معرفی گاوصندوق سدید

گاوصندوق سدید از انواع گاوصندوق هایی می باشد که کاربرد زیادی دارد و در بین مردم بسیار مشهور است. در ساختار گاوصندوق سدید مواردی روایت شده که به این دلیل در بین مردم مشهور شده و تبدیل به یک گاوصندوق ضد سرقت شده است. در این مقاله قصد داریم به معرفی گاوصندوق سدید بپردازیم و اطلاعات مفیدی را برای شما بیان کنیم.

معرفی گاوصندوق سدید

گاوصندوق سدید

معنای کلمه سدید سخت و محکم و استوار می باشد که شرکت سدید گاوصندوق در سال ۱۳۹۵ فعالیت شان را در تولید و طراحی گاوصندوق های نسوز و انواع گاوصندوق ها شروع کردند.

از جمله فعالیت شرکت سدید گاوصندوق در تولید گاوصندوق می‌توان به تولید گاوصندوق ضد سرقت ، گاوصندوق کشویی ،گاوصندوق زمینی ،گاوصندوق دیواری صندوق امانت بانکی اشاره کرد.

گاوصندوق سدید نسل جدیدی از گاوصندوق هایی است که طراحی زیباتری داشته و نسبت به رقبای خود مقاومت بالایی نیز دارد.

گاوصندوق سدید

گاوصندوق سدید دارای بدنه دولایه می باشد که این بدنه از جنس فولاد و با تزریق بتن در بین لایه های فولادی ساخته شده است.ساختار بدنه گاوصندوق سدید باعث امنیت بالای آن شده که شما می توانید با خیال راحت به اشیا و اسناد و مدارکی که ارزشمند خود را در آن نگهداری کنید. شما میتوانید برای ساخت گاوصندوق از مشاوره و کمک همکاران ما در این راستا پیدا کنید.

گاوصندوق سدید در مدل های مختلفی تولید می شود که هر مدل دارای ویژگی ها و کاربردهای خاصی می باشد.

مهمترین ویژگی که تمام گاوصندوق های سدید امنیت بالای آنها می باشد. وجود رمز دیجیتال در گاوصندوق سدید باعث افزایش امنیت آن شده است.

گاوصندوق سدید مدل ۳۵۰

اگر شما قصد دارید از گاوصندوق فقط برای نگهداری مدارک خود استفاده کنید میتوانید گاوصندوق سدید مدل ۳۵۰ را برای خرید در نظر داشته باشید.

رمز گاوصندوق سدید مدل ۳۵۰ به‌صورت رمز دیجیتالی بوده و شما برای وارد کردن رمز می توانید از ۱ تا ۸ رقم را تعریف کنید.

رمز دیجیتال در گاوصندوق سدید کاوه مدل ۳۵۰ آن را بسیار بالا برده به سبب شده که دیگر شما نیاز به حمل کلید گاوصندوق نداشته باشید.

اما مشکلی که ممکن است در این گاوصندوق دهد به دلیل آنکه از قفل دیجیتالی استفاده کرده این است که اگر رمز گاوصندوق خود را فراموش کنید بعد از سه بار تلاش کردند دیگر قفل گاوصندوق باز نمیشود.

طراحی گاوصندوق سدید مدل ۳۵۰ بسیار منحصر بفرد بوده و متناسب با استانداردهای جهانی میباشد. انگار خنده داری باتری پشتیبان و دکمه ریستارت می باشد. همچنین دارای آژیر حساس به ضربه و جابجایی و آژیر هشدار در صورت وارد کردن سه بار رمز اشتباه است.

در صورتی که رمز گاوصندوق خود را فراموش کردید و یا قصد تغییر رمز گاوصندوق را دارید می توانید مقاله ما را درباره فراموشی رمز گاوصندوق کاوه مطالعه کنید و یا با همکاران ما در گنج بان برای تعمیر گاوصندوق تماس گرفته تا مشکل شما را در سریعترین زمان ممکن حل کنند.

گاوصندوق سدید کاوه مدل KR720

گاوصندوق سدید کاوه مدل KR720 دارای ویژگی های می باشد که در قسمت زیر تعدادی از آنها را در قالب یک جدول برای شما نشان داده ایم.

وزن گاوصندوق 233  کیلوگرم
ارتفاع گاوصندوق  72سانت
عرض گاوصندوق 52  سانت
عمق گاوصندوق 57  سانت
نوع قفل گاوصندوق کلید و رمز مکانیکی
استاندارد نسوز دارد
کشور سازنده ایران
رمز دیجیتال طبق سفارش
مقاومت در برابر گرما تا 1 ساعت در 500 درجه سانتیگراد
تعداد طبقات  2
دراور  1
رنگ بندی طوسی

از دیگر ویژگی‌های گاوصندوق سدید کاوه مدل KR720 می‌توان به وجود کلید و رمز تایوانی در آن اشاره کرد.

