به طور کلی موقع خرید هر گاوصندوقی ابتدا و پیش از هر مورد دیگری باید به محل و کاربرد گاوصندوق در آن توجه کرد. گاوصندوق ها از لحاظ کاربرد می‌توانند به دسته های مختلف مانند گاوصندوق های مخصوص ادارات، گاوصندوق های فروشگاهی، گاوصندوق های هتلی، گاوصندوق های خانگی و … تقسیم شوند و هر یک دارای ویژگی های مختلف مانند سایز و ابعاد متفاوت، نوع رمز و امکانات دسترسی مختلف هستند.

در این مقاله قصد پرداختن به انواع گاوصندوق خانگی و معرفی آن ها داریم.

ویژگی گاوصندوق های خانگی ارزان

به طور کلی گاوصندوق های خانگی را می‌توان به دو دسته دکوراتیو و پنهان تقسیم کرد که البته استفاده کردن از گاوصندوق های پنهان برای خانه مناسب تر هستند.

گاوصندوق های دکوراتیو در دید هستند و به سادگی قابل رویت و تشخیص می‌باشند و این در حالی است که گاوصندوق های پنهان همان طور که از اسمشان پیداست در مکانی دور از دید سارق پنهان می‌شوند و تنها صاحبشان به آن ها دسترسی دارد.

قفل اکثر گاوصندوق های خانگی از نوع دیجیتالی هستند اما قفل های اثر انگشتی نیز در بازار موجودند که امنیت بیش تری را نیز به دنبال دارند. همچنین موقع خرید گاوصندوق خانگی دقت نمایید که حتما مجهز به دزدگیر و دارای سیستم های هشدار دهنده باشند.

از ویژگی های یک گاوصندوق خانگی خوب و کارامد، این است که بدنه آن ضد ضربه باشد و امکان سوراخ کردن یا برش دادن آن برای سارق میسر نشود.

از میان برند های معروف گاوصندوق که در حال حاضر در بازار ایران یافت می‌شوند می‌توان به لوسل، ایگل، آرینته و تراست اشاره کرد که کیفیتی ثابت شده در دنیا دارند.

قیمت گاوصندوق ارزان خانگی

به غیر از بحث قابل رویت بودن گاوصندوق های دکوراتیو، اگر دنبال یک گاوصندوق خانگی ارزان هستید بهتر است سراغ این گاوصندوق ها نروید چرا که به علت زیبایی و طراحی منحصر به فردشان باید هزینه بیش تری را نیز پرداخت نمایید.

از میان برندهای گاوصندوق که به آن ها اشاره شد، گاوصندوق های لوسل و ایگل به عنوان گاوصندوق خانگی ارزان شناخته نمی‌شوند چرا که اکثرا محصولاتی دکوراتیو هستند و برای خرید آن ها باید هزینه ای بسیار بالا تر از آرینته و تراست بپردازید.

البته توجه داشته باشید که قیمت گاوصندوق معمولی از این مدل صندوق ها بیشتر می باشد.

همچنین گاوصندوق هایی که قفل آن ها از نوع اثر انگشتی است نسبت به گاوصندوق های با قفل دیجیتال، به علت پیچیدگی سیستم قفل ها از قیمت بیشتری برخوردارند.

به جز دو موردی که به عنوان فاکتور های موثر در قیمت گاوصندوق نام بردیم، یعنی دکوراتیو بودن و نوع قفل آن ها، ابعاد گاوصندوق نیز در تعیین قیمت آن تاثیر گذار هستند.

گاوصندوق های با ابعاد کوچکتر نیاز به استفاده از متریال کم تری هم دارند و در نتیجه هزینه ساخت آن ها پایین تر خواهد آمد. اما بهتر است بدانید در صورت استفاده از گاوصندوق های خیلی کوچک که وزنی زیر پنجاه کیلوگرم دارند حتما باید آن ها را به وسیله رول بولت به زمین یا دیوار های اطراف متصل کنید تا مانع سرقت آن ها شوید.

به علاوه، در صورتی که یک گاوصندوق زمینی خریداری نمایید هزینه هایی نیز برای مواد و مصالحی که برای پنهان کردن آن ها در زمین لازم است به خرج شما اضافه خواهند شد که آن ها را هم باید در نظر بگیرید.

مرکز فروش گاوصندوق های خانگی

گاوصندوق های موجود در ادارات، هتل ها و فروشگاه ها معمولا به جز سیستم امنیتی قفل هایی که روی آن ها به کار برده شده است توسط دوربین های مدار بسته نیز کنترل می‌شوند و اصولا دارای موانع بیشتری برای سارقین هستند، بنابراین کیفیت گاوصندوق خانگی، به خاطر سهولت دسترسی سارق از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که برای پیشگیری از خرید محصول تقلبی و بی کیفیت بهتر است آن ها را از مرکز فروش گاوصندوق های خانگی خریداری کنید تا از کیفیت محصول خریداری شده مطمئن باشید.

پیشنهاد بیرام کبیر به شما برای خرید گاوصندوق خانگی ارزان می باشد آن هم فقط و فقط از فروشگاه safeboxshop.net