اگر میخواهید قیمت کرکره برقی نو خود رابه صورت آنلاین حساب کنید و بدانید که برای خرید کرکره برقی تا چه حدودی باید هزینه کنید به صفحه محاسبه قیمت کرکره برقی مراجعه کنید.

همچینین میتوانید با همکاران ما در ایران کرکره تماس بگیرید تا به صورت رایگان برای خرید کرکره برقی به شما مشاوره دهند و بهترین نوع کرکره برقی را به شما معرفی کنند.

تعمیر کرکره برقی

برای دریافت مشاوره رایگان با شرکت های زیر تماس بگیرید:

شرکت و فروشگاه همتا

شماره تماس: 09122552119 – 02155449212

آدرس وب سایت : www.hamtadoor.com

شرکت ایران کرکره

شماره تماس: 09128899015 – 02155449064

آدرس وب سایت : www.iran-kerkere.com

پیشنهاد ویژه: اگر شما هم فروشنده و یا تعمیرکار کرکره برقی هستید، برای تسهیل امور خوانندگان و تبلیغات در این صفحه حتما با ما تماس بگیرید (09120145021).

فاکتور اصلی در تعیین قیمت کرکره برقی

خوب است بدانید 2 فاکتور اصلی که در تعیین قیمت کرکره برقی موثر است به ترتیب تیغه کرکره برقی و موتور کرکره برقی نیز می باشد، البته پارامتر های دیگری مثل نوع و متراژ کرکره و رسیور کرکره برقی و همچنین تعداد سنسور ها در قیمت کرکره برقی تاثیر می گذارند.

همانطور که مشاهده می کنید در این صفحه ما تمامی قطعات کرکره برقی را همراه با نوع، برند و قیمت آن ها معرفی نموده ایم و با قیمت کرکره برقی شما با توجه به تیغه و موتور بکار رفته متغیر خواهد بود.

قیمت هر متر مربع کرکره برقی

ما در گروه صنعتی و تولیدی ایران کرکره همواره در تلاشیم تا در کنار خدمات با کیفیت قیمت کرکره برقی را منصفانه و گاها کمتر از مراکز دیگر در نظر بگیریم، چرا که اولویت ما رضایت مشتریان عزیز می باشد و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخوهیم نمود.

بعضی همکاران علاوه بر موارد فوق هزینه نصب کرکره برقی را نیز به قیمت کرکره برقی اضافه می کنند. اما قیمت های ارائه شده در بالا برای نصب کامل کرکره برقی میباشد و شامل تمام یراق الات از قبیل شفت و رسیور و ریموت اندکب و یاتاقان و صفحه پلیت نیز می باشند.

نوع تیغه تاثیرگذار در قیمت کرکره برقی

یکی دیگر از عوامل تعیین کننده در قیمت کرکره برقی نوع تیغه است. نوع عایق، اندازه، جنس و رنگ تعیین کننده میزان قیمت تیغه کرکره برقی هستند. جنس تیغه کرکره برقی انواع مختلفی دارد. معمولا پرکاربردترین آنها فولاد، پلی کربنات و آلومنیوم است.

تیغه های آلومینیومی از بیلت آلومنیوم تهیه می شوند. این نوع تیغه ضد خش است و مناسب برای استفاده در اماکنی با تردد بالا طراحی شده مانند سوله ها، مغازه ها و اماکن صنعتی هستند و به دلیل توخالی بودن برای استفاده در منازل مناسب نمی باشند. این نوع تیغه کرکره برقی در حال حاضر سهم زیادی از بازار ایران را به خود اختصاص داده است. از مزایای این نوع تیغه می توان به سبک بودن آن اشاره کرد که باعث شده است امکان استفاده از موتورهای سبک تر را فراهم نماید. سبک بودن وزن تیغه در بالا رفتن عمر موتور کرکره برقی می تواند تاثیرگذار باشد. روش تهیه این نوع تیغه نسبت به سایر انواع آن راحتتر است و کیفیت آن نسبت به قیمت مقرون به صرفه است. این نوع تیغه به دلیل ضد زنگ بودن مناسب برای استفاده مناطق شرجی نیز هستند.

تیغه های گالوانیزه از استحکام بالاتری نسبت به تیغه های آلومنیومی برخوردار هستند. اما این نوع تیغه ها ضد خس نیستند و در صورت خش برداشتن امکان زنگ زدن آنها نیز وجود دارد. کیفیت این نوع تیغه ها به نوع ساخت و رنگی که در آن استفاده می شود می تواند متفاوت باشد. از این نوع تیغه ها برای استفاده در ساختمان های مسکونی و پارکینگ ها استفاده می شوند.