گاوصندوق سدید کاوه مدل KR720

ویژگی یک گاوصندوق سدید کاوه سبب شده که بتوان از آن در منازل و شرکت ها و بانک ها فروشگاه ها استفاده کرد.این گاوصندوق دارای مقاومت بالایی در برابر حرارت بوده و می‌توان آن را به مدت یک ساعت تا دمای 500 درجه سانتیگراد حرارت داد.

از دیگر ویژگی های آن می توان به نسوز بودن و دوجداره بودن آن اشاره کرد. فضای بین دو جداره گاوصندوق نسوز کاوه به وسیله بتن پر شده و به همین دلیل تا حدود زیادی جلوی نفوذ حرارت را به قسمت داخلی گاوصندوق می گیرد.

گاوصندوق سدید kR920 رمز مکانیکی

گاوصندوق سدید kR920 رمز مکانیکی دارای استاندارد ملی ایران بوده و همچنین گواهینامه معتبر اروپا رانیز دارد به همین دلیل محدویت داخل گاوصندوق سدید میتوانند به مدت ۹۰ دقیقه می‌تواند در دمای ۸۰۰ درجه سانتیگراد حرارت را تحمل کنند و هیچگونه تغییری در آنها به وجود نیاید. شما میتوانید اطلاعات بیشتری درباره انواع رمز گاوصندوق را در این مقاله بدست آورید.

گاوصندوق سدید kR920 رمز مکانیکی

این گاوصندوق جز صندوق نسوز به شمار می رود که می‌توان آن را نیز به زمین متصل کرد.در صورتی که قصد دارید گاوصندوق خود را به زمین وصل کنید می توانید مقاله گاوصندوق زمینی ما را مطالعه کرده و اطلاعات بیشتری در این باره به دست آورید.

از گاوصندوق سدید kR920 رمز مکانیکی برای مصارف اداری تجاری و خانگی استفاده میشود. گاوصندوق سدید ظاهری شیکی داشته و خدماتی را نیز به خریداران خود ارائه می دهد مانند یک سال گارانتی، ۵ سال بیمه و خدمات پس از فروش مادام العمر. همین امر باعث شده تا گاوصندوق سدید بسیار مورد توجه قرار گرفته و در بین مردم محبوب شود.

ویژگی گاوصندوق سدید kR920

همانطور که گفته شد گاوصندوق سدید در مدل ها و طرح های مختلفی تولید می شود اما تمامی آنها در یک سری از ویژگی ها یکسان هستند. در این قسمت از مقاله قصد داریم ویژگی های گاوصندوق سدید kR920 را برای شما توضیح دهیم.

ویژگی گاوصندوق سدید kR920

نسوز بودن گاوصندوق

برای ساخت گاوصندوق سدید قسمت بدنه آن از دو جداره فولادی استفاده شده که در مینه اینجا داره ها بهتون قرار گرفته است.این ساختار بدن سبب شده که مقاومت گاوصندوق سعدی در برابر تمام بسیار بالا رود و تا دمای هستند ۸۰۰ درجه سانتیگراد بتوانند را تحمل کند. به همین دلیل گفته می‌شود که گاوصندوق سدید کاوه جز صندوق نسوز با کیفیت محسوب می شود.

ضد سرقت بودن گاوصندوق سدید

از دیگر ویژگی‌های گاوصندوق سدید کاوه می‌توان به وزن بالای آن اشاره کرد که سبب شده ویژگی ضد سرقت بودن گاوصندوق را یدک بکشد. وزن گاوصندوق در حدود ۲۹۳ کیلوگرم می باشد که حمل و جابجایی گاوصندوق به وسیله یک نفر کار بسیار دشواری است امکان پذیر نیست.

ضد سرقت بودن گاوصندوق سدید

همین امر باعث شده که این گاو صندوق ضد سرقت شود. شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر درباره گاوصندوق ضدسرقت مقاله ما را در این راستا مطالعه کرده و اطلاعات بیشتری به دست آورید.

همچنین در صورتی که وزن گاو صندوق شما زیاد است و حمل گاوصندوق را دارید می توانید با همکاران ما در گندمان تماس گرفته و کار جابجایی گاوصندوق خود را به ما بسپارید.

قابلیت اتصال به زمین

یکی از امتیازات گاوصندوق سدید kR920 این است که می‌توان آن را به زمین وصل کرد و امنیت آن را از این طریق بالا برد.

برای آنکه بتوانید گاوصندوق را به زمین نصب کنید ابتدا باید در کف گاوصندوق دو سوراخ وجود داشته باشد که معمولاً در هنگام استفاده گاوصندوق تولید کننده آن این ویژگی را در گاوصندوق در نظر می‌گیرد.

