شما نیاز دارید که از اشیا و اموال ارزشمند خود را در یک محفظه نگهداری کنید و یا پول خود را در یک گاوصندوق نگهداری کنیم و آن را از دید هرگونه سارق و دزد در امان نگه دارید. برای نگهداری ایمن اشیا و اسناد و مدارک گاوصندوق ها جایگاه محبوبیت را در میان مردم به خود اختصاص دادند. یکی از انواع گاوصندوق های امروزه بسیار محبوب شده اند گاوصندوق الکترونیکی روستیک میباشد که در مدل‌های مختلفی مانند مدل RST-25FA تولید می شود.در این مقاله قصد داریم درباره انواع گاوصندوق الکترونیکی روستیک و ویژگی های آن به همراه قیمت گاوصندوق برای شما توضیحات مفیدی را ارائه دهیم. در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

گاوصندوق الکترونیکی روستیک

گاوصندوق الکترونیکی روستیک

گاو صندوق الکترونیکی روستیک در انواع رومیزی و دیواری طراحی می شود و در ساخت گاوصندوق از فلز های محکمی استفاده شده است.

از این گاوصندوق می توان به عنوان گاوصندوق دیواری و گاوصندوق کشویی استفاده کرد. ضخامت گاوصندوق الکترونیکی الکترواستیل در حدود ۰.۲ سانتی متر می باشد ضخامت ورق های فلزی مورد استفاده در قسمت درب گاوصندوق می تواند به مقدار ۰.۳ برسد.

گاوصندوق الکترونیکی روستیک

وزن گاو صندوق الکترونیکی روستیک در حدود ۱۰ کیلوگرم می باشد و به همین دلیل این گاوصندوق در صورتی که مانند گاوصندوق زمینی به زمین فیکس شود می تواند یک گاوصندوق ضدسرقت به شمار رود.

ویژگی مهمی که در این گاوصندوق وجود دارد این است که به دلیل فیکس شدن به زمین امکان جابجایی گاوصندوق  و حمل گاوصندوق وجود ندارد به همین دلیل دوست ها به راحتی نمی توانند آن را حمل کنند دلیل ضد سرقت شدن این گاوصندوق نیز به دلیل فیکس شدن به زمین می باشد.

شما میتوانید برای خرید گاوصندوق اثرانگشتی با کمترین قیمت از مشاوره رایگان همکاران ما در گنج بان بهره ببرید.

گاوصندوق الکترونیکی روستیک مدل RST-25FA

یکی از مدل های پر فروش گاوصندوق الکترونیکی روستیک مدل RST-25FA می باشد که دارای ابعاد 25*35*25 می باشد. در قسمت داخلی گاوصندوق RST-25FAاز دو طبقه استفاده شده و شما می توانید وسایل و اسناد و مدارک خود را در طبقه های جداگانه نگهداری کنید.

یکی از مزایای صندوق الکترونیکی روستیک مدل RST-25FAض جادار بودنو دو طبقه بودن آن می باشد و شما می توانید به خوبی طبقه‌های آن را سازماندهی کرده و اشیا و لوازم خود را در طبقه های جداگانه قرار دهید.

گاوصندوق الکترونیکی روستیک مدل RST-25FA

رنگ این گاوصندوق کوره ای می باشد و به همین دلیل دارای مقاومت زیادی در برابر حرارت و زنگ زدگی است.

اگر قصد دارید گفت صندوق الکترونیکی روستیک مدل RST-25FA خود را به دیوار نصب کنید و از آن به عنوان یک گاوصندوق دیواری استفاده کنید حتماً به وزن گاو صندوق داشته باشید.

با نصب قفل دیجیتال شما میتوانید یک گاوصندوق دیجیتال و در عین حال ایمن داشته باشید. برای نصب گاوصندوق به دیوار حتماً باید از پیچ و اتصالات محکم و مقاوم استفاده کنید تا بتواند تحمل وزن سنگین گاوصندوق را داشته باشد و از آن به عنوان امن ترین گاوصندوق خانگی استفاده کنید.

گاوصندوق الکترونیکی روستیک مدل RST-25FA دارای یک صفحه نمایشگر ال سی دی می باشد و همچنین دارای یک کلید اضطراری میباشد که برای مواقع ضروری و فراموشی رمز گاوصندوق و تغییر رمز گاوصندوق استفاده میشود.

مشخصات گاوصندوق الکترونیکی روستیک

ما در یک جدول به صورت مختصر تمام مشخصات گاوصندوق الکترونیکی روسیه را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید به راحتی این ویژگی‌ها را با ویژگی گاوصندوق مورد نظر خود مقایسه کرده و بهترین گاوصندوق را خریداری کنید.

گاوصندوق روستیک ویژگی

 

مدل گاوصندوق RST – 20 PA
برند گاوصندوق روستیک
نوع قفل گاوصندوق رمزی ، کلیدی
وزن گاوصندوق ۷ کیلو گرم
طول ۲۰ سانتی متر
عرض ۳۰ سانتی متر
ارتفاع ۲۰ سانتی متر
تعداد طبقه یک
رنگ کوره ای

مشخصات گاوصندوق الکترونیکی روستیک

نمایندگی گاوصندوق روستیک در تهران

همانطور که میدانید برای خرید گاوصندوق مناسب نیاز خود باید فاکتورهای مختلفی را در نظر داشته باشید که یکی از مهم‌ترین آنها برای گاوصندوق امنیت بالا و ظاهر زیبا می باشد.

