گارانتی پکیج ایران رادیاتور

محصولات شرکت ایران رادیاتور، توانسته اند به مرور زمان کیفیت خود را به تمام استفاده کنندگان خود ثابت کنند.

این شرکت معتبر برای تمام محصولات خود گارانتی و ضمانت نامه در نظر گرفته و در این مقاله قصد داریم درباره شرایط گارانتی پکیج ایران رادیاتور و استعلام گارانتی اطلاعات مفیدی ارائه دهیم.

پکیج های ایران رادیاتور سال ها است که به عنوان یک محصول تولید داخلی با کیفیت توانسته است نیاز مردم را برطرف نموده و موجب گسترش استفاده از محصولات تولید داخل شود.

تمام لوازم خانگی، اعم از ایرانی و خارجی که در منازل ما مورد استفاده قرار می‌گیرند، نیاز به مراقبت هایی دارند که به سلامت هرچه بیش تر آن ها کمک می‌نماید و این موضوع ربطی به کیفیت محصول ندارد.

کاری که برای حفظ کارایی پکیج ایران رادیاتور در طول سال های استفاده کردن از آن باید انجام دهید، توجه به سرویس منظم پکیج است.

سرویس پکیج تاثیر بسزایی در حفظ کیفیت عملکرد آن دارد و احتمال خرابی را تا حد بسیار زیادی کاهش می‌دهد.

اما دغدغه بسیاری از افرادی که از پکیج های ایران رادیاتور استفاده می‌کنند، هزینه نصب، سرویس و تعمیرات آن است که خوب است بدانید با گارانتی ایران رادیاتور این دغدغه به طور کامل برطرف خواهد شد.

در صورتی که از زمان گارانتی پکیج ایران رادیاتور شما گذشته میتوانید برای بهره مندی از خدمات تعمیر پکیج با قیمت بسیار مناسب با ما تماس بگیرید.

گارانتی پکیج ایران رادیاتورگارانتی پکیج ایران رادیاتور

هزینه تعمیر و گارانتی پکیج ایران رادیاتور

خدمات پس از فروش ایران رادیاتور شامل تمام خدمات مربوط به نصب، سرویس و تعمیر پکیج ایران رادیاتور می‌باشد.

با استفاده از گارانتی ایران رادیاتور می‌توانید بدون دغدغه هزینه های این خدمات، پکیج خود را همواره در بهترین حالت عملکردی و بازدهی نگه دارید.

هزینه تعمیر پکیج ایران رادیاتور، در صورتی که گارانتی ایران رادیاتور که به شما ارائه داده شده است معتبر میباشد.

اگر مدت زمان گارانتی پکیج ایران رادیاتور نگذشته باشد،هزینه تعمیر بسیار پایین و محدود به تعرفه های ثابتی است که در اتحادیه تعریف شده است.

هزینه نصب پکیج، در صورتی که مشمول گارانتی ایران رادیاتور باشید، کاملا رایگان است و حتی هزینه ایاب و ذهاب نصاب نیز از شما اخذ نخواهد شد.

در صورتی که پس از استعلام گارانتی پکیج ایران رادیاتور، مشمول گارانتی پکیج بوده باشید، هزینه تعمیرات پکیج ایران رادیاتور تنها محدود به هزینه قطعاتی خواهد بود که نیاز به تعویض دارند و هزینه اضافه ای از شما دریافت نخواهد شد.

هزینه تعمیر و گارانتی پکیج ایران رادیاتورهزینه تعمیر و گارانتی پکیج ایران رادیاتور

استعلام گارانتی پکیج ایران رادیاتور

برای استعلام گارانتی پکیج ایران رادیاتور و کسب اطلاعات از مدت زمان گارانتی پکیج ایران رادیاتور که همچنان برای شما قابل استفاده است به وب سایت رسمی شرکت پکیج ایران رادیاتور مراجعه کرده و کد سریالی سیزده رقمی محصول خود را وارد نمایید.

وب سایت بلافاصله پس از انجام این کار مدت زمانی که از گارانتی ایران رادیاتور باقی مانده است را به شما اطلاع می‌دهد.

