هایفوتراپی چیست نی نی سایت 

هایفو یا HIFU مخفف واژه‌ی انگلیسی High-Intensity Focused Ultrasound به معنای «امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا» است. هایفو تراپی نی نی سایت یکی از روش‌های نسبتاً جدید در درمان‌های زیبایی برای سفت کردن و لیفتینگ پوست است که بدون درد و غیرتهاجمی بوده و می‌تواند جایگزین لیفت صورت شود.

در هایفوتراپی از امواج فراصوت (اولتراساوند) استفاده می‌شود. یعنی همان امواجی که در دستگاه‌های سونوگرافی مورد استفاده قرار می‌گیرد. منتها در هایفو این امواج به صورت متمرکز به لایه‌ی خاصی از پوست انرژی وارد کرده و باعث تحریک تولید رشته‌های کلاژن می‌شوند. کلاژن‌ها وظیفه‌ی استحکام بافت‌های بدن از جمله پوست را دارند؛ لذا این اتفاق باعث می‌شود که پوستی سفت‌تر و بدون چین و چروک داشته باشیم.

در بخش بالا با هایفو چیست نی نی سایت آشنا شدید با ما همراه باشید در ادامه قصد داریم شما را با هایفوتراپی نی نی سایت را به طور کامل آشنا کنیم.

 اگر به دنبال انجام خدمات لیزر در کرمانشاه  هستید، به صفحه لیزر کیوسوییچ کرمانشاه  مراجعه نمایید.

مراقبت های بعد از هایفو صورت

هایفوتراپی نی نی سایت، یکی از روش های جوانسازی و لیفتینگ صورت می باشد و آنچه بسیار بر نتیجه هایفو تاثیر میگذارد مراقبت بعد از هایفو می باشد. در صورتی که مراقبت بعد از هایفو به درستی انجام شود هم فرد به کمترین عوارض دچار می شود و هم این روش بیشترین تاثیر مثبت را در جوانسازی پوست شما خواهد داشت. در این مقاله می خواهیم مراقبت های بعد از هایفو نی نی سایت را با هم بررسی کنیم و بهترین روش ها را به شما توضیح دهیم.

برای آشنایی با  دوره مراقبت از پوست فنی و حرفه ای  به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

تاثیر هایفوتراپی نی نی سایت

می توان گفت کاربرد اصلی و تاثیر هایفوتراپی نی نی سایت، جوانسازی و زیبایی پوست است که امروزه طرفدارن زیادی دارد.

در ادامه به برخی از مهم‌ترین کاربرد‌ها و تاثیر هایفوتراپی نی نی سایت اشاره نموده‌ایم:

  • درمان افتادگی و شلی پوست
  • بالاکشیدن ابروها
  • رفع چین و چروک
  • لیفت رفع غبغب
  • جوان سازی پوست
  • صاف کردن پوست
  • لیفت گردن
  • زاویه دار کردن چانه و فک
  • لیفت شکم و پهلو
  • لاغری موضعی
  • رفع چین و چروک و سیاهی اطراف چشم

انواع دستگاه‌های هایفو صورت

مختلف هایفوتراپی دارای کاربرد‌های متفاوتی می‌باند و هر یک به نوبه خود دارای مزایایی هستند. این دستگاه‌ها معمولا قیمت بالایی دارند.
برخی از اصلی‌ترین انواع دستگاه هایفوتراپی صورت به شرح زیر می‌باشند:

دستگاه اولترا و دلتا

می­‌توان گفت پیشرفته‌ترین دستگاه هایفوتراپی برای زیبا سازی پوست، دستگاه اولترا و دلتا هستند که بدون جراحی و درد و خونریزی می‌توانند به رفع چروک و لیفتینگ کمک کنند. دستگاه‌های اولترا و دلتا دارای دو مدل ۶۰۰ واتی و ۸۰۰ واتی هستند، این بدان معناست که تعداد شات‌هایی که هر دو دستگاه می‌توانند بزنند، یکسان است. اما قیمت‌ هر کدام متفاوت است.
هر دو دستگاه هندپیس و کارتریج مشابه دارند، دارای ۵ کارتریج به عمق، ۱٫۵،۳،۴ برای صورت و دو کارتریج به عمق ۸ و ۱۳ هستند.

