برای خرید مبل به یافت آباد مراجعه میکنند.

بطوریکه پس از بررسی حداکثر دو یا سه تا از پاساژهای مبل یافت آباد ، و مذاکره با فروشندگانی که استاد تلف کردن وقت مشتریانند  افراد خسته شده و غالبا به خرید مبلی که زیاد هم مایل به خرید آن نیستند قانع میشوند . مبل اسکار یک مبل زیبای کلاسیک است. این مبل دارای دوخت تمیز و کیفیت بالایی در اجناس به کار برده در آ ن می باشد. تشک های کف این مبل ساخته شده با اسفنج میباشد که به راحتی نشست نمیکند و فرو نمیرود.

قیمت مبل راحتی ارزان چهاردانگه

چهاردانگه نیز یکی از محدوده هایی است که می توانید در آن بورس مبلمان در تهران را پیدا کنید. تنوع محصولات در حراجی مبل راحتی شهر های مختلف مثل بورس مبل راحتی تبریز، بورس مبل راحتی قم و بورس مبل راحتی شیراز بسیار بالاست و نگرانی از بابت پیدا نکردن مبل راحتی متناسب با سلیقه خود نخواهید داشت. ولی با این حال، پیدا کردن این مبلمان با قیمت پایین، در تولیدی ها محتمل تر است.

قیمت مبل راحتی در مرتضی گرد

سومین محله در تهران که می توانید مبل راحتی با قیمت مناسب پیدا کنید مرتضی گرد است. بازار مبلمان راحتی در مرتضی گرد انواع سلیقه ها، برند ها، قیمت ها و ابعاد مختلف مبلمان را پوشش می دهد و شما با هر بودجه و هر سلیقه ای که دارید می توانید مبل مورد نظر خود را در مرتضی گرد تهران پیدا کنید.

قیمت مبل راحتی در نعمت آباد

چهارمین مکان پر تردد برای خرید مبل و لوازم اداری چوبی در تهران، نعمت آباد است، در این منطقه شما می توانید به طیف وسیعی از مبلمان راحتی جدید و شیک و البته مبل راحتی دسته دوم دست پیدا کنید.

برای استعلام قیمت مبل راحتی در نعمت آباد می توانید با ما تماس بگیرید.

قیمت انواع مبلمان راحتی

پیش تر گفته شد که یکی دیگر از عوامل قیمت گذاری روی مبل های راحتی ابعاد و نوع آن ها است. مبل های راحتی در ست های ۵ نفره، ۷ نفره، ۸ نفره، ۹ نفره و ۱۲ نفره به فروش می رسند که شما بسته به مساحت منزل خود و نیازتان می توانید هر یک از آن ها را خریداری نمایید.

قیمت مبل راحتی ۵ نفره

طبیعتا قیمت ست ۵ نفره یک مبل راحتی نسبت به تعداد بالا تر، پایین تر است. ولی این موضوع به معنی به صرفه بودن قیمت خرید مبل راحتی ۵ نفره نیست. معمولا تعداد بالا تر مبل ها در یک ست، به معنی مقرون به صرفه تر بودن آن هاست.

اگر قصد خرید مبل راحتی ۵ نفره دارید می توانید از طریق تولیدی ها اقدام نمایید تا هزینه کم تری بپردازید.

قیمت مبل راحتی 7 نفره

مبل راحتی ۷ نفره جزو پرطرفدار ترین انواع مبل ها برای خانواده هایی با جمعیت متوسط است. این مبل ها هم جای خیلی زیادی اشغال نمی کنند و هم به نسبت تعداد خوبی را پوشش می دهند.

قیمت مبل راحتی 8 نفره

مبل راحتی ۸ نفره می تواند به صورت یک ست مبل راحتی ۷ نفره به علاوه یک صندلی یک نفره باشد. قیمت مبل راحتی ۸ نفره ارزان معمولا از ۲۵ میلیون تومان شروع شده و بسته به طراحی مبل، تا ۵۰ میلیون تومان ادامه پیدا میکند.

مجموعه آریا تهران با ارائه بهترین خدمات مربوط به مبلمان، می تواند شما را در پیدا کردن مبلمان راحتی مورد نظرتان یاری کند.

همچنین قیمت مبل راحتی 8 نفره دست دوم بسیار به صرفه تر است. مجموعه آریا تهران به شما کمک می کند تا مبلمان دست دوم با کیفیت بالا را مستقیم از فروشنده دریافت نمایید.

قیمت مبل راحتی ۹ نفره

مبل راحتی ۹ نفره نیز به طور معمول، به صورت یک ست مبلمان ۷ نفره و دو صندلی یک نفره اضافه یا یک مبل دو نفره به فروش می رسد. شما می توانید بنا به سلیقه خود و نیازتان، هر یک از این دو نوع را به فروشنده و تولیدی سفارش دهید. برای استعلام قیمت مبل راحتی 9 نفره با ما تماس بگیرید

قیمت مبل راحتی ۱۲ نفره

خرید مبلمان ۱۲ نفره به صرفه ترین نوع خرید مبلمان است. بنابراین پیشنهاد می کنیم که اگر مبلمان ۱۲ نفره با بودجه شما تناسب دارد و همچنین خانواده ای پر جمعیت دارید، این نوع مبلمان را خریداری کنید.

