فروشگاه خانی بهترین و فعال ترین نمایندگی شرکت میراب در ایران است. تمامی محصولات میراب در فروشگاه خانی با گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه میشود. دیگر نیازی نیست برای خرید شیرآلات صنعتی و دیگر محصولات میراب به کارخانه این شرکت مراجعه کنید. شما میتوانید از طریق تماس با کارشناسان ما در فروشگاه خانی بهترین و مرغوب ترین محصولات را با گارانتی خریداری کنید. همکاران ما به صورت شبانع روزی آماده پاسخگویی و فروش محصولات میراب به شما عزیزان هستند.

 021-66654300

معرفی شرکت میراب

شرکت میراب (سهامی خاص) فعالیت خود را از سال 1358 با مدلسازی ( قالبسازی برای صنعت ریخته گری) در یک کارگاه 350 متری حوالی میدان آذری تهران و تحت نام فرمینکار آغاز نمود. شروع فعالیت فرمینکار در ابتدای امر با طراحی و ساخت انواع مدل های قطعات صنعتی از قبیل سیلندر لوکوموتیو راه آهن، سیلندر موتورهای درمن دیزل، قطعات چدنی انواع پمپ های سانتریفوژ، جریان محوری و شناور ، چدنی اگزوزهای انواع خودروها  و انواع قطعات حساس مورد نیاز صنعت همراه شد.

 021-66654300

مهندس مرتضی توجه در گام بعدی با انتخاب نام میراب عزم شرکت را برای همکاری با صنعت آب و فاضلاب کشور نشان داد و ضمن ایجاد ارتباط با شرکت های صاحب نام صنعت شیرسازی دنیا و کسب تجارب و فن آوری آنان، ساخت اولین سری شیرهای پروانه ای را با کیفیت مطلوب و برابر با استانداردهای بین المللی آغاز کرد. به دنبال این امر شرکت فرمینکار که در سال 1363 به ثبت رسیده بود در سال 1369 به میراب تغییر نام داد.

 021-66654300

نمایندگی شرکت میراب در قم

فروشگاه خانی در چند سال اخیر به عنوان فعال ترین و معتبر ترین نمایندگی شرکت میراب از طرف مدیرعامل میاب برگزیده شده است. ما تمام محصولات میراب را با قیمتی ارزان و منصفانه به فروش میرسانیم. برای دریافت لیست قیمت محصولات میراب با ما تماس بگیرید.

فروشگاه خانی برای فروش محصولات میراب و دیگر محصولات صنعتی برای رفاه حال مشتریان راه های ارتباطی متنوعی در نظر گرفته است. شما هم میتوانید از طریق مراجعه به سایت فروشگاه خانی برای خرید و مشاهده محصولات اورجینال اقدام کنید و هم همکاران ما از طریق تماس تلفنی آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان هستند.

 021-66654300

نمایندگی شرکت میراب در قم

فروش محصولات میراب در قم

برای خرید محصولات میراب میتوانید به کارخانه میراب مراجعه کنید و با مشاهده انواع شیرآلات صنعتی برای خرید اقدام کنید. راه ساده تری نیز وجود دارد. فروشگاه خانی یکی از بهترین نمایندگی های شرکت میراب در ایران است که هم به صورت تلفنی ، آنلاین و حضوری تمام محصولات میراب را با قیمتی ارزان عرضه میکند.

این نمایندگی محصولات اصل و اورجینال را با کمترین سود و در کوتاهترین زمان برای شما ارسال خواهد کرد. فروش محصولات میراب در قم از دیگر خدمات خانی استور میباشد. شما در هرجای ایران که سکونت دارید میتوانید برای خرید محصولات میراب با ما تماس بگیرید.

 021-66654300

فروش محصولات میراب در قم
نمایندگی فروش محصولات میراب در قم

شیرآلات پروانه ای میراب:

یکی از انواع شیرآلات میراب، شیرآلات پروانه ای است که این نوع از شیرآلات صنعتی، دریچه‌ای است که جریان سیال را جدا کرده و یا تنظیم می‌کند. مکانیزم بسته شدن شیرهای پروانه ای میراب به وسیله‌ی یک دیسک است که چرخش دارد. عملکرد آن شبیه به شیرآلات توپی است که اجازه می‌دهد دریچه سریع بسته شود. شیرآلات پروانه ای به طور کلی به سایر مدل‌ها ترجیح داده می‌شوند، زیرا آن‌ها کمتر از سایر شیرآلات هزینه می‌برند و وزن آن‌ها نیز سبک‌تر است، بنابراین نیاز به پشتیبانی کمتری دارند. دیسک در مرکز لوله قرار دارد. میله‌ای از طریق دیسک به یک محرک در خارج از شیر متصل می‌شود. چرخش محرک، چرخ دیسک را به صورت موازی یا عمود بر جریان می‌چرخاند. بر خلاف شیر سوپاپی، دیسک همیشه در جریان موجود است، بنابراین حتی زمانی که باز می‌شود نیز باعث کاهش فشار می‌شود.

 021-66654300

شیرآلات آتش نشانی میراب:

مهار آتش در عملیات آتش نشانی در ابتدا به کیفیت بالای شیر آتش نشانی بستگی دارد که فشار آب را به طور موثر و با خیال راحت هنگامی که به آن نیاز است، بیشتر می‌کند. بر اساس سال‌ها تجربه، شیرهای آتش نشانی میراب همه کاره هستند و به شما راه‌های بیشتری را برای کنترل آتش‌سوزی می‌دهند. شرکت میراب امروزه انواع مختلفی از شیرآلات صنعتی آتشنشانی را به بازار عرضه می‌کند.

 021-66654300

منبع : نمایندگی شرکت میراب

مقالات مرتبط :

نمایندگی وگ امید گلستان در قم

نمایندگی شرکت نوین شیر در قم

نمایندگی شرکت کیز ایران در قم

نمایندگی شیر فلکه فاراب در قم