گاوصندوق کتابی از ایده های نو و نوین است که برای افرادی به کار می برد که وسایل کوچک و ارزشمند خود را در آن بگذارند.

این نوع گاوصندوق ها مناسب افرادی است که دارای کتابخانه ای بزرگ هستند و می خواهند که از فضای بوجود آمده توسط کتاب ها ، محلی را برای حفظ اشیای قیمتی و مدارک مهم در نظر بگیرند و از آن نهایت استفاده را ببرند

این روش کاملا کاربردی است زیرا زمان سرقت هیچ دزدی به قفس کتابخانه های شما نگاهی نمیندازد تا طلا و جواهری را پیدا کند. جمله ای زیبا است که می گویند اوج پیچیدگی در نهایت سادگی است.

این مثال فوق العاده به این موضوع می پردازد که هیچ سارقی به فکر گشتن کمک کتاب های شما نمی کند.

شما می توانید انواع گاوصندوق های دلخواه خود را همینجا سفارش دهید.

گاوصندوق کتابی

امنیت گاوصندوق کتابی

یکی از مهمترین مسائلی که در گاوصندوق کتابی درباره آن اشتباه فکر میکنند مسئله امنیت گاوصندوق کتابی است.

افراد زیادی تصور میکنند این گاوصندوق ها از امنیت پایینی برخوردار هستند اما واقعیت چیز دیگری است.

شما میتوانید جواهرات خود را در این گاوصندوق پنهان کنید و آن را در کتابخانه نگه دارید.

علت آن که میگوییم امنیت آن بالاست به این خاطر است که مانند یک کتاب دیکشنری است و کمتر کسی به آن شک میکند که اشیا گران بها در آن قرار داشته باشد.

امنیت گاوصندوق کتابی

اگر قصد دارید از گاوصندوق طلا و جواهرات برای نگه داری اشیا ارزشمند خود استفاده کنید میتوانید به صفحه گاوصندوق طلا و جواهرات مراجعه کنید و متناسب با نیاز خود بهترین و با کیفیت ترین گاوصندوق را خریداری کنید.

در این گاوصندوق ازسیستم امنیتی بالایی استفاده شده و راه نفوذ به آن بسیار دشوار است. این گاوصندوق ها جز گاوصندوق ضدسرقت به شمار میرود که میتوانید برای خرید ارزانترین گاوصندوق با ما تماس بگیرید.

خرید گاوصندوق کتابی

بیشتر کسانی که به گاو صندوق دسترسی  ندارند سعی می کنند وسایل و اشیا قیمتی را مخفی کنند.

مثلاً اگر به گذشته مراجعه می‌کنیم افرادی را پیدا می‌کنیم که وسایل را در گنجه می‌گذاشتند و سعی می‌کردند که با مخفی نگه داشتن آنها در گنجه بتوانند وسایل خود را از دزد و افرادی که قصد دزدیدن وسیله را دارند مخفی کنند

خوب است بدانید که ایده ساخت گاوصندوق نیز از همین جا شکل گرفته است حال لازم می دانم که در خصوص گاوصندوق کتابی توضیح بدهم که بسیار شبیه به گنجه قدیمی است.

خرید گاوصندوق کتابی

برای خرید گاوصندوق کتابی باید نکاتی را در نظر داشته باشید که یکی از این نکات این است که به راحتی قابل استتار در بین سایر کتاب های کتابخانه شما باشد.

در خرید گتوصندوق های کتابی در نظر داشته باشید که در
قفل آن از الگوریتم های امنیتی پیشرفته استفاده شده باشد. اگر با مدل های متنوع قفل گاوصندوق آشنایی ندارید میتوانید مقاله انواع قفل گاوصندوق ما را مطالعه نمایید. پس از مطالعه این مقاله میتوانید با آگاهی بیشتر برای خرید امن ترین گاوصندوق اقدام کنید.

انواع گاوصندوق کتابی

همان طور که میدانید گاوصندوق های کتابی در طرح ها و مدل های متنوعی تولید میشوند. شما میتوانید متناسب با کاربرد و نیاز امنیتی خود  امن ترین گاوصندوق را خریداری نمایید. در این قسمت از مقاله ما انواع گاوصندوق کتابی را برای شما توضیح داده ایم.

