مزووایت تراپی یک فرآیند درمانی است که می‌تواند باعث رفع سیاهی و تیرگی نواحی مختلف پوست شود.

امروزه در بسیاری از کلینیک های زیبایی پوست از فرایند مزووایت تراپی یا همان BB GLOW برای روشن کردن و رفع تیرگی و سیاهی نواحی مختلف پوست از جمله پشت آرنج، رفع سیاهی زیر بغل، رفع تیرگی چشم، زانو ها، رفع تیرگی قوزک پا، و همچنین یکی از پرکاربردترین موارد استفاده از مزووایت تراپی برای رفع سیاهی و تیرگی ناحیه تناسلی و ناحیه بیکینی مورد استفاده قرار می گیرد.

در صورتی که شما هم علاقه مند هستید که از فرایند مزووایت تراپی یا کرم پودر دائمی که اصطلاحا به آن BBGLOW هم گفته می‌شود استفاده نمایید می توانید از طریق لینک زیر با همکاران ما در کلینیک تخصصی پوست ندای سلامت ارتباط برقرار نمایید.

مزووایت (BBGLOW)

‏مزووایت که برای روشن کردن پوست شما و رفع لک و آکنه های ناشی از پیری بر روی پوست شما می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

در سال ۲۰۱۰ میلادی توسط یک شرکت لهستانی مزووایت مورد استفاده قرار گرفت، و بعد از مشاهده اثرات مثبت آن بر روی پوست و رفع تیرگی نواحی مختلف پوست در اکثر کلینیک های زیبایی معتبر در سراسر دنیا مزووایت کرم یا پودر دائمی BBGLOW به عنوان یکی از ابزار های موثر جهت زیبایی پوست مورد استفاده قرار گرفت.

یکی از ویژگی های بسیار مهم مزووایت این است که برخلاف کرم پودر های آرایش موقت مزووایت تراپی می تواند اثرات آن به صورت دائمی بر روی پوست شما باقی بماند و با استفاده از شستشو یا استفاده از دستمال مرطوب پاک نمی شود.

زمانی که شما می‌توانید کرم مزووایت را برای نواحی مختلف پوست خود از جمله صورت، گردن، ناحیه تناسلی، و غیره استفاده نمایید.

برای مطالعه » پرمویی یا هیرسوتیسم چیست

قیمت مزووایت تراپی

میزان استفاده از کرم پودر دائمی مزووایت یا همان BB GLOW برای نواحی مختلف پوست شما می تواند بر روی قیمت آن تاثیر گذار باشد.

برای انجام عمل مزووایت تراپی در کلینیک تخصصی پوست ندای سلامت و استعلام هزینه انجام مزووایت تراپی در این کلینیک معتبر می توانید از طریق لینک زیر قیمت مزووایت را استعلام نمایید.

برای مطالعه » هیالورونیک اسید چیست

عکس قبل و بعد مزووایت

در بخش زیر شما تصویر یکی از مراجعه کنندگان کلینیک تخصصی پوست ندای سلامت را مشاهده می کنید که این عکس نتیجه حاصل از مزووایت تراپی را به خوبی به شما نشان می دهد.

همانطور که در عکس مزووایت صورت مشاهده میکنید اثرات مثبت مزوتراپی برای رفع تیرگی و سیاهی نواحی مختلف پوست به چشم می خورد.

برای مطالعه » فیشیال صورت

مراحل انجام مزووایت تراپی

مراحل انجام مزووایت ترامی در کلینیک تخصصی پوست ندای سلامت به شکل زیر انجام می شود.

در ابتدا یک جلسه مشاوره بین شما و پزشک متخصص پوست برگزار می‌شود تا با بررسی ها و معاینات انجام شده تصمیم گیری نهایی برای مزوایت تراپی انجام شود.

بستگی به نوع پوست مراجعه کنندگان حدود ۲ تا ۶ ساعت انجام مزووایت تراپی زمان نیاز دارد.

برای مطالعه » رفع تیرگی زیر بغل

سرم مزووایت یا همان BB GLOW با یک درماپن به صورت نانو سوزنی در لایه بالایی پوست شما قرار میگیرند.

البته عمق سوزن را پزشک متخصص پوست با توجه به ناحیه ی پوست شما تنظیم می کند.
پوست شما با استفاده از اسپری ضدعفونی می شود، و همچنین با استفاده از مواد بی حس کننده، پوست شما بی حس می شود.

در مرحله بعد یک لایه ضخیم از ژل با استفاده از دستکش بر روی پوست شما مالیده می شود.

سپس این ماده را به مدت ۳ تا ۸ دقیقه به آرامی بر روی پوست مالیده و به آرامی ماساژ دهید، سپس بعد از انجام این کار با استفاده از پد های اسفنجی آرایشی مرد و پوست را تمیز کنید و با دستمال کاغذی آن را خشک نمایید.

