امروزه استفاده از گاوصندوق علاوه بر افزایش امنیت اشیاء ارزشمند و اسناد و مدارک جنبه زیبایی در محیط ساختمان دارد. گاوصندوق علاوه‌بر کاربردهایی که همه با آن آشنا هستیم می‌تواند جلوه زیبایی به خانه و یا محل کار شما بدهد. گاوصندوق دکوراتیو از جمله گاوصندوق های لوکس و زیبا بوده که مورد پسند افراد سخت پسند واقع شده و در عین حال امنیت بالایی دارد. در این مقاله قصد داریم ویژگی‌ها و نکات خرید گاوصندوق دکوراتیو را برای شما توضیح دهیم.

گاوصندوق دکوراتیو

استفاده از گاوصندوق دکوراتیو علاوه بر افزایش ایمنی اسناد و مدارک در خانه و محل کار میتواند باعث جذابیت و زیبایی محیط شود.

گاوصندوق های دیجیتال در رده گاوصندوق های دکوراتیو قرار می گیرند که انواع مختلفی داشته و در مدل های مختلف سیستم قفل متفاوتی در این گاوصندوق ها نصب می شود.

مهمترین نکته ای که در طراحی گاوصندوق های دکوراتیو رعایت شده است رعایت اصول زیبایی شناسی در طراحی و ساخت این گاوصندوق می باشد‌.

طراحی شیک و همه پسند این محصول سبب افزایش فروش آن در بازار ایران شده است.

شما با خرید گاوصندوق های دکوراتیو علاوه بر امنیت زیبایی را به ساختمان خود هدیه می دهید.

گاوصندوق دکوراتیو

گاوصندوق دکوراتیو نهایتِ چیزی را که می‌توانید از یک گاوصندوق انتظار داشته باشید در اختیارتان قرار می‌دهد. این محصولات با رعایت اصول زیبایی شناسی در طراحی، نه تنها باعث ایمن‌تر شدن خانه و محل کار، که باعث زیباتر شدن آن نیز می‌شوند. محصولات دکوراتیو همگی در رده گاوصندوق دیجیتال دسته بندی می‌شوند و برخی از آن‌ها از روش‌های پیشرفته و خاص‌تری مانند تشخیص اثرانگشت در قفل‌های خود استفاده می‌کنند.

آنهایی که قیمت گاوصندوق برایشان فاکتور اصلی در انتخاب است ممکن است فکر کنند می‌بایست هزینه زیادی برای خرید این نوع گاوصندوق پرداخت کنند و البته تا حدی هم حق دارند. اما قیمت برخی از محصولات این رده از گاوصندوق‌ها نسبت به زیبایی و سطح ایمنی‌ای که ارائه می‌کنند چندان هم بالا نیست.

روش‌های دیگر جاساز گاوصندوق و مخفی کردن گاوصندوق را میتوانید در مقاله گاوصندوق مخفی ما مطالعه کنید.

قیمت گاوصندوق دکوراتیو

گاوصندوق دکوراتیو انتخاب کسانی است زیبایی و امنیت را یکجا می‌خواهند.

گاو صندوق دکوراتیو همان طور که از اسمش مشخص است امنیت و هم شیک بودن کالا را داراست.

این محصولات ضمن دارا بودن تمام ویژگی‌های امنیتی یک گاوصندوق ضد سرقت بگونه‌ای طراحی شده‌اند که بعضا مانند یک تابلوی زیبا به بخشی از دکوراسیون خانه یا دفتر کار شما تبدیل می‌شوند.

همانطور که گفتیم گاوصندوق دکوراتیو دارای زیبایی خاصی است اما این موضوع قطعا به این معنا نیست که این گاوصندوق ویژگی های نسوز بودن یا ضدسرقت بودن خود را ازدست می دهد.

درست مانند هر گاوصندوق دیگری، بنابر کاربرد و محل استفاده، محصولات دکوراتیو نیز به زیر دسته‌های خانگی و اداری تقسیم می‌شوند.

خیلی‌ها تصور می‌کنند گاوصندوق‌های دکوراتیو از آن دسته محصولات زینتی و بسیار گران قیمتی هستند که کمتر کسی توان خرید آن را دارد. این دسته از افراد به شدت در اشتباهند.