دستگاه هایفو سه بعدی

نسل جدید تکنولوژی هایفوتراپی شامل دستگاه سه بعدی یا d3 است که دارای مزایای جدیدی نسبت به دستگاه‌های قدیمی است و انقلابی به وجود آورده است. یکی از مزیت های منحصر به فرد آن این است که 11 لاین را به طور همزمان انجام می دهد، البته می توان تعداد لاین را از منو انتخاب کرد.
از دیگر ویژگی‌های برجسته این دستگاه میتوان به سرعت بالا آن اشاره کرد که باعث می‌شود روند درمانی بیمار بسیار کاهش یابد و متوسط زمان درمان برای هر بیمار حدود ۲۰ دقیقه کاهش خواهد کرد.

برای انجام خدمات کاشت ناخن طبیعی به صفحه مربوطه مراجعه نمایید

دستگاه چهار بعدی

دستگاه ۴بعدی یا ۴ d جدیدترین و آخرین دستگاه هایفو در جهان است که به تازگی وارد بازار ایران شده است.
تاثیرگذاری این دستگاه نسبت به مدل‌های قدیمی بسیار بیشتر است و قدرت بالای آن بسیار مورد تحسین قرار گرفته و به بهترین دستگاه حال جهان تبدیل کرده است. دستگاه چهار بعدی می تواند بطور همزمان ۱۲ تا ۱۵ لاین را شات بزند، البته تعدا شات و لاین آن قابل انتخاب کردن است، این دستگاه توانایی استفاده برای مشتری‌های بیشتر را نسبت به دستگاه سه بعدی دارد و همچنین از قیمت دستگاه هایفو سه بعدی مقرون به صرفه تر است.

دستگاه سالنی (v-max)

هایفو سالنی یا v-max با تمرکز امواج اولتراسوند روی محدوده مورد علاوه بر رفع چین و چروک های پوستی، باعث سفت شدن و کشیدن پوست می‌شود. این فناوری همچنین می‌تواند سلول های چربی در پوست را از بین ببرد و خاصیت ارتجاعی پوست را نیز بهبود می‌بخشد.
زمان درمان با این دستگاه بیشتر است چون بدون کارتریج، دو هندپیس و به صورت تک شات و نقطه ای عمل می‌کند اما  قیمت پایین تری نسبت به دیگر دستگاه ها دارد و بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مینی هایفو

دستگاه مینی هایفو که با نام دستگاه هایفو خانگی نیز شناخته می‌شود، می تواند گزینه مناسب دیگری برای از بین بردن چین و چروک‌های صورت و تحریک کلاژن‌های پوست باشد. امواج کم توان‌تر این دستگاه همچنین می‌توانند برای از بین بردن چروک‌های دور چشم نیز مناسب باشند. با این دستگاه می توان رطوبت پوست و حالت v صورت را حفظ کرد و از افتادگی جلوگیری کرد.

برای شرکت در دوره آموزش میکرودرم به صفحه آموزش میکرودرم با مدرک معتبر مراجعه نمایید.

بهترین دستگاه هایفو نی نی سایت کدام است؟

حال که با انواع دستگاه هایفو صورت آشنا شدید شاید بزرگترین سوالی که در ذهنتان شکل گرفته این است که بهترین دستگاه هایفو نی نی سایت کدام است؟ در پاسخ به این سوال بگوییم بهترین دستگاه برای هر موقعیت و هر هدفی می‌تواند متفاوت باشد. بدیهی است که بهترین دستگاه هایفو نی نی سایت برای یک سالن زیبایی با بهترین دستگاه هایفو نی نی سایت، برای مصرف شخصی مشابه نیست.
البته به طور کلی می‌توان گفت که بهترین دستگاه هایفو نی نی سایت، دستگاهی است که علاوه بر داشتن قدرت بالا در از بین بردن چین و چروک‌ها و لیفتینگ صورت، قیمت مناسبی نیز داشته باشد و برای بیماران مقرون به صرفه باشد.

