قبل از این که جراحی زیبایی پلک صورت بگیرد باید تحقیقاتی نسبت به مرکز و جراح بلفاروپلاستی صورت گیرد. در صورتی که در بهترین مرکز بلفاروپلاستی در تهران نسبت به جراحی درمانی یا زیبایی پلک اقدام کنید ، دیگر خیالتان بابت بسیاری از چیز ها راحت می باشد. با انتخاب بهترین مرکز و بهترین دکتر بلفاروپلاستی ، عوارض شما کاهش می یابد و به مشکلات غیر طبیعی بر نخواهید کرد. مجموعه آوا بیوتی به شما این اطمینان را میدهد که با انجام این جراحی زیبایی درمانی تحت نظر بهترین دکتر بلفاروپلاستی در تهران ماندگاری بلفاروپلاستی شما تا 15 سال میباشد و شما تا مدت ها از شر سنگینی پلک و مشکلات این چنینی خلاص میشوید. اگر ساکن کرج هستید بهتر است برای انجام این جراحی مهم به مرکز ما بیایید تا هم زیبایی و سلامتی خود را بدست آورید و هم از تخصص بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران بهره مند شوید. در صورت انجام بلفاروپلاستی در مجموعه ما میتوانید از اقامت درهتل به صورت رایگان نیز بهره مند شوید.

021-88754380

بلفاروپلاستی در کرج

ما در مرکز بلفاروپلاستی آوا بیوتی همواره سعی کرده ایم مناسب ترین قیمت بلفاروپلاستی را برای ارائه خدمات درمانی و زیبایی در نظر بگیریم. هدف ما جلب رضایت و اطمینان مشتریان عزیزمان می باشد. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه عمل بلفاروپلاستی با مشاورین ما تماس بگیرید.

علاوه بر اینکه انتخاب مرکز تخصصی، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد، انتخاب یک دکتر جراح مناسب نیز بسیار بسیار شایان اهمیت است.

به شما توصیه می کنیم که قبل از هر گونه اقدامی در جهت بلفاروپلاستی، ابتدا درباره جراح بلفاروپلاستی خود به خوبی تحقیق کنید.

انتخاب متخصص ترین دکتر بلفاروپلاستی کار چندان سختی نیست. تعدا جراحی های موفق و دیدن عکسهای عمل بلفاروپلاستی از نمونه کار پزشک مورد نظرتان در انتخاب پزشک شما را بسیار کمک میکند.

تجهیزات پزشکی قابل استفاده در جراحی از دیگر مواردی است که نشان دهنده تخصص دکتر بلفاروپلاستی و به روز بودن او در استفاده از روش های نوین پزشکی میباشد.

برای یک تجربه عالی از جراحی بلفاروپلاستی با بهترین دکتر بلفاروپلاستی در تهران با مجموعه ما تماس بگیرید.

شما میتوانید نمونه فیلم عمل بلفاروپلاستی و نتیجه عمل بلفاروپلاستی در مجموعه تخصصی آوابیوتی را در قسمت پایین مشاهده کنید و تخصص بهترین جراح بلفاروپلاستی ما را در به کارگیری روش های نوین و جدید در عمل های جراحی با سایر مجموعه های زیبایی مقایسه کنید.

هزینه بلفاروپلاستی در کرج

هزینه بلفاروپلاستی در کرج و همه جا متفاوت است. دلیل های زیادی وجود دارد که بر روی این هزینه موثر است. هزینه ی این جراحی در یک کلینیک با دو بیمار باهم متفاوت است. در ادامه قصد داریم شما را با دلایلی که بر روی هزینه بلفاروپلاستی در کرج تاثیر می گذارد، آشنا کنیم:

  • موقعیت کلینیک: این هزینه در نواحی جغرافیایی با نواحی دیگر متفاوت است. این تفاوت قدمت بر روی خدمات و فرآورده ها و جراحی پلاستیک بسیار تاثیر گذار است.
  •  نوع جراحی: قسمتی که این جراحی انجام می شود بر روی هزینه تاثیر می گذارد. برای مثال: هزینه جراحی بلفاروپلاستی در پلک پایین گران تر از هزینه جراحی در پلک بالا است.
  • هزینه‌های اتاق عمل: هزینه اتاق عمل به تجهیزات و وسایل جراحی بستگی دارد. حقیقتا جراحی در یک کلینیکی که بسیار لاکچری است و همچنین از وسایل و تجهیزات بسیار پبیشرفته و نوینی برخوردار است، نسبت به کلینیک هایی که دارای تجهیزات معمولی است، هزینه بالا تری دارد.
  • گستردگی جراحی: سختی جراحی بلفاروپلاستی و مدت زمانی که صرف انجام این جراحی می شود، بر روی هزینه تاثیر بسیاری دارد. گاهی اوقات، جراحان علاوه بر زیبایی که در پلک انجام می دهند، مشکلات و ناهنجاری هایی که در پلک وجود دارد را تصحیح می کنند. گاهی نیز جراحی بلفاروپلاستی را با با جراحی های زیبایی دیگر مانند: لیفت ابرو، لیفت چشم و … انجام می دهند که این بر روی هزینه تاثیر می گذارد.
  • هزینه‌های جانبی: یکی دیگر از دلایلی که بر روی هزینه جراجی بلفاروپلاستی تاثیر می گذارد،هزینه های جانبی مانند: هزینه آزمایشات، دارو های تجویز شده، لباس مناسب برای اتاق عمل و ویزیت  های قبل عمل و بعد عمل است که با توجه به این دلایل بیمار می تواند با فکر کردن، انتخاب صحیحی داشته باشد.

شما میتواهنید برای اطلاع از هزینه بلفاروپلاستی و سایر خدمات زیبایی مانند از بین بردن لک صورت با پلاسما با ما تماس بگیرید.

فوق تخصص بلفاروپلاستی در کرج

یکی از مواردی که باید قبل از بلفاروپلاستی در نظر داشته باشید این است که پزشکی را برای این کار انتخاب کنید که فوق تخصص جراحی پلک داشته باشد. در تهران مجموعه زیبایی آوا بیوتی با بهره گیری از تجربیات بهترین پزشکان تهران در این حوزه در خدمت شما عزیزان است.

برای انجام بلفاروپلاسی در تهران یا کرج یا هر شهری که سکونت دارید وقت صرف کنید و تحقیقات زیادی انجام دهید. انتخاب مرکزی که از تجهیزات پیشرفته استفاده میکند و پزشکان مطرحی در آن فعالیت میکنند کار چندان سختی نیست.

برای اطلاعات بیشتر درباره بهترین پزشک بلفغاروپلاستی در آوا بیوتی با همکاران ما تماس بگیرید و به صورت حضوری برای بهره مندی از مشاوره فوق تخصص بلفاروپلاستی در کرج بهره مند شوید.

021-88754380

عوارض عمل بلفاروپلاستی

یکی از مهمترین سوالاتی که برای زیباجویانی که قصد عمل جراحی بلفارو پلاستی را دارند پیش میاید این است که عوارض بلفاروپلاستی چیست ؟ عمل پلک چشم به منظور از بین بردن چربی های اضافی زیر چشم و یا افتادگی پلک جزء عمل‌هایی است که دارای کمترین میزان عوارض می باشد ولی به هر حال تمام درمان های زیبایی تا حدودی دارای عوارض بعد از درمان می باشند.

از عوارض عمل بلفاروپلاستی میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

تاری دید و حساسیت به نور

بعد از عمل بلفاروپلاستی ممکن است تا مدتی دچار تاری در دید بشوید و نسبت به نور حساس باشید ولی تمام این عوارض موقتی بوده و ظرف یک یا دو روز برطرف می گردند و جای نگرانی وجود ندارد.

خشکی و سوزش چشم ها

از دیگر عوارض بلفاروپلاستی می‌توان به خشکی چشم ها، افزایش خارش در نواحی چشم، آسیب های عضلانی و همچنین ناتوانی در بسته شما اشاره نمود. البته به این جا لازم به ذکر است که عوارض بلفاروپلاستی در تمام افراد به یک شکل نبوده و دارای شدت و ضعف می باشد.

باز شدن محل برش

از دیگر عوارض عمل بلفاروپلاستی باز شدن محل زخم میباشد. برای جلوگیری از این عارضه توضیه یمشود که از نخ بخیه نایلونی در این جراحی استفاده شود زیرا میزان رضایت زیباجویان از نخ بخیه جذبی کمتر بوده است. همچنین زیباجو برای جلوگیری از بروز این مشکل باید مراقبت های بعد عمل بلفاروپلاستی را به درستی انجام دهد و بر روی صورت نخوابد.

عدم تقارن چشم ها

در صورتی که جراحی بلفاروپلاستی توسط بهترین دکتر بلفاروپلاستی انجام نشود و شما تحقیقات لازم را برای پیدا کردن پزشک متخصص انجام نداده باشید احتمال بروز این عارضه زیاد میشود. مهمترین نکته ای که شما را از عوارض خطرناک بلفارو پلاستی در امان نگه میدارد تخصص پزشک بلفاروپلاستی و تجربه او در انجام جراحی های متعدد است که تمام این ویژگی ها در پزشک ماهر و زبده ما در آوا بیوتی وجود دارد.

