گاوصندوق بامیل یکی از معروف ترین گاو صندوق ها در کشور کره جنوبی می باشد.این گاو صندوق به عنوان یک گاو صندوق نسوز شناخته شده که می‌تواند در برابر آتش سوزی و حرارت مقاومت بالایی داشته باشد. معمولاً از گاو صندوق بامیل به عنوان گاوصندوق طلا و جواهرات استفاده می‌شود. در این مقاله قصد داریم به معرفی کامل گاوصندوق بامیل را برای شما توضیح دهیم تا بتوانید برای خرید گاوصندوق تصمیم‌گیری بهتری در بین انواع گاوصندوق داشته باشید و امن ترین گاوصندوق را خریداری کنید.

معرفی کامل گاوصندوق بامیل

گاوصندوق بامیل

گاوصندوق بامیل در دو نوع گاوصندوق خانگی و گاوصندوق اداری و شرکتی تولید می شود و دارای سیستم رمز دیجیتال می باشد.مهمترین نکته ای که در ساخت این گاوصندوق رعایت شده استفاده از قفل دیجیتال در آن می‌باشد و باعث شده که به یک گاوصندوق دیجیتال امن تبدیل شود.برای آنکه بتوانید بهترین گاوصندوق را خریداری کنید باید با سیستم انواع قفل گاوصندوق آشنا باشید و بتوانید ایمن ترین گاو صندوق را با توجه به کاربردی که در نظر دارید خریداری نمایید.

گاوصندوق بامیل

یکی ازمزیت های گاوصندوق بامیل همانطور که اشاره شد وجود قفل دیجیتال می باشد و شما می توانید در صورت فراموشی رمز گاوصندوق و یا برایتغییر رمز گاوصندوق بدون هیچ مانعی آن را باز کنید.گاوصندوق بامیل قابلیت نصب به زمین دارد و شما می توانید از آن به عنوان یک گاوصندوق زمینی استفاده کنید.با نصب گاوصندوق زمینی امنیت گاوصندوق بسیار بالاتر می رود زیرا به زمین فیکس شده و هر کسی نمی تواند آن را به راحتی جابجا کند.

گاوصندوق بامیل ارزان

در صورتیکه گاوصندوق شما توسط پیچ به زمین فیکس شده باشد و قصد حمل گاوصندوق را داشته باشید می توانید برای این منظور با همکاران ما در گنج بان تماس بگیرید.همکاران ما با جدیدترین تجهیزات برای کار جابجایی گاوصندوق به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان در سراسر تهران هستند و شما می توانید با ارزانترین قیمت کار حمل گاوصندوق خود را به ما بسپارید.

ویژگی های گاوصندوق بامیل

در این قسمت قصد داریم تعدادی از ویژگی‌های گاوصندوق بامیل را برای شما توضیح دهیم تا بتوانید با دید بهتری نسبت به خرید گاوصندوق اقدام کنید. همچنین در صورتیکه برای انتخاب گاوصندوق مناسب کاربرد خود دچار شک و تردید شده اید میتوانید با همکاران ما در گنج بان تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما برای خرید گاوصندوق بهره مند شوید.همچنین ما در گنج بان تلاش می‌کنیم تا  قیمت گاوصندوق خود را به صورت ثابت نگه داشته و چندان افزایش قیمت نداشته باشیم.

ویژگی های گاوصندوق بامیل

یکی از ویژگی های گاوصندوق با میل این است که دارای استاندارد حریق می باشد و می تواند به مدت یک ساعت در آتش سوزی مقاومت بالایی داشته باشد.به همین دلیل گاوصندوق با میل به عنوان یک صندوق نسوز شناخته شده و توانسته طرفداران زیادی را به خود جلب کند. این گاوصندوق دارای استاندارد UL آمریکا می باشد و دارای استقامت بالایی در برابر آتش سوزی است.

