برای خرید گاوصندوق زاگرس با قیمت مناسب، گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش با شماره تلفن های 09122084335 و 02155625086 تماس حاصل فرمایید، همچنین می توانید برای خرید انواع گاوصندوق نسوز زاگرس به وب سایت safekaveh.com نمایندگی اصلی گاوصندوق های زاگرس در ایران مراجعه نمایید.

قیمت گاوصندوق زاگرس

گاوصندوق های زاگرس به این دلیل که تولید داخل کشور هستند و اکثر مواد اولیه و متریال این محصولات در داخل کشور تولید می شود، به همین دلیل این محصولات در از نظر قیمت ارزان و مقرون به صرفه می باشند، برای استعلام قیمت گاوصندوق های زاگرس شما می توانید از طریق شماره تلفن های 09122084335 و 02155625086 با بهترین کارشناسان گاوصندوق ارتباط برقرار نمایید تا همکاران ما علاوه برای ارائه قیمت این نوع گاوصندوق ها، مشاوره تخصصی خرید انواع گاوصندوق خانگی ارزان را به شما ارائه دهند، با دریافت مشاوره تخصصی  شما می توانید یک خرید ایده آل را متناسب با سقف بودجه خود تجربه نمایید.

نمایندگی گاوصندوق زاگرس

فروشگاه سیف کاوه تنها نمایندگی معتبر فروش و عرضه گاوصندوق های زاگرس در ایران است، تمامی گاوصندوق های زاگرس در این مجموعه با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان قرار می گیرد، همانطور که می دانید خرید گاوصندوق های زاگرس می تواند مزایای مختلفی را برای شما به همراه داشته باشد که از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از گارانتی محصول
  • دریافت خدمات نصب رایگان گاوصندوق در محل
  • دریافت خدمات حمل و جابه جایی گاوصندوق تا درب منزل رایگان
  • تعمیرات تخصصصی قفل گاوصندوق، تنظیمات رمز گاوصندوق
  • باز کردن گاوصندوق بدون کلید در صورت به هم خوردن تنظیمات اولیه
  • ارائه خدمات دیگری نظیر استفاده از سیستم جی پی اس یا ردیاب برای بالا بردن امنیت محصول

گاوصندوق زاگرس دسته دوم

گاوصندوق از جمله محصولاتی است که به دلیل استفاده از ورقه های فولادی نسوز، قفل های دیجیتالی و هوشمند پیشرفته و غیره از قیمت بالایی در بازار گاوصندوق برخوردار است، از آنجایی که برخی از قطعات گاوصندوق ها نیز وارداتی هستند به همین دلیل در زمان نوسانات پی در پی بازار ارز قیمت گاوصندوق ها نیز دائما افزایش می یابد، به همین دلیل است که در بسیاری از وب سایت های فروش و عرضه گاوصندوق قیمت محصولات درج نشده است و مشتری پس از ثبت تماس می تواند قیمت محصول مد نظر خود را استعلام نماید.

در همین راستا فروشگاه سیف کاوه در جهت رفع نیاز مشتریان خود امکانی را فراهم کرده است که آن ها با خرید گاوصندوق دست دوم بتوانند محصول مد نظر خودرا با قیمت ارزان تر خریداری نمایند، ضمنا فروشگاه سیف کاوه به دلیل اطمینان دادن به مشتریان خود تمامی گاوصندوق های دست دوم را نیز با گارانتی  معتبر ارائه می دهد.

گاوصندوق زاگرس ضد سرقت

در پروسه ساخت و تولید گاوصندوق های زاگرس به صورت صفر تا صد تمامی فاکتور  های ایمنی رعایت شده است، از جمله استفاده از قفل ضد سرقت در گاوصندوق های زاگرس، استفاده از سیستم ردیاب که در بخش قبلی به آن اشاره شد، استفاده از قفل دیجیتالی و اثر انگشتی که این موارد کار را برای هر سارقی سخت خواهد کرد، همچنین لازم است که بگوییم در فشرکت سیف کاوه تمامی مدل های سیف باکس و گاوصندوق با بالاترین گرید امنیتی تولید و سپس به دست مشتری می رسند، این محصولات به دلیل داشتن گرید امنیتی بالا دارای استاندارد CE اروپا و استاندارد جهانی UL نیز می باشند.

خرید گاوصندوق زاگرس

در صورتی که شما قصد خرید صندوق های زاگرس را دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت Safe kaveh با کارشناسان برقرار نمایید.

و با توجه به مکانی که قصد استفاده از محصول مورد نظر را دارید و مشاوره ای که از کارشناسان فروشگاه طباطبایی دریافت می کنید یک صندوق ایمن و ضد سرقت با ابعاد و وزن مناسب برای محل مورد نظر شما تولید و ساخته شود.