در میان برندهای مختلف موجود، برند دابلو (Doublo) تولید شده کمپانی Hironic از جمله شناخته شده ترین و باکیفیت ترین دستگاه های هایفوتراپی دنیاست.
این کمپانی با ارائه سری جدید این محصول به نام دابلو گلد قدم بزرگی در افزایش هرچه بیشتر این دستگاه برداشته است. در کلینیک گلشید از جدیدترین سری هایفوگلد استفاده می شود.

دستگاه هایفو دابلو چیست؟

در دستگاه هایفو دابلو از روشی توسعه یافته تر نسبت به سایر دستگاه های هایفو استفاده می­شود. در این سری از دستگاه ها یک منطقه حرارتی انتخابی در بخشی از لایه smas پوست در نظر گرفته می شود و بدون اینکه به اطراف این ناحیه آسیبی رسانده شود امواج اولتراسوند بر روی این ناحیه تاثیر می گذارد.

انواع مدل های دستگاه هایفو دابلو

  1. دستگاه هایفو دابلو
  2. دستگاه هایفو دابلو اس
  3. دستگاه هایفو دابلو گلد

هایفو دابلو گلد نی نی سایت (Doublo gold)

دستگاه هایفو دابلو گلد نی نی سایت، نسل جدید تکنولوژی اولتراسوند است که از آن برای چین و چروک پوست، خطوط ریز پوست و افتادگی پوست استفاده می‌شود. همچنین از این دستگاه برای کاهش چربی در مناطق مختلف، لاغری موضعی و لیفت پوست هنگامی که تمایل به استفاده از جراحی و روش های تهاجمی نباشد استفاده می شود.

مزایای دستگاه هایفو گلد

برخی از مزایای هایفو دابلو گلد نی نی سایت به شرح زیر می باشد:

  • عدم افت توان در کارتریج ها
  • کارتریج با عمق های متفاوت برای نواحی مختلف
  • ایجاد نقاط به صورت کاملا متمرکز و بدون هیچ گونه همپوشانی و امواج در تمامی کارتریج ها
  • امکان استفاده از بالاترین انرژی و عدم ایجاد آسیب و عوارض جانبی به دلیل تمرکز بالای هر دات
  • امکان همزمان لیفتینگ و جوانسازی پوست در یک جلسه با دستگاه هایفو دابلو گلد
  • عدم ایجاد آسیب در اپیدرم و بافت های محیطی
  • قابل استفاده در کلیه تایپ های پوستی بدون محدودیت
  • قابل استفاده برای تمامی فصول
  • بدون نیاز به استراحت و مراقبتهای قبل و بعد از انجام دابلو
  • اثر درمانی بسیار بلند مدت تنها بعد از انجام دابلو در یک جلسه
  • تنظیم آسان و راحت دستگاه

اگر به  دنبال  شرکت در دوره های پاکسازی پوست در بهترین و معتبر ترین کیلینیک زیبایی هستید، به صفحه  مدرک دوره پاکسازی پوست مراجعه نمایید.

 

مراقبتهای بعد از هایفو نی نی سایت

مراقبتهای بعد از هایفو نی نی سایت شامل مواردی می باشد که در این قسمت از مقاله می خواهیم به صورت مختصر هر بخش از این مراقبت را به شما توضیح دهیم. مراقبت بعد از هایفو را جدی بگیرید و در صورتی که با مشکلی رو به رو شدید حتما با پزشک تان تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید. برخی از مراقبتهای بعد از هایفو نی نی سایت به شرح زیر می باشد:

  • بعد از هایفو در معرض نور خورشید قرار نگیرید

برای آن که هایفوتراپی اثرات خود را در لیفت صورت نمایان کند نیاز است در مدت زمان 4 الی 6 هفته در معرض نور خورشید قرار نگیرید. البته دقت داشته باشید برای آن که به بهترین نتیجه در هایفو تراپی نی نی سایت دست یابید نیاز است که چند هفته قبل هایفوتراپی این نکته را نیز در نظر داشته باشید و در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار نگیرید.

بعد از هایفوتراپی نی نی سایت، حساس تر می شود و شما برای آن که از آفتاب سوختگی صورت و آسیب دیدن پوست تا حد امکان جلوگیری کنید لازم است در مواقع ضروری که نیاز است در معرض نور خورشید قرار بگیرید از ضد آفتاب و کلاه و عینک آفتابی مناسب استفاده کنید.

