در این مقاله آموزشی قصد داریم که آموزش گذاشتن نوشته در وردپرس را به شما آموزش دهیم.

همانطور که می دانید وردپرس ابزاری است که به شما کمک می کند تا بتوانید یک وب سایت را بدون نیاز به کدنویسی و یا با حداقل استفاده از کد نویسی ایجاد کنید.

سیستم مدیریت محتوای وردپرس دارای بخش های مختلفی است که یکی از بخش‌های مهم آن بخش مربوطه نوشته ها می باشد.

البته قبل از این که شما  به سراغ بخش نوشته ها بروید، لازم است که با نحوه نصب کردن سیستم مدیریت محتوای وردپرس آشنا باشید.

برای مطالعه » پیشخوان وردپرس

که شما می توانید با مراجعه به صفحه آموزش نصب وردپرس با نحوه نصب کردن این برنامه بر روی هاست مجازی و هاست واقعی به صورت کامل آشنا شوید چرا که در این صفحه فیلم آموزش نصب برنامه وردپرس به صورت رایگان برای شما قرار داده شده است.

پیشنهاد ویژه » آموزش نصب وردپرس به صورت تصویری به همراه فیلم آموزش رایگان

فیلم گذاشتن آموزش نوشته در وردپرس

در این بخش فیلم آموزش درج نوشته در پنل وردپرس را برای شما قرار داده ایم و امیدواریم که این فیلم آموزشی مورد توجه شما قرار بگیرد.

در این فیلم آموزشی تمامی بخش‌های مربوط به نوشته ها از جمله نحوه درج عنوان نوشته، نحوه درج محتوای نوشته، دسته بندی نوشته ها، برچسب ها، تصویر شاخص، و استفاده از عناصر چندرسانه ای در نوشته ها به صورت کامل توضیح داده شده است.

برای مطالعه » سیستم مدیریت محتوا چیست

بعد از مشاهده این فیلم آموزشی در صورتی که نیاز به هرگونه راهنمایی داشتید می توانید در انتهای همین صفحه سوالات و ابهامات خود را وارد نمایید تا همکاران ما به سوالات شما پاسخ دهند.

ضمن اینکه راه های ارتباطی موجود در وب سایت نیز در اختیار شماست تا بتوانید با همکاران ما در ارتباط باشید و جواب سوالات خود را دریافت نمایید.

برای مطالعه » وردپرس چیست

آموزش مدیریت نوشته ها در وردپرس

برای آموزش مدیریت نوشته ها در وردپرس شما نیاز دارید که با نحوه ایجاد نوشته و انتشار آن ابتدا آشنا شوید و سپس استفاده کردن از عناصر چندرسانه ای در نوشته ها را نیز یاد بگیرید.

بعد از آن می توانید نوشته های خود را بر اساس نوع خدمت و یا آموزشی که قرار است در نوشته ارائه شود دسته بندی کنید و همچنین با استفاده از تکنیک لینک سازی داخلی و لینک سازی خارجی نوشته های مرتبط را به یکدیگر لینک دهید.

برای مطالعه » آموزش ساخت سایت چندزبانه

نکته :  به طور کلی ما دو دسته لینک دهی در وبسایت داریم لینک دهی داخلی و لینک دهی خارجی.

لینک یه داخلی همانطور که از نام آن پیداست به اینکه گفته می شود که در داخل صفحات یک وب سایت انجام می‌شود و صفحات مرتبط یک وب سایت را به یکدیگر متصل می کند.

و لینک دهی خارجی هم به لینک دهی گفته می‌شود که ما بخواهیم از سایت خود به یک سایت دیگر لینک دهیم.
در ویدیوی آموزشی که در قسمت قبلی قرار داده ایم تمامی موارد ذکر شده به صورت کامل توضیح داده شده است پیشنهاد می کنیم که حتما این ویدیوی آموزشی را به صورت کامل تماشا کنید.

برای مطالعه » طراح وب کیست

برای مطالعه » طراح وب چیست

مطلب گذاری در WordPress

مطلب گذاری در وردپرس یکی از کارهای مهمی است که شما به عنوان یک وب مستر و یا مدیر سایت باید انجام دهید و باید بتوانید محتوای یونیک و کاربر پسند را در قالب نوشته ها به کاربران خود ارائه دهید.

برای اینکه بتوانید محتوای خیلی خوب و تاثیر گذار در وب سایت خود درج کنید پیشنهاد می‌کنیم که تا حد امکان میزان مطالعه خود را بالا ببرید و بتوانید با استفاده از یک زبان ساده و تاثیرگذار یک محتوای مفید را به کاربران خود ارائه دهید.

برای مطالعه » شرکت طراحی سایت در تهران

در زمان درج نوشته و محتوا گذاری در وردپرس حتماً به این نکته توجه داشته باشید که به هیچ عنوان مطلب ارائه شده را از سایت های بقیه کپی نکنید.

چرا که این کار به سئوی وب سایت شما ضربه می زند.

در ویدئوی آموزشی که در ابتدای مقاله برای شما قرار دادیم، آموزش قدم به قدم افزودن نوشته در وردپرس به صورت کامل برای شما قرار داده شده است، و این آموزش می تواند به شما کمک کند که بتوانید به بهترین شکل ممکن محتوای کاربر پسند برای وبسایت خود منتشر کنید.

پیشنهاد ویژه » خرید سایت آماده به صورت بهینه سازی شده با قیمت مناسب

منبع »

https://atgo.ir/آموزش-قراردادن-نوشته-در-وردپرس/

منبع »

https://beyram-kabir.ir/فیلم-گذاشتن-آموزش-نوشته-در-وردپرس/