همچنین می توانید از طریق مراجعه به وب سایت safekaveh.com به صورت مستقیم با کارشناسان فروشگاه طباطبایی ارتباط برقرار نمایید.

مقایسه گاوصندوق زاگرس با کاوه

برند های زاگرس و کاوه هر دو جز برند های ایرانی هستند که در زمینه تولید گاوصندوق های نسوز و ضد سرقت فعالیت می کنند، با این تفاوت که برند کاوه خیلی قدیمی تر است و با توجه به تجربه بسیار بالای کارشناسان و متخصصی فنی شرکت کاوه معمولا صندوق های تولید شده توسط این مجموعه از کیفیت نسبتا بالاتری برخوردار است، به گونه ای که در حال حاضر بسیاری از گاوصندوق های تولید شده توسط گروه صنعتی کاوه علاوه بر این که نیاز بازار داخل را به طور کامل تامین کرده است به خارج از کشور هم صادر می شود، کشور هایی نظیر عراق، ترکیه، امارات، عمان، کویت، اردن و بحرین از جمله کشور هایی هستند که صندوق های نسوز شرکت کاوه به آن جا صادر می شود، جهت آشنایی با این محصولات می توانید به صفحه نمایندگی گاوصندوق کاوه در تهران مراجعه نمایید و در این صفحه لیست قیمت صندوق های کاوه را مشاهده نمایید.

مقایسه گاوصندوق زاگرس با گنجینه

گاوصندوق های زاگرس و گنجینه تقریبا در یک رنج قیمتی قرار دارند، از نظر کیفیت هم تقریبا در یک سطح قرار دارند، در این صفحه شما با ساختار گاوصندوق های زاگرس آشنا شدید و برای آشنایی بیشتر با محصولات شرکت گنجینه مهر پارس می توانید به صفحه گاو صندوق گنجینه مراجعه نمایید.

مشخصات گاوصندوق زاگرس

با توجه به توضیحاتی که تا به اینجا ارائه شد گاوصندوق زاگرس باید دارای ایمنی بسیار بالایی باشند.

و اگر بخواهیم مشخصات اصلی صندوق های زاگرس را بیان کنیم، می توان موارد زیر را برای یک safebox ایمن و ضد سرقت در نظر گرفت:

  • دارای قفل دیجیتال
  • ورقه های فولادی نسوز
  • دارای قابلیت قفل اثر انگشتی
  • دارای وزن سنگین
  • دارای استاندارد UL
  • دارای مقاومت بالا در برابر حرارت
  • دارای بدنه محکم از جنس فولاد و ضد ضربه
  • همچنین بهتر است که در ساخت صندوق های ایمن و زاگرس از چرخ استفاده نشود چرا که صندوق هایی که چرخ دار هستند به راحتی می‌توان آنها را حمل و جابجا کرد، حالا هرچقدر هم که وزن آن ها سنگین باشد.

مرکز فروش گاوصندوق زاگرس در تهران کجاست؟

فروشگاه سیف کاوه معتبر ترین مرکز فروش انواع صندوق زاگرس در تهران می باشد، که تمامی برند های ایرانی و خارجی صندوق های زاگرس و هوشمند را با ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش به مشتریان خود ارائه می دهد.

سایت گاوصندوق زاگرس؟

وب سایت safekaveh.com تنها سایت معتبر فروش آنلاین صندوق زاگرس می باشد، که شما می توانید از طریق این وب سایت و با دسترسی از طریق راه های ارتباطی موجود در آن اقدام به خرید نمایید.

گاوصندوق زاگرس را از چه شرکتی خریداری نماییم؟

یکی از سئوالات پرتکراری که بسیاری از مشتریان ما در زمان برقراری ارتباط با فروشگاه طباطبایی آن را مطرح می کنند این است که کدام یک از شرکت های عرضه کننده صندوق های زاگرس محصولات با کیفیت و استاندارد تری را عرضه می کنند.

در پاسخ به این سئوال باید گفت که با توجه به توضیحاتی که در مقاله ارائه شد، شرکت هایی نظیر کاوه، سدید، گنجبان، آیکو، بامیل، نیکا، خرم، گنجینه و غیره هر کدام جز شرکت های معتبری هستند که شما می توانید به آن ها اعتماد کرده و یک صندوق ضد سرقت و ایمن را از آن ها خریداری نمایید.

و شما باید در زمان خرید صندوق ضد سرقت توجه داشته باشید که محصول خریداری شده حتما دارای استاندارد ul باشد، و خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش هم شامل محصول شود.