اگر به دنبال خرید و فروش انواع سکه های بانکی در کرج و تهران هستید، ما بهترین خریدار و فروشنده سکه در سراسر کشور با امکان ارسال رایگان در استان تهران و البرز با پک و هلوگرام گلدن ارت گلدن ارت هستیم.

زربد چیست

پلمپ امنیتی هوشمند زربد نوعی پلمپ برای انواع پلاک طلا‌ با تکنولوژی  کارت ملی است که محصول به صورت فیزیکی در قسمت وسط ان جانمایی شده است. با توجه به ماهیت الکترونیکی حساس و پیچیده این پلمپ، مراحل تولید این کارت و پلمپ محصول درون ان صرفا در محل چاپخانه امنیتی  و محافظت شده انجام می شود

عملیات صدور پلمپ های زربد شامل امضا دیجیتال، گواهی تضمین اصالت محصول و ثبت ان در بلاکچین توسط بورس سکه گلدن ارت و شرکت زربد است.

بورس سکه گلدن ارت با بیش از دو دهه سابقه درخشان در خدمت همشهریان و هموطنان عزیز می باشد.

خرید طلای ابشده در عین حال که می تواند سود خوبی برای سرمایه گذاری داشته باشد از انجایی که عیار ان مشخص نیست‌ و اطلاعات ان نیز از روی سامانه بعد از مدتی حذف می شود ریسک خرید طلای تقلبی و یا با عیار پایین را بسیار بالا می برد.

خرید طلای ابشده گلدن ارت با پک امنیتی زربد ضامن اصالت طلای ابشده است. به همین دلیل سرمایه گذار علاوه بر دقت کردن به این نکته که طلای ابشده را حتما از فروشندگان معتبر خریداری کند باید توجه داشته باشد که بهترین روش خرید طلای ابشده، خرید طلای ابشده در پک امنیتی و ضد جعلی است که  قابلیت جعل را از بین می برد.

با خرید طلای ابشده در پک های امنیتی  با عیار طلای ابشده و کد اتحادیه روی پک امنیتی که طلای ابشده داخل ان قرار گرفته شده احتمال تقلبی بودن طلای ابشده خریداری شده به صفر می رسد.

پیشنهاد بررسی: بورس سکه گلدن آرت

آدرس و شماره تماس بورس سکه گلدن ارت

در ادامه تمام اطلاعات لازم و ره های ارتباطی با مجموعه گلدن ارت در اختیار شما قرار گرفته است.

شماره تماس بورس سکه گلدن ارت

02632570013

02632570014

آدرس وب سایت گلدن ارت

http://www.goldenart1.com/

پیج رسمی بورس سکه گلدن ارت در اینستاگرام

 Golden Art

آدرس بورس سکه کلدن ارت در کرج

میدان ازادگان، برج میلاد، طبقه همکف بورس طلا و جواهر پلاک دو.

وارد بورس طلا که شدید مغازه دوم سمت راست بورس سکه گلدن ارت.