نکته اول اینکه رنج قیمتی این محصولات بسیار گسترده است؛ به علت زیبایی به همراه داشتن امنیت بالایی که دارد معمولا قیمت های بالاتری دارد.

فراموش نکنید که قیمت گاوصندوق هیچ‌گاه نباید تنها معیار شما برای انتخاب باشد.

نکته دوم اینکه یک گاوصندوق دکوراتیو معتبر از پس تامین امنیت دارایی‌ها و مدارک ارزشمند شما در برابر حریق و سرقت به خوبی بر می‌آید. خوب که جستجو کنید متوجه خواهید شد که یک محصول دکوراتیو عموما ویژگی‌های لازم برای قرارگرفتن در رده گاوصندوق نسوز را در خود دارد.

قیمت گاوصندوق دکوراتیو

به طور کلی محدوده قیمت گاوصندوق دکوراتیو از ۱۰ میلیون تومان بوده و در ابعاد بزرگتر و طرح های لاکچری تر قیمت گاوصندوق تا ۷۰ میلیون تومان نیز متغیر می‌باشد.

اگرچه این گاوصندوق در مدل های لاکچری جز گاوصندوق های گران محسوب می شود ولی شما میتوانید برای خرید گاوصندوق ارزان از پیج ما دیدن کرده و یا با کارشناسان گنج بان تماس بگیرید و از مشاوره رایگان خرید انواع گاوصندوق بهره مند شوید.

آنچه در تعیین قیمت گاوصندوق های دکوراتیو نقش دارد طراحی ظاهری آن و سیستم ایمنی به کار رفته در آن می‌باشد.

در صورتی که قفل گاوصندوق اثر انگشتی باشد قیمت آن بیشتر خواهد بود.

همچنین در صورتیکه این قافله صندوق مجهز به رمز دیجیتال باشد چون باز کردن آن سخت تر است به تبع قیمت آن بیشتر خواهد بود.

در صورتی که سیستم قفل گاوصندوق شما پیشرفته است و با مشکل فراموش کردن رمز گاوصندوق مواجه شده اید می توانید مقاله ما را با عنوان فراموش کردن رمز گاوصندوق کاوه مطالعه کنید.

قیمت گاوصندوق دکوراتیو ارزان

نکات خرید گاوصندوق دکوراتیو

یکی از مهمترین نکاتی که باید در خرید انواع گاوصندوق دکوراتیو در نظر داشته باشید این است که این گاو صندوق قرار است برای مدت زمان طولانی در محل زندگی و کار شما قرار بگیرد.

اگر با ویژگی های یک گاوصندوق مرغوب و مناسب برای خرید آشنایی ندارید پیشنهاد میکنیم مقاله بهترین گاوصندوق را مطالعه کنید. در این مقاله بهترین برند ها و پرفروش ترین گاوصندوق ها را معرفی کرده ایم.

پس باید طرحی را برای این محصول انتخاب کنید که با گذشت زمان از مد نرود و در عین حال طراحی زیبا و شکیلی داشته باشد.

برای خرید گاوصندوق دکوراتیو مدل را انتخاب کنید که از مواد نسوز تولید شده باشد.

استفاده از گاو صندوق نسوز امنیت اشیای ارزشمند گاوصندوق شما را چندین برابر می کند.

نکته دیگری که باید در خرید گاوصندوق های دکوراتیو در نظر داشته باشید قفل دیجیتال یا اثر انگشتی در این گاوصندوق می باشد.

هرچه سیستم رمزنگاری گاوصندوق های دکوراتیو پیشرفته تر باشد امنیت مدارک شما دو چندان خواهد شد.

حتماً رنگ به کار رفته در طراحی انواع گاوصندوق های دکوراتیو را با رنگ ساختمان خود در نظر بگیرید تا با هماهنگی بیشتری داشته باشند و شما را دلزده نکنند.

تعدادی از گاوصندوق های دکوراتیو با طرح چوب تولید می شوند که می توانند گزینه مناسبی برای خرید باشند.

ضد سرقت بودن از دیگر مواردی است که باید یک گاوصندوق ایمن و باکیفیت دارا باشد.

در صورتی که قصد خرید گاوصندوق ضد سرقت دارید می توانید از مشاوره همکاران ما برای خرید این گاوصندوق در طرح ها و قیمت های متفاوت کمک بگیرید.

 

نکات خرید گاوصندوق دکوراتیو