انتشار رپورتاژ شما در سایت های معتبر، رپورتاژ نویسی به پروسه ای گفته می شود که نویسنده متن تبلیغاتی البته منصفانه و به دور از اغراق در مورد یک محصول یا کسب و کار را می نویسد.

با توجه به این که عامه مردم از تبلیغات دل خوشی ندارند می باید تا آنجا که می تواند رپورتاژ نویسی از به کار بردن عبارت های تبلیغاتی خودداری کنید.

و سعی کنید در زمان رپرتاژ نویسی در نهایت صداقت با مخاطب خود صحبت کنید تا بتوانید مخاطب خود را تبدیل به یک مشتری کنید.

مهمترین ماموریتی که در زمان رپورتاژ نویسی بر عهده شما است این است که بتوانید مخاطبین خود را تبدیل به یک مشتری کنید که بهترین راهکار برای رسیدن به این هدف بزرگ رعایت انصاف و صداقت می باشد.

برای مطالعه » کپی رایتر کیست

نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی

برای نوشتن رپورتاژ آگهی شما ابتدا باید عملیات مخاطب‌شناسی را انجام دهید، باید بدانید که در دقیقاً مخاطب هدف شما کیست و چه نیازهایی دارد و بر اساس نوع نیاز مخاطب خود رپورتاژ مورد نظر را منتشر کنید.

به عنوان مثال اگر برای یک محصول قصد انتشار رپورتاژ آگهی را دارید باید ابتدا در مورد ویژگی های محصول مورد نظر صحبت کنید، و بعد قیمت آن را که یکی از موارد مهم برای مشتریان است درج کنید.

قسمت زیر یک سری از مواردی که در زمان نوشتن رپورتاژ آگهی باید به آن توجه کنید را برای محصولات و خدمات مختلف قرار داده ایم.

  • تیتر جذاب
  • مقدمه
  • طرح کامل
  • ویژگی ها
  • وجه تمایز آن با سایر رقبا
  • گارانتی و خدمات پس از فروش
  • قیمت و نحوه خرید

البته در برخی موارد شاید بهتر باشد قیمت و نحوه خرید را در همان ابتدا درج کنید چراکه امروز با توجه به وضعیت اقتصادی بسیاری از مردم شاید بیشتر به قیمت توجه کنند تا به موارد دیگر، برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی می توانید به صفحه مربوط به سایت رپورتاژ آگهی مراجعه نمایید.

برای مطالعه » کپی رایتینگ چیست

هزینه نوشتن رپورتاژ آگهی

هزینه نوشتن رپورتاژ آگهی می‌تواند به عوامل متعددی بستگی داشته باشد، می توانید جهت استعلام هزینه نوشتن رپورتاژ آگهی از طریق لینک زیر با کارشناسان مربوطه ارتباط برقرار نمایید.

ویژگیهای رپورتاژ آگهی

در مورد ویژگی‌های رپورتاژ آگهی باید گفت که صرفاً برای بالابردن سئو لینک سازی استفاده نمی شود، بلکه برایاطلاع رسانی، PR ، مدیریت بحران و آگاهی از برند و خدمات و خیلی از موارد دیگر می توان از آن استفاده کرد.

برندهای معتبر خارجی پس از به توافق رسیدن بر سر یک ایده به سرعت با خبرنگاران و خبرگزاری ها در رابطه با محصول و خدماتی که می‌خواهند را در مصاحبه می کنند این کار باعث می شود مخاطبان هدف از قوام محصولی که قرار است ارز شود آگاهی پیدا کنند و در زمان عرضه آن محصول را خریداری نمایند.

در کل می‌توان گفت که رپرتاژ آگهی یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند است که می تواند در روند کار شما بسیار تاثیر گذار باشد.

پیشنهاد ویژه » شرکت atgo برگزار کننده دوره های آموزش دیجیتال مارکتینگ به صورت کاملا حرفه ای و بازار کاری، و همچنین برگزار کننده دوره سئو و تولید محتوا تحت نظر اساتید مجرب و کاربلد می باشد.

شما می توانید با فراگیری آموزش سئو تمامی مباحث و الگوریتم های جدید گوگل را یاد بگیرید و خدمات مهم خود را در موتور جستجوی گوگل و شبکه های اجتماعی به کاربران اینترنتی معرفی نمایید.

انتشار رپورتاژ شما در سایت های معتبر

در صورتیکه قصد انتشار رپورتاژ آگهی برای محصولات و خدمات خود را دارید می توانید این کار را بر عهده شرکت دیجیتال مارکتینگ atgo بگذارید.

مجموعه خدمات و محصولات شما را در سایت های ورودی خود منتشر خواهد کرد جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق لینک زیر با همکاران ما ارتباط برقرار نمایید.

برای مطالعه » شرکت تولید محتوا

آموزش رپورتاژ نویسی

آموزش رپورتاژ نویسی نیز یکی دیگر از خدماتی است که توسط شرکت دیجیتال مارکتینگ Atgo ارائه می‌شود، از طریق لینک زیر جهت شرکت در کلاسهای آموزشی رپورتاژ نویسی ثبت نام کنید.

برای مطالعه

در زمان نوشتن رپورتاژ باید از هرگونه دروغ خودداری کنید و یک رپورتاژ آگهی می تواند نوعی بررسی بی‌طرفانه باشد که در آن قطعا محصول یا خدمات شما می تواند برنده مسابقه شود.

این یعنی شما باید بر روی نکات مثبت محصول یا خدمات خود دست بگذارید و طوری آن را بزرگنمایی کنید که بیشتر به ذهن مخاطب نفوذ کند و به همین خاطر شما در مرحله ابتدایی باید شخصیت و نیازهای مخاطب خود را درک کرده و به خوبی آنها را تجزیه و تحلیل نمایید.

پس پیشنهاد ما به شما این است که برای پیشرفت در زمینه رپورتاژ نویسی تا می توانید برروی تکنیک‌های مخاطب‌شناسی کار کنید.

همچنین ما پیشنهاد می کنیم که در صورت نیاز یک سری کتاب های روانشناسی هم مطالعه نمایید، چون وظیفه مهم شما در زمان رپورتاژ نویسی این است که بتوانید بر ذهن مخاطب خود تاثیر بگذارید.

و محتوای رپورتاژ خود را به گونه ای منتشر نمایید که تا مدتها در ذهن مخاطبینی که آن را مطالعه کردند باقی بمانند، و در نهایت این مخاطبین برای شما تبدیل به مشتری شده و شما به هدف خود برسید.

برای مطالعه » شرکت سئو سایت

پیشنهاد ویژه » در صورتی که شما به دنبال طراحی سایت ارزان هستید، می توانید از قالب های از پیش ساخت شده در این مجموعه استفاده نمایید، تا فرآیند خرید سایت با قیمت مقرون به صرفه تری برای شما انجام شود.

منبع »

https://atgo.ir/رپورتاژ-نویسی-چیست/