گاوصندوق به وسیله پیچ های مخصوص از طریق سوراخ های که در کف آن وجود دارد به زمین وصل می شود.

در صورتی که قصد نصب گاوصندوق زمینی را دارید می توانید با ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن کار نصب گاوصندوق شما را با ارزان ترین قیمت انجام دهیم.

فیکس شدن گاوصندوق سدید به زمین آن را به گاو صندوق ضدسرقت تبدیل کرده است زیرا در صورتی که درب گاوصندوق باز نشود نمی توان پیج هایی را که در داخل آن وجود دارد باز کرد و آن را از زمین جدا کرد.

به همین دلیل لازم است که حتما درب گاوصندوق باز شده تا بتوان آن را جابجا کرد. تنها راه سرقت گاوصندوق سدید کاوه این است که درب آن را باز کرده و محتویات آن را خالی کنند و امکان حمل گاوصندوق برای سارق وجود نخواهد داشت.

قفل گاوصندوق سدید

گاوصندوق سدید kR920 دارای ۲ قفل می باشد که این امر امنیت آن را دو چندان کرده است. در این گاوصندوق یک قفل کلیدی کاوه و یک قفل رمز مکانیکی تایوان به کار رفته است.در صورتی که با انواع قفل گاوصندوق آشنایی ندارید می توانید مقاله سایت گنج بان را مطالعه کنید و برای گاوصندوق سدید خود متناسب با کاربرد موردنظر قفل ایمنی را انتخاب کنید. همچنین در صورتی که قصد دارید برای گاوصندوق شما قفل دیجیتال نصب شود می توانید برای خرید گاوصندوق دیجیتال با ما تماس گرفته و از خدمات فروش گاوصندوق دیجیتال با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت بهره مند شوید.

قفل گاوصندوق سدید

طراحی داخلی و بیرونی گاوصندوق سدید

با توجه به بررسی هایی که شرکت گاوصندوق سدید کاوه انجام داده است توانسته بهترین طراحی داخلی و بیرونی گاوصندوق را پیاده کرده و رضایت مشتریان را جلب کند.در طراحی داخلی و بیرونی گاوصندوق سدید تناسب طول و عرض ارتفاع رعایت شده و در ابعاد استاندارد این گاوصندوق تولید می‌شود به گونه ای که فضای داخلی آن بیشترین جا را داشته و بتوان از آن بیشترین استفاده ممکن را برد.

بخش داخلی گاوصندوق سدید kR920 دارای ۳ طبقه می باشد و این طبقات مجزا سبب شده که شما بتوانید وسایل خود را به تفکیک در هر طبقه قرار دهید.

همچنین در گاوصندوق سدید kR920 یک صندوقچه مخفی در قسمت بالای آن قرار گرفته و باعث شده که مشتریان بتوانند از فضای بالایی گاوصندوق نیز بیشترین استفاده را ببرند.

این قسمت نیز دارای یک کلید مجزا بوده و می‌توان آن را به صورت مستقل باز و بسته کرد. کاربرد صندوقچه داخلی گاوصندوق این است که می‌توانید اشیایی که ارزش بیشتری دارند را در آن قسمت قرار دهید و کلید آن را در یک فضای متغیر قرار دهید.

گاوصندوق سدید مناسب ترین گاوصندوق خانگی بوده می‌توان از آن برای نگهداری اسناد ، وسایل مهم و کوچک، سکه و طلا،پول نقد و ارز، دسته چک و به طور کلی تمام اشیا با ارزش استفاده کرد.

گاوصندوق سدید مدل kR620

گاوصندوق سدید مدل kR620 تغذیه انواع گاو صندوق می باشد که دارای مهر استاندارد ایران بوده و دارای انواع قفل کلیدی، رمز مکانیکی و رمز دیجیتال می باشد.

از تمامی قسمت های داخلی گاوصندوق سدید مدل kR620 استفاده شده و دارای طبقه های محرک می باشد که استفاده از آن را بسیار آسان کرده است.

در ساخت این گاوصندوق از ورق های مقاوم فولاد استفاده شده که در بین آنها بتن ریخته شده و ضخامت آن بسیار بالا رفته است.

گاوصندوق سدید مدل kR620 در برابر حرارت بسیار مقاوم بوده و می تواند تا دمای ۱۰۰۰ درجه سانتیگراد را تحمل کند.این گاوصندوق در ابعاد و رنگ های مختلفی تولید می شود که شما می توانید آن را متناسب با مکانی که قصد دارید برایش گاوصندوق تهیه کنید انتخاب کنید.

منبع : گاوصندوق سدید