نگهداری و تعمیر کرکره برقی پارکینگ بهترین راه برای کاهش هزینه ها و جلوگیری از خرابی کرکره برقی است. در طول ماه های تابستان کرکره برقی پارکینگی شما متحمل بیشترین بار رفت وآمد و البته باز و بسته شدن خواهد شد. برای خواندن این مطلب همین حالا روی دکمه زیر کلیک کنید.

در ادامه قصد داریم به اموزش سرویس کرکره برقی و تعمیر کرکره های برقی بپردازیم.

برای دریافت مشاوره رایگان و لیست قیمت به سایت فروشگاه همتا مراجعه کنید.

شرکت و فروشگاه همتا

شماره تماس: 09122552119 – 02155449212

آدرس وب سایت : www.hamtadoor.com

شرکت ایران کرکره

شماره تماس: 09128899015 – 02155449064

آدرس وب سایت : www.iran-kerkere.com

پیشنهاد ویژه: اگر شما هم فروشنده و یا تعمیرکار کرکره برقی هستید، برای تسهیل امور خوانندگان و تبلیغات در این صفحه حتما با ما تماس بگیرید (09120145021).

آموزش مراقبت و نگهداری کرکره برقی پارکینگی در فصل پاییز 

نحوه روغن کاری جک درب پارکینگ بهترین راه برای کاهش هزینه ها و جلوگیری از خرابی کرکره برقی است. در طول ماه های تابستان کرکره برقی پارکینگی شما متحمل بیشترین بار رفت وآمد و البته باز و بسته شدن خواهد شد. آنچه گفت شده متذکر این مطلب است که در اواسط پاییز و زمستان، کرکره برقی های پارکینگی شما نیازمند توجه بیشتری برای كاركرد هرچه بیشتر و بهتر و البته طولانی تر هستند. یکی از دلایل توجه بیشتر به کرکره برقی ها به علت تغییر شرایط فصلی می باشد. با سردتر شدن هوا موتور کرکره برقی و همچنین جک و فنر کرکر برقی سخت تر کار می کنند تا کرکره اتوماتیک در همان سرعتی حرکت کنند که پیشتر در هوای گرم كار می كردند. برای اطمینان از كاركرد درست فنر و موتور کرکره برقی، مراقبت و تعمیرات پیشگیرانه فصلی بسیار ضروری است. بنابراین تعمیر کرکره برقی پارکینگ را بصورت دوره ای و فصلی، جدی بگیرید. در ادامه با سه روش تعمیر و نگهداری کرکره برقی پارکینگ را برای ممانعمت از خراب شدن قطعات کرکره برقی ها به شما آموزش خواهیم داد. برای تعمیر کرکره برقی، اموزش سرویس کرکره برقی به صفحه اصلی سایت ایران کرکره مراجعه نمایید.

آموزش مراقبت و نگهداری کرکره برقی پارکینگی در فصل پاییز

آموزش نگهداری و تعمیر کرکره برقی پارکینگ ( آموزش سرویس کرکره برقی )

در این قسمت ما فیلمی را برای آشنایی بیشتر شما با نحوه روغن کاری کرکره برقی و روغن کاری کرکره دستی و سنتی قرار داده ایم تا به صورت اجمالی با نحوه کار آشنا شوید. به طور کلی روغن کاری کرکره های برقی کار آسانی است و نیاز به تخصص خاصی ندارد. اما در هر صورت اگر با مطالعه مقاله و مشاهده فیلم سوالات و ابهامی برای شما وجود داشت با کمال احترام میتوانیم در قسمت دیدگاه ها در سریع ترین زمان پاسخگوی شما عزیزان باشیم.

ست كردن ريموت كركره برقي اسمارت

نحوه سرویس کرکره برقی

برای سرویس کرکره برقی پارکینگ خود رعایت نکاتی که در زیر نوشته ایم بسیار حائز اهمیت است:

  • تمیز کردن کرکره

تجمع گرد و غبار می تواند دلیل بسته نشدن کرکره ها باشد، به همین دلیل باید حداقل هر 5 ماه یکبار به تمیز کردن آنها طبق مراحل زیر بپردازید:

  1. باز کردن کرکره هنگام تمیز کردن
  2. اسپری کردن با شلنگ آب
  3. استفاده از اسفنج و صابون برای پاک کردن آن
  • از روان کننده مناسب استفاده کنید

برای این کار حتما از محصولاتی که ضد الکتریسیته ساکن هستند استفاده کنید. برای سرویس کرکره برقی از محصولاتی که در آن ها چسب وجود دارد خودداری کنید.