 تیغه آکرول اصل

تیغه های گالوانیزه از استحکام بالاتری نسبت به تیغه های آلومنیومی برخوردار هستند. اما این نوع تیغه ها ضد خش نیستند و در صورت خش برداشتن امکان زنگ زدن آنها نیز وجود دارد. کیفیت این نوع تیغه ها به نوع ساخت و رنگی که در آن استفاده می شود می تواند متفاوت باشد. از این نوع تیغه ها برای استفاده در ساختمان های مسکونی و پارکینگ ها کاربرد دارند.

از تیغه های شفاف یا پلی کربنات به دلیل مقاومت بالای آن معمولا در امکان امنیتی استفاده می شوند. این نوع تیغه ها ضد زنگ، ضد خش و ضد آتش سوزی هستند و در رنگ های مختلفی ساخته می شوند و دارای طرح های جذاب و زیبایی ارائه می شوند. به دلیل کیفیت بالا در ساخت این نوع تیغه، قیمت آن نیز از سایر انواع بالاتر می باشد.

موتور کرکره برقی تاثیر گذار در قیمت کرکره برقی

  • عامل موثر دیگر بر هزینه کرکره برقی نوع موتور است که با وجود تنوع دارای ویژگی ها و کیفیت ها و قیمت های مختلفی میباشد. از انواع آن میتوان به موتور ساید، موتور توبلار و …. اشاره نمود. این نوع موتور های با افزودن موارد دیگری از جمله چشمی،کلید خلاص کن، باطری، وجود سیستم عدم برخورد با مانع ،قفل و … میتواند روی هزینه های آن نیز اثر گذار باشد. هزینه نصب بسته به وزن و اندازه درب و یا وجود آهنکشی متفاوت خواهد بود.
  • برای محاسبه قیمت هر متر مربع کرکره برقی کلیک کنید.
  • توضیحات در خصوص موتور کرکره برقی

    به طور کلی موتور های کرکره برقی به دو دسته موتور ساید کرکره برقی و موتور توبلار کرکره برقی تقسیم می شوند. در ادامه به بررسی هرکدام از این دو می پردازیم.

    ویژگی های موتور توبلار کرکره برقی

    موتور توبلار کرکره برقی به عنوان معمول ترین و متداول ترین انتخاب برای کرکره برقی می باشد، قیمت بسیار مناسب و همچنین اندازه و حجم کم از دیگر مزایای آن می باشد.

    این موتور دارای سیستم برق اضطراری یا یو پی اس می باشد. علاوه بر آن طول عمر بالایی نیز دارد.

    موتور کرکره برقی توبولار  یکی از پرفروش ترین موتور های موجود است که شما می توانید برای خرید آن به راحتی با مشاوران ما تماس بگیرید، موتور خود را انتخاب کنید و به صورت آنلاین سفارش دهید.

     

     

    ویژگی های موتور ساید کرکره برقی

    باید بدانید که از موتور ساید کرکره برقی بیشتر به عنوان کرکره پارکینگی استفاده می شود. این موتو برای باز و بسته شدن دائم کاربرد دارد.

    اگر شما می خواهید اقدام به خرید کرکره برقی پارکینگ نمایید و یا درب مغازه شما دائما در حال باز و بسته شدن می باشد موتور ساید کرکره برقی گزینه مناسبی است.

    این موتور نیز مانند موتور قبلی دارای سیتسم برق اضطراری می تواند باشد.

     

    توجه داشته باشید که در هنگام خرید موتور ساید کرکره برقی باید به عوامل متعدی توجه داشته باشید ، برخی از موتور هایی که وارد بازار ایران شده اند دچار مشکلات فنی می شوند و این به این دلیل است که ورود موتور ساید کرکره برقی تقلبی به کشور زیاد شده است.

    شما باید قبل از هر اقدامی نسبت به موتور ساید کرکره برقی تحقیقی را انجام دهید که به مشکل برنخورید ، همچنین شما می توانید با تماس با مشاوران ما از بهترین و با کیفیت ترین موتور های کرکره برقی خبردار شوید و در صورتی علاقه داشتید می توانید نسبت به خرید آن اقدام کنید.

          ست كردن ريموت كركره برقي اسمارت

منابع

منبع : قیمت هر متر مربع کرکره برقی

منبع : کرکره برقی دست دوم در کرج

منبع : قیمت تیغه کرکره برقی اکرول