دیجیتال مارکتینگ یک حوزه تخصصی است که انتخاب روش های مناسب تبلیغ و میزان بودجه تبلیغات نیاز به تجربه و تخصص دارد.

اینجا منظور از خدمات یک شرکت دیجیتال مارکتینگ خدماتی هستند که شامل استراتژی‌های مارکتینگ، استراتژی‌های جذب مخاطب، بهینه‌سازی کانال‌های ارتباطی، بهینه‌سازی بسترهای جذب مشتری و … است.

هر چیزی در اینجا قابل اندازه‌گیری است. به راحتی می‌توانید کمپین اجرا کنید و بازده کمپین‌های‌تان را اندازه بگیرید. دقیقا مثل یک آزمایش علمی، همه‌ی شرایط و موقعیت‌ها را زیر نظر دارید و می‌دانید هر مرحله را چگونه انجام بدهید.

خدمات مبتنی بر وب سایت

خدمات مبتنی بر وب سایت

دیجیتال مارکتینگ حوزه ای است که وب سایت ها در آن نقش بسیار موثری دارند، اما داشتن یک وب سایت نمی تواند جزئی از خدمات شرکت های دیجیتال مارکتینگ باشد و به همین منظور در این بخش به معرفی خدماتی که مبتنی بر چگونگی داشتن یک وب سایت است می پردازیم.

راه اندازی طراحی سایت از صفر تا صد

وب سایت ها از مهم ترین فاکتور های پیشرفت در دور و زمونه امروزی به حساب می آیند، طراحی سایت علاوه بر بالابردن میزان اعتماد مشتریان به شرکت شما فواید مختلف دیگری دارند که جای آن ها در این بخش نیست!

بدون شک از بزرگترین خدماتی که شرکت های مارکتینگ می توانند به شما بدهند، راه اندازی و طراحی یک سایت حرفه ای می باشد.

البته در نظر داشته باشید که داشتن یک وب سایت تنها با ساختن آن امکان پذیر نیست و شما می توانید از روش های جایگزین که در بخش زیر به آن می پردازیم نیز بهره ببرید.

خرید یک وب سایت

خرید یک وب سایت

راه اندازی و طراحی یک وب سایت از صفر تا صد می تواند دردسر های مختلفی داشته باشد و متناسب با این دردسر ها هزینه های بیشتری هم در بر می گیرد، خرید سایت یک روش جایگزین برای طراحی و راه اندازی یک سایت از صفر تا صد می باشد.

شرکت های متفاوتی وجود دارند که به جای طراحی یک سایت، خرید آن را پیشنهاد می دهند که امروزه تعداد این شرکت ها بیشتر از قبل شده است و البته مشتریان این شرکت ها از این روش کاملا راضی می باشند.

بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو

بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو یا همان سئو بدون شک از مهم ترین خدماتی است که یک شرکت مارکتر می تواند به شما تقدیم کند.

سئو کردن یک وب سایت نیازمند دانش تخصصی وسیعی است و درست کار نکردن روی این حوزه می تواند به کلی روند پیشرفت را مختل و یا حتی رو به پایین هدایت کند.

توجه داشته باشید که ساخت یک سایت برای موفق شدن کافی نیست و سئو کردن یک سایت از مهم ترین اقدامات بعد از طراحی آن می باشد که توسط شرکت سئو مورد نظر شما انجام می گردد.

تولید محتوا برای سایت

تولید محتوا برای سایت

ساختن و یا خرید یک سایت آخر کار نیست! شما مجبورهستید برای دیدن شدن سئو کنید و یکی از مهم ترین عملیات های سئو تولید محتوا برای وب سایتتون هست.

تولید محتوا پیچیدگی های خاص خودش رو داره و به دسته بندی های مختلفی تقسیم میشه!

شرکت های مختلفی برای شما محتوای به اختصار سئو شده تولید می کنند و در اختیار شما قرار می دهند، این فعالیت نیز یکی از خدمات شرکت دیجیتال مارکتینگ است اما توسط شرکت تولید محتوا نیز انجام می گردد.

پشتیبانی سایت

تولید محتوا و بهینه سازی موتور های جستجو یکی از زیر مجموعه های پشتیبانی سایت می باشد.

پشتیبانی سایت به همه مواردی که برای یک وب سایت لازم است اشاره دارد، پشتیبانی سایت یعنی طراحی صفحات جدید، اضافه کردن محصولات، تغییر در صفحات و هر چیزی که مربوط به سایت باشد می باشد.

شرکت های زیادی برای پشتیبانی سایت اقدام می کنند و معمولا هم پک های مختلفی برای ارائه خدمات خود دارند.

مزایای اصلی  دیجیتال مارکتینگ چیست؟

مزایای اصلی  دیجیتال مارکتینگ چیست؟

بیایید به این فکر کنیم که واقعا چرا باید دیجیتال مارکتینگ را آغاز کنیم؟
بینهایت دلیل وجود دارد که چرا دیجیتال مارکتینگ راه حل های عالی برای اغلب تجارت ها و کسب و کارها دارد. اما در اینجا به دو موضوع مهم که بیشترین تاثیر را در راه فروش و یافتن مشتریان دارند اشاره می کنیم.

1. اندازه گیری نتایج  برای یافتن استراتژی مناسب

یک مزیت اصلی و مهم برای دیجیتال مارکتینگ، به دست آوردن نتایج دقیق و صحیح است. به عبارتی با دیجیتال مارکتینگ می توانید میزان ROI (نرخ ورود) را برای هر فعالیتتان در زمینه دیجیتال مارکتینگ اندازه بگیرید. بیایید مثالی را در این زمینه با هم مرور کنیم:

ترافیک سایت

با استفاده از نرم افزار آنالیز دیجیتال، شما می توانید تعداد دقیق افرادی را که از صفحه اصلی وبسایت شما دیدن کرده اند به دست آورید. (Hubspot یکی از این نرم افزارهاست)  همچنین با کمک نرم افزار آنالیز داده ها می توانید ببینید چه تعداد از صفحات را دیدن کرده اند، مخاطب شما کجای دنیاست و … .
هوش مصنوعی ابزارهای دیجیتال مارکتینگ به کمک شما می آید تا راههای بهتر را آنالیز و بررسی کنید. با توجه به میزان ترافیکی که هر روش در دیجیتال مارکتینگ برای وبسایتتان جلب کرده، می توانید روشهای خود را اولویت بندی کنید.

2. دقت و صحت

با کمک دیجیتال مارکتینگ دستیابی به مشتریان صحیح، در زمانی مناسب و در مکان درست، امکان پذیر خواهد بود. اینترنت دروازه ایست به سمت مردمی که احتمال دارد روزی مشتری شما بشوند. اگر کار خود را در دیجیتال مارکتینگ به درستی انجام دهید، روبه روی افرادی قرار خواهید گرفت که به مشتری تبدیل خواهند شد.
بازاریابی (مارکتینگ) همواره پیرامون ساخت ارتباطات با مخاطبین خود در مسیری درست بوده است. امروز افراد زمان زیادی را در فضای آنلاین سپری می کنند. این یعنی شما باید تمرکز ویژه ای بر بازاریابی دیجیتال داشته باشید.

منبع : خدمات شرکت دیجیتال مارکتینگ