  • جلوگیری کردن از اکسیده شدن

در صورتی که روی کرکره شما خراش هایی ایجاد شده باشد با اسپری های مخصوص می توانید آن ها را از بین ببرید تا از قرار گرفتن با مجاورت هوا جلوگیری کند.

روغن کاری کرکره برقی

ساده ترین كاری که هركسی می تواند انجام دهد اسپری روغن کاری کرکره برقی روی قطعات متحرک کرکره برقی است. بخش مهم روغن کاری کرکره برقی این است نیاز تمام قطعات متحرک کرکره برقی به روغن یکسان نیست. لازم به ذكر است كه اصلا از Multi-Use WD 40 برای کرکره برقی پارکینگ استفاده نکنید. اگرچه در جلوگیری از تراکم آب و رطوبت بسیار عالی است اما می تواند روغن های دیگر را نیز دفع كرده یا شستشو دهد. ممکن است که در ابتدا کار خوب به نظر برسد، اما در دراز مدت باعث خشك شدن غلتک های کرکره برقی خواهد شد.

در نظر داشته باشید که برای روغن کاری کرکره برقی حتما بلبرینگ، فنر ها و لولا را روغن کاری کنید. با انجام روغن کاری کرکره برقی در زمان مناسب و می توانید تا حد زیادی از خراب شدن زود هنگام تیغه های کرکره برقی پیشگیری کنید و طول عمر این محصول را افزایش دهید.

دلیل اصلی روغن کاری کرکره برقی این است که فشاری که موتور کرکره برقی در حین بالا و پایین آمدن تیغه ها تحمل می کند را کم کنید. به این تریتیب تیغه ها راحت تر می توانند تحرک داشته باشند و از ایجاد صدای تیغه ها نیز پیشگیری می شود.

برای محاسبه قیمت هر متر مربع کرکره برقی کلیک کنید.

قیمت تعمیر کرکره برقی

قیمت تعمیر کرکره برقی پارکینگ 200 هزار تومان به بالا
قیمت جدا سازی و باز کردن کرکره برقی 300 هزار تومان به بالا
قیمت تعویض موتور کرکره برقی 400 هزار تومان به بالا

نکته  ای که باید در هنگام روغن کاری کرکره برقی در نظر داشته باشید این است که گاهی مجاز به استفاده از اسپری سلیکون هستید ولی توصیه می کنیم از گریس و Multi-Use WD 40 برای روغن کاری درب کرکره برقی استفاده نکنید.

گریس از ورود رطوبت به داخل جلوگیری میکند ولی در عین حال خاصیت روغن ها را از بین میبرد و در خود حل می کند.

روغن کاری کرکره برقی

گریس و روغن مناسب کرکره برقی

ما برای رو غنکاری کرکره برقی و قطعات متحرک، WD 40 Specialists یا روغن لیتیوم سفید و همچنین روغن سیلیکون مقاوم در برابر آب را  توصیه می کنیم. در بازار کرکره برقی به این روغن ها روغن بلستر درب پارکینگ یا گریس لیتیوم سفید بلستر هم می گویند. این ها چند نمونه از روان کننده ها / گریس های با کیفیت خوب هستند که می توانید تقریبا درهر فروشگاه سخت افزاری پیدا کنید. حتما برای گریس کاری و روغنکاری کرکره برقی از روغن و گریس مناسب کرکره برقی استفاده نمایید.

تعمیر کرکره برقی تعمیر, کرکره برقی غرب تهران, تعمیر کرکره برقی پارکینگ, تعمیرات کرکره برقی, روغنکاری کرکره برقی, تراز کردن کرکره برقی

تراز کردن کرکره برقی

تراز نبودن درب کرکره برقی شما باعث  اضافه شدن فشار اضافی بر روی کرکره اتوماتیک شما باعث می شود چون کرکره برقی هنگام باز شدن نمی تواند وزن یکسانی را روی فنر و جک های کرکره برقی تقسیم کند. ادامه پیدا کردن این مشکل باعث می شود تا به مرور زمان موتور کرکره برقی خراب شده نیاز به تعمیر اساسی پیدا کند. با تراز کردن کرکره برقی پارکینگ خود بر اساس پارامترهای وزنی مناسب، فشار حاصل از باز و بسته شدن کرکره برقی بر روی موتور را به حداقل برسانید.

