افزایش سن بر روی برخی از نواحی بدن تاثیر مستقیم می گذارد بطوریکه با دیدن خطوط روی صورت، چین و چروک دست ها و…می توان سن افراد را حدس زد.

ولی خبر خوب این است که امروزه راه حل رفع این مشکل با کم ترین میزان عوارض و خطرات وجود دارد و آن هم…

تزریق چربی می باشد!

بله درست شنیدید از تزریق چربی برای زیبایی و جوانسازی نواحی مختلف بدن استفاده می گردد، از جمله موارد کاربرد این تکنیک می توان به تزریق چربی به دست، تزریق چربی به گونه و تزریق چربی به لب، تزریق چربی به سینه، تزریق چربی به صورت، تزریق چربی به زیر چشم نیز اشاره نمود.

هزینه تزریق چربی چقدر است؟

حال شاید این سوال در ذهن شما پیش بیاید که هزینه تزریق چربی چقدر است؟

پاسخ به این سوال به عوامل مختلفی بستگی دارد، برای مثال هزینه تزریق چربی در تهران مسلما با هزینه تزریق چربی در شهرستان متفاوت است.

هزینه تزریق چربی چقدر است؟

هزینه تزریق چربی در تهران

همانطور که پیش تر اشاره کردیم هزینه تزریق چربی در تهران قدری بالاتر از سایر شهرستان ها می باشد، ولی با این وجود هزینه تزریق چربی در مرکز زیبایی آوا بیوتی بسیار ارزان تر از سایر کلینیک ها ومراکز زیباییمی باشد.

هدف تیم آوا بیوتی از دریافت هزینه پایین تر کمک به افزایش کیفیت زندگی، رعایت انصاف و مشتری مداری می باشد.

در زمینه هزینه تزریق چربی این نکته را باید در نظر داشته باشید که بیشترین مبلغی که باید پرداخت کنید دستمزد متخصص زیبایی می باشد که باز هم با توجه به فاکتور های مختلفی از جمله میزان تخصص، مهارت و توانایی وی متغیر می باشد.

 

از دیگر مواردی که در میزان هزینه تزریق چربی موثر است، سطح استاندارد و تجهیزات مرکز زیبایی، مطب یا کلینیک می باشد، بخشی از هزینه های تزریق چربی بسته به شرایط بیمار نیز دارد، برای مثال تعداد نواحی تحت درمان، مقدار چربی مورد استخراج، نوع بی حسی، تعداد دفعات تزریق، مراقبت های قبل و بعد از تزریق  و…در قیمت نهایی موثر است، بنابراین برآورد هزینه تزریق چربی برای مراجعین مختلف متفاوت می باشد.

تزریق چربی ارزان با تخفیف ویژه

با توجه به افزایش تعداد مراجعین برای انجام تزریق چربی به منظور زیباسازی و جوانسازی بخش های مختلف بدن، ما در مرکز زیبایی آوا بیوتی بر آن شدیم تا برای یک دوره مشخص، تخفیف ویژه برای خدمات تزریق چربی در نظر بگیریم.، چراکه هدف ما جلب رضایت و اعتماد مشتریان می باشد.

تزریق چربی ارزان با تخفیف ویژه

سخن آخر

طی این مقاله سعی کردیم عوامل موثر بر میزان هزینه تزریق چربی در تهران را معرفی نماییم

ولی مهم تر از هزینه تزریق چربی کیفیت ارائه خدمات و میزان مهارت متخصص زیبایی و همچنین امکانات و تجهیزات پزشکی مرکز درمانی می باشد.

مراقب سلامت و زیبایی خود باشید❤

 

منبع: www.ava-beauty.com