در دوران بعد از هایفو پیشنهاد می شود از ضد آفتاب هایی با spf بالاتر از 30 استفاده کنید و محافظت از پوست خود را در این دوران جدی بگیرید.

برای آن که مراقبت های بعد از هایفو صورت را به طور کامل انجام دهید و از تیره شدن پوست صورت تان در اثر تابش آفتاب جلوگیری کنید از یک برند معتبر ضد آفتاب استفاده کنید تا از پوست شما در برابر اشعه uv یا فرابنفش مراقبت شود.

دقت داشته باشید برای آن که پوست شما حساس شده است نباید در برابر اشعه سولاریوم قرار گیرید و این کار می تواند به بروز هایپرپیگمنتیشن یا تیره شدن پوست صورت شما منجر شود و پوست تان به دلیل حساسیت بالا در این دوران دچار سوختگی شود.

شما می توانید بعد از آن که دوره درمانی هایفوتراپی تان به اتمام رسید مجدد به روال عادی زندگی تان برگردید و کار های گفته شده را انجام دهید اما در این دوران بعد از هایفوتراپی بهتر است از انجام سولاریوم و قرار گرفتن در معرض تابش آفتاب خودداری کنید.

اگر به فکر کسب درآمد بالا هستید و میخواهید مهارتی یاد بگیرید که درآمد شما را چندین برابر کند پیشنهاد ما به شما یادگیری کار با دستگاه هایفوتراپی می باشد. اگر میخواهید تخصصی ترین آموزش هایفوتراپی را دریافت کنید و به سرعت در مراکز زیبایی مشغول به کار شوید حتما به صفحه زیر مراجعه کنید و با هزینه ای  بسیار پایین از این آموزش برخوردار شوید.

آموزش هایفوتراپی

  • بعد از هایفو تراپی نی نی سایت الکل و نوشیدنی حاوی کافئین استفاده نکنید.

 

از دیگر مراقبتهای بعد از هایفو نی نی سایت، مراقبت های تغذیه ای می باشد و شما باید در این دوران به تغذیه خود بیشتر اهمیت دهید و برای آن که هایفوتراپی شما بهترین نتیجه را داشته باشد مصرف نوشیدنی های الکلی و کافئین دار را محدود کنید.

پیشنهاد پزشکان این است که تا 2 روز بعد از هایفوتراپی از مصرف الکل و نوشیدنی های کافئین دار خودداری کنید تا اثرات هایفوتراپی موفقیت آمیزتر باشد.

دلیل این موضوع این می باشد که بعد از هایفوتراپی صورت، کبد درگیر حذف سلول های چربی آزاد شده می باشد و شما باید حداکثر کاری را انجام دهید که کبد بتواند روی این کار تمرکز  بیشتری داشته باشد. خوردن نوشیدنی های الکلی و کافئین دار کبد را درگیر میکند و کبد مجبور است در این زمان به سم زدایی بدن بپردازد و از کار اصلی خود بعد از هایفو باز می ماند و همین امر باعث می شود اثرات هایفوتراپی چندان جالب نباشد.

  • پرهیز از خراشیدن و خاراندن پوست بعد از هایفو تراپی نی نی سایت.

از دیگر مراقبتهای بعد از هایفو نی نی سایت، این است که در این دوران به دلیل حساسیت بیشتر پوست تا حد امکان سعی کنید پوست خود را نخراشید و در صورت لزوم با حرکات بسیار ملایم این کار را انجام دهید تا پوست شما آسیب نبیند.

کشیده شدن پوست در این دوران می تواند اثرات درمانی هایفوتراپی را بسیار کاهش دهد و حتی باعث ایجاد زخم روی پوست شود. دقت داشته باشید اگر بعد از هایفوتراپی صورت، در سطح پوست تان پوسته هایی وجود داشت آن ها را دستکاری نکنید و اجازه بدهید این پوسته ها به صورت طبیعی بریزند تا از ایجاد عفونت و زخم در پوست تان جلوگیری کنید.

البته دقت داشته باشید که اگر پست تان را نیز لیزر کرده اید باید این موارد را رعایت کنید و تا حد امکان از ایجاد خراش روی پوست تان جلوگیری کنید.