بعد از آن هم چند قطره از آمپول های تقویت کننده بر روی بخش های مختلف پوست قرار می گیرد.

همانطور که گفته شد با استفاده از سوزن های میکرون می توان این کار را انجام داد.

سپس کرم ترمیم کننده بر روی پوست شما قرار می گیرد.

معمولا درمان مزووایت تراپی کوتاه است و معمولا تاثیر ایجاد شده بر روی پوست شما در حدود پنج ماه ادامه دارد.

برای مطالعه » علائم زگیل تناسلی

برای مطالعه » بهترین دکتر برای ترک های پوستی

مراقبت های بعد از مزووایت تراپی

بعد از انجام مزووایت تراپی شما نیازمند انجام یکسری مراقبت ها هستید و یک سری نکات را باید رعایت کنید تا بتوانید از انجام مزووایت تراپی نتیجه دلخواه برای شما حاصل شود.

رعایت این موارد توسط پزشک متخصص پوست بعد از انجام مزووایت تراپی به شما اعلام می شود تا شما این موارد را در دستور کار خود قرار دهید.

به عنوان مثال شما باید تا مدت ۴۸ ساعت از لوازم آرایشی استفاده نکنید.

همچنین به مدت ۱۴ روز هم شما نباید از برخی از صابون ها و لایه بردار های قوی پوست استفاده نمایید.

البته در صورتی که شما پوست خود را در معرض تابش نور خورشید قرار می دهید پزشک متخصص یکسری کرم های ضدآفتاب را به شما تجویز می‌کند که استفاده نمایید.

سعی کنید تا مدت یک ماه از استعمال دخانیات خودداری نمایید.

برای مطالعه » آشنایی با روش میکرونیدلینگ در کلینیک زیبایی ندای سلامت

ماندگاری مزووایت تراپی

همانطور که در بخش های قبلی گفته شد ماندگاری مزووایت تراپی کوتاه مدت است، و معمولا تا حدود ۵ ما می تواند اثرات آن بر روی پوست شما باقی بماند البته این امر بستگی به نواحی مختلف پوست هم دارد.

در صورتی که شما تمایل دارید نتایج طولانی مدت ای از انجام مزووایت داشته باشید باید بین ۳ تا ۷ جلسه درمانی در فواصل بین ۸ تا ۱۶ روز را برای مزووایت تراپی در نظر بگیرید.

توجه ویژه » به غیر از مزووایت تراپی یکی از روش هایی که می تواند موجب از بین رفتن تیرگی و سیاهی نواحی مختلف پوست شود، استفاده از دستگاه های پیشرفته لیزر است، برای آشنایی با این روش درمانی و مزیت های مختلف آن شما می توانید به صفحه لیزر موهای زائد مراجعه نمایید.

مزایای مزووایت تراپی

مزووایت تراپی یکی از روش های زیبایی پوست است که دارای مزایای بسیار زیادی از جمله رفع تیرگی و سیاهی نواحی مختلف پوست، برخی از پوست که ممکن است به دلیل داشتن جوش های مختلف جای لکو آکنه را نشان بدهد، انجام مزووایت نیز می تواند برای این نوع پوست ها مفید باشد.

همچنین برای رفع سیاهی و تیرگی ناحیه تناسلی و بیکینی هم مزووایت می تواند یک روش غیر تهاجمی و موثر باشد، به خصوص برای پوست ناحیه تناسلی که بسیار حساس است.

ضمن اینکه مزووایت تراپی هم برای بانوان و هم برای آقایان می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد و باعث روشن تر شدن، زیبا شدن و شادابی پوست آنها شود.

برای مطالعه » آشنایی با خدمات کرایوتراپی در کلینیک ندای سلامت

پیشنهاد ویژه » به غیر از مزووایت تراپی شما می توانید با استفاده از هایفوتراپی هم شادابی و طراوت را برای پوست خود به ارمغان آوید.

عوارض مزووایت تراپی

در صورتی که شما برای انجام مزووایت تراپی کلینیک تخصصی پوست مراجعه نمایید و این کار را تحت نظر یک پزشک متخصص پوست انجام دهید هیچ گونه عوارض خاصی برای شما به دنبال نخواهد داشت.

این روش یک روش کاملا غیر تهاجمی و بدون درد است و در زمان انجام و آنهم پوست ناحیه مورد نظر بی حس می شود و شما هیچگونه دردی را احساس نخواهید کرد.

مگر اینکه پوست شما دچار یکسری حساسیت‌های خاصی باشد که شما باید در جلسه مشاوره در صورتی که از داروهای خاصی استفاده می کنید و یا دچار حساسیت های خاص پوستی هستید این مورد را حتما به پزشک متخصص خود بگویید.

