شرکت گنجبان با جدیدترین تجهیزات برای جابجایی گاوصندوق در کرج و تهران با مناسب ترین قیمت اماده خدمات رسانی به شما عزیزان است. شما میتوانید از طریق تماس با ما لیست قیمت جابجایی گاوصندوق در تهران و کرج را دریافت کنید. هزینه جابجایی و حمل گاوصندوق در گنجبان بر اساس تعداد طبقات و وزن گاوصندوق تعیین میشود. برای مشاهده تجهیزات و طریقه حمل گاوصندوق در گنجبان میتوانید به صفحه حمل گاوصندوق مراجعه کنید.

حمل گاوصندوق در کرج

گاوصندوق از جمله وسایل بسیار سنگین در خانه و محل کار آن به شمار می رود و حمل گاوصندوق کار بسیار سختی است.

این کار نیز مانند بسیاری از کارهای تخصصی نیاز به مهارت و تجربه خاصی دارد. همه گاوصندوق باید توسط افراد خبره و آموزش دیده در این زمینه انجام شود.

در غیر اینصورت اشخاص عادی نمی توانند به راحتی گاوصندوق را جابجا کنند و یا در صورتی که قادر به انجام این کار باشند چون مهارت خاصی ندارند و این کار می‌تواند برایشان بسیار خطرناک باشد و آسیب زیادی به بدن  اشخاص وارد کند.

علاوه بر آنکه گاوصندوق وزن زیادی دارد و جابجایی گاوصندوق نیازمند مهارت خاصی است، در گاوصندوق معمولاً افراد اشیا و اسناد و مدارک ارزشمند خود را قرار می دهند و باید کار حمله گاو صندوق را به افراد مطمئن بسپارند.

کارشناسان ما در گنج بان علاوه بر آن که دارای مهارت فنی در زمینه حمل و نقل گاوصندوق هستند، از چندین فیلتر عبور کرده‌اند و ما کارشناسان مطمئن خود را از نظر فنی و اخلاقی برای انجام امور به محل شما اعزام خواهیم کرد.

وزن سنگین گاوصندوق ها امنیت آن ها را بالا میبرد اما همین موضوع موقع اسباب کشی به یک معضل تبدیل میشود.

بهتر است موقع خرید گاوصندوق ، گاوصندق ی را انتخاب کنید که وزن مناسبی داشته باشد و شرکت فروشنده گاوصندوق به شما خدمات حمل و نقل گاوصندق را ارائه دهد.

حمل گاوصندوق کاوه

حمل گاوصندوق کاوه نیاز به مهارت خاصی دارد که هر فردی از پس آن برنخواهد آمد. حمل‌ونقل هر نوع گاوصندوقی، نیاز به بسته‌بندی خاصی دارد. مرحله بسته‌بندی تقریباً می‌توان گفت مرحله اصلی فرآیند حمل و نقل گاوصندوق است. اگر فرآیند بسته‌بندی به‌درستی انجام نگیرد، ممکن است حمل و نقل گاوصندوق برای فرد حمل‌کننده خطرآفرین باشد.

برای حمل گاوصندوق‌های مختلف، ممکن است مجبور باشید هزینه متفاوتی را پرداخت کنید که به برخی از شرایط آن، در بخش قبل اشاره کردیم. حمل گاوصندوق کاوه، گاوصندوق بانکی، هتلی یا … هرکدام شرایط مخصوص به خود رادارند. برای مثال برای حمل گاوصندوق هتلی، عموماً با دو کارگر کار بلد، جابجایی به‌خوبی انجام خواهد شد. برای جابجایی گاوصندوق خانگی ممکن است به دو یا سه کارگر آموزش‌دیده نیاز داشته باشید. گاوصندوق‌های بانکی عموماً جز بزرگ‌ترین گاوصندوق‌ها هستند و برای جابجایی آن‌ها ممکن است حتی به هفت یا حتی هشت کارگر آموزش‌دیده نیز، نیاز وجود داشته باشد.

گاوصندوق کاوه نیز انواع متفاوتی دارد که برای حمل آن‌ها ممکن است به تعداد متفاوتی کارگر آموزش‌دیده نیاز داشته باشید. این تعداد می‌تواند از دو کارگر تا پنج کارگر متفاوت باشد. تعداد افراد موردنیاز برای حمل گاوصندوق کاوه را وزن گاوصندوق، ابعاد گاوصندوق و ویژگی‌های خاص آن تعیین می‌کند.