همچنین برای بهره مندی از انواع خدمات پس از فروش که توسط نمایندگی های ایران رادیاتور ارائه می‌گردد می‌توانید از همان وب سایت رسمی اقدام نمایید.

استعلام گارانتی پکیج ایران رادیاتوراستعلام گارانتی پکیج ایران رادیاتور

ثبت کارت گارانتی پکیج ایران رادیاتور

کارت گارانتی پکیج ایران رادیاتور در صورت خرید از مراکز معتبر به صورت خودکار ثبت شده و شما تا دو سال می‌توانید از خدمات پس از فروش مراکز معتبر و نمایندگی های فروش محصولات شرکت ایران رادیاتور استفاده نمایید.

در صورت هرگونه سوال در این زمینه میتوانید با همکاران ما در تهران سرویسکار تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

همچنین اگر گارانتی پکیج ایران رادیاتور شما به اتمام رسیده میتوانید برای انجام خدمات تعمیر پکیج ایران رادیاتور و دیگر پکیج ها با قیمت ارزان با ما تماس بگیرد.

پکیج ایران رادیاتور چند سال گارانتی دارد؟

وقتی از نمایندگی فروش محصولات ایران رادیاتور اقدام به خرید آن نمایید، پس از نصب رایگان توسط مجموعه، به شما کارت گارانتی تعلق خواهد گرفت که تا بیست و چهار ماه یعنی دو سال اعتبار خواهد داشت.

نسخه ای از ضمانت نامه شرکت ایران رادیاتور در همان ابتدای کار نصب توسط نصاب به شما ارائه داده می‌شود که تاریخ اعتبار گارانتی پکیج ایران رادیاتور در آن ذکر شده است.

اگر سوال و نظری در این زمینه دارید همکاران ما با افتخار آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

مراحل نصب رایگان پکیج

همان طور که گفته شد نصب پکیج ایران رادیاتور به همراه سرویس و تعمیر مواردی هستند که شامل خدمات پس از فروش پکیج ایران رادیاتور می‌باشند.

با خرید از نمایندگی و مرکز فروش پکیج ایران رادیاتور می‌توانید از این خدمات پس از فروش و گارانتی ایران رادیاتور بهره مند شوید.

مراحل نصب رایگان پکیجمراحل نصب رایگان پکیج

مراحل نصب کردن پکیج ایران رادیاتور به صورت زیر می‌باشد:

  • ابتدا باید اتصالات مربوط به لوله کشی آب به پکیج آبگرمکن دیواری ایران رادیاتور متصل گردند و نصب شوند.
  • مرحله بعد از نصب کردن اتصالات لوله کشی آب، نصب کردن اتصالات لوله کشی گاز به پکیج آبگرمکن دیواری ایران رادیاتور می‌باشد. دقت داشته باشید که ترتیب نصب کردن اتصالات لوله کشی آب و لوله کشی گاز از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • بعد از آن که از نصب شدن صحیح تمام اتصالات لوله کشی های آب و گاز مطمئن شدیم نوبت به نصب کردن خود دستگاه پکیج آبگرمکن ایران رادیاتور به دیوار می‌رسد.
  • پس از آن که پکیج به صورت درست روی دیوار متصل شد نوبت به نصب کردن دودکش های پکیج آبگرمکن دیواری به دستگاه و نصب داکت دودکش می‌رسد. سیستم تهویه و دودکش پکیج ایران رادیاتور نقشی کلیدی در عملکرد صحیح دستگاه دارد و باید درست نصب گردد.
  • در این مرحله، نصب پکیج ایران رادیاتور تکمیل شده است و اگر از گارانتی ایران رادیاتور استفاده کنید، می‌توانید در این جا از آموزش های نحوه استفاده کردن از پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور بهره مند شوید تا با استفاده صحیح قادر به افزایش عمر مفید دستگاه خود باشید.
  • مرحله آخر در نصب پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور، راه اندازی آن است.