قیمت هر متر مربع کرکره برقی

خوب است بدانید که اگر کرکره برقی شما درست تراز نشود هنگام قطع برق که باید بصورت دستی کار باز و بسته شدن آن انجام شود شما دچار مشکل خواهید شد. حال اگر کرکره برقی پارکینگ شما درست تراز شده باشد شما می توانید به درستی و درنهایت تعادل و با استفاده از انرژی کمتری کرکره برقی را باز و بسته کنید.

روغن کاری کرکره دستی

یکی دیگر از کارهایی که میتوانید برای افزایش طول عمر کرکره دستی خود انجام دهید روغن کاری آن می باشد. برای روغن کاری کرکره سنتی یا دستی در نظر داشته باشید که ابتدا ریل اطراف را چک کنید و مطمئن شوید که سنگ ریزه و مانعی در این قسمت قرار نداشته باشد. گاهی مسدود شدن مسیر حرکت کرکره دستی باعث ایجاد صدا می گردد و در نهایت کرکره را خراب می کند. برای روغن کاری کرکره سنتی یا دستی می توانید از روغن موتور ماشین استفاده کنید و با استفاده از نردبان برای قسمت های بالایی نیز این کار را انجام دهید.

روغن کاری کرکره دستی

بررسی تراز بودن کرکره برقی

برای بررسی اینکه آیا کرکره برقی شما تراز هست یا نه، درب را کاملا ببندید. درصورت اتصال به یک اپراتور، آن را با کشیدن بند متصل به اهرم، آزاد کنید. درب را تا نیمه بالا ببرید اگر درب درآن حالت ماند و سریعا و با فشار به سمت پایین برنگشت، به احتمال زیاد وضعیت درب مناسب بوده ودر تعادل است. اگر نه، لطفا سعی نکنید كه خود آن را تنظیم کنید، چرا که بسیار خطرناک است. درب ها کرکره برقی بسیار سنگین هستند و قطعا شما را دچار مشکل خواهند کرد. برای نصب کرکره برقی حتما با نصاب کرکره برقی شرکت ایران کرکره تماس بگیرید.

 تیغه آکرول اصل

ایمن بودن کرکره برقی

یکی از مهمترین مسائل در خرید کرکره برقی توجه به ایمنی عمومی کرکره برقی است. ایمنی عمومی بدین معنی است که اطمینان حاصل کنیم که اگر چیزی در مسیر باز و بسته شدن کرکره برقی باشد، کرکره برقی حرکت نکرده و به آن نزدیک نمی شود یا اگر نزدیک آن شد بلافاصله به عقب برگرداند. ساده ترین و امن ترین راه برای بررسی این قابلیت قرار دادن یک شی به اندازه کافی بزرگ در مسیر پرتوهای لیزری و چشمی زیر درب است. هنگامی که شما سعی می کنید درب را با استفاده از ریموت کرکره برقی ببندید، درب نباید حرکت کند.

برای بررسی اینکه آیا عملکرد معکوس به درستی کار می کند، مانع تقریبا 1.5 اینچی (درست زیر سنسور سطح چشم) در زیر و در راه درب قرار دهید. سپس با استفاده از ریموت و کنترل روی دیور کلید بسته شدن کرکره برقی را فشار دهید. اگر درب بلافاصله به حالت کاملا باز شده برگشت همه چیز درست است. در زیر فیلم آموزش نحوه تست ایمنی عمومی کرکره برقی آورده شده است.

باز كردن كركره برقي بدون ريموت

آموزش تعمیر کرکره برقی ( آموزش سرویس کرکره برقی )

همان طور که می دانید کرکره برقی در زندگی ماشینی امروزه جز ملزومات زندگی است و نمی توان نقش موثر این محصول را در زندگی نادیده گرفت. در صورتی که روغن کاری انواع کرکره برقی و دستی و سنتی را به درستی انجام دهید می توانید از آسیب جدی به کرکره پیشگیری کنید. اما این محصول هم مانند سایر محصولات خراب می شود و نیاز به تعمیر پیدا می کند. ما برای آموزش سرویس کرکره برقی در قالب یک فیلم کوتاه مراحل تعمیر کرکره برقی را برای شما نشان داده ایم.

همان طور که می دانید تعمیر درب کرکره ای کاری تخصصی بوده و باید توسط افراد خبره و با تجربه انجام شود. در صورتی که اشتباهی در این امر صورت بگیرد هزینه های بیشتری روی دست شما می گذارد.