بهترین پیشنهاد برای خرید گاوصندوق این است که از نمایندگی آن خرید خود را انجام دهید زیرا هم مطمئن تر است و هم می توانید با قیمت مناسب گاوصندوق خود را تهیه کنید.

گنج بان به عنوان نمایندگی گاوصندوق روستیک در تهران آماده خدمت‌رسانی و فروش انواع گاوصندوق روستیک در مدل های مختلف می باشد و شما می توانید مدلهای مختلف گاو صندوق را در سایت ما مشاهده کرده و برای خرید گاوصندوق از مشاوره رایگان همکاران ما بهره مند شوید.

نمایندگی گاوصندوق روستیک در تهران

شاید از نظر شما ظاهر و رنگ گاوصندوق چندان مهم نباشد اما تجربه ثابت کرده که به مرور زمان رنگ و ظاهر وسایلی که مشتری خریداری می کنند برایa اهمیت پیدا می کند.

به همین دلیل بهتر است برای خرید گاوصندوق حتما طرح و رنگ مورد نظر خود را به کارشناسان گاوصندوق در شرکت گنج بان منتقل کنید تا بتوانید بهترین گاوصندوق را از نمایندگی گاوصندوق روستیک در تهران خریداری کنید.

خرید گاوصندوق الکترونیکی روستیک

مهمترین نکته ای که باید برای خرید گاوصندوق روستیک در نظر داشته باشید ابعاد و سایز گاوصندوق است.

شما نمی توانید گاوصندوق را خریداری کنید که سایز آن بزرگتر از منزل شما باشد و یا جلوی بدی به ساختمان شما بدهد. برای مثال خرید گاوصندوق بانکی و گاوصندوق اداری و شرکتی جات کاملا متفاوت از خرید گاوصندوق خانگی و گاوصندوق هتلی است.

در نظر داشته باشید که در خرید گاوصندوق روستیک حتماً متریال مورد استفاده در ساخت آن از جنس مواد باکیفیت باشد و حتماً دارای قابلیت نسوز باشد تا بتوانید از آن به عنوان یک صندوق نسوز در محل کار و یا منزل خود استفاده کنید.

خرید گاوصندوق الکترونیکی روستیک

نکته دیگری که باید در خرید گاوصندوق روستیک در نظر داشته باشید امنیت آن است تا بتوانید امن ترین گاوصندوق را خریداری کنید.

حتماً به الگوریتم استفاده شده در قفل گاوصندوق دقت داشته باشید.برای آنکه بتوانید انواع قفل گاوصندوق را تشخیص دهید می توانید مقاله ما را در این راستا مطالعه کنید تا اطلاعات خود را بالاتر برده و بتوانید بهترین خرید گاوصندوق را داشته باشید.

اگر شما با مدل های مختلف قفل گاوصندوق آشنا باشید می توانید در صورت فراموشی رمز گاوصندوق و یا تغییر رمز گاوصندوق اقدام لازم را متناسب با نوع قفل گاوصندوق انجام دهید.

همچنین در صورتی که نتوانستید قفل گاوصندوق خود را باز کنید می توانید از همکاران ما برای تعمیر گاوصندوق و بازگشایی گاوصندوق کمک بگیرید تا در سریع ترین زمان به محل شما اعزام شده و با ارزان ترین قیمت مشکل گاوصندوق شما را برطرف کنند.

قیمت گاوصندوق الکترونیکی روستیک مدل RST-30TO

آدرس شرکت گنج بان اماده ارائه فروش گاوصندوق الکترونیکی دوستی با ارزانترین‌قیمت هستیم. محدوده قیمت گاوصندوق الکترونیکی روستیک مدل  RST-30TO در حدود 2/400/000 می‌باشد.

اما با توجه به شرایط موجود و نوسانات قیمتی این مدت می تواند متفاوت باشد.شما می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت انواع گاوصندوق با همکاران ما در شرکت گنج بان تماس گرفته و بهترین و ارزانترین گاوصندوق را خریداری کنید.

قیمت گاوصندوق الکترونیکی روستیک مدل RST-30TO

قیمت گاوصندوق روستیک مدل RST-25FA

با توجه به شرایط ارزی موجود و نوسانات قیمت، قیمت گاوصندوق روستیک مدل RST-25FA روز به روز در حال تغییر میباشد اما خوشبختانه شرکت گنج بان اقدام به فروش گاوصندوق روستیک مدل RST-25FA با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت کرده است.

محدوده قیمت گاوصندوق روستیک در حدود 1/500/000 می باشد و تا قیمت های بالاتر در حدود 3/000/000 تومان می باشد.

شما می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت گاوصندوق روستیک با همکاران ما در گنج بان تماس بگیرید تا مدل‌های مختلف و قیمتهای مناسب را به شما ارائه دهند.همکاران ما به صورت شبانه روزی آماده ارائه مشاوره برای خرید انواع گاو صندوق متناسب با کاربرد شما هستند.

منبع : گاوصندوق الکترونیکی روستیک