هزینه رسوب زدایی پکیج

عوامل مختلفی در تعیین هزینه رسوب زدایی پکیج دخیل هستند که یکی از این عوامل میزان رسوبات موجود در پکیج و قدمت این رسوبات میباشد.

هر جایی نرو با سفت و سخت تر باشند کار رسوب گیری دشوارتر می شود به همین دلیل هزینه رسوب زدایی پکیج بیشتر میشود.

گاهی با یک اسید شویی پکیج ساده این کار به بهترین نحو انجام می‌شود اما اگر رسوبات در پکیج و مبدل پکیج سخت شده باشد در این صورت کار سرویسکار پکیج بیشتر می‌شود.

شما می توانید برای اطلاع از هزینه رسوب زدایی پکیج در تهران با همکاران ما در تهران سرویس کار تماس بگیرید تا بهترین قیمت اسید شویی پکیج را به شما پیشنهاد دهند.

ما در تهران سرویس کار صدها تعمیرکار پکیج خود را برای رسوب گیری پکیج با جدیدترین روش های روز دنیا آموزش داده ایم و از جدیدترین تجهیزات برای این منظور استفاده می کنند.

در مقابل ما برای قیمت ‌رسوب زدایی پکیج نسبت به سایر شرکت ها هزینه کمتری دریافت می کنیم که علت آن جلب رضایت مشتری است.

نحوه رسوب زدایی پکیج ایران رادیاتور

معمولاً به دلیل وجود رسوب در پکیج ایران رادیاتور مشکلاتی برای این دستگاه ایجاد می شود که عبارتند از:

کاهش دمای آب مصرفی و سرد شدن رادیاتور ها

ایجاد سر و صدا در هنگام کار کردن پکیج

افزایش فشار بار پکیج

ایجاد ارور ۴۰ ۷۰ ۸۰

اولین اقدامی که باید برای رسوب زدایی پکیج ایران رادیاتور انجام دهید قطع جریان برق به دستگاه می باشد. در مرحله بعد ما باید کاور پکیج را باز کرده و آب داخل مدار گرمایش را تخلیه نمایید.

برای آنکه بتوانید آب داخل پکیج و تخلیه کنید باید شیر ورودی را بسته و شیر پرکن پکیج را باز نمایید.برای سریعتر تخلیه شدن آب پکیج می توانید یکی از شیرهای آب گرم منزل خود را باز کرده و منتظر شوید تا آب گرم داخل پکیج تخلیه شود.

در مرحله بعد برای رسوب زدایی پکیج ایران رادیاتور شما باید پیچ آلن را باز کرده و مبدل پکیج را شستشو دهید.

برای شستشوی مبدل پکیج میتوان از پمپ مخصوص استفاده کرد.

به همین ترتیب می‌توانید مبدل ثانویه را نیز شستشو دهید.

درصورتی که به پمپ شستشو دسترسی دارید می توانید یکسره لوله پمپ را به پکیج متصل کرد و سر دیگر آن را در یک ظرف حاوی مواد شوینده قرار دهید. شما می‌توانید داخل ظرف از محلول رسوب زدایی پکیج استفاده کنید. توصیه می‌شود از اسیدهای رقیق برای این کار استفاده کنید.

عملیات جرم گیری پکیج ایران رادیاتور برای ۲۰ دقیقه  می‌کشد و شما بعد از این زمان می‌توانید مبدل پکیج را با فشار زیاد آب بشویید.

دقت داشته باشید که در رسوب گیری پکیج ایران رادیاتور هرگزبه مبدل عملیه ضربه نظری زیرا این کار می تواند باعث سوراخ شدن این قطعه گردد.

نکته دیگر در جرم گیری پکیج این است که بیشتر از ۲۰ دقیقه اقدام به اسید شویی پکیج نکنید زیرا هرچه بیشتر پکیج خود را با استفاده از اسید بشویید احتمال سوراخ شدن آن بالاتر می رود.

دقت داشته باشید که محلول رسوب زدایی پکیج شما خیلی غلیظ نباشد دیرا می تواند باعث آسیب رساندن به مبدل اولیه و ثانویه شود.

همکاران ما در تهران سرویس ها برای تعمیر انواع پکیج مانند پکیج ایران رادیاتور به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات تعمیر پکیج ایران رادیاتور هستند و شما می توانید با کیفیت ترین و سریعترین تعمیر پکیج ایران رادیاتور را در تهران سرویسکار تجربه کنید.

هزینه رسوب زدایی پکیج ایران رادیاتور

شرکت تهران سرویس کار به عنوان نمایندگی اصلی پکیج ایران رادیاتور در تهران می باشد و مناسب ترین هزینه رسوب زدایی پکیج ایران رادیاتور را در تهران دارد.

شما می توانید با رسوب زدایی به موقع داشتن برنامه منظم برای سرویس تعمیر پکیج ایران رادیاتور برای افزایش طول عمر مفید پکیج ایران رادیاتور خود اقدام کنید و کارایی آن را نیز بالا ببرید.

برای استعلام قیمت اسید شویی پکیج ایران رادیاتور می توانید با کارشناسان ما در تهران سرویس کار تماس بگیرید و ارزانترین رسوب زدایی پکیج ایران رادیاتور را از ما بخواهید.

هزینه رسوب زدایی پکیج بوتان

پکیج بوتان معروف ترین پکیج ها در بازار ایران میباشد که توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند. پکیج بوتان به صورت سالیانه نیاز به دو بار رسوب زدایی و سرویس پکیج دارد.

با انجام سرویس پکیج به صورت دوره ای می توانید از پرداخت هزینه های هنگفت تعویض قطعات پکیج پیشگیری کنید.

شما می توانید برای استعلام هزینه رسوب زدایی پکیج بوتان با همکاران ما در تهران سرویس کار تماس بگیرید تا از خدمات ارزان رسوب گیری پکیج بوتان برخوردار شوید. در صورتی که تمایل داشته باششید ما میتوانیم رسوب زدایی تصویری پکیج دیواری بوتان را در آینده برای شما قرار دهیم تا بدون هیچ مشکلی اقدام به جرمگیری پکیج کنید.

در صورتی که نتوانستید پکیج بوتان را رسوب زذایی کنید می توانید با همکاران ما در تهران سرویس کار تماس گرفته تا در سریع ترین زمان برای تعمیر پکیج بوتان شما اقدام کنند.