چگونه بفهمیم چند نفر در اکانت اینستاگرام ما هستند

از انجا که در شبکه اجتماعی اینستاگرام اطلاعات شخصی افراد و کاربران قرار می گیرد این رسانه اجتماعی نیاز به امنیت بالایی دارد. گاهی اوقات ممکن است برای شما اتفاق بی افتد که احساس کنید فرد دیگری با یک گوشی و یا دستگاه دیگر وارد اکانت شخصی و یا کاری اینستاگرام شما شده و در حال استفاده از اکانت شما می باشد. حال ممکن است این سوال پیش بی آید که چگونه بفهمیم چند نفر در اکانت اینستاگرام ما هستند ؟ چه کسانی اینستاگرام ما را چک کرده اند و همینطور چه کسانی از اکانت اینستاگرام شما درحال استفاده هستند؟

در این مقاله قابلیت login activity در اینستاگرام را به صورت کامل همراه با ویدیو آموزشی توضیح خواهیم داد، با ما همراه باشید.

دستگاه های متصل به اینستاگرام

هک شدن و یا دسترسی پیدا کردن به اکانت اینستاگرام شما کاری بسیار راحت برای هکر ها می باشد که ممکن است از این راه اطلاعات شخصی شما را برداشته و از این اطلاعات سواستفاده کنند. اینستاگرام در جواب به سوال چگونه بفهمیم چند نفر در اکانت اینستاگرام ما هستند برای جلوگیری از هک شدن در اینستاگرام گزینه و آپشنی را قرار داده که شما با استفاده از آن تمامی افرادی که با دستگاه های مختلف وارد اکانت اینستاگرام شما شده اند را مشاهده خواهید کرد. یکی از پر تکرار ترین سوالاتی که معمولا کاربران اینستاگرام درگیرآن هستند این است که از کجا باید بفهمیم که چند نفر به اینستاگرام ما وصل هستند؟

برای مشاهده دستگاه های متصل به اکانت اینستاگرام خود این مراحل را باید طی کنید :

  • ابتدا اینستاگرام خود را به روز رسانی کنید
  • به قسمت پروفایل خود بروید در قسمت home
  • در قسمت پایین صفحه منو را لمس کنید
  • به تنظیمات و یا setting اکانت اینستاگرام بروید
  • بر روی گزینه security ضربه بزنید و وارد صفحه جدید شوید

در این مرحله login activity را انتخاب کنید


پس از طی کردن مراحل بالا یک صفحه از تمامی دستگاه ها از جمله گوشی ها و تبلت هایی که وارد اکانت اینستاگرام شما شده اند را همراه با نام دستگاه و محل و لوکیشن و همینطور تاریخ ورود این دستگاه ها به اکانت اینستاگرام شما نماش داده شده است.

با تماشای ویدیو زیر به راحتی و در کمتر از چند ثانیه افرادی که وارد اکانت اینستاگرامتان شده اند را مشاهده کنید.

اگر در این لیست دستگاه های ظاهر شده اکانتی را دیدید که به صورت غیر مجاز وارد اکانت شما شده اند با ضربه زدن بر روی نام دستگاه و زدن بر روی گزینه log out می توانید به آسانی آن دستگاه را از اکانت اینستاگرام خود به طور کامل حذف کنید.

 

در این مرحله پیغامی برای شما ظاهر می شود که به شما هشدار می دهد که ایا میخواهید این دستگاه را حذف کنید یا خیر، که شما با لمس کردن گزینه ok دستگاه را برای همیشه حذف خواهید کرد.

 

اگر میخواهید از طریق اینستاگرام کسب درامد کنید و کسب و کار مختص به خود را داشته باشید دوره اموزش اینستاگرام آریا تهران رو از دست ندید!

login activity چیست؟

login activity در واقع بیانگر تهداد افراد و همینطور دستگاه هایی است که وارد اکانت اینستاگرام شما به منظور هک اکانت شما می باشد. اینستاگرام برای تشخیص تعداد دستگاه های وارد شده به اکانت شما این قابلیت را برای بالا بردن امنیت این نرم افزار قرار داده است. شما به این ترتیب می توانید بفهمید چند نفر وارد اکانت اینستاگرام شما شده اند.

ما به شما پیشنهاد می کنیم برای بالا بردن امنیت اکانت اینستاگرامتان حتما رمز دو مرحله ای را فعال نمایید و همینطور از استفاده از نرم افزار هایی که نام کاربری و پسورد اینستاگرام شما را میخواهند خودداری کنید.

شما با این قابلیت میتوانید به راحتی افراد مزاحم و هکر هایی که میخواهند وارد اکانت اینستاگرام شما بشوند را حذف کنید تا این افراد نتوانند اطلاعات شخصی شما را برداشته و یا از آن ها سو استفاده کنند.

این مقاله اطلاعات خوبی را در زمینه بالا بردن امنیت پیج اینستاگرام و همینطور اشنایی با تمامی اصطلاحات اینستاگرام در اختیار شما قرار میدهد.

مقالات مرتبط

نحوه اتصال موس وایرلس بدون دانگل

قوانین جدید اینستاگرام 2021 و محدودیت های آن

منبع