اما اگر دنبال فاکتورهایی هستید که با پیدا کردن آن ها در یک گاوصندوق بتوانید با حداقل قیمت یک گاوصندوق با کیفیت پیدا کنید در ادامه مقاله با ما همراه باشید. گنجبان بزرگترین نمایندگی خرید گاوصندوق در ایران است که تمامی محصولات خود را با نخفیف استثنایی و گارانتی عرضه میکند.

چرا گاوصندوق کوچک تهیه کنیم؟

اگر شما هم جزو افرادی هستید که فضای زیادی برای نگهداری اسناد و مدارک ارزشمند خود ندارید و با کمبود جا مواجه هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از گاوصندوق کوچک می‌باشد.

شما با خرید گاوصندوق کوچک ارزان می توانید همه اشیای با ارزش خود را با حفظ امنیت بالا در گاوصندوق کوچک نگهداری کنید.

گاوصندوق کوچک ارزان در انواع خانگی و هتلی ساخته می شود و تنوع طرح و رنگ زیادی دارند. شما میتوانید برای خرید گاوصندوق هتلی و گاوصندوق خانگی با بهترین کیفیت با کارشناسان ما در گنج بان تماس بگیرید تا شما را برای خرید مناسب ترین گاوصندوق راهنمایی کنند.

ممکن است شما علاوه بر پول و جواهرات اشیای داشته باشید که از نظر معنوی برای شما ارزش زیادی داشته باشد و بخواهید از آن در برابر تمام عوامل بیرونی محافظت کنید.

خرید گاوصندوق کوچک ارزان در این مواقع بسیار گزینه مناسبی است و شما میتوانید با با هزینه کم و اشغال فضای کمی نسبت به سایر گاوصندوق ها اشیای ارزشمند خود را محافظت کنید و یک گاوصندوق طلا و جواهرات با بهترین کیفیت را برای خود خریداری کنید.

خرید اینترنتی گاوصندوق کوچک

خرید اینترنتی گاوصندوق کوچک

اگر قصد سفر داشته باشید و بخواهید که لوازم و مدارک مهم خود را در جایی امن نگه دارید که در صورت نبودن شما مشکلی برای اموال و اشیای گران‌بهای تان به وجود نیاید خریدن گاوصندوق پیشنهاد بسیار خوبی خواهد بود.

قطعا برای خرید گاوصندوق کوچک ارزان مغازه های زیادی را باید رصد کنید و همچنین به برند های متفاوتی فکر کرده اید، اینگونه بررسی برای خریدن گاو صندوق زمانبر خواهد بود، زیرا ساعت ها باید وقت خود را برای پیدا کردن یک گاوصندوق ارزان و مناسب صرف کنید.

خرید گاوصندوق کوچک ارزان به صورت اینترنتی بسیار راحت تر خواهد بود زیرا تنها با یک جستجوی کوچک در اینترنت می توانید محصولات زیادی از فروشندگان و متفاوت با قیمت های متفاوت را پیدا کنید و به اصطلاح معروف قیمت بازار به دست شما خواهد آمد.

گاوصندوق خانگی ارزان

به طور کلی قیمت گاوصندوق خانگی نسبت به گاوصندوق های هتلی یا اداری پایین تر است. اسناد و مدارکی که در بانک ها، فروشگاه ها وهتل ها نگهداری می‌شوند اکثرا اهمیتی بسیار بیشتر از اموالی دارند که در یک گاوصندوق کوچک خانگی هستند و بنابراین معمولا قیمت بسیار بالاتری نیز دارند.

همچنین وزن گاوصندوق خانگی کمتر است که خود باعث کاهش قیمت گاوصندوق می‌شود. شما می‌توانید به سادگی یک گاوصندوق خانگی مناسب با قیمت ارزان را در فروشگاه اینترنتی ایران کاوه پیدا کرده و پس از مشورت با متخصصین آن را خریداری و استفاده نمایید.

دلیل تفاوت قیمت در خرید گاوصندوق

به طور کلی در گاوصندوق های با برندها و مدل های مختلف ایمنی، ابعاد، جنس و متریال، خود اسم برند و استانداردهای گاوصندوق علت تنوع در قیمت گاوصندوق ها می‌باشد. اما وقتی درباره تفاوت قیمت در یک مدل و برند ثابت از گاوصندوق صحبت می‌کنیم دلیل تفاوت قیمت در خرید گاوصندوق می‌تواند موارد زیر باشد:

  • دست دوم بودن گاوصندوق

این مورد به معنی کم بودن کیفیت گاوصندوق نیست. اگر گاوصندوق اسیب خاصی ندیده باشد و یا مورد سرقت قرار نگرفته باشد ممکن است یک انتخاب بسیار مناسب و به صرفه برای شما باشد.

  • خریداری مستقیم از تولید کننده

همان طور که پیش تر ذکر شد حذف شدن واسطه ها و تبلیغات یک عامل بسیار موثر در کم شدن قیمت گاوصندوق است.

  • اسیب دیدن گاوصندوق

اگر گاوصندوق تحت فشار یا ضربه بوده باشد، سرقت شده باشد، در دمای بسیار زیاد حریق قرار گرفته باشد و یا زیر آوار مانده باشد اسیب هایی می‌بیند که ایمنی آن را تحت تاثیر قرار خواهد داد و بهتر است از خرید آن خودداری کنید.

گاوصندوق آسانسوری ارزان

گاو صندوق آسانسوری از جمله تجهیزات فوق امنیتی در طلافروشی هاست که به خاطر مکانیزمی که در ساخت آن استفاده شده در زمان های بحرانی به سرعت قفل میشود و امکان باز شدن آن وجود ندارد.

در ساخت این گاوصندوق از بتن استفاده شده و مقاومت بالای آن باعث امنیت بالاتر آن میشود.

مواد مورد استفاده در ساخت این گاوصندوق سبب شده که به عنوان یک صندوق نسوز در برابر حرارت و آتش سوزی بسیار مقاوم باشد.

اگر برق قطع شود در این گاوصندوق سیستمی به کار رفته که میتوانید به صورت دستی آن را باز و بسته کنید.

در بدنه این گاوصندوق از ورقه های فولاد 6میلیمتری استفاده شده است.

درب گاوصندوق آسانسوری از ورقه های فولادی 8 میلیمتری ساخته شده است.

از مهمترین ویژگی های این گاوصندوق این است که در آن حسگر های اثرانگشتی به کار رفته و شما میتوانید آن را حساس به ویژگی های بیومتریک خود نمایید. همچین اگر قصد خرید گاوصندوق اثر انگشتی دارید میتوانید صفحه مربوطه را مشاهده کرده و بهترین مدل های این گاوصندوق را با نازل ترین قیمت خریداری کنید.

در صورت باز و بسته شدن درب صندوق آسانسوری به صورت خودکار پیامی به گوشی شما ارسال میشود.

در این گاوصندوق از رمز الکترونیکی استفاده شده و این امر امنیت آن را بسیار بالا برده است.

برای اطلاع از قیمت گاوصندوق آسانسوری با ا تماس بگیرید تا باکیفیت ترین و مرغوب ترین گاوصندوق ها را به شما معرفی کنیم.