انواع گاوصندوق کتابی

گاوصندوق کتابی طرح رمان

گاوصندوق کتابی نوعی از گاوصندوق است که اگر به ظاهر و شکل آن توجه کنیم دقیقا مانند کتاب است اما در وسط آن یک محفظه قرار داده شده است که یک ایده امن برای قرار دادن وسایل با ارزش می باشد.

متخصصان این ایده را برای این به وجود آورده اند که افراد بتوانند با ظاهر سازی و فریب دادن دزدها وسایل خود را به شکلی پنهان می کنند که دیگر دزد به فکرش نرسد که وسیله شما در چه قسمتی پنهان شده است.

گاوصندوق کتابی

شاید مقداری باور کردن این موضوع سخت باشد اما در نظر داشته باشید که وقتی دزد وارد خانه شما می شود مسلماً سمت کتاب های شما نمی رود بنابراین زمانی که تلاش می‌کنند تا چیزی را بدزدد و چیز با ارزشی نمی بیند از خانه شما فرار می کند و در اصل شما می توانید با این روش دزد را فریب دهید.

گاوصندوق هلیکس

بعضی از افراد فکر می‌کنند که یک گاوصندوق امنیت بالایی ندارد و راحت می‌توان از آن دزدی کرد بهتر است به شما بگویم که این اثرات فکرشان کاملاً اشتباه است زیرا که راحتی دزدی کردن از گاوصندوق تنها در فیلم‌های سینمایی می باشد.

اگر بخواهید با روش های غیر معمولی گاوصندوق را باز کنید و از آن دزدی بکنید باید مدتها و چوب و چماق و چکش به جان گاوصندوق بیفتد تا بتوانید یک روزی آن را باز کنید. همچنین افراد بسیار کمی هستند که با برخی از ابزارهای مخصوص می‌توانند گاوصندوق را باز کنند.

گاوصندوق هلیکس  

یک نکته بسیار مهم که در خصوص گاوصندوق کتابی خوب است بدانید این است که اگر در خانه دلار طلا سکه و یا اشیا گرانبهای دارید به راحتی می توانید از سوی خود را در آن را یک گاوصندوق کتابی قرار داده و در قفسه کتابخانه خود گاوصندوق را بگذارید.

گاوصندوق کتابی دقیقاً شبیه به یک دیکشنری است که دزد را به شدت فریب می‌دهد و بازکردن آن نیز بسیار سخت است حتی اگر دزد شک کند و بخواهد که گاوصندوق را باز کند باز هم نمی‌تواند آن را انجام دهد. 

حذف کنید مهمانی گرفتید که بیش از ۵۰۰ نفر در آن شرکت کردند و ترس از دزدیده شدن اشیا خود را دارید زیرا که برخی از مهمان ها را نمی شناسید. مثلاً برای یکی از فامیلتان در سالنی عروسی گرفتید که وسایل و اشیا گرانبهای شما نیز در آنجا قرار دارد. به راحتی می توانید اشیا را درون گاوصندوق کتابی قرار داده و آن را در جایی امن بگذارید. 

گاوصندوق هلیکس

جالب است بدانید برخی از افراد گاوصندوق کتابی را زیر خاک دفع می کنند تا هیچ کس نتواند آن را به دزد و خرابی به بار بیاورد شاید شما نیز این موضوع برایتان جالب باشد.

قیمت گاوصندوق کتابی

همان طور که گفته شد گاوصندوق های کتابی در انواع مختلف تولید میشوند که هر کدام از این مدل ها قیمت های متفاوتی دارند.

به طور کلی محدوده قیمت گاوصندوق کتابی 200/000 تومان میباشد که باتوجه به نوسانات قیمتی امکان تغییر قیمت در مدل های مختلف دارد.

شما میتوانید برای اطلاع از  قیمت گاوصندوق های مختلف در مدل های مختلف با همکاران ما در گنج بان تماس بگیرید.

قیمت گاوصندوق کتابی

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم اطلاعات بسیار مفیدی را در خصوص گاوصندوق کتابی در اختیارتان قرار دادیم در انتها توصیه ما این است که اگر سوال و اشکال ذهن  شما را مشغول کرده است آن را در قسمت دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

منبع : گاوصندوق کتابی