انواع گاوصندوق بامیل

همه انواع گاوصندوق بامیل از قفل کیبردی پشتیبانی می کند و دارای مدلهای متفاوتی می باشد.گاوصندوق بامیل به دو دسته گاوصندوق کوچک و گاوصندوق بزرگ طبقه‌بندی می‌شود. امروزه ۷ مدل از گاوصندوق بامیل در بازار ایران موجود می باشد که هرکدام قیمت های متفاوت و ویژگی های متنوعی دارند. تعداد تنوع گاوصندوق بامیل چند از گاوصندوق گنج بان است به همین دلیل ما در شرکت قند بان تلاش می‌کنیم تا هر روزه بوده های جدیدتری از گاوصندوق گنج بان را برای مشتریان خود عرضه کنیم تا شما بتوانید انتخاب های بیشتری برای خرید گاوصندوق داشته باشید.

انواع گاوصندوق بامیل

خرید و فروش گاوصندوق بامیل

این روز خرید و فروش گاوصندوق بامیل در بازار ایران بسیار رونق گرفته و شما می توانید هم به صورت حضوری و هم آنلاین خرید گاوصندوق بامیل را انجام دهید. با معرفی کامل گاوصندوق بامیل قصد اریم شما را برای خرید مناسب ترین گاوصندوق کمک کنیم.

بعضی از شرکت ها برای فروش گاوصندوق بامیل سایتی ندارند و شما نمی توانید به صورت آنلاین خرید گاوصندوق بامیل را انجام دهید اما ما در شرکت گنج بان با فروش آنلاین تمامی مدل های گاوصندوق خودسعی در جلب رضایت مشتریان داریم و شما می توانید انواع مدل های گاوصندوق گنج بان را در سایت ما مشاهده کنید و برای خرید آنها اقدام نمایید.

قیمت گاوصندوق بامیل

با توجه به افزایش نرخ ارز محدودیت‌های موجود قیمت گاوصندوق بامیل نیز مانند سایر گاوصندوق با افزایش قیمت داشته است. گاوصندوق در مدل های متفاوتی تولید شده و هر مدل قیمت متفاوتی دارد.یکی از معایب گاوصندوق بامیل این است که قیمت بالاتری نسبت به گاوصندوقهای تولید داخل دارد به همین دلیل شرکت گنج بان اقدام به فروش گاوصندوق های قیمت ارزانتر و کیفیت بالا تر کرده است.

قیمت گاوصندوق بامیل

ارزان قیمت ترین گاو صندوق با میل بیشتر از ۴ میلیون تومان قیمت دارد. شما میتوانید با توجه به بودجه ای که برای خرید گاوصندوق در نظر دارید و کاربردی مورد نظر خود بهترین گاوصندوق را خریداری نمایید.همکاران مادر گنج بان برای فروش انواع گاوصندوق در خدمت شما عزیزان می باشند و می توانید از مشاوره رایگان ما به صورت شبانه‌روزی برای خرید گاوصندوق بهره مند شوید.

گاوصندوق بامیل ESD104

در این قسمت از مقاله قصد داریم مشخصات گاوصندوق بامیل ESD104 برای شما توضیح دهیم. در قسمت زیر می توانید این مشخصات را در قالب یک جدول مشاهده کنید.

ابعاد داخلی H424*w345*D341 میلیمتر
ابعاد خارجی H628*w494*D513 میلیمتر
وزن 100کیلوگرم
ویژگی ها
قابلیت رمز دادن از ۴ رقم تا ۱۶ رقم
دارای دو رنگ کرم و مشکی
مقاومت یک ساعته در برابر گرمای ۱۰۰۰ درجه سانتیگراد دما
استاندارد CE اروپا
در صورت دادن ۳ بار رمز اشتباه تا ۱۰ دقیقه از کار می افتد. (برای رفع این مشکل میتوانید مقاله فراموشی رمز گاوصندوق را مطالعه کنید)
دارای شاه کلید درصورت مفقودی کلید گاوصندوق و یا فراموش کردن رمز

