داشتن گاوصندوق دیگر یکی از واجبات هر خانه ای شده است، به دلیل افزایش روز افزون قیمت ها و عدم ثبات نرخ و ارز، نگهداری از اشیا و مدارک ارزشمندی که داریم از اهمیت بسیاری برخوردار است.

اما اینکه چه مدل گاوصندوق برای چه مصرفی مهم است، کمی ماجرا را برای متقاضیان سخت می کند، در نظر داشته باشید که شرکت های مختلفی برای تولید انواع گاوصندوق ها اقدام می کند و این بستگی به انتخاب ما دارد که کدام شرکت را حافظ اشیا ارزشمند خانه خود کنیم.

فروشگاه گاوصندوق سیف باکس شاپ در این مقاله قصد دارد شرکت و محصولات آرکا را به شما معرفی کند.

معرفی شرکت تولید کننده گاوصندوق آرکا

شرکت تولیدکننده گاوصندوق آرکا با سال ها تجربه در زمینه تولید و پخش گاوصندوق های متنوع، یکی از ده شرکت برتر در زمینه فروش گاوصندوق می باشد.

این شرکت که حدودا ۱۲ سال است که کار خود را شروع کرده است از همان ابتدا به رضایت مشتریان خود توجه داشته است و سال هاست که توانسته اطمینان مشتریان خود را جلب کند.

در سال های ابتدایی کار شرکت آرکا، تنها گاوصندوق های مکانیکی تولید می شد اما از همان ابتدا هم تصور می شد که روزی برسد که این شرکت بتواند انواع گاوصندوق های موجود در بازار را تولید کند، از گاوصندوق هایی با قفل مکانیکی یک طبقه گرفته تا گاوصندوق های چند طبقه با قفل دیجیتالی.

اگر هنوز در انتخاب برند شرکت تولید کننده گاوصندوق خود مشکل دارید، پیشنهاد ما به شما مشاهده ویدیو راهنمای خرید گاوصندوق خانگی است.

کاربرد های گاوصندوق آرکا

گاوصندوق های آریا امروزه به یک یا چند مدل محدودیت ندارند و تعداد محصولات این شرکت به بیش از ۳۰ نوع می رسد، این به این معنی است که این شرکت برای هر نوع خدمت و کارکردی یک گاوصندوق تولید کرده است.

شرکت آرکا برای هر کاربردی که در بازار وجود دارد، محصولی تولید کرده است تا بتواند مشتریان خود را به بهترین نحو ممکن راضی نگه دارد.

شرکت گاوصندوق آرکا به تولید انواع گاوصندوق های مکانیکی، دیجیتالی، یک طبقه، دو طبقه، سه طبقه، هتلی و… پرداخته است.

برای خرید هر یک از گاوصندوق های آریا کافیست تا با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید و از قیمت روز محصولات باخبر شوید.

گاو صندوق ضد سرقت آرکا مدل MZ ۷۵۰ با وزنی ۶۵۰ کیلوگرمی، از دسته گاو صندوق های بزرگ به حساب می آید. این گاو صندوق فولادی سه طبقه و دو قفسه دارد. قفسه ها به دلخواه قابل تنظیم هستند. فولاد، آلیاژی است که در ساخت بدنه گاو صندوق MZ ۷۵۰ از آن استفاده شده است. فولاد علاوه بر بالا بردن استقامت وسیله، با ااضافه کردن مواد دیگر همچون بتن به درون دیواره های داخلی اش، میزان مقاومت آن را در برابر حرارت و اتش افزایش می دهند. گاو صندوق ضد سرقت آرکا مدل MZ ۷۵۰ در برابر حرارت ۱۰۰۰ درجه سانتیگراد استقامت دارد و از مدل های معمولی شرکت آرکا توان بیشتری در برابر آتش دارد. تجهیز بودن به سیستم ضد سرقت بر امتیازهای این گاو صندوق افزوده است و اگر در به هر نحوی با ضرب و فشار باز در حال باز شدن باشد، به صورت خودکار قفل خواهد شد. یک متر و ۳۰ سانتیمتر ارتفاع این گاو صندوق آرکا است. اداره ها و فروشگاه های بزرگ می توانند مصرف کنندگان این وسیله ساخت شرکت آرکا باشند. این شرکت ایرانی با خدماتی چون ضمانت دو ساله محصول را برای همه جنبه های رضایتی خریدار آماده و مهیا کرده است.

مزایای گاوصندوق آرکا

گاوصندوق هایی که شرکت آرکا تولید می کند از ویژگی های زیادی برخوردار است که به در زیر نام می بریم :

  • اکثر گاوصندوق های این شرکت، در دو مدل قفل دیجیتالی و مکانیکی تولید می شود.
  • اکثر گاوصندوق های آرکا با مواد اولیه مرغوب وارد شده از خارج از کشور تولید می شوند.
  • صندوق های این شرکت همگی دارای ۱ سال گارانتی و ۳ سال خدمات پس از فروش می باشد.
  • برخی از صندوق ها قابلیت وصل شدن به دیوار یا زمین دارند و برخی دیگر به دلیل وزن بالا، نیازی به این ویژگی ندارند.

قیمت گاوصندوق آرکا

متاستفانه به دلیل عدم ثبات قیمت دلار در کشور و وارد کردن مواد اولیه خارجی به کشور، قیمت گاوصندوق همواره در حال تغییر و بالا و پایین رفتن است.

در نظر داشته باشید که قیمت گاوصندوق به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این قسمت به آن می پردازیم :

  1. نوع قفل که می تواند مکانیکی باشد و یا دیجیتالی و در برخی از صندوق ها هردو
  2. جنس بدنه که معمولا فلزی و یا فولاد می باشد
  3. تعداد طبقات صندوق
  4. قابلیت متصل شدن به زمین یا دیوار
  5. ضخامت درب

گاوصندوق آرکا بهتر است یا نیکا ؟

در جواب این که گاوصندوق آریا بهتر است یا نیکا، باید عوامل مختلفی را مورد بررسی قرار دهیم.

در واقع اینکه کدام برند بهتر می باشد به این بستگی دارد که شما چه انتظاری از صندوق خود دارید؟

دو شرکت نیکا و آرکا جزو بهترین شرکت های تولید کننده گاوصندوق می باشند و برای انتخاب بین این دو تنها باید به ویژگی هایی که از گاوصندوق انتظار دارید نگاه بی اندازید.

با بررسی ویژگی هایی که از گاوصندوق خود می خواهید می توانید انتخاب کنید که کدام برند برای شما بهتر می باشد.

منبع  : گاوصندوق آرکا