تمام پکیج هایی که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرند نیازمند تنظیماتی تخصصی هستند که باید به صورت درست انجام شود و تنظیمات غلط موجب عملکرد بد دستگاه شده و نهایتا منجر به خرابی دستگاه یا قطعات آن می‌گردد.

استفاده از خدمات نصب در گارانتی ایران رادیاتور، به معنی ایاب ذهاب رایگان نصاب و تعمیرکار پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور می‌باشد.

مدت گارانتی پکیج ایران تا دو سال پس از نصب آن ادامه می‌یابد و تا دو سال پس از نصب رایگان پکیج توسط نمایندگی پکیج ایران رادیاتور، می‌توانید با ضمانت پکیج ایران رادیاتو از گارانتی رادیاتور ایران رادیاتور بهره مند شوید.

وقتی پکیج ایران رادیاتور را خریداری می‌کنید، ملزوماتی از پکیج به صورت رایگان داخل جعبه پکیج به شما ارائه می‌شوند. به جز این ملزومات که جزو لوازم همراه پکیج موقع خرید هستند، نصاب پکیج ایران رادیاتور اگر مشمول گارانتی پکیج ایران رادیاتور باشید موظف است موقع نصب همراه خود اقلامی را نیز به همراه داشته باشد که هزینه استفاده از این اقلام با توجه به میزانی که از هر یک از آن ها مورد استفاده قرار می‌گیرد دارد و تعرفه ثابتی برای آن ها وجود ندارد.

برخی از این لوازم عبارتند از:

  • شیرهای فلکه ۲/۱ و ۴/۳
  • شلنگ استاندارد گاز و بست شلنگ گاز
  • دودکش استیل و یا دوجداره
  • اتصالات لوله کشی آهنی
  • نوار تفلون

اما لوازمی نیز هستند که تنها در صورتی که مشتریان برای آن ها درخواست بدهند به همراه سایر لوازم توسط نصاب آورده می‌شوند اما به علت رعایت نکات ایمنی، نمایندگی پکیج ایران رادیاتور همواره استفاده از آن ها را توصیه می‌کند. این وسایل عبارتند از:

  • محافظ برق پکیج آبگرمکن دیواری ایران رادیاتور
  • دستگاه سختی گیر پلی فسفات و یا مغناطیسی پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور
  • صافی برنجی برگشت

استفاده از لوازم نام برده شده به خاطر بالا بردن ایمنی دستگاه، مدت زمان استفاده، عمر آن و بازدهی پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور را نیز افزایش می‌دهند.

گر چه شاید در ابتدای کار نخواهید هزینه بیش تری برای این اقلام پرداخت کنید اما به یاد داشته باشید که این اقدامات موجب کم تر شدن نیاز پکیج به تعمیرات در دراز مدت و در نتیجه کاهش هزینه های صرف شده برای تعمیرات پکیج می‌گردد.

شرایط ثبت کارت گارانتی پکیج ایران رادیاتور چگونه است ؟

در صورتی که پکیج ایران رادیاتور خود را از نمایندگی معتبر و مجاز خریداری کرده باشید به صورت اتومات مشخصات محصول شما در سامانه ثبت شده و شما میتوانید از خدمات گارانتی برای مدت مشخص استفاده کنید. همیشه کارت گارانتی پکیج تان در جای مطمئن نگهداری کنید.

مدت زمان اعتبار گارنتی پکیج چقدر است ؟

هر برند زمان مشخصی را برای استفاده از خدمات گارانتی در نظر گرفته است. گارانتی پکیج ایران رادیاتور ۲۴ ماهه یا ۲ ساله میباشد که دراین زمان میتوانید از خدمات نصب رایگان بهره مند شوید.

استعلام گارانتی پکیج ایران رادیاتور چگونه انجام میشود ؟

همکاران ما در این راستا میتوانند به صورت رایگان شما را کمک کنند. همچنین از طریق سایت رسمی ایران رادیاتور میتوانید کد ۱۶ رقمی محصول را وارد کرده و از زمان باقی مانده گارانتی محصول خود مطلع شوید.

منبع