اگر میخواهید به عنوان یک اپراتور لیزر در مرکز زیبایی مشغول به فعالیت شوید و از این راه کسب درآمد داشته باشید بهترین راه شرکت در دوره آموزش کار با لیزر می باشد.

شما می توانید این دوره را به صورت مجازی از سایت تله تیچرز به آدرس www.tele-teachers.com دریافت کنید و با هزینه بسیار پایینی این مهارت را کسب کنید و در مدت زمان کوتاهی مشغول به کار شوید.

آموزش لیزر

  • بعد از هایفو آب زیادی بنوشید.

از دیگر مراقبتهای بعد از هایفو نی نی سایت، نوشیدن آب زیاد می باشد. البته دقت داشته باشید نوشیدن مایعات در این دوره پیشنهاد می شود اما منظور از این مایعات چای و قهوه نیست زیرا این مایعات دارای کافئین هستند و همان طور که اشاره شد شما در این دوران نباید از نوشیدنی ها کافئین دار استفاده کنید.

نوشیدن مایعاتی مانند آبمیوه و آب می تواند کمک کند اثرات درمانی هایفوتراپی نمایان شود و بهبود پوست شما سریعتر اتفاق افتد.

وقتی شما بعد از هایفوتراپی به میزان کافی آب مینوشید ساخت کلاژن در بدن شما با سرعت بیشتری انجام می شود و همین امر می تواند بهبود صورت شما را تسریع کند. دقت داشته باشید که مصرف چای و قهوه به دلیل دارا بودن کافئین باعث تکرر ادرار می شوند و بدن شما را با کم آبی رو به رو کرده و روند بهبود را عقب میندازد.

  • خودداری از حمام داغ و سرد و جکوزی بعد از هایفوتراپی.

از دیگر مراقبتهای بعد از هایفو نی نی سایت، که باید در نظر داشته باشید این است که از آب یخ و داغ برای شستشو بدن تان استفاده نکنید. سعی کنید در این دوران از آب ولرم استفاده کنید تا پوست شما که حساسیت بیشتری پیدا کرده دچار مشکل نشود.

دیگر مراقبتهای بعد از هایفو نی نی سایت، عدم استفاده از جکوزی و سونا می باشد زیرا این موارد می توانند اثراتی مانند حمام آب گرم به همراه داشته باشند و به این ترتیب چربی هایی که روی پوست شماست را از بین ببرد و سرعت روند بهبود را کاهش دهد.

هر چه آب برای شستشو بدن سردتر باشد روند بهبود تسریع می شود و شما می توانید از آسیب های پوستی و ایجاد التهاب در پوست تان جلوگیری کنید.

این مراقبت ها را باید بعد از تزریق ژل و بوتاکس نیز انجام دهید و برای آن که ژل و بوتاکس بیشترین اثر مثبت را داشته باشند بهتر است از حمام داغ و سرد خودداری کنید.

اگر میخواهید نحوه صحیح تزریق ژل و بوتاکس را یاد بگیرید و با یادگیری این مهارت به راحتی در مراکز زیبایی مشغول به کار شوید و کسب درآمد کنید پیشنهاد ما به شما شرکت در دوره اموزش مجازی ژل و بوتاکس سایت تله تیچرز می باشد.

با یادگیری این مهارت می توانید در مراکز زیبایی به این کار مشغول شوید و درآمد بالایی داشته باشید.

  • عدم کمپرس سرد بعد از هایفو

دقت داشته باشید برای آن که هایفوتراپی صورت شما بهترین نتیجه و اثر را داشته باشد نباید از کمپرس سرد روی نواحی مورد درمان استفاده کنید.

  • عدم استفاده از لوازم آرایش و محصولات مراقبت پوستی بعد از هایفو صورت

همان طور که گفته شد بعد از هایفوتراپی صورت پوست حساس شده و شما باید آن را کمتر با مواد آرایشی تحریک کنید. هر چقدر مواد آرایشی مورد استفاده باکیفیت باشد باز هم برای پوست حساس مضر می باشد و می تواند اثرات درمانی هایفو را کاهش دهد.

