گاوصندوق خرم جاه اولین تولید کننده ها در ایران می باشد که در سال ۱۲۹۷ فعالیت خود را در تهران آغاز کرد. شرکت خرم در سال ۱۳۲۵ فعالیت خود را در زمینه تولید صندوق نسوز بیشتر کرد و مدل های جدید گاوصندوق را به بازار ایران عرضه نمود. در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی درباره معرفی گاوصندوق خرم به همراه ارزان ترین قیمت گاوصندوق در گنجبان به شما ارائه دهیم.

معرفی گاوصندوق خرم

گاوصندوق خرم

امروزه گاوصندوق جزو نیازهای اساسی هر خانه و شرکت و فروشگاهی می باشد.

گاوصندوق کاربردهای مختلفی دارد و از آن به عنوان گاوصندوق خانگی و گاوصندوق بانکی و گاوصندوق اداری و شرکتی و غیره استفاده می شود.

گروه تولیدی گاوصندوق خرم دارای گواهینامه بین المللی CE می باشد که از سال ۱۳۰۰ فعالیت خود را در ساخت انواع گاوصندوق شروع کرده است.

گاوصندوق خرم به عنوان صندوق نسوز گاوصندوق ضدسرقت در ایران شناخته شده و توانسته طرفداران زیادی را به خود جلب کند.

 

گاوصندوق خرم

گاوصندوق خرم در مدل های مختلفی تولید می شود و می توان از آن برای کاربردهای مختلفی مانند گاوصندوق کشویی و یا گاوصندوق زمینی استفاده کرد.

از ویژگی های گاوصندوق خرم می توان به وزن کم آن اشاره کرد که به راحتی قابل حمل می باشد و در صورتی که بسته جابجایی گاوصندوق را داشته باشید می توانید به راحتی آن را جابجا کنید.

اگر شما از انواع سنگین وزن گاوصندوق خرم استفاده می‌کنید و قصد حمل گاوصندوق را دارید می توانید از خدمات همکاران ما در شرکت گنج باند بهره ببرید تا به راحتی و با کمترین هزینه کار حمل گاوصندوق شما را انجام دهند.

ویژگی گاوصندوق خرم

یکی از ویژگی هایی که به آن اشاره شد و وزن کم گاوصندوق خرم می‌باشد که جابجایی آن را بسیار ساده کرده است.

این موضوع از امنیت گاوصندوق خرم کاسته زیر دزدها و سارقان به راحتی می‌توانند گاوصندوق خرم را به سرقت ببرند. به همین دلیل توصیه می شود که گاوصندوق خرم را با استفاده از پیچ های مخصوص به زمین فیکس کنید و امنیت آن را بالا برده و می‌توان از آن به عنوان امن ترین گاوصندوق خانگی استفاده کرد. به این ترتیب شما می توانید یک گاوصندوق زمینی برای خود ایجاد کنید.

ویژگی گاوصندوق خرم

ما در شرکت گنجبان انواع گاو صندوق های گنج بان را در طرح ها و رنگ های متفاوت به شما عرضه می کنیم و شما میتوانید مدل های مختلف گاوصندوق زمینی و ارزان ترین گاوصندوق را از ما بخواهید.

خرید گاوصندوق چرم سوپر خرم

گاوصندوق چرم سوپر خرم بدنه محکمی دارد و طبق اصول جهانی طراحی شده است. بدنه گاوصندوق چرم سوپر خرم از یک لایه اسفنج به یک لایه چرم پوشانده شده است و در آن از ورقه‌های فولاد مقاوم و محکم استفاده شده است.

این گاو صندوق در طرحها و رنگهای متفاوتی ساخته شده و می‌تواند جلوی زیادی به محیط پیرامون شما بدهد.

از ویژگی های گاوصندوق سوپرخرم می توان به زیبایی در طراحی آن استفاده از چرم طبیعی در ساخت گاوصندوق اشاره کرد.

خرید گاوصندوق چرم سوپر خرم

در در صورتی که قصد دارید برای خرید گاوصندوق چرم سوپر خرم اقدام کنید بهتر است با نکاتی که در مقاله ساخت گاوصندوق به آن اشاره کردیم بیشتر دقت کنید تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید.