بسته نشدن چشم

بسته نشدن کامل چشم ها بعد از عمل پلک چشم از دیگر عوارض این جراحی است. آنچه باعث بروز این مشکل میشود عدم تجربه کافی پزشک میباشد. تعداد جراحی های موفق انجام شده توسط هر پزشک گویای تجربه و مهارت او در این زمینه میباشد.

ایجاد اسکار در محل بخیه

واکنش هر بدن نسبت به جراحی و ایجاد برش پوست متفاوت است. تجربه و مهارت پزشک نیز در بروز این مشکل نقش اساسی دارد. در صورتی که از کرم ترمیم کننده مناسبی بعد از جراحی بلفاروپلاستی استفاده شود تا حد بسیار زیادی این عارضه را میتوان کنترل کرد.

برای آشنایی بیشتر با عوارض این جراحی میتوانید مقاله عوارض بلفاروپلاستی ما را در این زمینه مطالعه کنید.

بلفاروپلاستی برای چه کسانی توصیه می شود؟

واقعیت این است که در طی چند ساله اخیر انجام بلفاروپلاستی در کشور ما باب شده است و این روزها به میزان بالایی مورد علاقه و درخواست افراد قرار می گیرد. این عمل نتایجی مثبت و شگفت انگیز را پدید می آورد از این جمله:

  • زنان و مردانی که کیسه هایی از چربی در زیر چشم هایشان و در پلک پایینی آنها جمع شده است می توانند با انجام این عمل آن را از بین ببرند.
  • چین و چروکیدگی در اطراف چشم که موجب جلوه بدی در نواحی چشم ها می شود از این طریق (بلفاروپلاستی) قابل رفع است.
  • افرادی که افتادگی پلک دارد می توانند تحت عمل جراحی بلفاروپلاستی قرار بگیرند. افتادگی پلک در هر سنی می تواند رخ دهد و صرفا در اثر افزایش سن نیست. به همین جهت جوانانی که افتادگی پلک دارند بیشتر راغب انجام چنین اقدام پزشکی ای هستند.
  • زنان و مردانی که می خواهند حالت زیبا تری به چشم هایشان بدهند می توانند به گزینه بلفاروستی فکر کنند.
  • کسانی که می خواهند علاوه بر زیبایی، چشم هایشان حالت جوان تری به خود بگیرد می توانند از طریق بلفاروستی به این خواسته خود برسند.
  • علاوه بر وجه ظاهری و زیبایی واقعیت این است که بلفاروپلاستی می تواند تا حد زیادی در زمینه میدان دید افراد تاثیر گذار باشد. از این جهت کسانی که به دلایل مختلفی میدان دید درستی ندارند می توانند از روش بلفاروپلاستی برای افزایش میدان دید استفاده کنند.
  • کسانی که چشم هایی دارند که پف زیادی دارد و از این موضوع در آزارند می توانند از بلفاروپلاستی استفاده کنند.

از دیگر خدماتی که در مرکز زیبایی آوا بیوتی ارائه میشود مزونیدلینگ مو میباشد. این کار نیاز به تخصص زیادی دارد و بهتر است این کار را به دست هر کسی نسپارید. تمامی خدمات در اوا بیوتی زیر نظر پزشک متخصص انجام میشود. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

021-88754380

مراقبت های بعد از بلفاروپلاستی

  • بعد از جراحی، پدهایی به روی پلک ها قرار گرفته می شود که به بهبودی التهاب و تورم پلک ها کمک می کند.
  • بعد از جراحی ممکن است به دلیل تورم پلک، از چشم ها اشک بیاید که این حالت طبیعی است و بعد از مدتی برطرف خواهد شد.
  • بعد از جراحی زیبایی پلک رژیم غذایی خود را با مایعات و غذاهایی که نیاز به جویدن ندارند شروع کنید.
  • به هنگام دراز کشیدن سر خود را بالاتر از حد معمول قرار دهید.
  • استعمال دخانیات موجب کند شدن روند بهبودی می شود، بنابراین تا دو هفته بعد از جراحی از سیگار و قلیون کشیدن خودداری کنید.
  • برای کاهش تورم و کبودی از کمپرس یخ استفاده نمایید.
  • به طور مرتب و منظم از داروها و کرم هایی که پزشکتان تجویز نموده استفاده نمایید.
  • بخیه های چرب به هنگام کشیدن ، درد کمتری خواهد داشت.

منبع

مقالات مرتبط :

جراحی پلک در هفتم تیر کرج

پلاسما جت بینی در قزوین

جراحی پلک شیراز