مجموعه آریا تهران در تلاش است تا بهترین تولیدی های مبل را به شما معرفی کند تا بتوانید محصول مورد نظر خود را با کم ترین قیمت ممکن و بالاترین کیفیت خریداری نمایید.  برای استعلام قیمت مبل راحتی ۱۲ نفره با ما تماس بگیرید.

خرید مبل راحتی

برای خرید مبل راحتی، بهترین شرکت تولید مبلمان راحتی در تهران را انتخاب کنید. کارخانه تولید مبلمان آلبرتا، عرضه کننده انواع مبلمان راحتی با گارانتی و ضمانت پس از فروش است.

بهترین خبر اینکه امکان خرید قسطی مبلمان راحتی در فروشگاه آلبرتا واقع در تهرانپارس نیز وجود دارد.

راهنما خرید بهترین مبل راحتی

همانطور که پیش تر گفته شد، مبل راحتی یکی از مهم ترین وسایلی است که در فضای پذیرایی هر خانه ای از آن استفاده می شود. این نوع مبل شامل انواع مختلفی ب.وده که پیش تر در مورد آننها توضیح داده شد، که اگر به درستی با سبک دکوراسیونو سایر وسال خانه هماهنگ و خریداری شود زیبایی فضای خانه شما را دو چندان خواهد کرد.

برای خرید بهترین مبل راحتی به این نکتع توجه داشته باشید که، معمولا مبل های راحتی در مقابل تلویزیون چیده شده در نتیجه به نسبت سایر ست های مبلی بیشتر استفاده می شوند به همین دلیل باید در ساخت اسکلت این مبلمان از چوب های باکیفیت تر استفاده شود. همچنین اسفنج نشیمن این مبل باید از نوع مرغوب باشد تا به خاطر استفاده مکرر از بین نرفته و شکل اولیه خود را از دست ندهد.

پس هنگام خرید مبل راحتی اولین چیز هایی که باید به آن دقت داشته باشید، مقاومت اسکلت بنده مبلمان راحتی و همچنین جنش نشیمنگاه مبل است.

جنس چوب مبل های راحتی

با توجه به دو مورد بالا، اگر برای ساخت مبل راحتی از چوب های مثل چوب سفید، راش و روس گرجستان یا حتی چوب گردو استفاده شود مناسب است.

بهترین نوع نشمین مبل راحتی

بهترین فوم برای نشیمن، فوم سرد و اسفنج 30 یا 35 کیلویی است.

علاوه بر موارد گفته شد، نوع پارچه رویه مبل و دوخت آن نیز بسیار اهمیت دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

پارچه رویه مبل راحتی

ایدآل ترین انتخاب برای پارچه رویه مبلمان راحتی جدید شیک، پارچه های قابل شستشو است. در این مورد نگران نباشید، هیچ محدودیتی وجود ندارد. ما در کارخانه تولیدی مبلمان راحتی آلبرتا، برای روکش مبل های راحتی از انواع پارچه های چرمی و … استفاده می کنیم. و از این نظر شما دارای تنوع انتخاب بالایی خواهید بود.

شما در زمان خرید از سایت آلبرتا می توانید علاوه بر رنگ، جنس و نوع پارچه مد نظر خود را نیز انتخاب کنید. برای انتخاب بهتر می توانید با همکاران ما نیز مشورت نمایید.

فراموش نکنید که، تصاویری مدل هایی که در سایت قرار داده شده است به صورت نمونه بوده و شما می توانید رنگ پارچه مبل خود را سفارشی انتخاب کنید.

کدام مدل مبل راحتی مناسب خانه شماست ؟

اولین گزینه برای انتخاب درست مدل مبل راحتی فضای موجود در خانه و علت خرید است. مثلا اگر اتاق نشیمن خانه شما کوچک است، می توانید مبل نیم ست یا ال تهیه کنید و با پاف، آباژور شال مبل و غیره دکوراسیون خانه را تکمیل نمایید.

نگران هیچ چیز نباشید. مبل ها راحتی آلبرتا به خاطر تنوعی که در مدل، رنگ و نوع پارچه دارند با وسایل مختلف به راحتی ست می شوند. فروشگاه اینترنتی مبل راحتی آلبرتا برای ارائه مشاوره رایگان در خدمت شماست.

خرید مستقیم مبل راحتی از تولیدی

با کمک گرفتن از اطلاعاتی که ارائه دادیم و با نظر گرفتن بودجه، رنگ مورد نظر، ابعادی که برای خانه شما مناسب است و سلیقه شخصی خودتان می توانید برای خرید مبل راحتی جدید اقدام نمایید. به یاد داشته باشید که پیدا کردن مبل راحتی ارزان کار خیلی سختی نیست و صرفا باید بورس و حراج مبل راحتی را پیدا کنید. خرید مبل راحتی اصفهان و مبل راحتی اهواز نیز از این قاعده مستثنی نیست. در هر شهری، با پیدا کردن تولیدی مبل راحتی می توانید قیمت مبل راحتی جدید مناسبی پیدا کنید.

کانال تولیدی مبل راحتی

با عضویت در کانال های تولیدی مبلمان راحتی می توانید از آخرین قیمت ها و اطلاعات و محصولات باخبر شوید.

منبع

منبع