مشکل در جا به جایی گاوصندوق

مطمئنا تا این جا از خطرات جانی و صدمه دیدن در هنگام جابجا کردن گاو صندوق با خبر شده اید و متوجه لزوم جابجا کردن آن ها توسط متخصصان شده اید. اما در برخی موارد ممکن است نیازی به خدمات شرکت حمل باز نباشد، این موارد بیشتر در مورد گاوصندوق های کوچک صدق می کند:

·         جا به جا کردن گاو صندوق در یک اتاق به نقطه ای دیگر از همان اتاق

·         تغییر مکان گاو صندوق از محل کار یا منزل از اتاقی به اتاق دیگر

·         در صورتی در گذشته این کار را انجام داده اید و اطمینان کامل از این که بدون هیچ خطری می توانید آن را جابجا کنید.

·         امکان دارد بتوانید با کمک دوستان قابل اعتمادتان از پس جا به جایی گاو صندوق برآیید.

بهرحال مسئله جابجایی گاوصندوق در کرج در هنگام باربری آنقدر پیچیده است که تقریبا باید گفت راه حل خانگی برای حمل آن وجود ندارد و حتما لازم است از افراد آموزش دیده و ابزار مخصوص استفاده گردد.

حمل گاوصندوق در تمامی نقاط تهران

فرمانیه – کامرانیه – پاسداران – قیطریه – تجریش – الهیه – فرشته – ظفر – زعفرانیه – شهرک غرب – ولنجک – ونک – یوسف آباد – سعادت آباد – پونک – جنت آباد – شهران – آفریقا – درکه – میرداماد – ازگل – اقدسیه – جردن – خیابان علامه – میدان کاج – بلوار پاکنژاد – امیرآباد – آریا شهر – اکباتان – باقرخان – ستارخان – سازمان آب – گیشا – تهران ویلا – شهرزیبا – انقلاب – شریعتی – دهکده – پیکان شهر – فاطمی – بلوار فردوس – جمالزاده – آزادی – شهران – نواب و …

هزینه حمل گاوصندوق به موارد زیر بستگی دارد
  • تعداد طبقاتی که می خواهید جابجا کنید. (برای مثال طبقه سوم به طبقه دوم بدون استفاده از آسانسور)
  • وزن و ابعاد گاوصندوق دو طبقه . (در اکثر گاوصندوق ها، مشخصات گاوصندوق در قسمتی از گاوصندوق نوشته شده است، در صورت نبودن مشخصات می توانید ابعاد گاوصندوق را اندازه گرفته و به ما اطلاع دهید)

آموزش حمل گاوصندوق

گاوصندوق بسیار سنگین است اما می توانید در محل اتصال یک گاوصندوق به زمین یک جک قرار قرار دهید و سپس با بالا آوردن جک فاصله گاوصندوق را از زمین بیشتر کنید.

در این زمان است که می توانید ریل را زیر گاوصندوق قرار دهید، اما باز هم مشکل کامل برطرف نخواهد شد زیرا نصفه دیگر گاوصندوق هنوز روی زمین قرار دارد و به راحتی نمی توان آن را بر روی چرخ دستی قرار داد

با توجه به آنچه توضیح دادیم بعد از آن که زیر گاوصندوق جک قرار دادید و آن را بالا برده و سپس ریل زیر آن قرار دهید، نصف دیگر گاوصندوق هنوز روی زمین است اما با کمک یک سیم بکسل می توانید نصفه دیگر را نیز روی چرخ دستی قرار دهید و سپس با جابجا کردن چرخ دستی گاوصندوق شما جابجا خواهد شد

مشکل اصلی که در روش جابجایی گاوصندوق با چرخ دستی و جک  این است، که این کار را برای گاوصندوق های با وزن کمتر می توان انجام داد. اما برای گاوصندوق هایی که وزن بیشتری دارند و جابجایی آنها سخت تر می باشد این روش توصیه نمی شود و به جای آن باید از جک و ریل استفاده کنید.

منبع