  • عدم تحریک پوست با بند و وکس و اپیلاسیون بعد از هایفو

از دیگر مراقبتهای بعد از هایفو نی نی سایت، این است که تا حد امکان از انجام کار هایی که پوست را تحریک میکند خودداری کنید. اگر نیاز به اپیلاسیون و وکس کردن و بند انداختن دارید بهتر است این کار را به زمان دیگری موکول کنید و یا قبل از هایفوتراپی نی نی سایت این کارها را انجام دهید.

نحوه خوابیدن بعد از هایفو تراپی صورت نی نی سایت

یکی از سوالاتی که بعد از هایفو صورت نی نی سایت پرسیده می شود این است که نحوه خوابیدن بعد از هایفو چگونه است و بهتر است چگونه بخوابیم تا اثرات هایفو صورت نی نی سایت کاهش پیدا نکند؟

بهترین حالتی که می توانید بعد از هایفو صورت نی نی سایت بخوابید حالتی است که صورت کمتر در معرض خراشیده شدن و تحریک به وسیله بالش باشد. سعی کنید در این دوران برای آن که اثرات درمانی هایفوتراپی از بین نرود تا حد امکان به صورت طاق باز بخوابید و از غلت خوردن در حین خواب خودداری کنید.

البته ساییده شدن صورت با بالش بسیار ملایم می باشد اما بهتر است برای آن که نتایج هایفوتراپی بهتر باشد نحوه خوابیدن بعد از هایفو را به صورتی که توضیح دادیم انجام دهید.

کرم ترمیم کننده بعد از هايفوتراپي ني ني سايت

از دیگر مراقبت های بعد از هایفوتراپی نی نی سایت صورت این است که از بهترین کرم ترمیم کننده بعد از هایفو استفاده کنید. کرم های ترمیم کننده زیادی برای این کار در بازار موجود می باشد و شما بهتر است از پزشک مربوطه در مورد آن بپرسید.

در این دوران توصیه پزشکان این است که به مدت 1 هفته هر روز از کرم ترمیم کننده استفاده کنید و نوع کرم ترمیم کننده بهتر است به صورت ژل مانند باشد تا چربی آن صورت شما را اذیت نکند.

درد صورت بعد از هايفوتراپي ني ني سايت

یکی از سوالاتی که پرسیده می شود این است که آیا درد صورت بعد از هایفو زیاد است و باید از مسکن برای تسکین این درد استفاده کرد یا خیر.

در واقع درد صورت بعد از هایفوتراپی نی نی سایت قابل تحمل است و به قدری نیست که اذیت کننده باشد اما در صورتی که آستانه تحمل درد شما پایین است می توانید با مشورت با پزشک تان از قرص های مسکن استفاده کنید.

ماساژ صورت بعد از هايفوتراپي ني ني سايت

ماساژ صورت بعد از هایفوتراپی نی نی سایت از مواردی است که می تواند باعث تحریک پوست شود و بهتر است این کار را به زمان دیگری موکول کنید. درست است که ماساژ صورت می تواند به بهبود گردش خون در پوست کمک کند اما تا حد امکان باید سعی کنید از دستکاری صورت در این دوران خودداری کنید تا اثرات هایفوتراپی کاهش پیدا نکند.

آیا بعد از بوتاکس میشه هایفو کرد

از مهمترین مسائلی که باید بعد از هایفو از آن اطلاع داشته باشید فاصله هایفو و بوتاکس می باشد. با توجه به آن که هایفوتراپی نیازی به صرف زمان برای نقاهت ندارد شما می توانید بلافاصله بعد از هایفوتراپی نیز تزریق بوتاکس داشته باشید.

البته پزشکان توصیه میکنند برای آن که بیشترین اثر مثبت را از هایفو داشته باشید و اثرات آن از بین نرود بهتر است 2 الی 3 ماه بین این دو کار فاصله داشته باشید.

اگر بوتاکس کرده اید و می خواهید بدانید تا چه مدت بعد از آن میتوان هایفوتراپی انجام داد باید بگوییم که فاصله بوتاکس و هایفو حداقل 2 هفته می باشد و شما باید برای هایفوتراپی اطراف چشم و پیشانی بعد از بوتاکس باید 2 هفته صبر کنید.