ضمن این که پوست شما قبل  از مزووایت تراپی توسط پزشک متخصص پوست معاینه می شود.

در صورتی که شما بعد از انجام مزووایت تراپی مقداری کمی قرمزی و یا التهاب در ناحیه مورد نظر مشاهده کردید احتمالا بعد از چند ساعت از بین برود و اصلا جای نگرانی نیست.

اما اگر این عوارض بر روی پوست شما زمان زیادی باقی ماند، حتما این مورد را به پزشک متخصص خود گزارش دهید.

برای مطالعه » میکرودرم ابریژن

خرید مزووایت یا کرم پودر دائمی BBGLOW

در صورتی که قصد خرید مزووایت یا همان کرم پودر دائمی BBGLOW را دارید می توانید از طریق لینک زیر این کرم پودر دائمی را از کلینیک تخصصی ندای سلامت با تایید پزشک متخصص پوست و زیبایی خانم دکتر ندا بابازاده خریداری نمایید.

برای مطالعه » زاویه دار کردن فک و صورت

 

آموزش مزووایت تراپی

دپارتمان آموزشگاه زیبایی پوست ندای سلامت با اخذ مجوز از وزارت بهداشت و درمان، و اخذ مجوز از سازمان فنی و حرفه ای، دوره های آموزش زیبایی پوست را با ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه ای قابل ترجمه و مورد تایید تمامی سازمان ها و اورگان های دولتی و خصوصی برگزار می کند.

یکی از این دوره های بسیار پرطرفدار در بین علاقه مندان و زیباجویان عزیز دوره آموزش مزووایت تراپی است، که در آموزشگاه زیبایی ندای سلامت تحت نظر متخصصین این مجموعه آموزش داده می شود، و در انتهای این دوره نیز مدرک فنی و حرفه ای بین المللی به زیباجویانی که این دوره آموزشی را با موفقیت سپری کنند ارائه می شود.

جهت شرکت در دوره آموزش مزووایت تراپی و کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق لینک ثبت نام در بخش زیر با همکاران ما ارتباط برقرار نمایید.

سخن پایانی

در نهایت امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد، جهت دریافت خدمات مزووایت تراپی و یا خرید این محصول، و همچنین شرکت در دوره آموزش مزووایت تراپی شما می توانید در ساعات اداری با شماره تلفن های 02188503893، 09128881646، تماس حاصل فرمایید.

سایر خدمات زیبایی در کلینیک تخصصی ندای سلامت :

تزریق ژل

تزریق بوتاکس

تزریق چربی

سئوالات متداول در مورد مزووایت تراپی

مزووایت تراپی چیست ؟

مزووایت تراپی یک فرآیند درمانی است که می‌تواند باعث رفع سیاهی و تیرگی نواحی مختلف پوست مانند آرنج ها، جای جوش و لک روی صورت، ناحیه تناسلی، زانوها، قوزک پا و دیگر نواحی شود.

هزینه مزووایت تراپی ؟

جهت استعلام قیمت کرایوتراپی با شماره 02188503893 و 09128881646 تماس بگیرید.

مزووایت صورت ؟

مزووایت تراپی باعث روشن شدن و رفع تیرگی صورت، سیاهی دور چشم ها، سیاهی اطراف لب و گونه های و همچنین از بین بردن لکه های ناشی از پیری پوست و جای جوش می شود.

برای مطالعه » لیفت ابرو

تجربه مزووایت ؟

تمامی افرادی که به دلیل افزایش سن و پیری پوست، و یا برخی بیماری های پوستی و همچنین ایجاد لک و آکنه برروی پوست خود دچار اضطراب و نگرانی بودند، با انجام مزووایت تراپی از نتایج بدست آمده کاملا راضی و خشنود هستند.

و دلیل اصلی این رضایت هم این است که این روش مانند کرم های آرایش موقت نیست که با شستشو و دستمال های مرطوب از بین برود، و اثرات و نتایج حاصل از آن حد اکثر تا 5 ماه با شما همراه خواهد بود.

برای مطالعه » آشنایی با خدمات کانتورینگ صورت در کلینیک ندای سلامت

بهترین کلینیک مزووایت تراپی در تهران ؟

کلینیک تخصصی ندای سلامت یکی از بهترین و معتبر ترین کلینیک های ارائه دهنده خدمات مزووایت تراپی در تهران است.

این مجموعه با بهره گیری از برترین متخصصین زیبایی پوست که همگی از فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر کشور هستند خدمات مزووایت تراپی را به شما زیباجویان عزیز ارائه می دهد.

برای مطالعه » آشنایی با خدمات مادلینگ صورت در کلینیک ندای سلامت

منبع :

nedayesalamat.com/مزووایت-تراپی-چیست/