شرکت گنج بان اقدام به تولید انواع گاوصندوق اسلحه ، گاوصندوق طلا و جواهرات ،گاوصندوق آسانسوری و گاوصندوق هتلی کرده و دارای انواع مدل های مختلف در هر یک از کاربردهای متفاوت می باشد و شما می توانید با توجه به نوع کاربرد خود بهترین گاوصندوق را خریداری نمایید.

گاوصندوق های گنج بان در مدل های گاوصندوق اثرانگشتی و گاوصندوق دیجیتال به عنوان پرفروش‌ترین گاوصندوق در ایران می باشند و شما می توانید این گاوصندوق ها را با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت از شرکت گنج بان خریداری نمایید.

گارانتی گاوصندوق خرم

یکی از ویژگی های گاوصندوق خرم که سبب محبوبیت این برند شده است گارانتی فروش گاوصندوق های خرم است. اگر گاوصندوق تان را از نمایندگی معتبر خریداری کنید حتما برگه گارانتی 5 ساله را باید دریافت نمایید. با در اختیار داشتن این برگه گارانتی میتوانید از خدمات پس ز فروش نمایندگی معتبر تان بهره مند شوید.

گاوصندوق خرم مدل SU65

گاوصندوق خرم مدل SU65 جزء ایمن ترین و بهترین تولیدات این شرکت می باشد که دارای ایمنی بیشتری نسبت به گاوصندوق تیپ دولوکس و گاوصندوق میباشد.

در ساخت این گاوصندوق از بدنه بتنی استفاده شده و درب گاوصندوق بسیار ضخیم می باشد. به همین دلیل این گاوصندوق جزو گاوصندوق های ضد سرقت خرم به شمار می رود که در برابر دیلم انداختن بسیار مقاوم است.

گاوصندوق خرم مدل SU65

ابعاد این گاوصندوق ۶۵×۴۵×۴۵ می‌باشد و وزنی در حدود ۲۰۰ کیلوگرم دارد. سیستم قفلی که در این گاوصندوق به کار رفته چندان پیشرفته نیست اما در گاوصندوق های گنج بان از قفل های دیجیتالی و ضد سرقت استفاده شده است.

قیمت گاوصندوق خرم مدل SU65

قیمت گاوصندوق خرم مدل SU65 با توجه به شرایط ارزی و نوسانات قیمتی روز به روز در حال تغییر می باشد.

این گاوصندوق جزو گاوصندوق های کاوه به شمار می رود و ما در شرکت گنج بان تمامی گاوصندوقهای در جهان را به شما عرضه می کنیم. قیمت گاوصندوق خرم مدل SU65 آخرین قیمت روز برابر با ۳ میلیون تومان بوده است.

تمامی گاوصندوق های گنج بان در قیمت‌های متفاوت به شما عرضه می شود و شما می توانید متناسب با بودجه خود کاربرد مورد نظر گاوصندوق تان بهترین گاوصندوق را خریداری نمایید. در الگوریتم قفل گاوصندوق خرم مدل SU65الگوریتم پیچیده به کار نرفته به همین دلیل ایمنی زیادی نسبت به گاوصندوق گنج بان ندارد.

شما می توانید در مقاله انواع قفل گاوصندوق با الگوریتم به هر یک از قفل های گاوصندوق آشنا شده و ایمن ترین گاوصندوق را برای خود خریداری نمایید.

همچنین در صورتیکه با مشکل فراموشی رمز گاوصندوق مواجه شدید و یا قصد تغییر رمز گاوصندوق را داشتید میتوانید مقاله ما را در این راستا مطالعه کنید تا به راحتی رمز گاوصندوق خود را باز کنید.

همچنین در صورتی که نتوانستید قفل گاوصندوق خود را باز کنید می توانید از همکاران ما برای بازگشایی گاوصندوق کمک بگیرید تا در سریع ترین زمان به محل شما اعزام شده و با ارزان ترین قیمت مشکل گاوصندوق شما را برطرف کنند.

همچنین شما می توانید در مقاله انواع رمز گاوصندوق با تمامی رمز های مختلف مانند رمز دیجیتالی گاوصندوق و رمز مکانیکی گاوصندوق آشنا شده و متناسب با کاربرد خود بهترین گاوصندوق با بهترین قیمت را خریداری نمایید.