قیمت گاوصندوق بامیل ESD104

قیمت گاوصندوق بامیل ESD104به دلیل شرایط ارزی موجود می‌تواند بسیار متغیر باشد اما معمولاً این گاوصندوق در حدود پنج میلیون تومان می باشد. اگر قصد دارید گاوصندوق ای با قیمت قسمت انگرا خریداری کنید این برند می تواند کیفیت بالایی نیز داشته باشد اما پیشنهاد ما به شما این است که برای خرید گاو صندوق با همکاران ما در گنجان تماس بگیرید تا انواع مدلهای گاوصندوق با قیمت های متفاوت و ارزان تر را به شما معرفی کند.

قیمت گاوصندوق بامیل ESD104

همکاران ما به شما کمک می کند تا متناسب با کاربرد خود و با مناسب ترین قیمت با کیفیت ترین گاو صندوق را خریداری کنید. ما در گنج بان بهترین گاوصندوقهای گنج بان را با مناسب ترین قیمت برای مشتریان خود عرضه کرده ایم.

برای مطالعه » انواع گاوصندوق دیجیتال خانگی و اداری

گاوصندوق بامیل خانگی مدل KNOB101

گاوصندوق بامیل خانگی مدل KNOB101دارای ویژگی هایی می باشد که در این قسمت از مقاله قصد داریم به معرفی این ویژگی‌ها بپردازیم.‌ گاوصندوق بامیل خانگی مدل KNOB101 دارای قفل الکترونیکی و رمز کیبوردی میباشد و توانست استاندارد ضد سرقت آمریکا را کسب کند و به عنوان یک گاوصندوق ضدسرقت شناخته شود.

گاوصندوق بامیل خانگی مدل KNOB101 یک برند کره ای می باشد که دارای کیفیت بسیار بالایی است. وزن این گاوصندوق ۳۰ کیلوگرم است و جابجایی آن کار افراد عادی و معمولی نیست. شما می‌توانید برای جابجایی گاوصندوق از افراد حرفه‌ای در این زمینه مانند کارشناسان گنج بان کمک بگیرید.

اینا فندق به وسیله رول بولت به زمین متصل شده به همین دلیل امنیت آن بسیار بالاتر رفته زیرا و وزن آن در حدود ۴۰۰ تا ۶۰۰ کیلوگرم شده است.

این مدل از گاوصندوق بامیل دارای یک شاه کلید می باشد که منحصر به گاوصندوق شماست و در صورتیکه رمز گاوصندوق خود را فراموش کرده باشید می‌توانید از این شاه کلید استفاده کنید.لازم به ذکر است که این کلید ها قابل کپی شدن نیست به همین دلیل امنیت گاوصندوق بسیار بالاتر می رود. به دلیل امنیت بالا می توان از این گاو صندوق به عنوان گاوصندوق هتلی و گاوصندوق بانکی استفاده کرد.

گاوصندوق بامیل مدل KNOB101 دارای استاندارد آمریکا می باشد در الگوریتم قفل این گاوصندوق از روش‌های جدید و نوین دنیا استفاده شده به همین دلیل بسیار در برابر سرقت ایمن می باشد. به دلیل امنیت بالای این گاوصندوق می‌توان از آن به عنوان گاوصندوق اسلحه نیز استفاده کرد.

قیمت گاوصندوق بامیل KNOB101

قیمت گاوصندوق با میل KNOB101 نسبت به گاو صندوق های تولید داخل کشور بیشتر می‌باشد و علت آن این است که این گاوصندوق تولید شده در کشور کره و ژاپن می باشد.در صورتی که قصد خرید ارزان ترین گاوصندوق را دارید می توانید با همکاران ما در گنج با من تماس بگیرید تا به شما انواع مدلهای گاوصندوق ارزان و با کیفیت را معرفی کنند.

قیمت گاوصندوق بامیل KNOB101 در حدود ۶/۵۰۰/۰۰۰ تومان می باشد و علت آن خارجی بودن این برند است.

منبع : گاوصندوق بامیل