کامل ترین پکیج نمونه سوالات اکسل به صورت عملی، تستی و تشریحی همراه با آزمون آنلاین رایگان و همچنین امکان پرسش و پاسخ با استاد مربوطه.

خرید نمونه سوالات عملی اکسل از آموزشگاه آریا تهران شامل مزایای زیر است

  • امکان ارتباط با استاد هر لحظه و پرسش از ایشان
  • آزمون آنلاین رایگان اکسل
  • دریافت آپدیت ها و سوالات جدید در صورت انتشار نسخه های جدید نرم افزار اکسل
  • نمونه سوالات حرفه ای چالش بر انگیز excel
  • دریافت کد تخفیف برای خرید های بعدی
  • محتوا و قیمت آموزشی رقابتی (تضمین کیفیت و بازگشت وجه)

همین حالا می توانید تنها با قیمت ده هزار تومان اقدام به دریافت نمونه سوالات فنی و حرفه ای اکسل نمایید یا اینکه بخشی از آن را به صورت رایگان از لینک زیر دریافت نمایید.

دانلود نمونه سوالات رایگان

نمونه سوالات تستی اکسل فنی و حرفه ای

علاوه بر فیلم هایی که در خصوص نمونه سوالات عملی اکسل برای شما داخل یک فایل زیپ گنجانده شده است، چندین فایل pdf نیز برای سوالات تستی و تشریحی نیز در آن بر اساس فصل های فیلم آموزش اکسل نیز موجود می باشد.

شما می توانید با هزینه ۳۰ هزار تومان علاوه بر دریافت نمونه سوالات excel فنی و حرفه ای اقدام به دریافت کامل ترین فیلم آموزش اکسل نیز نمایید.

نمونه سوالات اکسل ۲۰۱۶

نمونه سوالات اکسل در این مجموعه از نسخه ۲۰۱۶ نرم افزار آفیس می باشند که نسخه ای است که در آزمون های فنی و حرفه ای از آن امتحان گرفته می شود، با این حال کسانی که دارای دیگر نسخه های مجموعه آفیس می باشند می توانند از این بسته استفاده نمایند.آموزشگاه آنلاین

شما عزیزان در صورتی که قصد شرکت در آزمون های استخدامی ، سازمان های دولتی و یا خصوصی را دارید، می توانید با دانلود نمونه سوالات عملی اکسل از سایت آموزشگاه آنلاین آریاتهران ، با آمادگی کامل مهیای ورود به جلسه آزمون شوید.

این نمونه سوالات اکسل ۲۰۱۶ توسط اساتید خبره حسابداری و اکسل ، که سالیان سال است که به تدریس دروس حسابداری و اکسل در آموزشگاه های فنی و حرفه ای و دانشگاه های تهران مشغول هستند، گردآوری شده است لذا می تواند منبع بسیار خوبی برای افزایش مهارت های اکسل در خصوص حسابداری و یا آمادگی آزمون های استخدامی و فنی و حرفه ای باشد.

اطلاعات نمونه سوالات عملی اکسل

گردآورنده و مدرس: آقای حمید رضا مهرانفر

مدت زمان: ۳ ساعت و ۱۲ دقیقه

تعداد نمونه سوالات عملی: ۱۳

نمونه سوالات  pdf و تستی و تشریحی با جواب: دارد

کیفیت ویدیو های نمونه سوالت عملی: ۷۲۰ hd

آزمون آنلاین: دارد

مشاهده بخشی از نمونه سوالات عملی اکسل فنی و حرفه ای