مشخصات گاوصندوق خرم

گاوصندوق های خرم در کیفیت بسیار بالایی تولید میشوند که از متریال مرغوب برای تولید این گاوصندوق ها استفاده شده و سبب امنیت بالای این گاوصندوق گردیده است.

از مشخصات آن میتوان به نسوز بودن و ضدحریق بودن شان اشاره کرد. این گاوصندوق ها در انواع متنوع تولید میشوند که یکی از محبوب ترین آن ها گاوصندوق اثرانگشتی میباشد.

گاوصندوق خرم مدل 60 دولوکس

گاوصندوق خرم مدل 60 دولوکس از جمله محمود ترین و پرفروش ترین گاوصندوق های کاوه به شمار می رود.

از ویژگی‌های این گاوصندوق قیمت مناسب و سایز استاندارد آن می‌باشد که باعث شده طرفداران زیادی را در بین مردم ایران پیدا کند.

گاوصندوق خرم مدل 60 دولوکس

اینکه صندوق ایمنی بالایی دارد و به عنوان گاوصندوق های ضد سرقت به شمار می رود. گاوصندوق خرم مدل 60 دولوکس دارای قفل کلیدی میباشد اما می توان آن را با نصب رمز دیجیتال تبدیل به یک گاوصندوق دیجیتالی کرد و به این ترتیب ایمنی آن را افزایش داد.

این گاو صندوق را می توان به دیوار پیچ کرد و از آن به عنوان یک گاوصندوق دیواری استفاده کرد.

در صورتی که قصد خرید گاوصندوق دیواری با قیمت مناسب دارید می‌توانید با شرکت گنج بان تماس گرفته و بهترین گاوصندوق دیواری را خریداری نمایید همچنین در مقاله‌ای با این عنوان می توانید اطلاعات بیشتری درباره گاوصندوق دیواری به دست آورید.

قیمت گاوصندوق خرم مدل 60 دولوکس در حدود ۴ میلیون تومان می باشد اما بهتر است بدانید که می توانید با این قیمت مدل های متنوعی را در میان انواع گاوصندوق گنج بان مشاهده کنید و بهترین گاوصندوق را خریداری نمایید.

ما در شرکت گنج بان تلاش می‌کنیم تا مدل های متنوع گاوصندوق را با قیمت مناسب و منصفانه به مشتریان خود عرضه کنیم. این کار باعث افزایش اعتبار ما در میان مشتریان مان شده است.

تعمیرات گاوصندوق خرم

اگر صاحب گاوصندوق خرم هستید و برای باز کردن آن با مشکل مواجه شده اید و یا این گاوصندوق مانند گذشته کارایی ندارد میتوانید برای تعمیر گاوصندوق از کارشناسان گنج بان کمک بگیرید.

یکی از خدمات گنج بان تعمیر گاوصندوق با جدیدترین تجهیزات بدون کوچکترین آسیب به گاوصندوق میباشد. کافیست با ما تماس بگیرید تا از تخفیف 24 درصدی تعمیر گاوصندوق خرم بهره مند شوید.

گاوصندوق خرم مدل 120

گاوصندوق خرم مدل 120 در حدود ۵۲۰ کیلوگرم وزن دارد و جز گاوصندوق های سنگین و بزرگ به شمار می رود. در قسمت داخلی گاوصندوق خرم مدل 120 قفسه هایی ساخته شده که میتوانید از آن برای طبقه بندی اشیای ارزشمند خود استفاده کنید.

در ساخت گاوصندوق خرم مدل 120 در قسمت‌های دیواره بطن به کار رفته و به همین دلیل مقاومت آن در برابر حرارت و آتش سوزی بسیار بالا رفته است و از آن به عنوان یک صندوق نسوز استفاده می شود.

این گاوصندوق در دمای ۱۰۰۰ درجه سانتیگراد می تواند مقاومت کند و از مدلهای معمولی کاوه صندوق کاوه استقامت بیشتری در برابر آتش سوزی دارد. از ویژگی‌های دیگر گاوصندوق خرم مدل 120 این است که به صورت ضد سرقت ساخته شده و در قفل آن سیستم خودکار قفل به کار رفته است. از این گاوصندوق می توان به عنوان گاوصندوق اداری و شرکتی استفاده کرد.

منبع : معرفی گاوصندوق خرم