در بخش بالا با  نمونه مراقبت های بعد از هایفو نی نی سایت و هایفوتراپی نی نی سایت آشنا شدید. در این بخش قصد داریم بخش هایی که روی آن هایفوتراپی انجام می شود را معرفی نماییم.

هایفوتراپی در کدام قسمت‌ها می‌تواند انجام شود؟
هایفوتراپی نی نی سایت در این نقاط انجام می‌شود:

  • کل صورت
  • نواحی پایین صورت و غبغب
  • گردن و دکلته

عوارض هایفو نی نی سایت

عوارض هایفو نی نی سایت محدود و معمولاً نادرند. این روش درمانی به حدی سریع و کم‌دردسر است که در کشورهای خارجی به «لیفت وقت ناهار» یا «Lunchtime Facelift» معروف شده است. یعنی انقدر کم دردسر که می‌توانید در یک روز کاری، در زمان استراحت ناهار هایفوتراپی کنید و سپس به محل کار بازگردید.

علت کم‌عارضه و کم دردسر بودن هایفوتراپی این است که اساس کار آن همان چیزی است که در دستگاه‌های سونوگرافی استفاده می‌شود؛ یعنی استفاده از امواج فراصوت. حتماً می‌دانید که روش سونوگرافی، ایمن‌ترین شیوه‌ی تصویربرداری پزشکی است. هایفوتراپی نیز همین گونه است و یکی از ایمن‌ترین روش‌های لیفت و جوانسازی پوست محسوب می‌شود.

سوالات متداول در خصوص هایفوتراپی نی نی سایت

هایفوتراپی درد دارد نی نی سایت ؟ 

عده ای از افراد می پرسند که هایفوتراپی درد دارد نی نی سایت ؟ باید گفت هایفوتراپی معمولاً بدون درد است. برخی از مراجعین می‌گویند که در طول جلسه‌ی درمانی سوزن سوزن شدن خفیف یا اندکی گرما بر روی پوست احساس می‌کنند. با وجود این که سوزن سوزن شدن یا سوزش خفیف پوست ممکن است در طول جلسه‌ی درمانی احساس شود، بلافاصله بعد از اتمام درمان متوقف می‌شود. احساس سوزن سوزن شدن بیشتر در نواحی حساس مانند اطراف چشم و دور لب مشاهده می‌شود.

تجربیات هایفوتراپی نی نی سایت 

در این بخش تجربیات هایفوتراپی نی نی سایت  برخی افراد مشاهده می شود.

من هایفوتراپی انجام دادم واقعا عالیه پوست رو مثل ایینه صاف میکنه، خیلی ها بهم گفتن برو لیفت با نخ ولی یکم میترسیدم بابت بیهوشیش به نظر من که هایفوتراپی خیلی خوبه البته البته بستگی به دکتر هم داره.

 

من برای اینکه صورتم صاف بشه و بدون چروک کلی کرم و دارو و ورز انجام دادم ولی اخر دکترم  بهم هایفو تراپی رو معرفی کرد. منم انجام دادم. الان دیگه خوبه راحت شدم.

 

عوارض هایفوتراپی صورت نی نی سایت

عوارض هایفوتراپی صورت نی نی سایت، به طور کلی می‌توان گفت که هایفو تراپی صورت نی نی سایت، تکنیکی بسیار امن می‌باشد و کمتر کسی پس از انجام آن دچار عوارض خاصی می‌شود. معمولا افراد پس از استفاده از این تکنیک برای جوانسازی و لیفتینگ، به سرعت بهبود می‌یابند و با عارضه خاصی مواجه شوند.

 

هزینه هایفو صورت نی نی سایت

در خصوص انجام خدمات هایفو ابتدا باید به یک کلینیک معتبر و حرفه ای مراجعه  نمایید. در نهایت برای اطلاع از هزینه هایفو صورت نی نی سایت با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار کنید. 

 

رضایت از هایفو نی نی سایت

افراد زیادی در نی نی سایت نظر خود را بیان کرده اند، رضایت از هایفو نی نی سایت داشته اند. شما نیز می توانید برای انجام هایفو به کلینیک زیبایی معتبر مراجعه نمایید.