پس همان طور که گفتیم فیلم آموزش تعمیرات کرکره برقی تنها جهت آشنایی شما با این کار قرار داده شده و اگر قصد تعمیر درب کرکره برقی، تعمیر انواع کرکره برقی را دارید می توانید با همکاران متخصص و با سابقه ما در ایران کرکره تماس بگیرید.

نحوه روغن کاری جک درب پارکینگ

همان طور که برای تیغه کرکره برقی اشاره شد اگر قطعات داخلی جک پارکینگ نیز با گذشت زمان مدام روی هم ساییده شوند طول عمرشان کم شده و نیاز به تعمیرات اساسی پیدا می کنند. در نظر داشته باشید که تمام قطعات داخلی جک درب پارکینگ به یک اندازه نیاز به روغن ندارند. بهتر است برای ریل و غلطک ها و فنر ها روغن کاری را در نظر بگیرید. نحوه روغن کاری جک درب پارکینگ به این صورت می باشد که مقداری روغن روی قسمت مسطح جک ریخته و به طور یکنواخت پخش می کنید. جک پارکینگ را راه اندازی کنید به این تریتیب روغن به تمام قسمت های جک می رسد.

در نظر داشته باشید که حتما روغن های قدیمی را قبل از انجام کار از سطح جک درب پارکینگ پاک کنید. همان طور که گفته شد نحوه روغن کاری جک درب پارکینگ بسیار راحت بوده و نیاز به تخصص خاصی ندارد.

نحوه روغن کاری جک درب پارکینگ

روغن کاری درب کرکره ای

روغن کاری درب کرکره ای بهتر است که در تمام فصول سال انجام شود. خیلی از مردم نسبت به این کار بی توجه هستند اما بهتر است بدانید با 10 دقیقه وقت برای روغن کاری درب کرکره ای می توانید حداقل 1 سال به عمر مفید درب کرکره ای بیفزایید. برای انجام روغن کاری درب کرکره ای شما باید ابتدا قسمت های از ریل را که فرسوده شده و زنگ زده است با استفاده از یک سمباده بتراشید.

سپس روغن لیتیوم سفید را در قسمت ریل های درب کرکره ای مطابق با آن چه در فیلم نشان داده شده است بریزید. دقت کنید که در روغن کاری درب اتوماتیک از گریس استفاده نکنید زیرا تمام روغن های قبلی را در خود حل کرده و سبب خراب شدن زودتر درب کرکره ای می شود.

همان طور که دیدید روغن کاری درب اتوماتیک کار راحتی است اما اگر بازهم سوالی دارید در قسمت دیدگاه ها با ما در میان بگذارید. برای تعمیر موتور کرکره برقی از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان ایران کرکره در ارتباط باشید.

اگر به دنبال تعمیر کار کرکره برقی هستید، با کارشناسان ایران کرکره در ارتباط باشید و همچنین اگر قصد کسب اطلاعات در مورد قیمت کرکره برقی دست دوم دیوار را دارید به لینک قرار داده شده مراجعه کنید.

سرویس کار کرکره برقی

با توجه به اینکه تجهیزات کرکره برقی امروزه گران هستند، تعمیر و عیب یابی کرکره برقی میباست توسط یک سرویس کار کرکره برقی حرفه ای و متخصص انجام پذیرد. ایران کرکره با داشتن متخصصین حرفه ای در زمینه تعمیر و نصب کرکره برقی آماده خدمت به شما عزیزان هستند.

منابع :

منبع : تعمیر کرکره برقی

منبع : آموزش تعمیر کرکره برقی

منبع : علت بالا نرفتن کرکره برقی
منبع : علت کار نکردن ریموت کرکره برقی

سوالات متداول

مشکلات رایج کرکره برقی پارکینگ چیست؟

از رایج ترین مشکلات کرکره برقی پارکینگ می توان به خراب بودن ریسیو، خرابی سنسور کرکره و… اشاره کرد.

علت نیمه باز یا نیمه بسته ماندن کرکره برقی چیست؟

این مشکل می تواند به دلیل از تنظیم خارج شدن میکروسوئیچ ها و یا قرار گرفتن قطعه ای در مسیر کرکره باشد.

هزینه تعمیر کرکره برقی پارکینگ چقدر است؟

هدف ما آسایش شما عزیزان است و کمترین هزینه بابت تعمیر کرکره برقی پارکینگ از شما دریافت می شود. قیمت تعمیر کرکره برقی پارکینگ از حدود 200/000 تومان شروع شده و بسته به قطعه خراب متغیر می باشد.